Şimdi Ara

BOSCH markasının cazibesine kapılanlar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
5.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni taşındığımız evimize eşimin isteği üzerine tüm beyaz eşyaları Bosch marka aldık. Önceki evimizde tüm beyaz eşyalar Arçelik' ti ve çok özellikli modeller olmasa da performans ve özellikle servis açısından hiçbir sıkıntım yoktu. Çoğu en üst model olan Bosch ürünlerinin performansı ve servisinin yetersizliği malesef beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.
    Piyasadaki emsallerinin 2 katı fiyata sahip mikrokombi fırın daha hiç kullanılmamışken dokunmatik tuşu tutukluk yaptı. Servise bildirdik, ilk geldiğinde bu sorun olmayabilir, araştırıp size dönelim dendi. Geri dönüş olmayınca tekrar servis çağırdım, bu sefer gelip "sorunu anlatmakta güçlük çektik" deyip videoya alıp gitmişler. Biz yine bekliyoruz bir haber yok. MHni arayınca bize 21 Aralık tarihine servis randevusu verdiklerini öğrendim, birşeyler değişecekmiş. Söylenen tarihte gelen veya arayan olmadı. Tekrar aradım, 23 Aralık' a randevu verildi. O tarihte gelen veya arayan olmadı. Yine ben aradım, tarih 24 Aralık' a alınmış, haberimiz yok. O tarihte eşimi arayıp akaşam geliyoruz denilmiş ama akşam ne gelen var ne arayan. Ben tekrar MH'ni aradım, bana servis kaydının kapandığı söylendi. MH' ne bu konuda şikayetçi olduğumu ve bana geri dönüş yapılmasını bildirmeme rağmen yine haber yok. Bir ara servis eşimi arayıp "ürün değişimi yapılamıyor ancak kabul ederseniz tuş takımı değişecek, sizden haber bekliyoruz. İtirazınız varsa genel müdürlüğe bildirin." deyip kapatmış. Bunun üzerine konunun durumunu görüşmek için MH'ni aradığımda yine konuyla ilgili hiçbir kaydın olmadığı söylendi. Artık bu konuda kafayı çizmek üzereyim, anladığım kadarıyla beni arayan servis personeline ulaşamazsam konuyla ilgili bilgi alabileceğim kimse yok...
    Bunun dışında yine üst model olarak aldığım buzdolabından enterasan sesler geliyor, bunlar forumda bazı yerlerde tartışılan buz çözülmesine bağlı çat-çut sesleri değil. O sesler de geliyor ama benim şikayetçi olduğum sesler daha farklı. Otobanda hız yapan motosiklet gürültüsüne benzer ciyaklamalar, çocuk ağlamasına benzeyen uğultular falan... Gerçekten çok rahatsız edici. Ayrıca buzdolabının içindeki cam rafların önündeki kromaj kaplamalar daha ilk haftadan çizilerek soyulmaya başladı. Servis bunun kullanımdan kaynaklı olduğunu söylüyor. Bu dolaba benim bildiğim metal tencere yerleştiriyoruz, pamuklu bez değil. Tasarımın da buna uygun olması gerekiyor.
    Bu devirde böyle bir servis ve müşteri memnuniyeti anlayışını anlamak mümkün değil. Sanırım Bosch markası şuana kadar yarattığı güvenilir marka imajıyla peynir ekmek gibi sattığı için durumu pek umursamıyor. Şikayet sitelerine girince benzer şikayetlere sıkça rastladım. Sizlere tavsiyem beyaz eşya alacaksanız ve Bosch markası sizi de cezbettiyse tekrar düşünmeniz. Zira 9 yıl kullandığım Arçelik ürünlerle ilgili hiçbir zaman servis sıkıntısı çektiğimi hatırlamıyorum. Müsterinin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim sloganı yalan olmuş, zaten artık öyle bir slogan da yok dikkat ederseniz.







  • BOSCH

    Malesef eşlerimizin kurbanı oluyoruz herhalde. kadınlar arasında nedendir bilmem ama bir Bosch hastalığı var. Aynı duruma bende düştüm. eşime Boschun kötülüğünü bir türlü anlatamadım ve gidip bosch marka buzdolabı almak zorunda kaldık. almaz olaydık aldığımız hafta şikayetlerimiz başladı. dolabın derecesini düşürüyoruz dolabtaki bütün yiyecekler ve sebzeler donuyor. dereceyi yükseltiyoruz bu seferde bütün yemekler, süt, yoğurt ne varsa ekşiyor. geçenlerde yine bütün yiyecekler donunca servisi çağıralım onlar baksın dedik neyse servis geldi ben evde yoktum eşime siz bunun derecesini yanlış ayarlamışsınız bu +4 derecede değil +5 derecede olması gerek demiş ve yanlış kullanımdan kaynaklanan arıza garnti kapsamına girmez diyerek eşimden 25 TL servis ücreti almışlar. Eve geldim kullanım kılavuzunu açtım orada da aynen şu yazıyor.

    "Fabrika ayarı olarak aşağıdaki dereceler önerilmektedir"
    Soğutucu Bölmesi : +4 Derece
    Dondurucu Bölmesi: -18 derece

    Bende bosch un kendi sitesi üzerindeki bize ulaşın linki üzerinden şikayetimi bildirdim ve kullanım kılavuzu üzerinde tavsiye edilen bir dereceye nasıl yanlış ayarlamışsınız diyerek bende ücret alırsınız diye şikayet ettim ve paramın iadesini istedim. Bir gün sonra Müşteri hizmetleri beni tekrar arayarak kullanma kılavuzunda her ne kadar +4 derece tavsiye edilsede siz yinede +4 derece ayarlayarak yanlış yapmışsınız +5 derece olması gerekiyormuş teknik elamanlarımız bize böyle bilgi verdi o yüzden de hata sizden kaynaklandığı için 25 TL almak zorunda kaldık firma politikası bu yönde yapabileceğimiz bir şey yok dedi. Anlıyacağınız biz sizi göz göre göre kazıklarız ve siz de bu kazığı yersiniz. yapabilecek bir şey yok dedi. e tabiki bundan böyle bosch markadan uzak durmak gerek. Bizimde tüketici olarak yapmamız gereken bu. Sizlerede tavsiyem eşinizin bosch hastalığına yenik düşüp gidip bu beşpara etmez markaya bulaşmayın yukarıdaki arkadaş ve benim gibi şaç baş yolmayın
    BOSCH




