Şimdi Ara

BOSCH markasının cazibesine kapılanlar! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
5.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Kite Runner

    Alırken baktınızmı yerlimi Almanmı diye yok ben sanmam.
    Ancak burada yapın.


    Ben bir firmadan mal alırken hangi ülkede üretilmiş diye mi bakıcam. Global üretimde üretimsel farklılıklar bu dereceyse öyle firmaya yazıklar olsun. Ben benim buzdolabını kıbrıs'tan almıştım o zaman. Bak beko kullanıyorum şu an ve çok memnunum, bir de malını boklarlar onların. Hem sessiz bir nofrost hem de çok daha iyi soğutuyor . Fırın konusunda bir problem yaşamadım bende bosch'tan, doğruya doğru şimdi .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar

    bence kaynaklarınızı çeşitlendirin

    şikayet vardan satışlarına göre şikayet sayısına bakın
    yani kaliteli pahalı olup az satan firmanın neden şikayeti satışına göre fazla olur
    müşteri memnuniyetlerine bakın, kaliteli ise müşteri memnun mu

    konu komşuya sorun gidip bakın yerinde inceleyin
    kullanıcı deneyimi gibisi yoktur

    birde garanti, yedek parça fiyat durumu çok önemli tabiki
    bazı firmalar satıyım, sonra yolarım stratejisi ulguluyor

    alırken bakın alman mı türk mü
    benim anlamadığım; foruma kullanıcı tecrübemi yazıp bosch siemens grubundan memnun olmadığımı
    yazdığım da, hep bu mesaj geliyor üstelik en az 10 farklı nickten geldi

    mutlaka bakın arkadaşlar!!! Dolmuş mu? Otobüs mü?

    dolduruşa gelmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey352

    arkadaşlar

    bence kaynaklarınızı çeşitlendirin

    şikayet vardan satışlarına göre şikayet sayısına bakın
    yani kaliteli pahalı olup az satan firmanın neden şikayeti satışına göre fazla olur
    müşteri memnuniyetlerine bakın, kaliteli ise müşteri memnun mu

    konu komşuya sorun gidip bakın yerinde inceleyin
    kullanıcı deneyimi gibisi yoktur

    birde garanti, yedek parça fiyat durumu çok önemli tabiki
    bazı firmalar satıyım, sonra yolarım stratejisi ulguluyor

    alırken bakın alman mı türk mü
    benim anlamadığım; foruma kullanıcı tecrübemi yazıp bosch siemens grubundan memnun olmadığımı
    yazdığım da, hep bu mesaj geliyor üstelik en az 10 farklı nickten geldi

    mutlaka bakın arkadaşlar!!! Dolmuş mu? Otobüs mü?

    dolduruşa gelmeyin





    Siz markaya dolduruyorsunuz. İnsanlar tavsiye isteyince susuyorsunuz. Tavsiye verene de çatıyorsunuz.

    Tek bildiğiniz şu kötü demek.

    Şu iyidir diye birşey ortaya koyamıyorsunuz. Çünkü ortaya birşey koysanız onla ilgili bir ton şikayet çok rahat bulunur. Bu sefer kendi söylediğinizin altında kalacaksınız.

    1 kötü örnek komple markanın veya modelin kötü olduğu anlamına gelmez.

    Burada bir ton SN26M282TR SN26M283TR makinesi alan oldu. Dönüş yapan tek kişi sizsiniz.

    Birşey alacaksanız çok iyi araştırın. İşi bilenlere sorun. İsteklerinizi ve limitinizi ortaya koyun. Ona uygun ürünlere bakmak lazım. Hiçbir markaya ve modele gözü kapalı güvenmeyin. Araştırın.
    Yorumları okuyun. Ama örneğin hey352'yi okudunuz hemen inanmayın kötü diye. Genel memnuniyete bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 30 Ocak 2014; 11:35:42 >




  • kötü komşu Ev sahibi yaparmış

    ne yani kullanıcı tecrübemi yazmam için beyaz eşya profösörümü olmam lazım?

