Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Hyundai ix35 sence iyi mi. İ20 kadın arabası gibi o yüzden onu beğenmedik
    Hiç kullanmadım ama çok yaktığı hakkında bazı şeyler duydum. LPG konusu da sorunluymuş biraz.
  • Çok geçmiş olsun, okurken sinir oldum.

    Maalesef çoğu marka mesela ampul bile değiştirseniz elektronik aksamı garantiden çıkartıyor. Bu noktada haksız da değiller. Uyduruk malzemeyle sanayide yapılan bir aksesuar yangın bile çıkarabiliyor sonuçta.

    Tek çözüm yetkili servis dahil araca sonradan hiçbir eklenti yapmamak. VAG grubu aracım var, ilk 2 sene cam filmi bile çektirmedim sıkıntı çıkartırlar diye.

    Serviste park sensörü takalım dedim, yan sanayi takıyoruz dediler, başıma sizin gibi bi olay geleceğini tahmin ettim yaptırmadım.

    İstediğiniz opsiyonları fabrika çıkışı alacaksanız, garanti bitene kadar da ekstra hiçbir şey taktırmayacaksınız, ancak o zaman itiraz edemiyorlar.

    Garantim bitti, bakımı da dışarıda yaptırdım, park sensörü taktırdım, cam filmi çektirdim nihayetinde servisle bağımı kestim, rahatladım en sonunda. Tabi aracım otomatik olsaydı mecbur devam edecektim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sushi. -- 29 Ocak 2020; 1:15:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt
    Ne alsınlar mesela ?
    Şöyle gecenin bir körü dağda yolda kaldığında hemen atlayıp yam teçhizat gelip tamir eden bir marka var mı?
    Ya da hiç sorunsuzca senelerce kullanılan araçlar üretebilen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de yaşamak ne zor. Aynı şeyler ALMANYA'DA olsaydı. Aynı şeyler olur muydu? Lanet olsun ki işler burada böyle dönüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gecmis olsun okurken benim icim daraldi

    Honda da kara listeme girdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal araç almak her zaman iyidir...
    Hondanın direk hatasını görmüyorum bu olayda. Aksesuarlar belki bayide takılmamıştır bilemiyorum o yüzden bayiye de bişe diyemeyiz. Ancak bayide takılmış olsa da, sonradan kurcalanmış bizle alakası yok diyip işin içinden sıyrılabilir.%99 Müslüman ülkede dürüst esnaf çok az.
    O yüzden tekrar söylüyorum Orjinal araç almak her zaman iyidir...

    Çoğu firmada kullanıcı hatası olayı vardır ancak benim gördüğüm, Honda bu hususta en çok çamur yapan firmadır. Göçük olayını bile kabul etmedi. Araçların kaporta sacları çok ince, boya desen utanmasalar boyasız üretecek.

    Honda forumunda da yazıyorum zaten servis anlayışı kötü olan honda dan, Türkiye den çekilmesini de ekleyince bu saatten sonra bişe beklemeyin.
    Bu olaydan bişe çıkacağını sanmıyorum. Sadece tampona zarar veren çekici firmadan hakkınızı aramanızı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOMBOM41 -- 29 Ocak 2020; 1:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnternet servis sağlayıcıları 1
    Sıfır satan bayiler 2

    Bunların ciddi bir düzene sokulması gerekiyor artık bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    Değişik bir şekilde arabalarına bağlılar, şöyle böyle dedirtmiyorlar. Tam şirketlerin seveceği müşteri profili. Şahsen ben düşünüyordum bu güncel kasa civic’i almayı ama bunca şey beni yavaştan vazgeçirtiyor. Her şey neyse de serviste faturalı orijinal takılan aksesuar garantiyi bozacaksa ne anladık böyle işten? Hor görülen vw’de serviste takılan park sensörü bile orijinal muamelesi görüyor lafı geçince, Honda beni çok şaşırttı.
    İşin garibi de o zaten. Ben yıllarca fransız arabası kullandım ve hep volkswagen hakkında şöyle böyle yorumlar okudum veya dilden dilen kulağımıza geldi.
    Seat Leon'u aldıktan sonra serviste garantilik ne olduysa kesinlikle hemen yardımcı oldular. Mesela gecenin bir yarısı sunroof'um takıldı kaldı, servis danışmanına söyledim.
    Servisteki güvenliği aradı ve yanına gitmemi aracı kapalı alana park etmemi ve anahtarı güvenliğe teslim etmemi söyledi.
    Yani en azından bana çözüm üretti. Şu an dediğim gibi warex'den dolayı aracımı garanti dışı bırakabilirlerdi ama bunu yapmadılar. Acayip şeyler duyuyorum Honda'dan.