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    BOSCH

    Malesef eşlerimizin kurbanı oluyoruz herhalde. kadınlar arasında nedendir bilmem ama bir Bosch hastalığı var. Aynı duruma bende düştüm. eşime Boschun kötülüğünü bir türlü anlatamadım ve gidip bosch marka buzdolabı almak zorunda kaldık. almaz olaydık aldığımız hafta şikayetlerimiz başladı. dolabın derecesini düşürüyoruz dolabtaki bütün yiyecekler ve sebzeler donuyor. dereceyi yükseltiyoruz bu seferde bütün yemekler, süt, yoğurt ne varsa ekşiyor. geçenlerde yine bütün yiyecekler donunca servisi çağıralım onlar baksın dedik neyse servis geldi ben evde yoktum eşime siz bunun derecesini yanlış ayarlamışsınız bu +4 derecede değil +5 derecede olması gerek demiş ve yanlış kullanımdan kaynaklanan arıza garnti kapsamına girmez diyerek eşimden 25 TL servis ücreti almışlar. Eve geldim kullanım kılavuzunu açtım orada da aynen şu yazıyor.

    "Fabrika ayarı olarak aşağıdaki dereceler önerilmektedir"
    Soğutucu Bölmesi : +4 Derece
    Dondurucu Bölmesi: -18 derece

    Bende bosch un kendi sitesi üzerindeki bize ulaşın linki üzerinden şikayetimi bildirdim ve kullanım kılavuzu üzerinde tavsiye edilen bir dereceye nasıl yanlış ayarlamışsınız diyerek bende ücret alırsınız diye şikayet ettim ve paramın iadesini istedim. Bir gün sonra Müşteri hizmetleri beni tekrar arayarak kullanma kılavuzunda her ne kadar +4 derece tavsiye edilsede siz yinede +4 derece ayarlayarak yanlış yapmışsınız +5 derece olması gerekiyormuş teknik elamanlarımız bize böyle bilgi verdi o yüzden de hata sizden kaynaklandığı için 25 TL almak zorunda kaldık firma politikası bu yönde yapabileceğimiz bir şey yok dedi. Anlıyacağınız biz sizi göz göre göre kazıklarız ve siz de bu kazığı yersiniz. yapabilecek bir şey yok dedi. e tabiki bundan böyle bosch markadan uzak durmak gerek. Bizimde tüketici olarak yapmamız gereken bu. Sizlerede tavsiyem eşinizin bosch hastalığına yenik düşüp gidip bu beşpara etmez markaya bulaşmayın yukarıdaki arkadaş ve benim gibi şaç baş yolmayın
    BOSCH
    Söyledikleriniz muhakkak haklısınızdır. Müşteri hizmetleri ve teknik servis konusunda yorum yapamayacağım. Lakin bugüne kadar aldığım bosch marka ürünlerin hiçbirisi arızalanmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombjack

    Söyledikleriniz muhakkak haklısınızdır. Müşteri hizmetleri ve teknik servis konusunda yorum yapamayacağım. Lakin bugüne kadar aldığım bosch marka ürünlerin hiçbirisi arızalanmadı.

    Alıntıları Göster
    sorununuz marka il ilgili değil.tüm firmaların servis politikalarını değiştirmesi ile alakalı.
    zira artık M.H. denen olayı hiç bir firma tam olarak işlevini oturtamadı.
    siz M.H. koltuğuna işten anlamayan birini oturtursanız olacağı zaten budur.
    günümüzde telefon internet firmalarında bile M.H. noktasında bu sorunlar mevcut.
    Olması gereken teknik sorunlarda karşınıza sorulara layıkıyla cevap verip konuyu takip edebilecek teknik sorumluların olması gerekiyor.
    ayrıca servis elemanına yükünün kaldıracağından fazla iş yükü yüklemekteler.
    bu durumda onlarda zaman harcamamakta kaçak cevaplarla o günü geçiştirmeye çalışırlar.
    firmalar elemanlara yeterli eğitim vermemekteler.
    üstelik ücretler düşük.yani bir eleman tam olarak yetiştiğinde,emeğinin karşılığını göremeyince işten ayrılıyor.
    bu nedenle kaliteli yetişmiş eleman sayısı azalıyor.
    yazmakla bitmez.
    burada şans faktörüde var.
    bir arıza durumu olduğunda bazen gelen eleman o kadar donanımlı olur ki en zor işi bile size hissettirmeden yapar.
    bazen de en basit olan bir işi bile o an anlamayan biri denk gelir ve olay çorbaya döner.
    Servis konusunda M.H.olayına karşıyım.Bu böyle devam ettikçe daha çok müşteriyi kullandığı cihazlarından soğut




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    sorununuz marka il ilgili değil.tüm firmaların servis politikalarını değiştirmesi ile alakalı.
    zira artık M.H. denen olayı hiç bir firma tam olarak işlevini oturtamadı.
    siz M.H. koltuğuna işten anlamayan birini oturtursanız olacağı zaten budur.
    günümüzde telefon internet firmalarında bile M.H. noktasında bu sorunlar mevcut.
    Olması gereken teknik sorunlarda karşınıza sorulara layıkıyla cevap verip konuyu takip edebilecek teknik sorumluların olması gerekiyor.
    ayrıca servis elemanına yükünün kaldıracağından fazla iş yükü yüklemekteler.
    bu durumda onlarda zaman harcamamakta kaçak cevaplarla o günü geçiştirmeye çalışırlar.
    firmalar elemanlara yeterli eğitim vermemekteler.
    üstelik ücretler düşük.yani bir eleman tam olarak yetiştiğinde,emeğinin karşılığını göremeyince işten ayrılıyor.
    bu nedenle kaliteli yetişmiş eleman sayısı azalıyor.
    yazmakla bitmez.
    burada şans faktörüde var.
    bir arıza durumu olduğunda bazen gelen eleman o kadar donanımlı olur ki en zor işi bile size hissettirmeden yapar.
    bazen de en basit olan bir işi bile o an anlamayan biri denk gelir ve olay çorbaya döner.
    Servis konusunda M.H.olayına karşıyım.Bu böyle devam ettikçe daha çok müşteriyi kullandığı cihazlarından soğut



    Söylediklerinizde çok haklısınız.
    benim yazdıklarımın müşteri hizmetleri ile alakası yok. bu tamamen BOSCH un müşteriye bakış açısıyla ilgili.
    BOSCH resmen müşterilerini yolunacak kaz olarak görmekte ve verdiği her hizmeti ücretlendirmektedir.
    Halbuki garanti kapsamındaki bir ürün için servis ücreti diye bir şey olmaz ancak bosch da bu var.
    şimdi BOSCH Teknik servis elamanına veya müşteri hizmetlerinde duran elamana bu ücretin alınacağını emrederse bu elamanlar ne yapsın kendi cebinden mi ödesin?
    Yani bu servis ücreti isteme olayı teknik elamanların çıkardığı bir şey değil bu tamamen BOSCH un kendi politikasıdır.
    Benim teknik servis elamanına veya MH elamanına söyleyecek hiçbir sözüm yok. Siz söylediklerinizde haklısınız elamanlara yeteri kadar eğitim verilmeden piyasaya sürülüyor. bu yüzden de bir takım olumsuzluklar yaşanıyor.