    Bu arada beyaz eşyada epey bilgili eskiden onun tavsiyeleri yerine, siemens tavsiyeleri
    ile siemens aldığım

    bilgili bir üye vardı Taşkafa nickli, o epey bilgili biriydi ama buradaki tahammülsüzlüklere
    dayanamadı herhalde forumda yok, ortalık boş kalmış

    AYRICA Taşkafa nickli arkadaşın eski size yazdığı cevaplar da yok silinmiş NEDEN ACABA

    herkes memnun dediğiniz bosch siemens grubunun şikayet varda binlerce şikayeti var?
    demek sadece ben değilmişim. insanları yanlış bilgilendirmeyelim lütfen

    illaki konuşturuyorsunuz
    forumda bosch siemens harici firmalara her türlü şikayetlerine tahammülünüz var
    yıllarca kullandığım markalar memnun kaldığım markalar burda tukaka
    birşey dediğim yok ki benim. banane hiçbir marka babamın oğlu değil
    ticari kaygısı olanlar düşünsün

    ben 2 ay boyunca lanet bosch siemens grubuyla cebeleştim
    rezillik çektim makinesiz kaldım, inanın burdaki onca hakaretlerinize sırf bu yüzden
    katlanıyorum

    kullanıcı olarak tecrübemi yazıyorum o kadar, yazarım da

    ne zaman yazsam, hemen hakaretlere başlıyorsunuz

    ben size karışmıyorum, bırakın insanlar her markanın her kullanıcı
    tecrübesini okusun

    HAKLARI VAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey352 -- 30 Ocak 2014; 12:37:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRUEHAUF


    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Büyük konuşmayayım ama evime bir daha bosch marka ürün sokmam. Buzdolabı aldım ve 11 yılda 11 kez servis geldi hiç abartmıyorum. Soğutamaması ve çıkarttığı takırtı tukurtular da cabası. Şu anda beko dolap aldım ve soğutması da sessizliği de kat kat daha iyi. Bosch'a benden bir

    +1 buzluktan alttaki camlı bölüme su damlıyordu.İki defa servis geldi ama yinede aynı.Buzdolapları pek iyi değil keşke almasaydım.Ama fırın ve bulasiktan memnunum.Camasirlarida iyidir.

    buzdolabınız büyük ihtimalle no frosttur.
    gözden kaçan birşey var onu uygulayın.
    buzdolabının ön ayaklarını yükseltin.yani arkaya doğru eğimli duracak şekilde yapın.
    3-5 derece arkaya yatık konumda olsun.
    su damlatma olayı bir arıza yoksa bitecektir.




  • tartışma ortamına girmek değil amacım.yukarıda bu tip konularla ilgili verdiğim bilgileri okumanızı tavsiye ederim.
    üretim ve satış sayısına göre arızalı ürün geri dönüş oranları bakımından bsh grubu listenin alt sıralarında yer almaktadır.
    ama beyaz eşya gerçekten şans işi.8 yıl önce aldığım profilo buzdolabı ilk günden rezillik çıkardı.bir şekilde değişim oldu ve gelen ürünü satarak yerine bosch marka buzdolabını aldım.tık yok.çamaşır bulaşık mak. keza aynı.hepside düşük modeller ama hiç sorun çıkarmadılar.
    birazda şans işi.
    biz burada markayı kötülersek ihtiyacı olupta almak isteyen hangi kiterleri göz önünde bulunduracak.
    topu topu kaç tane beyaz eşya markası varki.
    bakın hepsinden de ağzı yanmış insanlar dolu.
    şu markayı asla eve sokmam falan filan oldu.
    bu markadan uzak durun şu bu oldu.
    zaten hepsinde de şikayet bir sürü var.
    bu yanlızca beyaz eşya için geçerli değil.her sektörde bu tip sorunlar.
    araba alacaktım 2. el pejo 206.maşallah herkez şikayetçi.
    kötüleyen kötüleyene.yine de aldım.3 sene oldu maşallahı var.ben çok memnunum.
    şimdi milleti dinleseydim ne olacaktı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agust

