Şimdi Ara

BÖYLE ŞEY OLMAZ! HP Servis Sorunu: Cihazımı Kırdıkları Halde Garanti Dışı Bırakıyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Ankara'da Yaşıyorum ve HP Compaq Mini 731 ET Kullanıcısıyım ve Bir Gün Cihazım Harddiskten Dolayı Arıza Verdi ve Cihazı Servise Teslim Ettim ve Tekrar Gittiğimde Cihazın içinden Ses Geldiğini Fark Ettim Bu Sefer de Tekrar Servise Teslim Ettikten Sonra Cihazın Tamir Edildiği Söylendi ve Cihazı Almaya Gittiğimde Bir de Ne Görsem ! Cihazın Kasası Kırık ve Haliyle Geri Verdikten Sonra Servis Arıyor ve Garanti Dışı Olduğunu ve 600 TL İstediklerini Söylüyorlar İşin Kötü Yanı Anakart'ta Kırıkmış.Bu Konuda Ne Yapmamı Öneririniz Acaba ? 20 Gündür Cihazı Bekliyorum ve En Sonunda Sağolsun Adı Şanı İyi Diye Bilinen HP Garantili Cihazıma 600TL Tamir Ücreti İstiyor Şaka Gibi







  • Bu konuda birlik olup çok şeyler yapmalıyız bence, Türkiye de ki elekronik cihaz servislerinin %90 ı rezalet, çoğunda eğitimsiz, iş bilmeyen ukala insanlar çalışıyor, tek mantıkları var kullanıcı hatalı... Bunun için Türkiye deki servis mantığının değişmesi gerekli, yeni kanunmu çıkaracaklar, yeni düzenlemeler mi yapacaklar ne yapılacaksa yapılmalı artık, bir markanın servisi olabilmek için belli şartları sağlaması sağlanmalı, o serviste çalışan elemanlara gerekli eğitim verilmeli, orada çalışan kişi bilmeli ilgili olduğu cihazların herşeyini... Karşıdakine saygı göstermeyi bilmeli, cihazın sorunlarını kapatmaya çalışmamalı, Bizde herşey uydurmasyon gidiyor..
  • Tüketici hakları Fun clup
  • Birde Şikayetvar.coma yazarsanız ilgilenirler heralde
  • Sadece Harddisk Arızalı Cihazımın Ne Hale geldiğine İnanamıyorum Arkadaşlar Çok Mağdurum HP Genel Merkezine Bile Mail Attım Adamlar Kabul Etmelerine Rağmen Cihaz Garanti Dışı Deniliyor 5 Kere Merkeze Gidip Geldim Arabamla Yazık Bana da Emeklerime :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onealss -- 17 Ocak 2011; 22:21:19 >
  • Ülkemizde servis problemleri her geçen gün çoğalıyor.Mağdur olan insanların sayısı hiçte az değil.Bu böyle nereye kadar gidecek ? Oldukça merak ediyorum.İnsanların zar zor biriktirdikleri paralarla aldıkları ürünler sanki değersizmiş gibi davranılarak hareket ediliyor.Servise gönderilen ürünün bırakın tamir edilip döneceğini artık eskisinden daha kötü mü gelecek ? Sorusunu kendimize yöneltmeden duramıyoruz.Mutlaka radikal düzenlemelerle çözüm yolları bulunmalı.Tüketici haklılığını kanıtlamakta güçlük çekiyor.Servise göndermeden önce foto çekip ardından notere fotolar filan gün filan tarihte çekilmiştir , üzerinde oynama yoktur ve ürünün kozmetiği sağlamdır diye belge mi çıkartalım ?Böyle bir saçmalık düşünülebilir mi ?
    Arkadaşım gerçekten mağdur olmuşsun.Geçmiş olsun.




  • Tüketici Haklarına git...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232
    Ülkemizde servis problemleri her geçen gün çoğalıyor.Mağdur olan insanların sayısı hiçte az değil.Bu böyle nereye kadar gidecek ? Oldukça merak ediyorum.İnsanların zar zor biriktirdikleri paralarla aldıkları ürünler sanki değersizmiş gibi davranılarak hareket ediliyor.Servise gönderilen ürünün bırakın tamir edilip döneceğini artık eskisinden daha kötü mü gelecek ? Sorusunu kendimize yöneltmeden duramıyoruz.Mutlaka radikal düzenlemelerle çözüm yolları bulunmalı.Tüketici haklılığını kanıtlamakta güçlük çekiyor.Servise göndermeden önce foto çekip ardından notere fotolar filan gün filan tarihte çekilmiştir , üzerinde oynama yoktur ve ürünün kozmetiği sağlamdır diye belge mi çıkartalım ?Böyle bir saçmalık düşünülebilir mi ?
    Arkadaşım gerçekten mağdur olmuşsun.Geçmiş olsun.