    Ben daha öncede aldığım ürünlerde sorun yaşadım örneğin mitsubishi marka klimam takıldığı hafta voltaj yüksekliğinden yandı. servis geldi hocam normal şartlarda bu garantiye girmez ancak biz mitsubishi olarak müşteri memnuniyetini gözettiğimiz için ücretsiz yapacağız dedi. ve yaptılar şimdi ben klima alacak olsam başka markaya gitmem çünkü adamlar ilgileniyorlar. Beni en az 5-6 defa aradılar sorununuz giderildi mi yok teknik servis elamanlarından memnun musunuz? gibi sorular soruldu. yani bunlar insan üzerinde olumlu intibalar bırakıyor.

    BOSCH da böyle bir şeyle karşılaşmadım. ne dolap kurulduktan sonra nede arıza için gelip gidildikten sonra müşteri hizmetleri arayıpta dolabınızdan memnun musunuz veya teknik servis elamanlarımız size nasıl davrandı diye birkere arayıp sormadılar. Buda BOSCH un müşteriye bakış açısını göstermede açık ve net bir örnektir. Yukarıda bir arkadaşımızda BOSCh dan aldığım ürünler bozulmadı diye yazmış. inşallah bozulmaz arkadaşım sağlamken zaten sorun yok iş bozulduktan sonra ortaya çıkıyor. Bizim burada dile getirmek istediğimiz sorunda bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RACO38 -- 13 Ocak 2014; 0:24:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    sorununuz marka il ilgili değil.tüm firmaların servis politikalarını değiştirmesi ile alakalı.
    zira artık M.H. denen olayı hiç bir firma tam olarak işlevini oturtamadı.
    siz M.H. koltuğuna işten anlamayan birini oturtursanız olacağı zaten budur.
    günümüzde telefon internet firmalarında bile M.H. noktasında bu sorunlar mevcut.
    Olması gereken teknik sorunlarda karşınıza sorulara layıkıyla cevap verip konuyu takip edebilecek teknik sorumluların olması gerekiyor.
    ayrıca servis elemanına yükünün kaldıracağından fazla iş yükü yüklemekteler.
    bu durumda onlarda zaman harcamamakta kaçak cevaplarla o günü geçiştirmeye çalışırlar.
    firmalar elemanlara yeterli eğitim vermemekteler.
    üstelik ücretler düşük.yani bir eleman tam olarak yetiştiğinde,emeğinin karşılığını göremeyince işten ayrılıyor.
    bu nedenle kaliteli yetişmiş eleman sayısı azalıyor.
    yazmakla bitmez.
    burada şans faktörüde var.
    bir arıza durumu olduğunda bazen gelen eleman o kadar donanımlı olur ki en zor işi bile size hissettirmeden yapar.
    bazen de en basit olan bir işi bile o an anlamayan biri denk gelir ve olay çorbaya döner.
    Servis konusunda M.H.olayına karşıyım.Bu böyle devam ettikçe daha çok müşteriyi kullandığı cihazlarından soğut



    Söylediklerinizde çok haklısınız.
    benim yazdıklarımın müşteri hizmetleri ile alakası yok. bu tamamen BOSCH un müşteriye bakış açısıyla ilgili.
    BOSCH resmen müşterilerini yolunacak kaz olarak görmekte ve verdiği her hizmeti ücretlendirmektedir.
    Halbuki garanti kapsamındaki bir ürün için servis ücreti diye bir şey olmaz ancak bosch da bu var.
    şimdi BOSCH Teknik servis elamanına veya müşteri hizmetlerinde duran elamana bu ücretin alınacağını emrederse bu elamanlar ne yapsın kendi cebinden mi ödesin?
    Yani bu servis ücreti isteme olayı teknik elamanların çıkardığı bir şey değil bu tamamen BOSCH un kendi politikasıdır.
    Benim teknik servis elamanına veya MH elamanına söyleyecek hiçbir sözüm yok. Siz söylediklerinizde haklısınız elamanlara yeteri kadar eğitim verilmeden piyasaya sürülüyor. bu yüzden de bir takım olumsuzluklar yaşanıyor.

    Ben daha öncede aldığım ürünlerde sorun yaşadım örneğin mitsubishi marka klimam takıldığı hafta voltaj yüksekliğinden yandı. servis geldi hocam normal şartlarda bu garantiye girmez ancak biz mitsubishi olarak müşteri memnuniyetini gözettiğimiz için ücretsiz yapacağız dedi. ve yaptılar şimdi ben klima alacak olsam başka markaya gitmem çünkü adamlar ilgileniyorlar. Beni en az 5-6 defa aradılar sorununuz giderildi mi yok teknik servis elamanlarından memnun musunuz? gibi sorular soruldu. yani bunlar insan üzerinde olumlu intibalar bırakıyor.

    BOSCH da böyle bir şeyle karşılaşmadım. ne dolap kurulduktan sonra nede arıza için gelip gidildikten sonra müşteri hizmetleri arayıpta dolabınızdan memnun musunuz veya teknik servis elamanlarımız size nasıl davrandı diye birkere arayıp sormadılar. Buda BOSCH un müşteriye bakış açısını göstermede açık ve net bir örnektir. Yukarıda bir arkadaşımızda BOSCh dan aldığım ürünler bozulmadı diye yazmış. inşallah bozulmaz arkadaşım sağlamken zaten sorun yok iş bozulduktan sonra ortaya çıkıyor. Bizim burada dile getirmek istediğimiz sorunda bu.

