< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Boş port sorunu
-
-
Up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim adresimde de port yok sorunu vardı. Tabi bende adsl kullanıyordum vdsl hatta geçebilmek için başvurduğumda port yok diyorlardı. Gittim müdürlüğe dilekçe verdim, cimer gibi yerlerden port açılması için başvuru yaptım. 1 ay sonra gelip porta geçiş yaptılar hattımı. Sonra Türk telekomu kapatmadan Türknete geçiş yaptım bir sorun yaşamadım.
-
sıkıntı portta değil geçiş yaparken portumu kaybeder miyim bunu öğrenmek istiyorum eğer kaybedersek 2 3 ay port bulamayız babam öğretmen oldugu icin online ders yapıyor bitirir beni açıkcası :D
-
Demek istediğim kapatmadan geçiş yaptığınız için portunuzu kaybetmemeniz lazım. Ben TT kullanırken eğer kapatsaydım aboneliğimi bir daha internet bağlatamazdım. Onun için geçiş yaptılar bende bir sorun yaşamamıştım. Umarım sizde yaşamazsınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ali-123Demek istediğim kapatmadan geçiş yaptığınız için portunuzu kaybetmemeniz lazım. Ben TT kullanırken eğer kapatsaydım aboneliğimi bir daha internet bağlatamazdım. Onun için geçiş yaptılar bende bir sorun yaşamamıştım. Umarım sizde yaşamazsınız.
peki iptal işlemini biz mi yapıyoruz şuanki kullandıgımız internetinkini
-
Ben geçiş yaparken TT ile işim olmadı. Türkneti aradım geçiş yapmak istiyorum dedim. Onlar benim adıma her şeyi halletiler. 1 haftada geçişim sağlandı.
-
Bulaşma babanla aran bozulur :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: DariusVictusS
Bulaşma babanla aran bozulur :)neden öyle dedin
-
hocam normal şartlar altında geçiş başvurusu yapınca portunuz değişmiyor diye biliyorum ancak babanız öğretmen ve bikaç gün bile internet olmaması büyük sorunlar yaratır. Eğer mevcut ISS'de kalabiliyorsanız bir süre daha devam edin derim. @TurkNetDestek daha net bilgi verecektir.
-
Arkadaşlar merhaba, ben yeni taşındım. Taşınıdigim adreste daire içine kadar fiber altyapı var. Abonelik için türk telekom a başvurdum, başvurumu alıyorlar fakat gelen ekipler bina veya daire ici tesisat yetersizliği nedeniyle başvurunuz onaylanmamıştır diye mesaj geliyor. Gelen ekipler ile irtibata geçtim, splitter arızası nedeniyle bağlantı veremediklerini iletti. Bununla ilgili ne yapmam gerekiyor dedigimde, sorunun türk telekom kaynaklı olduğunu söylüyorlar fakat çözüm bulmuyorlar. Ben bu konuda ne yapabilirim, türk telekom müdürlüğüne gittim, ordan da bisey çıkmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, altyapı bağlantıları için yerleşik operatör saha ekipleri geliyor ve bu nedenle port değişikliği yaşanabiliyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, altyapı bağlantıları için yerleşik operatör saha ekipleri geliyor ve bu nedenle port değişikliği yaşanabiliyor.halihazırda kullandıgım bir port var size geçiş yaparken bu portu kaybeder miyim bunu öğrenmek istedim. Türk telekomdakiler dedilerki o portu dsmarta kiraladık başka bir operatöre geçiş yapamazsınız ama türkneti aradığımda sorun olmaz diyorlar kesin bi cevap istiyorum
-
İlgili birimimizden bilgi aldım ve geçiş işleminde port değişikliği olmadan aynı şekilde devam edebilirsiniz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X