  • Okurken üzüldüm daraldım hocam çok geçmiş olsun çakallara denk gelmişsiniz ve bu konu her markadan çıkabiliyor
    Hukuk olarak haklarımız korunmuyor tedbiri alınmıyor
    Gücü gücü yetene Türkiye’de malesef yıllar değişiyor bu değişmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jquair kullanıcısına yanıt
    Gayet hoş spor bir görüntü Pist aracı gibi görünüyor ne apaçiliği tamamen kedi ciğer olayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun hemen herkesin başına gelebilecek bir olay, kar tipi olmasa sağanak yağmur olur da olur ... Elinizde hem expertiz raporu var sonuçta Tük. Hak. Hey. belirlediği sınır tutarındaysa bu yolla, yok sınırı aşan rakamsa mahkeme youyla tüm masraflarınızın karşılanması talep edin.
  • Şanssızlık gibi şanssızlık.. Size x beyefendi diye hitap eden kurumsal firmalar iş pratiğe geldiğinde abim çekemeyiz ekmek yok bu işte mantığına bürünüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direk sadede geleyim honda değil Türkiye'de araba alınmaz bukadar basit.
  • Göçük olayında sergiledikleri tavırlardan sonra honda bitmişti zaten. Bunu bile bilede gidip 150 160lar verilmezdi kusura bakmayın. Fiyatlar yükselmeye başladığından beri araçlarda sorunlar bitmiyor. Eskiden ucuzken haliyle parçalarda ucuzdu. adamlar yeterki geri gelip başıma bela olmasın diye sağlam yapıyolardı. Artık parçalarda pahalı olunca dandik malzemeden yapıp sürekli servise araç girsin isteniyor. Yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyedeki honda amerikadaki japonyadaki honda değil garantileri değersiz arabaları vasat

    hatta türkiyedeki bütün firmaların garantileri değersiz.
  • Konuyu okudum öncelikle büyük geçmiş olsun, çıkmış basit bir kablodan sorun olmuş çözülmüş verilmiş sadakanız varmış bence.

    Mağduriyete gelince: Bu tampon yetkili servis tarafından takılmış Honda'nın desteklediği bir ekipmansa sonuna kadar sorumluluğu almalı, yok eğer Honda'nın bir parçası değilse yine Honda yetkili satıcısı satışta uyarmalı ve bunu beyan eden bir kağıt imzalatmalıydı, kullanıcı bu kadar ayrıntyıyı bilemez satıcı uyarıda bulunmak zorunda.
  • Amatorlugun, merdiven alti hizmetin vucut buldugu bir hikaye olmus. Honda bu konularda cok mimli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun.

    Bazen herşeyi sineye çekiyorsunuz ama insanların saçma sapan konuşmaları çileden çıkartıyor. Bkz:müşteri temsilcisi
  • Yazını okudum
    Cevabım iyi olmuş sana hiç üzülmedim.
    Neden böyle yazdım biliyormusun?

    Senin neyine 160 k para veripde honda almak ha honda ha hundai fark falan kalmadı

    O paraya temiz 2017 civarı bir Mercedes c200 kompresör alacaktın hem şanın yürüyecekti hemde alman kalitesini tadacaktın

    Siz siz olun o paralara yıldızdan şaşmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazık vallahi yazık. Rezillikleri paçadan akmış.
    Yine gözünü seveyim fiat'ın.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.