Arkadaşlar ailecek uzun yıllar bmw kullandık. 3 yıldır e90 320 kullanıyordum, şu an 1 yıldır e60 530 kullanmaktayım. Şu zamana kadar ne birinin şanzımanından ne de birinin motordan sıkıntı yaşadık. Babam yıllardır aynı aracı kullanıyor motordan bir sıkıntı çıkmadı ufak tefek şeyler hariç. Ben anlamıyorum bu millet sağda solda ezilmiş yanlamış bmw leri alıp niye ağlıyorlar ? Geçen sene sıfır boş clio alacağım parayla e60 alırım diye düşünüp aldım 1 yıldır sıkıntı yok gül gibi sağlam motor devam. |
Bu bmw ile bir tek ben mi sıkıntı yaşamadım ?
-
-
Artık milleti geçtim, yolda giderken kendi boklarıyla yarıştıkları için, arabanın bir tarafına bir şey olduğunda ADAM GİBİ yaptırmadıkları için, geciktirdikleri için ağlıyorlar.
Ağlayanların %90'ı apaçi tayfa, %10'u bilgisiz cahil cühela, sanayide arabanın periyodik bakımını bile doğru düzgün yapamayan, 4 lt yağ alan motora 5lt yağ koyan dangalak ustasıyla birlikte araba yürütmeye çalışan tipler.
Efendi gibi kullanılıp, bakımları arızaları zamanında yapılıp, yeri geldiğinde basıp adam gibi kullanan binlerce müşteri de instagram'da paylaşım yapmadığı için, sorunsuz kullananlardan haberi olmuyor bunları takip eden tayfanın.
Benim araba F20 116i, sıfır aldım 2012'de, 185.000 KM'ye dayandı daha üstündeki bobinler değişmedi. Fabrikada takılan bobinlerle kullanıyorum hala... Tık dese yaptırırım, hiçbir sıkıntı yaşamadım ne motordan, ne şazımandan.. Ağlayanların ağzında tek kelime "kronik"! Anca ağlıyorlar.
Ağlayanlara da ne cevap veriyorum, ne takip ediyorum. Bıraktım o işleri...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 7 Temmuz 2024; 17:17:9 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
BMW'de sorun yok kullanıcısının büyük bir çoğu sorunlu.
-
Yağ eksiltme varmı n13 motorda , hepsi ağlıyor. 2.000 kmde 1 litre ekliyorum diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte onu anlatmaya çalışıyorum.
Benim motor yağ falan yakmıyor. Her yere kuduz köpek gibi gitmeye çalışmıyorum.
N13'ün yağ yakma sebepleri belli. Belki yağ yakmıyorlar, yağ kaçağı da yaşıyor olabilirler. Bilmiyorlar, araştırmıyorlar, hiçbir şey bilmeyen adamlara gidip daha da rezil ediyorlar ya da işi bilen adamlarda motor yapacağız diyerek para kazanmak istiyor.
185.000 km'deki N13'e anahtar değmedi daha... Anca 2 - 3 senede (bakımda) bir o-ringlerini değiştiriyorum.
Ha yakıyor, ortalama 13.000 - 14.000 km'de bir (periyodik bakımdan bakıma) toplamda 500 - 750 ml civarı yağ yanmasına "yağ yakıyor" olarak bakılmıyordur herhalde...
2000 km'de bir 1 litre yağ eklemek neyse artık bilemedim. Ki ağlayacaklarına açıp kullanma kılavuzunu okusalar üreticinin "1.000 km'de 0.7 litreye kadar yağ eksiltmesi normaldir." uyarısını görürler. Ama ondan daha fazla eksiltme söz konusuysa artık motorun açılması gerekiyor zaten. Yani neden ağladıklarını da bilmeyen bir grup söz konusu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 7 Temmuz 2024; 20:9:39 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sanayiye araba sokmaz yetkili servise götürürsen, arabayı düzgün kullanırsan zaten sorun yaşama ihtimalin çok az
Bizim aileye de çok BMW girdi çıktı,sorun yaşamadık, çünkü sanayiye sokmadık
Premium arabaya biniyorsan arabana para harcayacaksin,3 kuruş ucuza getirmek için oraya buraya götürüp kronik diye ağlamayacaksin.
