< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyWorldLife -- 12 Nisan 2021; 19:8:54 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bu arabalar üretildikten sonra hiç mi kontrol edilmiyor arkadaş ?
-
-
Eee, her şey elektronik olsun. Klima bilmem kaç bölgeli dijital olsun. Ekran hayalet olsun. Acc olsun. Dokunmatik bilmem kaç inch navi ekran olsun. Olsun da olsun. Sonuç: bir yerde o yazılımlarda ufak bir hata olabilir. Normal yani...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Eee, her şey elektronik olsun. Klima bilmem kaç bölgeli dijital olsun. Ekran hayalet olsun. Acc olsun. Dokunmatik bilmem kaç inch navi ekran olsun. Olsun da olsun. Sonuç: bir yerde o yazılımlarda ufak bir hata olabilir. Normal yani...Hocam kusura bakmayın ama Yol Bilgisayarı yazılımı bile adam gibi yazamıyorsa o firma araç üretmesin bence.
Bir de bu firmalara güvenip Otonom sürüş yapacağız ?
Yazdıkları kod atla deve değil. Arkadaşın dediği gibi Boeing yazılımı değil bu. 500 tane sensör yok bu arabada..
Rezillik başka bir şey değil. 21.Yüzyılda uğraştığımız şeylere bak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesela benim aracımda bir ortalama tüketim var bir de kontağı kapattın 2 saat sonra kendini sıfırlayan bir ortalama tüketim var.
Bunda da benzer olay olmasın? İyice baktın mı yol bilgisayarına?
-
Elektronik ekipmanlarda ufacık bir voltaj dengesizliği veya lehim pastasının devre plaketine yayılmış olması abuk sabuk sorunlara yol açabilir.
Sizin için can sıkıcı olduğu belli ama çokta büyütecek bir sorun değil.
Bana göre motor, şanzıman, fren sistemi, aydınlatma sistemi gibi otomobilin genel fonksiyonlarını engellemeyen şeyler ufak arızalardır.
Ha firmaya götürürsün çözemezlerse işte o zaman sinir olursun tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
otomobil için konuşmuyorum bir çok ürün test yapılıyor lakin
ortam çalışma şartları zaman ve ve kullanıcı profili gibi seçenekleri ortaya koyduğunuzda
kestirilemeyen arızalar ve eksiklikler hep oluyor
siz adına arıza hata eksiklik ayıp kronik ne derseniz artık
ve ne kadarını firmaya kabul ettirebilirseniz
diğer türlü gönüllü denekler oluyorsunuz.
-
-
Upc beyni değişiyordu sanırım o sorun için çok bekleyen var sırada
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arac kasa değistirdikten sonra musterilerden geri donuslerle arac ayni gorunsede kendi icinde yenilenir.Musteri servislerle ugrasir derdini anlatmak icin.Firma kalite-kontrol birimini musteriye yukler.Mesela Clio 4 son versiyonunu almak Clio 5 almaktan daha sorunsuzdur.Tabi musteriye yeni versiyonu satmak için guncel donanimlarla suslerler .Elinizde telefonla cekilmis kanitlar olsun eger cozemezlerse belki bakim hediye ederler... -
resimdeki ikinci mesaja bakarsak; araç ilk çalıştırmada aküye çok fazla yüklenir, ayrıca akünün kapasitesi az ve uzun süre soğukta beklediyse bir miktar boşalır. bu nedenle sizdeki gibi aracı ilk çalıştırırken aküye çok yüklendiği zaman bazı beyinlere giden enerji çok düşüyor ve beyin resetleniyor (bilgiler sıfırlanıyor), teknik bir sorun var burada. ayrıca maliyet açısından firmalar düşük kapasite akü takıyor fabrikada (min. düzeyde yetecek kadar) ayrıca bu soruna paralel yine bence düşük akü kaynaklı stop&start sorunuda yaşayan çok kişi var clio5'te. maliyet kaygısı ile düşük kapasite akü takmakta soruna davetiye çıkarıyor biraz.
