Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tüekiyede oto ustalarının eline düşersen olacaklar bunlar.
  • Honda Civic Sedan Executive Plus almayı düşünüyorum.
    Tavsiye eder misin?

    dizel mi benzin mi ?
  • Hondayi sevmem. Ama bu konuda suçu oldugunu dusunmuyorum. Katlanmaniz gereken bir durum bu, sonradan yapilmis bir tuningin sorun oldugu ariza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala Honda haklıdır diyenler var. Yahu bu firma yine kendi rezillikleri olan göçükleri bile kabul etmedi.
  • webco W kullanıcısına yanıt
    160 bine 2017 C200 yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bir honda sever olarak hondadan soğudum en iyisi başka araç bakmak
  • rezalet çok üzüldüm hayatınızdan saatler günler gitmiş.
  • Gecmis olsun. Hondalarin elektrik aksamı ile oynayacaksın reis . Geçenlerde aracı yanıp kül olan fc5 sahibi vatandaş vardı sen iyi kurtulmussun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tam bir rezillik. Honda aklımda hep sorunsuzluk olarak kalmıştı, fakat bu konu fikrimi ciddi olarak değiştirdi. geçmiş olsun umarım masraflarınız karşılanır bu rezillik de onlara yeter
  • Eğer servisten sorunun tam olarak açıklamasını içeren bir belge aldıysanız yaptığınız ödemeleri faturaları da toparlayarak iyi bir avukatla görüşüp konuyu yargıya taşımanızı tavsiye ederim. Ortada ciddi bir mağduriyet var hem maddi hem de manevi olarak telafi etmek zorundalar. Hondanın kendi servisindetakılan body kitin montajının kötü yapılmasının sorumlusu siz olamazsınız.
  • kaskonuz yok mu diye sormuş telefondaki kişi. aslında orada uyanıp direk kendi kaskonuzun yol yardımını kullanacaktınız. telefon yardımı biliyor aslında sizin istediğniz hizmeti alamayacağınız. en azından soğukta oralarda sürünmeyecektiniz.
  • Üstadım seni iliklerime kadar anladım. Malesef ülkemizde herşeye hayranlıkla bakılıyor yada 3 kuruşluk şeylerin değeri düşecek diye herşeyi görmezden gelip birde dillendirenlere dünyanın lafı ediliyor. Bnede geçen yıl sıfır Bak 0 araç aldım 5 yıl garantiyi uzatdım vs vs arabada binbir tane şey çıktı hepsini facebook vs gibi team cart curt adındaki gruplara yazdım. ŞiKAYET VE ÇÖZÜM ARADIKÇA 3 LAFI BİR ARAYA GETİREMEYEN ADAMLAR GİT HYUNDAİ GRUPLARINA BAK, GİT WW GRUPLARINA BAK BAKALIM AYNI ŞEYLERİ DUYACAKSIN DİYE MALLARINI KORUMAYA ÇALIŞMALARINI AYLARCA ANLAMADIM VE ANLATMAYA ÇAŞLIŞTIM. Bunların arasında lise ögretmeni hatta ünv de öğretim görevlisi bile vardı. Millet iki eyvallah ettiğini babasından çok korur hale gelmiş. 2 kuruş fazla kazanacağım diye babasını satar hale gelmiş. Aslında bildiklerinizi ve söylemedikleirinizi sustuklarınızı tekrarrrr tekrarrr yazıyoruz işte.


    -------------------------------------
    Ayrıca butür durumlarda bayi ile iletişime geçin yerine ( Millet birbirini dözvsün istiyorlar galiba) biz bayiye gerekli yaptırımı yapacagız diyip sizi çözüme taşımaları gerekiyordu. Gözümden düşenler ve uzak duracaklarım listesinde 1. numara şuan Honda.!!!!!




  • brk___ kullanıcısına yanıt
    Sağ ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgin_yener kullanıcısına yanıt
    Siz ne kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Konu sahibi orjinal dediği için ben böyle bir kanıya varmıştım. Honda araçlara ve kataloglarına hakim değilim pek bilgim yok dolayısıyla.