    Alıntıları Göster
    siz haklısınız ama ben burada marka savunmadan yazıyorum.
    emin olun bosch yada arçelik yada herhangi bir marka servisine müşteriden ücret alın demez.ama ötesine de pek karışmaz.
    aslında işleyiş şudur.
    bir marka cihaza belli bir süre garanti verir.örnek 3 yıl.
    ve servisine derki şu ve şu şartlar dahilinde müşterinin cihazına yapacağınız müdahele karşılığında sana ücret öderim.
    bunun haricinde yada garantisi bitmiş cihazlara ücret vermem.o seninle müşteri arasında der.(işte hata burada başlar)
    servis elemanı gelir bakar.bazen arıza olmaz bazen de olur ama daha önceki yazımda yazdıklarımdan ötürü arıza olmadığını düşünür.
    işte olay bu noktada patlak verir.şimdi servis elemanın izleyeceği 2 yol kalır.
    1-servis ücreti istemeden müşteriyi memnun eder ama servise döndüğünde bedava bir iş yaptığı için patrondan fırça yer
    2-müşteriden servis ücreti talep eder patronu memnun eder ama müşteriyi sinir eder.
    işte olayın aslında özü.peki kim hatalı
    1-marka :kriterler eşliğinde hizmet verme takıntısı.avrupa normlarını esas alması.(ama burası türkiye bizde 50 sayfa kullanma klavuzu okuma alışkınlığı yok.)
    2-servis :yetişmiş elemanları bağrında tutamaması ve çoğu servisin aç gözlü olması(servisler çoçunlukla firmalara değil şahıslara aittir.)
    3-teknisyen :kendini geliştirmeye adamaması ve teknik ve insani olarak yetersiz kalması
    4-müşteri :cihazı merak edip bilinçli kullanıcı olmaması.tüketici kanunlarını bilmemesi.

    umarım aydınlatıcı olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    siz haklısınız ama ben burada marka savunmadan yazıyorum.
    emin olun bosch yada arçelik yada herhangi bir marka servisine müşteriden ücret alın demez.ama ötesine de pek karışmaz.
    aslında işleyiş şudur.
    bir marka cihaza belli bir süre garanti verir.örnek 3 yıl.
    ve servisine derki şu ve şu şartlar dahilinde müşterinin cihazına yapacağınız müdahele karşılığında sana ücret öderim.
    bunun haricinde yada garantisi bitmiş cihazlara ücret vermem.o seninle müşteri arasında der.(işte hata burada başlar)
    servis elemanı gelir bakar.bazen arıza olmaz bazen de olur ama daha önceki yazımda yazdıklarımdan ötürü arıza olmadığını düşünür.
    işte olay bu noktada patlak verir.şimdi servis elemanın izleyeceği 2 yol kalır.
    1-servis ücreti istemeden müşteriyi memnun eder ama servise döndüğünde bedava bir iş yaptığı için patrondan fırça yer
    2-müşteriden servis ücreti talep eder patronu memnun eder ama müşteriyi sinir eder.
    işte olayın aslında özü.peki kim hatalı
    1-marka :kriterler eşliğinde hizmet verme takıntısı.avrupa normlarını esas alması.(ama burası türkiye bizde 50 sayfa kullanma klavuzu okuma alışkınlığı yok.)
    2-servis :yetişmiş elemanları bağrında tutamaması ve çoğu servisin aç gözlü olması(servisler çoçunlukla firmalara değil şahıslara aittir.)
    3-teknisyen :kendini geliştirmeye adamaması ve teknik ve insani olarak yetersiz kalması
    4-müşteri :cihazı merak edip bilinçli kullanıcı olmaması.tüketici kanunlarını bilmemesi.

    umarım aydınlatıcı olmuştur.

    Ya üstad çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu. Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil. Açıkçası benim şu aralar BOSCH dan yemiş olduğum bir kazık ve onun acısı var dolayısıyla sizin kadar tarafsız olamıyorum. bu aralar BOSCH a çok kızgınım. ve bu kızgınlığımı BOSCH a hem MH arayarak hem mail olarak hemde şikayet.com a yazarak bildirdim. Yani teknik servisin benden haksız yere para aldığını defalarca anlattım. ama adamlar bu teknik servis elemanımızın hatası demedi. Bu firma politikası bunu değiştiremeyiz dedi. Üstelik MH ilk aradığımda bana bu paranın alınacağını söylediler ve ben o zaman itiraz etmiştim. Böyle saçma şeymi olur benim ürünüm garanti kapsamında ve bir sorun çıktığında siz buna bakmak zorundasınız dedim. Beyefendi bizde böyle işinize gelirse anlamında sözler söylediler ve daha servis gelmeden benim ipler kopmuştu zaten. Araştırdığım kadarıyla Türkiyede bunu yapan 2 firma var 1-BOSCH 2-SİMENS bu iki firma ortak firmalar sanırım bizdeki arçelik-beko tarzı bir ilişki var aralarında. benim merak ettiğim bu firmalar avrupada aynı şeyi yapabiliyorlarmı acaba? Hiç zannetmiyorum bunu sadece saf ve hakkını aramayan Türk Milletine yapabiliyorlar. Birde biz önemsemiyoruz 25 TL den ne olacak deyip geçip gidiyoruz peşine düşmüyoruz. Benim içinde 25 TL önemli bir para değil ama böyle gözümün içine baka baka beni kazıklamaları zoruma gidiyor. Eminim ki diğer insanlarda benim gibi tepki gösterseler bu firmalar bu haksızlığı yapamıyacaktır.

    İlgin için teşekkür eder iyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    siz haklısınız ama ben burada marka savunmadan yazıyorum.
    emin olun bosch yada arçelik yada herhangi bir marka servisine müşteriden ücret alın demez.ama ötesine de pek karışmaz.
    aslında işleyiş şudur.
    bir marka cihaza belli bir süre garanti verir.örnek 3 yıl.
    ve servisine derki şu ve şu şartlar dahilinde müşterinin cihazına yapacağınız müdahele karşılığında sana ücret öderim.
    bunun haricinde yada garantisi bitmiş cihazlara ücret vermem.o seninle müşteri arasında der.(işte hata burada başlar)
    servis elemanı gelir bakar.bazen arıza olmaz bazen de olur ama daha önceki yazımda yazdıklarımdan ötürü arıza olmadığını düşünür.
    işte olay bu noktada patlak verir.şimdi servis elemanın izleyeceği 2 yol kalır.
    1-servis ücreti istemeden müşteriyi memnun eder ama servise döndüğünde bedava bir iş yaptığı için patrondan fırça yer
    2-müşteriden servis ücreti talep eder patronu memnun eder ama müşteriyi sinir eder.
    işte olayın aslında özü.peki kim hatalı
    1-marka :kriterler eşliğinde hizmet verme takıntısı.avrupa normlarını esas alması.(ama burası türkiye bizde 50 sayfa kullanma klavuzu okuma alışkınlığı yok.)
    2-servis :yetişmiş elemanları bağrında tutamaması ve çoğu servisin aç gözlü olması(servisler çoçunlukla firmalara değil şahıslara aittir.)
    3-teknisyen :kendini geliştirmeye adamaması ve teknik ve insani olarak yetersiz kalması
    4-müşteri :cihazı merak edip bilinçli kullanıcı olmaması.tüketici kanunlarını bilmemesi.

    umarım aydınlatıcı olmuştur.