    o şekilde yapılması gerektiğini benim de cihazımı teknik servis bozduktan sonra anladım, servisin sebep olduğu kırığın bedelini cebimden ödedim (dışarıda yaptırdım yarı fiyatına), niçin ?
    işini iyi yapmayan , şereften yoksun birkaç HP yöneticisi ve teknik personeli yüzünden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-30A640B69 -- 18 Ocak 2011; 16:32:25 >




  • Arkadaşım bnm en çok aklıma takılan şu: ...Cihazı Almaya Gittiğimde Bir de Ne Görsem ! Cihazın Kasası Kırık ve Haliyle Geri Verdikten Sonra Servis Arıyor ve Garanti Dışı Olduğunu ve 600 TL İstediklerini Söylüyorlar İşin Kötü Yanı Anakart'ta Kırıkmış.Bu Konuda Ne Yapmamı Öneririniz Acaba ? 20 Gündür Cihazı Bekliyorum ve En Sonunda Sağolsun Adı Şanı İyi Diye Bilinen HP Garantili Cihazıma 600TL Tamir Ücreti İstiyor Şaka Gibi demişsin.
    1 defa kasa kırık haliyle neden alındı,
    2- anakart kırıkmış dedin bunu sana servis mi dedi yoksa sen mi gördün?
    3- 20 gündür neyi bekletiyorlar?Cihazı mı yoksa senin kararını mı?
  • Hocam Merhaba;

    1.Cihazı Kırık Haliyle Almadım ki Kırık Olduğunu Görür Görmez Bunu Kırmışsınız Dedim Onlara Kendileri de Tamam Biz Tamir Edicez Dediler.
    2.Hocam Anakartın Kırık Olduğunu Nasıl Görebilirim ki Kendileri Arayıp Söylediler
    3.Cihaz İlk Olarak HDD Arızasıyla Gitti ve Sağlam Olan Cihaz Şimdi Kasası ve Anakartı Kırık Cihaz Haline Geldi O Günden Beri ve Bana Fatura Etmeye Çalışıyorlar

    Bu da Cihaz Servise Gitmeden 1-2 Saat Önce Çekilen Fotoğraf Şimdi Anakartınıda Kırmışlar HP Servis Hazretleri

     BÖYLE ŞEY OLMAZ! HP Servis Sorunu: Cihazımı Kırdıkları Halde Garanti Dışı Bırakıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onealss -- 19 Ocak 2011; 1:16:43 >




  • Cihazı teslim alma. Elinde ilk servise verirken aldığın form yok mu? O formda zaten dışında çizik var veya kozmetik kırıklar mevcut yazmıyorsa cihaz sorunsuz teslim edilmiş anlamıan gelir. Cihazı teslim almadan hakem heyetine gidip dosya açtır. 10 tl pul parası verirsin ama sorun çözülür.
  • HP'yi arayıp "bu hatanın kesinlikle sizden kaynaklandığını,eğer benim tarafımdan bir kırık veya darbe olsaydı oraya not edilirdi ama sizden geldiğinde ben bu halde gördüm.Anakartın kırılmış/çatlamış olması kesinlikle bnm tarafımdan mümkün olmayan bir durumdur.Bu sorunlar sizin tarafınızdan oluşmuş fakat bana fatura etmeye çalışıyorsunuz.Bu durumunun güzel bir şekilde halledilmesini sizden rica ediyorum.Eğer benimle ilgili bir hata var deyip suçu bende ararsanız yasal hakkımı kullanır gerekeni yaptırırım buna da gücüm yetiyor" de kardeşim.
  • Bence laptopu teslim alma yapsalarda alma 30 gunu gecir.Paranı iade al.Hp den buz gibi sogudum resmen.Ama sana yapılanları yanlarına bırakma mutlaka burnundan getirmelisin o teknik servis elemanlarının.gerekirse işinden edilsin:amaç kimsenin ekmeğiyle oynamak değil ama.Boyle art niyetli insanlarada yapılması gerekn bu bence.Sağlam bir markamız olsa keske.

    Dell bu servis olayında aşmış kendini bu arada.
  • Bence laptopu teslim alma yapsalarda alma 30 gunu gecir.Paranı iade al.Hp den buz gibi sogudum resmen.Ama sana yapılanları yanlarına bırakma mutlaka burnundan getirmelisin o teknik servis elemanlarının.gerekirse işinden edilsin:amaç kimsenin ekmeğiyle oynamak değil ama.Boyle art niyetli insanlarada yapılması gerekn bu bence.Sağlam bir markamız olsa keske.

    Dell bu servis olayında aşmış kendini bu arada.

    Hp dv7 sandy bridge dusunuyordum.Artık bitmiştir hp benim için.Ben sana hp markası almayarak destek olacağim mesela.Senin yaşadıkların birgun bızımde başımıza gelebilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.