    Yeni taşındığımız evimize eşimin isteği üzerine tüm beyaz eşyaları Bosch marka aldık. Önceki evimizde tüm beyaz eşyalar Arçelik' ti ve çok özellikli modeller olmasa da performans ve özellikle servis açısından hiçbir sıkıntım yoktu. Çoğu en üst model olan Bosch ürünlerinin performansı ve servisinin yetersizliği malesef beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.
    Piyasadaki emsallerinin 2 katı fiyata sahip mikrokombi fırın daha hiç kullanılmamışken dokunmatik tuşu tutukluk yaptı. Servise bildirdik, ilk geldiğinde bu sorun olmayabilir, araştırıp size dönelim dendi. Geri dönüş olmayınca tekrar servis çağırdım, bu sefer gelip "sorunu anlatmakta güçlük çektik" deyip videoya alıp gitmişler. Biz yine bekliyoruz bir haber yok. MHni arayınca bize 21 Aralık tarihine servis randevusu verdiklerini öğrendim, birşeyler değişecekmiş. Söylenen tarihte gelen veya arayan olmadı. Tekrar aradım, 23 Aralık' a randevu verildi. O tarihte gelen veya arayan olmadı. Yine ben aradım, tarih 24 Aralık' a alınmış, haberimiz yok. O tarihte eşimi arayıp akaşam geliyoruz denilmiş ama akşam ne gelen var ne arayan. Ben tekrar MH'ni aradım, bana servis kaydının kapandığı söylendi. MH' ne bu konuda şikayetçi olduğumu ve bana geri dönüş yapılmasını bildirmeme rağmen yine haber yok. Bir ara servis eşimi arayıp "ürün değişimi yapılamıyor ancak kabul ederseniz tuş takımı değişecek, sizden haber bekliyoruz. İtirazınız varsa genel müdürlüğe bildirin." deyip kapatmış. Bunun üzerine konunun durumunu görüşmek için MH'ni aradığımda yine konuyla ilgili hiçbir kaydın olmadığı söylendi. Artık bu konuda kafayı çizmek üzereyim, anladığım kadarıyla beni arayan servis personeline ulaşamazsam konuyla ilgili bilgi alabileceğim kimse yok...
    Bunun dışında yine üst model olarak aldığım buzdolabından enterasan sesler geliyor, bunlar forumda bazı yerlerde tartışılan buz çözülmesine bağlı çat-çut sesleri değil. O sesler de geliyor ama benim şikayetçi olduğum sesler daha farklı. Otobanda hız yapan motosiklet gürültüsüne benzer ciyaklamalar, çocuk ağlamasına benzeyen uğultular falan... Gerçekten çok rahatsız edici. Ayrıca buzdolabının içindeki cam rafların önündeki kromaj kaplamalar daha ilk haftadan çizilerek soyulmaya başladı. Servis bunun kullanımdan kaynaklı olduğunu söylüyor. Bu dolaba benim bildiğim metal tencere yerleştiriyoruz, pamuklu bez değil. Tasarımın da buna uygun olması gerekiyor.
    Bu devirde böyle bir servis ve müşteri memnuniyeti anlayışını anlamak mümkün değil. Sanırım Bosch markası şuana kadar yarattığı güvenilir marka imajıyla peynir ekmek gibi sattığı için durumu pek umursamıyor. Şikayet sitelerine girince benzer şikayetlere sıkça rastladım. Sizlere tavsiyem beyaz eşya alacaksanız ve Bosch markası sizi de cezbettiyse tekrar düşünmeniz. Zira 9 yıl kullandığım Arçelik ürünlerle ilgili hiçbir zaman servis sıkıntısı çektiğimi hatırlamıyorum. Müsterinin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim sloganı yalan olmuş, zaten artık öyle bir slogan da yok dikkat ederseniz.