sanırım yeni corolla' larda da vardı böyle bişey, fabrikada 45 amper küçük akü takmışlar corolla'ya, adam bi hafta 10 gün aracı hiç çalıştırmamış ve akü seviyesi düşmüş iyice, bu nedenle marş basmamış daha 3-4 aylık araç. kullanıcılar orjinal 45 amper aküyü söküp yerine 60-70 amper akü takıyorlardı.
her model için söylerim; Mercedes bile alsan ilk kasayı değil sorunları giderilmiş makyajlı kasa alacaksın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 13 Nisan 2021; 19:12:51 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ülkemizde üretim yapan Firmaların çoğu bu işi önemsemiyor. Hele ki B segment de resmen 4 teker 1 direksiyon klima elektronik gösterge multimedya oldu mu kaktır gitsin modundalar. C lerde bile var ki B segmentte tamamen fiyat kasma modunda hareketlerle yapılan düşük malzeme kalitesi ucuz ve basit işcilik örneği bunlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Clio 5 , Peugeot 2008 208 gibi yeni platformlar ve prosesler kurularak üretilen araçlarda üretim hattının yeniliği, personelin işe alışma süreci sebebiyle ilk üretimlerde teknik ve mekanik sorunlar olabiliyor.
Bu sorunlar premium markalarda pek olmaz.
Sonuçta bu araçlar üretim hızı yüksek araçlar olmasına rağmen (yani hızlı üretilen) vergiler sebebiyle ülkemizde çok para verip aldığımız araçlar.
Babamda da Clio 5 var. Start-stop bozuldu. Servis hiç sorun çıkarmadan gerekli değişimi yaptı. Şu an sorun yok.
Bence burada önemli olan servislerin hataların arkasında durması. Renault bu sorunları garanti kapsamında gideriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 13 Nisan 2021; 8:1:58 > -
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Eee, her şey elektronik olsun. Klima bilmem kaç bölgeli dijital olsun. Ekran hayalet olsun. Acc olsun. Dokunmatik bilmem kaç inch navi ekran olsun. Olsun da olsun. Sonuç: bir yerde o yazılımlarda ufak bir hata olabilir. Normal yani...Normal değil. Cinden 20 tl ye dandik mp3 almiyor millet. Araç aliyor. Düzgün yapacak. Ha oldu da gozden kaçan bir hata oldu. O zaman guncelleme yapip duzeltecek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
0.9 Tce Clio 4 var bende. 1.0 Tce Clio 5 almayi dusunuyordum.
Simdi vazgecsem mi bilemedim. Bu benim icin ufak bi sorun ama start stop arizasi v.s. daha arizalar cikarsa ugrasamam.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi sorun daha iyi anlaşıldı. Eco mod açtım sıfırlandı, akü boşaldı sıfırlandı, start stop çalışmadı araba stop etti sıfırladı demişler. Sorunun elektrik akımının yetersiz olması olduğu belli. Akü zayıflayıp üstüne bir de marşa basınca işlemciye giden akım çok düşüyor veya bir anlık kesiliyor sonucunda da hafızada tuttuğu veri siliniyor. Yol bilgisayarı için bir tane şarjlı pil kullansalar böyle bir sorun olmazdı. Bence elektronik devre tasarımında bir sorun var.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-AAF6D4207Normal değil. Cinden 20 tl ye dandik mp3 almiyor millet. Araç aliyor. Düzgün yapacak. Ha oldu da gozden kaçan bir hata oldu. O zaman guncelleme yapip duzeltecek
Alıntıları Gösterişte çoğu araçta da çinden gelen dandik malzeme kullanılıyor malyeti düşürmek için. olay çok da farklı değil.