    Ya üstad çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu. Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil. Açıkçası benim şu aralar BOSCH dan yemiş olduğum bir kazık ve onun acısı var dolayısıyla sizin kadar tarafsız olamıyorum. bu aralar BOSCH a çok kızgınım. ve bu kızgınlığımı BOSCH a hem MH arayarak hem mail olarak hemde şikayet.com a yazarak bildirdim. Yani teknik servisin benden haksız yere para aldığını defalarca anlattım. ama adamlar bu teknik servis elemanımızın hatası demedi. Bu firma politikası bunu değiştiremeyiz dedi. Üstelik MH ilk aradığımda bana bu paranın alınacağını söylediler ve ben o zaman itiraz etmiştim. Böyle saçma şeymi olur benim ürünüm garanti kapsamında ve bir sorun çıktığında siz buna bakmak zorundasınız dedim. Beyefendi bizde böyle işinize gelirse anlamında sözler söylediler ve daha servis gelmeden benim ipler kopmuştu zaten. Araştırdığım kadarıyla Türkiyede bunu yapan 2 firma var 1-BOSCH 2-SİMENS bu iki firma ortak firmalar sanırım bizdeki arçelik-beko tarzı bir ilişki var aralarında. benim merak ettiğim bu firmalar avrupada aynı şeyi yapabiliyorlarmı acaba? Hiç zannetmiyorum bunu sadece saf ve hakkını aramayan Türk Milletine yapabiliyorlar. Birde biz önemsemiyoruz 25 TL den ne olacak deyip geçip gidiyoruz peşine düşmüyoruz. Benim içinde 25 TL önemli bir para değil ama böyle gözümün içine baka baka beni kazıklamaları zoruma gidiyor. Eminim ki diğer insanlarda benim gibi tepki gösterseler bu firmalar bu haksızlığı yapamıyacaktır.

    İlgin için teşekkür eder iyi günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    maalesef avrupada olay farklı.sorunda buradan kaynaklanıyor.
    mesela avrupa da montaj hizmeti yok.ücretli.davlumbaz bile alsanız montajı ücrete tabi.çünkü orada %80 vatandaş kendisi montaj yapıyor ve bilinçliler.
    bizde ise okuma yazma oranı bile hala çok düşük.ama buna rağmen avrupa muamelesi yapmaya çalışılıyor.
    aslında herşeyi bozan şu firmaların M.H. olayı.
    aslında M.H. bir duvardan başka birşey değil.
    düşünsenize her aradığınızda farklı biri çıkar hadi ona da anlat bakalım.
    çözümsüzlüğün ve müşteriyi bıktırıp vazgeçirmenin yeni adı M.H.
    gsm ve internet firmaları ile başladı heryere virüs gibi yayıldı.
    önceden bölge müdürlükleri vardı.arıyorduk çıkıyordu bir yetkili sorunu not alıyordu.takip ediyor çözmeye çalışıyordu.siz tekrar aradığınızda o şahıstan başka biriyle muhattap olmuyor böylece sorunun çözüm süresi kısalıyordu.o kişilerinde yaptırım gücü oluyor ve işi hallediyorlardı.
    şimdi öylemi karşınıza duvar örülüyor.insanın asabını bozmaktan başka birşey yapmıyorlar.
    bosch-siemens-profilo aynı gruptur.
    arçelik beko-altus aynı grup
    ariston-indesit aynı grup
    vs.vs. hepsi M.H. olayına girdiler.
    ilk geniş kapsamlı olarak arçelik başlattı gerisi çorap söküğü gibi gelmeye başladı.

    bu böyle devam eder üstad.Allah sinirlerimize hakim olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    siz haklısınız ama ben burada marka savunmadan yazıyorum.
    emin olun bosch yada arçelik yada herhangi bir marka servisine müşteriden ücret alın demez.ama ötesine de pek karışmaz.
    aslında işleyiş şudur.
    bir marka cihaza belli bir süre garanti verir.örnek 3 yıl.
    ve servisine derki şu ve şu şartlar dahilinde müşterinin cihazına yapacağınız müdahele karşılığında sana ücret öderim.
    bunun haricinde yada garantisi bitmiş cihazlara ücret vermem.o seninle müşteri arasında der.(işte hata burada başlar)
    servis elemanı gelir bakar.bazen arıza olmaz bazen de olur ama daha önceki yazımda yazdıklarımdan ötürü arıza olmadığını düşünür.
    işte olay bu noktada patlak verir.şimdi servis elemanın izleyeceği 2 yol kalır.
    1-servis ücreti istemeden müşteriyi memnun eder ama servise döndüğünde bedava bir iş yaptığı için patrondan fırça yer
    2-müşteriden servis ücreti talep eder patronu memnun eder ama müşteriyi sinir eder.
    işte olayın aslında özü.peki kim hatalı
    1-marka :kriterler eşliğinde hizmet verme takıntısı.avrupa normlarını esas alması.(ama burası türkiye bizde 50 sayfa kullanma klavuzu okuma alışkınlığı yok.)
    2-servis :yetişmiş elemanları bağrında tutamaması ve çoğu servisin aç gözlü olması(servisler çoçunlukla firmalara değil şahıslara aittir.)
    3-teknisyen :kendini geliştirmeye adamaması ve teknik ve insani olarak yetersiz kalması
    4-müşteri :cihazı merak edip bilinçli kullanıcı olmaması.tüketici kanunlarını bilmemesi.

    umarım aydınlatıcı olmuştur.