    Müşteri hizmetleri yerine bsh genel müdürlüğü arayın.


    Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi No:51
    34771 Ümraniye, İstanbul – Türkiye
    Tel: +90 (216) 528 90 00
    Faks: +90 (216) 528 99 99
    kurumsal.iletisim@bshg.com




  • Bugün tekrar Müşteri Hizmetlerini aradım. Sabırla tekrar adres ve telefon teyidi yaptırdım. Ve ilk defa şu cevapla karşılaştım: "Lütfen bekleyin, sizi ilgili kişiye aktarıyorum" Kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi birşey... Telefon ürün iade sorumlusu bir beyefendiye bağlandı. Bana sorunum ile ilgili 3 Ocak' ta servise geri bilgilendirme yapıldığını söyledi. Biz komple değişim talep etmişiz, firma sorunlu parçanın değişimine onay vermiş. Servis eşimi arayıp bunu söylemiş, eşimde biz komple değişimi tercih ederiz deyince o zaman genel müdürlük ile görüşün deyip kapatmış servis. O günden bu güne ben de genel müdürlüğe ulaşmak için çırpınıyorum. Telefondaki beyefendiye durumu anlattım, şu anda parça değişimini (mecburen) kabul ettiğimi belirttim. Pazartesi gününe kadar servisi bize yönlendireceğini belirtti. Kendisine süreçte yaşadığım sıkıntıları da ilettim.
    Şimdi bekleyip göreceğiz bakalım, umarım servis bu sefer gerçekten gelir ve yapacağı parça değişimi ile sorunu (başka birşeye zarar vermeden) çözer.

    Ancak bu proses bana Bosch müşteri hizmetlerinin zayıflığını açık bir şekilde gösterdi. Daha önce yukarıda biryerde belirtildiği gibi; sanşlıysanız çok ucuz ve çok kaliteli bir beyaz eşya arasındaki farkı hiç hissetmeden seneler boyunca bir ürünü kullanabilirsiniz. Müşteri olarak farkı hissedeceğiniz yer bir problem çıktığında bunun nasıl giderildiğidir. Piyasadaki emsallerinin üzerinde bir fiyat etiketiyle satılan, güven üzerine vurgulu reklamlar yapan global çapta bir markadan en üst sınıf ürünleri satın aldığımızda, servis ve müşteri hizmetleri beklentimiz de dolayısıyla belli bir seviyede oluyor. Bu minimum seviyede bile karşılanmayınca haklı olarak tepki veriyoruz. Bu tepkiyi vermediğimiz ve değişik ortamlarda dile getirmediğimiz sürece firmaların yaklaşım ve hizmetlerinde herhangi bir değişim ve gelişim ihtiyacı hissetmeleri mümkün değil. Bu nedenle verilen tepkilerin "gereksiz, yanlış yönlendirme, marka düşmanlığı" olarak nitelendirilmesini doğru bulmuyorum. Neticede bilinçli tüketiciler olarak tercihlerimizi yaparken nelere dikkat etmemiz gerektiğini daha iyi öğrenmek ve öğretmek için bu forumlara giriyoruz.




  • 9 senedir kullandığımız Bosch çamaşır makinamız çok sağlam çıktı (MaşAllah ) . Eteklerde meydana gelen ufak çürükler haricinde hiç bir sorun yaşamadık.
  • Komiksiniz, beyaz eşya ortalma 20 - 25 sene çalışır 9 sene kullandım bir şey yok diye sevinen yurdum insanı var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Super sessiz özelliği olan bulaşık makinasının sesi diğer odalara net bir şekilde geliyor...
  • Yaşadığınız sorunlarla Bosch'u kötülemeniz mantıklı olmamış. Muhtemelen eskiden kullanıp memnun olduğunuz Arçelik'ler de Bosch'un teknolojisi ve parçası ile üretilmiş cihazlardı çünkü. Bosch'un No frost buzdolaplarının alınmayacak kadar kötü olduğunu her yerde ısrarla yazıyorum, bir nevi tercihlerinizin kurbanı olmuşsunuz. Çoğu kişi fırınla set olsun diye Bosch'un Çin malı mikrodalgalarına bir sürü para veriyor. Bosch'un iyi olduğu ürün grubu çamaşır, bulaşık makineleri ve statik tip buzdolaplarıdır.