-
aracın fabrika çıkışından itibaren olan km verisi de sifirlaniyormu acaba? öyleyse 2.elde satarken düşük km diye kolay satılır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim arabada 2 tane ortalama değer gösteren bilgi var 1.si her arabayı çalıştırdığımızdan sıfırlanıyor yani sadece o seyirin ortalamasını gösteriyor 2.si uzun dönem sıfırlanmıyor
Sizdeki de böyle birşey olabilirmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardesim pandemi var. Fabrikalarda işçilerin kafası rahat değil. Stres ve kaygı var. Yalapşap işler çıkıyor.
İşçinin morali ve motivasyonu çok onemlidir bu sektörde.
50nci sn den itibaren;
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassicişte çoğu araçta da çinden gelen dandik malzeme kullanılıyor malyeti düşürmek için. olay çok da farklı değil.
Alıntıları GösterNe alaka yazilimi firma kendi yapıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Eee, her şey elektronik olsun. Klima bilmem kaç bölgeli dijital olsun. Ekran hayalet olsun. Acc olsun. Dokunmatik bilmem kaç inch navi ekran olsun. Olsun da olsun. Sonuç: bir yerde o yazılımlarda ufak bir hata olabilir. Normal yani...
|
Hocam kusura bakmayın ama Yol Bilgisayarı yazılımı bile adam gibi yazamıyorsa o firma araç üretmesin bence. Bir de bu firmalara güvenip Otonom sürüş yapacağız ? Yazdıkları kod atla deve değil. Arkadaşın dediği gibi Boeing yazılımı değil bu. 500 tane sensör yok bu arabada.. Rezillik başka bir şey değil. 21.Yüzyılda uğraştığımız şeylere bak. |
737'nin yazılımında hata olur anlarım mı
400 kişi öldü bu yüzden, yol bilgisayarı sıfırlayınca kimseye zararı dokunuyor mu ? |
Elektronik ekipmanlarda ufacık bir voltaj dengesizliği veya lehim pastasının devre plaketine yayılmış olması abuk sabuk sorunlara yol açabilir.
Sizin için can sıkıcı olduğu belli ama çokta büyütecek bir sorun değil. Bana göre motor, şanzıman, fren sistemi, aydınlatma sistemi gibi otomobilin genel fonksiyonlarını engellemeyen şeyler ufak arızalardır. Ha firmaya götürürsün çözemezlerse işte o zaman sinir olursun tabi. |
resimdeki ikinci mesaja bakarsak; araç ilk çalıştırmada aküye çok fazla yüklenir, ayrıca akünün kapasitesi az ve uzun süre soğukta beklediyse bir miktar boşalır. bu nedenle sizdeki gibi aracı ilk çalıştırırken aküye çok yüklendiği zaman bazı beyinlere giden enerji çok düşüyor ve beyin resetleniyor (bilgiler sıfırlanıyor), teknik bir sorun var burada. ayrıca maliyet açısından firmalar düşük kapasite akü takıyor fabrikada (min. düzeyde yetecek kadar) ayrıca bu soruna paralel yine bence düşük akü kaynaklı stop&start sorunuda yaşayan çok kişi var clio5'te. maliyet kaygısı ile düşük kapasite akü takmakta soruna davetiye çıkarıyor biraz. sanırım yeni corolla' larda da vardı böyle bişey, fabrikada 45 amper küçük akü takmışlar corolla'ya, adam bi hafta 10 gün aracı hiç çalıştırmamış ve akü seviyesi düşmüş iyice, bu nedenle marş basmamış daha 3-4 aylık araç. kullanıcılar orjinal 45 amper aküyü söküp yerine 60-70 amper akü takıyorlardı. her model için söylerim; Mercedes bile alsan ilk kasayı değil sorunları giderilmiş makyajlı kasa alacaksın. |
Benzer içerikler
- ankara otomatik şanzıman ustası tavsiye
- hangi suv aracı almalıyım
- tiguan 1.6 tdi manuel yorumları
- 4 yol ağzında geçiş üstünlüğü
- frene basınca sürtme sesi
- renault symbioz
- ford fiesta sıfır
- xiaomi su7 sahibinden
- togg batarya kapasitesi
- corolla gr
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X