    Orjinal değilse tabi markanın pek umurunda değil. Şanlıurfa bayisi umarım sahip çıkar araca. Pek sanmıyorum ama....
  • İyi bir marka durumu anlayıp yardımcı olmaya çalışırdı. Sizde tekrar buraya gelip harika bir destek sundu teşekkür ediyorum derdiniz.
  • Baştan sona kadar okudum. Honda markası çözüm üretmesi gerekirken maalesef yetkili servislerin azizligine uğramış. Acı bir tecrübe yasamissiniz . Geçmiş olsun. Lakin keşke diyorum yakın çevrenizde bir araç baksaymissiniz . Hem zaman hem para hem de emek kaybınız çok fazla. Şanlıurfa en başta sorumlu ve sorunlu. Ben olsam hukuki yollara giderim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazenidd

    Daha 3 gün önce honda cem cevizlibağ bayisine giderek fiyat aldım ve hafta içerisinde bir miktar kredi çekerek civic almayı düşünüyordum. Bu yazıyı okuduktan sonra vazgeçtim. En iyisi boktan hurda bir araba alacam. Sorun çıkarırsada bu arabanın yapabileceği bu eski bir araba deyip kendimi teselli ederim. Garantilere ve verilen 160 bin tl paraya rağmen üstelik kullanıcı hatasıda yok, yeni aldığım bir arabada bu problem ile karşılaşırsam dayanamaz sinirden hasta olurum. Türkiye’de bütün firmalar böyle gerçi ama kötünün iyisini bulmaya çalışacağız. Neden biz hep böyle şeylerle karşılaşıyoruz diye zaten sormayıda bıraktım. Hakediyoruz. Çok geçmiş olsun.
    Hocam Honda Cem belki de en duzgun honda bayisi.

    Yer olarak bana Maslak Honda Ciftkurtlar 10 dk mesafede fakat araci ariza yada bakima goturdugumde resmen her turlu dolandiriciligi yapiyorlar. Ciftkurtlar nefret ettirdi Honda’da..

    Bana 40-50 dk olmasina ragmen hep Cem’e goturuyorum arabayi...

    Bu iki bayi arasindaki kalite farki Honda’dan kaynaklaniyor.

    Honda Genel merkez musteriyi gram takmiyor. Alin defolun gidin kullanin kafasindalar. Bu saatten sonra bayinin insafina kaliyorsunuz.

    Honda bu politikasini muhtemelen ne yaparsam yapiyim alacaklar dusuncesine borclu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam çok geçmiş olsun. %100 mağdursunuz anlattıklarınıza göre. Sakarya ve Bolu'daki bayileri bilemem ama Urfa Bayisi net suçlu.

    Sosyal medyadan, şikayet vardan her yerden yüklenin. Firmalar ne kadar rezil edilirse o kadar ilgi gösteriyor, bir marka iletişim sorumlusu olarak size tavsiyem!

    Ben daha önce FORD ile değişik bir durum yaşamıştım. 160 TL lik radyatör sigortası için motorumu rektifiye yapmaya kalktılar ve 10.000 TL istemişlerdi. Sanayide ustam sağ olsun 10 dk da çözdü olayı! Forumda da konum var, isteyen okuyabilir. Hee garantimi de ekstra para ödeyip uzatmıştım ve bu durumun olmasının sadece 2 gün öncesinde uzatılmış garantim bitmişti :) Müşteri memnuniyeti sıfır bunlarda!

    O sene sattım bir daha töbe FORD almam! Honda'nın müşteri şikayetleri de çok çok fazla. Tampon konusunda da mutlaka değer kaybı davası açın! Direkt arabanın değerine etki eden bir durum bu.

    Allah sabır versin. 160 bin TL ödeyip gerçekten bu kadar sıkıntı yaşamak çok üzücü.




  • webco W kullanıcısına yanıt
    160 a c200 hatta 2017
    He kardeş tmm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.