    Ya üstad çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu. Yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil. Açıkçası benim şu aralar BOSCH dan yemiş olduğum bir kazık ve onun acısı var dolayısıyla sizin kadar tarafsız olamıyorum. bu aralar BOSCH a çok kızgınım. ve bu kızgınlığımı BOSCH a hem MH arayarak hem mail olarak hemde şikayet.com a yazarak bildirdim. Yani teknik servisin benden haksız yere para aldığını defalarca anlattım. ama adamlar bu teknik servis elemanımızın hatası demedi. Bu firma politikası bunu değiştiremeyiz dedi. Üstelik MH ilk aradığımda bana bu paranın alınacağını söylediler ve ben o zaman itiraz etmiştim. Böyle saçma şeymi olur benim ürünüm garanti kapsamında ve bir sorun çıktığında siz buna bakmak zorundasınız dedim. Beyefendi bizde böyle işinize gelirse anlamında sözler söylediler ve daha servis gelmeden benim ipler kopmuştu zaten. Araştırdığım kadarıyla Türkiyede bunu yapan 2 firma var 1-BOSCH 2-SİMENS bu iki firma ortak firmalar sanırım bizdeki arçelik-beko tarzı bir ilişki var aralarında. benim merak ettiğim bu firmalar avrupada aynı şeyi yapabiliyorlarmı acaba? Hiç zannetmiyorum bunu sadece saf ve hakkını aramayan Türk Milletine yapabiliyorlar. Birde biz önemsemiyoruz 25 TL den ne olacak deyip geçip gidiyoruz peşine düşmüyoruz. Benim içinde 25 TL önemli bir para değil ama böyle gözümün içine baka baka beni kazıklamaları zoruma gidiyor. Eminim ki diğer insanlarda benim gibi tepki gösterseler bu firmalar bu haksızlığı yapamıyacaktır.

    İlgin için teşekkür eder iyi günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    maalesef avrupada olay farklı.sorunda buradan kaynaklanıyor.
    mesela avrupa da montaj hizmeti yok.ücretli.davlumbaz bile alsanız montajı ücrete tabi.çünkü orada %80 vatandaş kendisi montaj yapıyor ve bilinçliler.
    bizde ise okuma yazma oranı bile hala çok düşük.ama buna rağmen avrupa muamelesi yapmaya çalışılıyor.
    aslında herşeyi bozan şu firmaların M.H. olayı.
    aslında M.H. bir duvardan başka birşey değil.
    düşünsenize her aradığınızda farklı biri çıkar hadi ona da anlat bakalım.
    çözümsüzlüğün ve müşteriyi bıktırıp vazgeçirmenin yeni adı M.H.
    gsm ve internet firmaları ile başladı heryere virüs gibi yayıldı.
    önceden bölge müdürlükleri vardı.arıyorduk çıkıyordu bir yetkili sorunu not alıyordu.takip ediyor çözmeye çalışıyordu.siz tekrar aradığınızda o şahıstan başka biriyle muhattap olmuyor böylece sorunun çözüm süresi kısalıyordu.o kişilerinde yaptırım gücü oluyor ve işi hallediyorlardı.
    şimdi öylemi karşınıza duvar örülüyor.insanın asabını bozmaktan başka birşey yapmıyorlar.
    bosch-siemens-profilo aynı gruptur.
    arçelik beko-altus aynı grup
    ariston-indesit aynı grup
    vs.vs. hepsi M.H. olayına girdiler.
    ilk geniş kapsamlı olarak arçelik başlattı gerisi çorap söküğü gibi gelmeye başladı.

    bu böyle devam eder üstad.Allah sinirlerimize hakim olsun.




  • Oylede eger servise konum yakinliginiz varsa direkte gidebilirsiniz. Samsung ve arcelik olmak uzere (bunlar bana 100 mt uzaklikta, mitsubishi klima serviside 30 mt) bir cok servis mahallemde oldugu icin kafam bozuldugunda direk gidip servis muduru ile yuz yuze gorusebiliyorum. Yoksa musteri hizmetlerine koyduklari robot kiliklilar adami sinir etmekten baska bir ise yaramiyorlar, bazen insanin suratlarinin ortasina yumruk atasi geliyor. Onlarda insan demeyin, onlar insan kiliginda robotlar malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    maalesef avrupada olay farklı.sorunda buradan kaynaklanıyor.
    mesela avrupa da montaj hizmeti yok.ücretli.davlumbaz bile alsanız montajı ücrete tabi.çünkü orada %80 vatandaş kendisi montaj yapıyor ve bilinçliler.
    bizde ise okuma yazma oranı bile hala çok düşük.ama buna rağmen avrupa muamelesi yapmaya çalışılıyor.
    aslında herşeyi bozan şu firmaların M.H. olayı.
    aslında M.H. bir duvardan başka birşey değil.
    düşünsenize her aradığınızda farklı biri çıkar hadi ona da anlat bakalım.
    çözümsüzlüğün ve müşteriyi bıktırıp vazgeçirmenin yeni adı M.H.
    gsm ve internet firmaları ile başladı heryere virüs gibi yayıldı.
    önceden bölge müdürlükleri vardı.arıyorduk çıkıyordu bir yetkili sorunu not alıyordu.takip ediyor çözmeye çalışıyordu.siz tekrar aradığınızda o şahıstan başka biriyle muhattap olmuyor böylece sorunun çözüm süresi kısalıyordu.o kişilerinde yaptırım gücü oluyor ve işi hallediyorlardı.
    şimdi öylemi karşınıza duvar örülüyor.insanın asabını bozmaktan başka birşey yapmıyorlar.
    bosch-siemens-profilo aynı gruptur.
    arçelik beko-altus aynı grup
    ariston-indesit aynı grup
    vs.vs. hepsi M.H. olayına girdiler.
    ilk geniş kapsamlı olarak arçelik başlattı gerisi çorap söküğü gibi gelmeye başladı.

    bu böyle devam eder üstad.Allah sinirlerimize hakim olsun.



    Aynen öyle üstad.
    Bugün BOSCH Müşteri hizmetlerinden beni bir kez daha aradılar.
    Bende saf saf adamlar yola geldi diye düşündüm ve müsaitim buyurun konuşalım dedim.
    Meğerse adamların derdi şikayetvar.com daki şikayetim ve değerlendirmede verdiğim sıfırlarmış.
    Kadın demesin mi neden bize sıfır verdin? Verdiğimiz hizmetten memmun kalmadınız mı diye soruyor.
    Sanki bana bir hizmet vermişler gibi. kafamın tası attı inan kadına küfür etmemek için kendimi zor tuttum.
    Seninde dediğin gibi her çıkan MH temsilcisine olayı baştan anlatıp yediğim kazığı tekrar hatırlayıp cinnetler geçirmem gerekiyor.
    Gerçekten Allah sinirlerimize hakim olsun Sabırlar versin diyecek başka bir şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    maalesef avrupada olay farklı.sorunda buradan kaynaklanıyor.
    mesela avrupa da montaj hizmeti yok.ücretli.davlumbaz bile alsanız montajı ücrete tabi.çünkü orada %80 vatandaş kendisi montaj yapıyor ve bilinçliler.
    bizde ise okuma yazma oranı bile hala çok düşük.ama buna rağmen avrupa muamelesi yapmaya çalışılıyor.
    aslında herşeyi bozan şu firmaların M.H. olayı.
    aslında M.H. bir duvardan başka birşey değil.
    düşünsenize her aradığınızda farklı biri çıkar hadi ona da anlat bakalım.
    çözümsüzlüğün ve müşteriyi bıktırıp vazgeçirmenin yeni adı M.H.
    gsm ve internet firmaları ile başladı heryere virüs gibi yayıldı.
    önceden bölge müdürlükleri vardı.arıyorduk çıkıyordu bir yetkili sorunu not alıyordu.takip ediyor çözmeye çalışıyordu.siz tekrar aradığınızda o şahıstan başka biriyle muhattap olmuyor böylece sorunun çözüm süresi kısalıyordu.o kişilerinde yaptırım gücü oluyor ve işi hallediyorlardı.
    şimdi öylemi karşınıza duvar örülüyor.insanın asabını bozmaktan başka birşey yapmıyorlar.
    bosch-siemens-profilo aynı gruptur.
    arçelik beko-altus aynı grup
    ariston-indesit aynı grup
    vs.vs. hepsi M.H. olayına girdiler.
    ilk geniş kapsamlı olarak arçelik başlattı gerisi çorap söküğü gibi gelmeye başladı.

    bu böyle devam eder üstad.Allah sinirlerimize hakim olsun.



    Aynen öyle üstad.
    Bugün BOSCH Müşteri hizmetlerinden beni bir kez daha aradılar.
    Bende saf saf adamlar yola geldi diye düşündüm ve müsaitim buyurun konuşalım dedim.
    Meğerse adamların derdi şikayetvar.com daki şikayetim ve değerlendirmede verdiğim sıfırlarmış.
    Kadın demesin mi neden bize sıfır verdin? Verdiğimiz hizmetten memmun kalmadınız mı diye soruyor.
    Sanki bana bir hizmet vermişler gibi. kafamın tası attı inan kadına küfür etmemek için kendimi zor tuttum.
    Seninde dediğin gibi her çıkan MH temsilcisine olayı baştan anlatıp yediğim kazığı tekrar hatırlayıp cinnetler geçirmem gerekiyor.
    Gerçekten Allah sinirlerimize hakim olsun Sabırlar versin diyecek başka bir şey yok.

    Alıntıları Göster
    Müşteri Hizmetleri resmen müşteriyi oyalamak için kurulmuş bir paravan. Her aradığımda tekrar tekrar adres ve telefon doğrulaması yapıldı. Her seferinde tekrar belirttim doğru adres şu diye ama en sonunda "Allah aşkına şu adresi doğru şekilde kaydedip diğerlerini iptal eder misiniz" şeklinde serzenişte bulununca artık adres doğrulaması yapmaya gerek kalmadı. En son 14 Ocak' ta aradım, bana geri dönüş yapılacaktı. 16 Ocak' ta tekrar aradım, yine geri dönüş yapılacak dediler. Bugün 20 Ocak hala bekliyoruz. Telefonum 7/24 açık, birileri arasa en azından cevapsız çağrı olur ancak geçmişte kalan bir aylık sürede benim artık sayısını unuttuğum aramalarıma karşılık sadece 1 kez aramışlar. Almanya' ya kadar yazdım bakalım ne olcak. Ben bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün servisi ile ilgili bu kadar sıkıntı çektiğimi hatırlamıyorum. Allah benim durumumda olanlara sabır versin.




  • Düzeltme:
    Adres karmaşası halen devam, her seferinde netede oturmadığımı tekrar hatırlatıyorlar
    24 Ocak itibariyle hala geri dönüş yok. Firmanın bir yetkilisini biryerlerde yakalarsam elimden kurtulşu yok...
  • Beko makinemi sesli calismasindan oturu servise verdim. Usta bakti,bunun bilyelerini degistirmemiz lazim,makineyi goturuyoruz dedi ve goturdu.
    2 gun sonra servisten telefon geldi,makinenizde herhangi bir sorun yoktur. Peki usta bilye degisecegini soylemisti, onu kontrol rttiniz mi ?dedim.
    Kontrol ettik,sorun yok seklinde cevap verdi.
    O zaman makineyi en kisa surede teslim edin dedim.
    M.H bayan nakliyenin ucretli oldugunu toplamda 100₺ odeyecegimi soyledi.
    Hem ustaniz sorunsuz makineye sorun var deyip makineyi goturuyor bir de ustune para istiyorsunuz. Sizin bu yaptiginiz soygun dedim.
    Mecburen parayi ideyip makineyi aldim.
    Su anda yukama esnasinda makine oluyor. Zar zor calistirsam her seferinde yine duruyor.[:- Saglam makineyi goturduler ,bozuk olarak getirdiler. Uzerone 100₺ aldilar.
    Bu marka ile alakali bir durum degil maalesef. Marka servis isini verirken dikkatli davrranmali ve sikayetleri dinlemeli.
  • Büyük konuşmayayım ama evime bir daha bosch marka ürün sokmam. Buzdolabı aldım ve 11 yılda 11 kez servis geldi hiç abartmıyorum. Soğutamaması ve çıkarttığı takırtı tukurtular da cabası. Şu anda beko dolap aldım ve soğutması da sessizliği de kat kat daha iyi. Bosch'a benden bir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Büyük konuşmayayım ama evime bir daha bosch marka ürün sokmam. Buzdolabı aldım ve 11 yılda 11 kez servis geldi hiç abartmıyorum. Soğutamaması ve çıkarttığı takırtı tukurtular da cabası. Şu anda beko dolap aldım ve soğutması da sessizliği de kat kat daha iyi. Bosch'a benden bir

    +1 buzluktan alttaki camlı bölüme su damlıyordu.İki defa servis geldi ama yinede aynı.Buzdolapları pek iyi değil keşke almasaydım.Ama fırın ve bulasiktan memnunum.Camasirlarida iyidir.
  • Alırken baktınızmı yerlimi Almanmı diye yok ben sanmam.
    Ancak burada yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agust

    Müşteri Hizmetleri resmen müşteriyi oyalamak için kurulmuş bir paravan. Her aradığımda tekrar tekrar adres ve telefon doğrulaması yapıldı. Her seferinde tekrar belirttim doğru adres şu diye ama en sonunda "Allah aşkına şu adresi doğru şekilde kaydedip diğerlerini iptal eder misiniz" şeklinde serzenişte bulununca artık adres doğrulaması yapmaya gerek kalmadı. En son 14 Ocak' ta aradım, bana geri dönüş yapılacaktı. 16 Ocak' ta tekrar aradım, yine geri dönüş yapılacak dediler. Bugün 20 Ocak hala bekliyoruz. Telefonum 7/24 açık, birileri arasa en azından cevapsız çağrı olur ancak geçmişte kalan bir aylık sürede benim artık sayısını unuttuğum aramalarıma karşılık sadece 1 kez aramışlar. Almanya' ya kadar yazdım bakalım ne olcak. Ben bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün servisi ile ilgili bu kadar sıkıntı çektiğimi hatırlamıyorum. Allah benim durumumda olanlara sabır versin.

