) "konuyu açarken fark ettim olayları özetleyen bir yorum yapmıştım ve ilanı kaldırmışlar" blackfiriday indirimlerinden 6.849 liraya sipariş ettim. Kargo hızlı geldi ama heyecanı kısa sürdü çünkü ekranda çok fazla ışık sızması vardı.
Hemen bt_teknoloji ile iletişime geçtim, benden cihazı servise gönderip durumun benden kaynaklanmadığını belirten bir servis formu almamı istediler. Kabul etmedim değişim talep edip geri korgoladım ve ardından gittigidiyor müşteri hizmetleri ile bir hafta süren görüşmelerde bt_teknoloji adlı firmayla irtibat kuramadıklarını ama söz konusu para fazla olduğundan iade işlemini de gerçekleştiremediklerini söyleyip sürekli ertelediler. Şikayetvar.com a kaydımı açtıktan bir gün sonra para iadesi geldi ama bu süreçte sürekli değişim talebinde bulundum. "
www.sikayetvar.com
GittiGidiyor Bt_Teknoloji Kusurlu Ürüne Sahip Çıkmaması!
bt_teknoloji bu arada kargoyu teslim aldıktan 3 gün sonra aynı cihazı bana geri yollamış kargo takip kodunu mail atmışlar, kargo bana ulaşmadan bir gün önce para iadesi geldi. Gelecek 3 kargodan büyük olanını kabul etmeyin geri gönderin dememe rağmen annem tarafından kargo teslim alınmış.
Şuan hem para iadesi almış durumdayım hemde arızalı olan cihaz bende, kargo geldiği gibi duruyor açmadım değişimde ısrarcı olmama rağmen hiçbir şekilde karşılık bulamıyorum. Bu ürünü alıp başkasına satacaklarına inancım tam. Tecrübe sahibi forum üyelerinin yorumlarını bekliyorum, aklınıza takılan soru varsa lütfen sorun atladığım noktalar olabilir cevaplarım. İndirim zamanında bt_teknoloji firmasını tercih etmem yüzünden şuan indirimleri kaçırmış durumdayım ve aynı paraya bu cihazı temin edemiyorum.
Ücret satıcıya aktarılmadıgı için şanslıymışsınız. Bunların niyeti orta da parayı alsalardı, bi bahane bulup cihazı üzerinize bırakabilirlerdi. Geçmiş olsun.
Her cihazda bu tarz sorunlar olma riski var, ama mümkün olduğunca msi asus gibi kaliteli cihazlar alıp, bir sorun çıktıgında cihazı kurcalamadan iade edip haklarımızın arkasında durmamız lazım. Son zamanlarda çok insan bu sorunu yaşıyor, %100 iade alma zorunlulukları varken bile insanları mağdur etmeye çalışıyolar. Eğer bu konularda hiçbir bilgisi olmayan varsa önce tüketici haklarının çağrı merkezini arayıp bilgi almalı, onlar gerekli bilgiyi veriyor zaten.
Satıcılar sorunlu cihazı almamak için psikolojik yöntemlere bile başvurup sizin cihazı iade etmenizin belli bahanelerle mümkün olmadığını anlatıp ikna etmeye çalışabiliyorlar. Alacağınız ürünün model numarasını yazarak araştırın incelemelerini izleyip fikir edinin, çok satılan bir ürün olması ve olumlu yorumlanmış olması da sorunlu çıkma riskini azaltacaktır.
black friday değil kakalama friday. muhtemelen elinizdeki de başkasının geri gönderdiği bir cihaz. geçmiş olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme