Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baştan sona okudum. Size tek bir şey söyleyeyim. O soğukta kutup başını sökerken titreyen ellerinizin hatrı için de olsa, sonuna kadar gidin.
    Ayrıca manevi tazminat bile açın. Belki yıllar sürer ama değer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun

    Kendi kendine göçen arabaları bile ilk başta onarmayıp sonra gelen şikayetler medyada yankı bulunca mecburen onarıma giren bir Garanti anlayışından farklı bir sonuç çıkacağını sanmıyordum zaten

    Size üzüldüm umarım bundan sonra şansınız açık olur.
  • Hukuk karşısında her türlü haklı çıkarsınız benden söylemesi.

    Tamponu takan sanayide biri olsa honda haklı. Ama yetkili servis montajı var ve çamura yatmışlar resmen...

    Hondanın suçu neymişmiş. Daha ne olsun? Tampon değiştirmeyi bilmeyen hata yapan adamlara yetkili servisim diyen benmiyim? Veya bu işlem aracı garanti dışarı bırakır diye uyarmayan benmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senpaituyun

    160 a c200 hatta 2017
    He kardeş tmm
    2007 yazacaktım ne 2017si mercedesim var benim doğru konuş benle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apaçi veya değil adamın tarzı bu kimseyi ilgilendirmez çünkü onun aracı bu yorumu yapanların arabası olmadığı aşikar aynaya baksa tipiyle dalga geçer, Hocam sende sonuna kadar kovala ekşi içinde başlık açtır
  • Dogus seçtiğime bir kez daha memnun oldum, rezilliğe bak

    Lastiğe vida girmiş pazar günü yolda kaldım garantiyi aradım garanti ustayla görüştü adamlar bizene kardeşim vida girdiyse git bi lastikçide değiş bizim hatamız değil derse derdi .. adamlar efendim en yakın biziz ve beklerseniz 2 saate orada olup hemen lastiği değiştiririz dediler .. işte memnuniyet budur pazar günü saat akşam 8 de bana çözüm sundular birde hondanın müşteriye yaşattı rezilliğine bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazıyı baştan sona okudum, şuan göz hastanesinde ameliyat öncesi yazıyorum. O kadar uzun yazıda bir nokta bile olmamasından dolayı gözlerim kanamış.

    Öncelikle geçmiş olsun. 160bin tl gibi bir parayla aldığın aracının, 6yıl garantisi var diye, doğal olarak şartsız şurtsuz onlara inanmışsın bana bişey olmaz diye.

    Şimdi objektif olursak sen mağdursun orası kesin. Araç 2.elde olsa sıfırda farketmez o kablonun kaçak çekildiğini bilemezsin. Bence honda Türkiye de suçlu değil. Onlarda bilemez böyle birşey olduğunu. Kusurlu olan o tampona kaçak kabloyu kim çektiyse o dur. Yani bayi oluyor bu durumda. Sorun dedikleri gibi o kablo yüzündense.

    Sonuç olarak geçmiş olsun. İnşallah üzmezler sizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAFREF kullanıcısına yanıt
    Kişisel tecrübem ve uluslar arası kaynaklarda yer alan araştırmalarda Toyota/Lexus en az sorun çıkartan arabalar listesinde hep birinci çıkıyor.

    Sattığı tüm araçlarda sorun çıkartmayacak marka yoktur. Her markada sorun çıkar çünkü milyonlarca araba satılıyor. Ama sorunların adedi ve belki de daha önemlisi tamir maliyeti önemli. Toyota/Lexus bu konuda çok başarılı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu kadar para verip rezillik cekiyorsunuz sahini olan bile cekmemistir bu eziyeti arac alirken arastirin lastik basinc sensoru cok sacma bisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep derim yine diyorum honda pişmanlıktır birde vw ye sallar bu guruh...audi var meşhur dsg yolda kalsan adamlar alır seni otele yerleştir araç verir vs ama vw kötü ..dediğim gibi honda pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    "B sınıfı boş sıfır araç alacağıma gider ikinci el şunu alırım bunu alırım" diyen arkadaşlar konuyu okuyordur umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda ve Opel satıs sonrasında Türkiye'deki en kötü hizmet verenleri. Bu bilinen bir gerçek. Digerleri cok mu iyi? Degil ama en kötüleri bunlar. Fabrikasyon hatadan oluşan göçük sorununda ayıplı araçları iade almak yerine her seferinde geçici onarım yapan bir hizmet anlayışı var. O olaydan sonra Honda'nın kapısından geçenler zaten bazı sıkıntıları peşinen kabul etmiş oluyor. Honda globalde çok iyi olabilir ama Türkiye'de rezalettir. Almayın aldırmayın. Zaten 40 etmeyecek arabalara 70 veren apaçiler oluşturuyor bunların piyasasının çoğunu. Yapılı böyle sadece birkaç parcası degismis Honda görsem icindeki kisinin itibari gözümde kayboluyor kimse kusura bakmasın. Araç sahibine de geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda candır gerisi heyecandır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun hocam. Teşekkür ederiz bize neden honda almamamız gerektiğini gösterdiğiniz için.
  • yazıyı sonunda kadar okudum.
    haklı olduğunuz yönleriniz de var ama haksız olduklarınızda.

    Maalesef bizler bir ürün aldığımızda olışan haklarımızı tam olarak bilmiyoruz.
    Özellikle karşımızdaki muhattaplarımızın bize baştan söyledikleri yalanları iş başımıza gelince anlıyoruz.

    Kısa keseceğim.
    Siz urfa bayisine öncelikle noter kanalı ile bir ihtar çekmeniz gerekir, ve yaptığınız tüm harcamaları faturaları ile talep etmeniz gerekir.
    Eğer urfa bayi buna yanaşmaz ise bir dilekçe ile bağlı olduğunuz mahkemeden sulh ceza hakimlkiğine şişkatte bulunmanızı öneririm.
    Avukat tutarsanız avukata ödediğiniz paraları ve mahkeme masraflarınıda o bayiiye rücu edersiniz.
    Ki kuvvetle muhtemel kazanırsınız.

    kesinlikle işin peşini bırakmayın ve hemen noterden bir ihtar çekin.
    15 iş günü içinde size cevap vermek zorundalar. Ondan sonra dava açmaya hak kazanırsınız.
  • Yaşadığın olumsuzluklara üzüldüm, aracın çok güzelmiş umarım yüzün Güler kardeş. Maşallah 🧿

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkiye'de yol yardım, satış sonrası garanti teknik destek falan hepsi hikaye. Keşke şu araba işinde de paralel ithalat falan olsa da 8-10 bin ucuza alsak arabaları. Garantisi batsın.
  • Honda pişmanlıktır’ın tescili olmuş
    Birton para ver karda kal kurtarıcı çeksin arabayı
    Ayrıyeten bu tür global markalar Ülkelere göre politika izliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dostum geçmiş olsun, yazını baştan sona eksiksiz okudum, insan tabi gözünde canlandırıyor yazılanları, lakin en sondaki fotoğrafları gördükten sonra içim cız dedi resmen. Cidden çok üzüldüm resimleri görünce sana. İnşallah süreç senin istediğin gibi sonuçlanır. Çektiğin onca cefadan sonra bir nebze telafi olur senin açından belki.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.