Özetle ikinci elde Sorun Borusan çıkışlı temiz BMW alabilmek,e onu almak da öyle kolay,hadi buldun diyelim ucuz olmuyor:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 7 Temmuz 2024; 21:4:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakım ile çoğu arıza alakalı fakat bazı marka ve modellerin arıza çıkarma olasılığı fazla. Bunun anlamı 100 kişiden 10 kişi sorun yaşayacak gibi düşünmek gerekli. Siz o 90 kişinin arasında olduğunuz müddetçe sorun yok.
-
Bizde kullandık e60 şuan yine Clio Egea yerine yine e60 alırım
Yorum yapanlar genelde e60 sahibi olmamış hatta hayatında premium bir tane araç sahibi olmamış insanların yorumları
Sosyal medyaya bakıp araba alınmaz en azından forum donanım leş bu konuda çok keko ve çoluk çocuk var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bmw nazlı arabadır. Bilinçi kullanılması gerekir, fabrikasyon standardın bozulmaması gerekir (Lpg, yazılım, ekran, egzoz, jant, yay, air vs. vs.) Bakımlarının fabrikanın belirlediği aralıkta ve standartta yapılması gerekir. Mesela soğutma sistemine çeşme suyu konmaz 50/50 nf antifiriz ve saf su konur, civataları havalı tabancayla değil tork anahtarıyla belirli bir sıra ile sıkılır. Ama yinede nazlı arabadır tuşunun boyası silinir koltuğun elektriği bozulur pixeli kaybolur bu noktada ya böyle kabul edersin yada çıkarıp yerine yine logolu parçayı takarsın. Ama direksiyonuna geçtiğinde herşeyi unutturur :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bazı şeyler kullanıcı ile ilgili bazı şeyler aracın tasarımı ile ilgili. Mesela 3.18i kullananların bir kısmı yanında su vidonu taşır çünkü eksiltir bunu serviste çözemez iken bir kısım kullanıcı su eksiltmediğini söyler. Mesela 525d lerin bazılarında defransiyel de vuruntu yapmaya başlar. Bazıları bende yok derken bazıları sanayi sanayi gezer. Yani aracın hangi iklimde ve nasıl kullandıldığı ile alakalı olabiliyor. Amaa premium diye gezinen bir markadanda belli ağır kullanım koşullarını test etmiş ona göre üretim yapmış olmasını beklersin yoksa neden gidip iki kat daha fazla para vereyimki. Bu aracı alan adam zaten performans beklentisi ile alıyor otobana çıkayımda ufak ufak sağdan sağdan gideyim diye almıyor almanında mantığı yok zaten.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Artık milleti geçtim, yolda giderken kendi boklarıyla yarıştıkları için, arabanın bir tarafına bir şey olduğunda ADAM GİBİ yaptırmadıkları için, geciktirdikleri için ağlıyorlar.
Ağlayanların %90'ı apaçi tayfa, %10'u bilgisiz cahil cühela, sanayide arabanın periyodik bakımını bile doğru düzgün yapamayan, 4 lt yağ alan motora 5lt yağ koyan dangalak ustasıyla birlikte araba yürütmeye çalışan tipler. Efendi gibi kullanılıp, bakımları arızaları zamanında yapılıp, yeri geldiğinde basıp adam gibi kullanan binlerce müşteri de instagram'da paylaşım yapmadığı için, sorunsuz kullananlardan haberi olmuyor bunları takip eden tayfanın. Benim araba F20 116i, sıfır aldım 2012'de, 185.000 KM'ye dayandı daha üstündeki bobinler değişmedi. Fabrikada takılan bobinlerle kullanıyorum hala... Tık dese yaptırırım, hiçbir sıkıntı yaşamadım ne motordan, ne şazımandan.. Ağlayanların ağzında tek kelime "kronik"! Anca ağlıyorlar. Ağlayanlara da ne cevap veriyorum, ne takip ediyorum. Bıraktım o işleri... |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X