    Allah sana sabır versin

    Ben de alman üretimi siemens aldım rezil oldum
    diğer firmaların eşyalarını kullandık ama
    gerek garanti durumu, gerek parça fiyatı konusunda
    en berbatı Bosch siemens grubu

    iğrenç ötesi bir firma, ellerine düşmeye gör, müşteriye eziyetten zevk alıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey352

    quote:

    Orijinalden alıntı: agust

    Müşteri Hizmetleri resmen müşteriyi oyalamak için kurulmuş bir paravan. Her aradığımda tekrar tekrar adres ve telefon doğrulaması yapıldı. Her seferinde tekrar belirttim doğru adres şu diye ama en sonunda "Allah aşkına şu adresi doğru şekilde kaydedip diğerlerini iptal eder misiniz" şeklinde serzenişte bulununca artık adres doğrulaması yapmaya gerek kalmadı. En son 14 Ocak' ta aradım, bana geri dönüş yapılacaktı. 16 Ocak' ta tekrar aradım, yine geri dönüş yapılacak dediler. Bugün 20 Ocak hala bekliyoruz. Telefonum 7/24 açık, birileri arasa en azından cevapsız çağrı olur ancak geçmişte kalan bir aylık sürede benim artık sayısını unuttuğum aramalarıma karşılık sadece 1 kez aramışlar. Almanya' ya kadar yazdım bakalım ne olcak. Ben bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün servisi ile ilgili bu kadar sıkıntı çektiğimi hatırlamıyorum. Allah benim durumumda olanlara sabır versin.

    Allah sana sabır versin

    Ben de alman üretimi siemens aldım rezil oldum
    diğer firmaların eşyalarını kullandık ama
    gerek garanti durumu, gerek parça fiyatı konusunda
    en berbatı Bosch siemens grubu

    iğrenç ötesi bir firma, ellerine düşmeye gör, müşteriye eziyetten zevk alıyorlar

    Ne önerirsiniz peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: hey352

    quote:

    Orijinalden alıntı: agust

    Müşteri Hizmetleri resmen müşteriyi oyalamak için kurulmuş bir paravan. Her aradığımda tekrar tekrar adres ve telefon doğrulaması yapıldı. Her seferinde tekrar belirttim doğru adres şu diye ama en sonunda "Allah aşkına şu adresi doğru şekilde kaydedip diğerlerini iptal eder misiniz" şeklinde serzenişte bulununca artık adres doğrulaması yapmaya gerek kalmadı. En son 14 Ocak' ta aradım, bana geri dönüş yapılacaktı. 16 Ocak' ta tekrar aradım, yine geri dönüş yapılacak dediler. Bugün 20 Ocak hala bekliyoruz. Telefonum 7/24 açık, birileri arasa en azından cevapsız çağrı olur ancak geçmişte kalan bir aylık sürede benim artık sayısını unuttuğum aramalarıma karşılık sadece 1 kez aramışlar. Almanya' ya kadar yazdım bakalım ne olcak. Ben bugüne kadar aldığım hiçbir ürünün servisi ile ilgili bu kadar sıkıntı çektiğimi hatırlamıyorum. Allah benim durumumda olanlara sabır versin.

    Allah sana sabır versin

    Ben de alman üretimi siemens aldım rezil oldum
    diğer firmaların eşyalarını kullandık ama
    gerek garanti durumu, gerek parça fiyatı konusunda
    en berbatı Bosch siemens grubu

    iğrenç ötesi bir firma, ellerine düşmeye gör, müşteriye eziyetten zevk alıyorlar

    Ne önerirsiniz peki?

    Alıntıları Göster
    Diğer bazı arkadaşlara katılıyorum.

    Mal ile malın desteği konusunda farklılıklar olabiliyor.

    Benim tavsiyem ise malı kaliteli almaya çalışın. Olabildiğince servis ihtiyacı az olur. (Hiç olmayacak demiyorum)
    Ayrıca olabildiğince servisi mutlaka olsun.

    Malı satan ile servisi farklı olabiliyor. Garantide bile sorunlar yaşanırken, garanti bittikten sonra servisteki insanların insafına kalıyorsunuz ücret iletişim vs herşeyiyle...

    Servis elemanları zaman zaman bilgisiz alakasız insaniyetsiz olabiliyor. Bazen bilgili olanlar da denk gelebiliyor.

    Tamamen sorunsuz hiçbir marka yok. Her firma mal sattıkça mutlaka geri dönüşler olacaktır. Bunların hepsi insan yapımı sonuçta. Ayrıca kullanıcı hataları da olabiliyor zaman zaman.
    Ucuz ürün aldığınız zaman şanslı iseniz hiç sorun yaşayamayabilirsiniz. Ama sorunlu bir cihaz ise artık o ucuzluk size kazık olarak geri dönüyor.
    Sinir stres mi dersiniz, servisin olayı çözememesi mi dersiniz, makineyi bir düzgün kullanmak nasip olmadı mı dersiniz boyuna gider işte. Zaman zaman ödeyeceğiniz paralar da cabası.

    Ben bu yüzden kaliteli ürün alın diyorum. Ucuza kalite olmaz. Adam gibi cihazlar alın. Sıfır sorun olmaz. Ama en aza iner.

    Bu kaliteli cihazlardan sorun yaşayan olursa zaman zaman foruma gelebiliyor. Gereksiz marka/model karalaması yapıyor.

    İnsanlar buraya bakınca tamamen çorba görüyor artık. Karalama olayı güzel peki insanlar ne alsın?

    Söyleyeceğiniz her marka/model için şikayetler mevcut. Peki bu marka/modelin kötü olduğu anlamına mı geliyor?




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.