    Arçelik'in müşteri hizmetleri iyi ama Allah aşkına şu servislerini övmeyin. 6 liralık kömür yerine 200 liralık motor değiştirmeye kalkan servise servis demem ben. Şikayet ettiğiniz servisten hiçbir farkı yok. Ayrıca Arçelik de merkez servis uygulamasına geçiyor, artık her mahallede servis dönemi bitti. Gerçi bence daha iyi oldu, orası ayrı.

    Ürün alacaksanız servise muhtaç bırakmayacak ürünleri seçmeniz ve set yaparken bir markaya tutuk kalmamanız gerekiyor. Bir marka her tür ürünü iyi yapamaz, hepsinin bir uzmanlık alanı vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candogan62 -- 1 Şubat 2014; 16:47:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Hocam ben siemens in gardrop tipi dolabını aldım gayet memnunum özellikle iç plastik kalitesi çok iyi. Açıkçası çok gezdim ama başka marka gardrop tipi bulmadım samsunglar dandik geldi gözüme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Salı öğlen itibariyle henüz arayan soran olmadı. Yine ben takip edeceğim anlaşılan... Şikayet ettiğim konu da bu işte, sorun var, çözüm arıyorum, sıkıntı yaşıyorum, iletiyorum, anlatıyorum ama çözüm için adım atılmıyor. Çok mu zor bir yetkilinin arayıp sorununuzla ilgili şu tarihte servis ayarlandı diye bilgi vermesi, veya bana söylenen tarihte hizmet verilemeyecekse bunun önceden bildirilmesi? Müşteri memnuniyeti denilen şey böyle basit şeylerle yaratılıyor...
  • kesinlikle bosch un adı var sanı yok. anneme fırın aldım 2 yılda dağıldı . çamaşır makınesı aldık oda 2 senede langur lungur ses cıkarmaya basladı uzak durulması gerekır.. adı gıbı boş...
  • drekt_pitt D kullanıcısına yanıt
    Maşallah diyeyim 5. senesinde şu an bulaşık çamaşır makinesi buzdolabı ocak ve fırın. Hiçbir sıkıntımız olmadı şu ana kadar. Babamlarda da aynı şekilde buzdolabı nerdeyse 15 sene oldu.
  • lamettrie kullanıcısına yanıt
    dostum sansımızamıdır nedır bıze rastlıyor sureklı . hocam 15 senedir bahsedıyorsun 20 senelık arcelık camasır makınası vardı 20 sene tık demedı .yıne arcelık bulasık makınası var oda 16 sene iç aksamı siemens hala kullanılmakta ve mukemmel makıneler hele camasır makınesının yıkama kalıtesı harıkaydı ..
  • Bosch kendini son zamanlarda çok bozdu 8kg inverter motorlu uygun fiyatlı modelleri vardı hepsini kaldırdılar kömürlü motora sahip kalitesi daha düşük modeller türedi dolar yükseldi diye home profesyonel serisi aldı başını gitti üstelik bu makinelerde su jeti bile yok arçelikte bile varken boschta olmaması eksiklik aeg desen eve sokmam kesinlikle oda aynı b.... farklı rengi buzdolabında bize attıkları kazığı unutmadım daha durum böyleyken ucuz modelleri ülkemize kakalayan yabancı firmalar yerine arçelik beko alırım daha iyi bırakın artık bu makineler çok iyi demeyi aralarında bir miele var gerisi boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer markalar tatmin edici olmayınca Bosch suan için cazibeli evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aranızda bosch way28762tr modelini kullanan varmı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.