Arkadaşlar annemim avea sınırsız yaptık hattını ve 3. ayımız bu bize gelen bi mesajda hattınızn 10bin dk bin dk indirildiği ve 150 ytl borçumuz olduğunu yazan bi mesaj aldık . Annem ayda en fazla 7 saat filan görüşme yapıyodur benimde aynı hattan var sınırsız tarife ben saatlerce görüşüyorum konfrans görüşmesi bile yapıyorum ama böle bi durumla karşı karşıya gelmedim. Müşteri hizmetleri aradığımda makul olan sınırı açtığımz için olduğunu söylüyor ve bunun için aylık ücret harici 150 tl borçumuzun olduğunuzu söyledi.Bende hattan bu ay için 5 saat bi görüşme yapılmış telefon arama işlemlerinde baktım . MŞ diyorum bu kadarlık bi görüşme olmuş .Yok siz açmışınız dedi .Bende dedim konuştuğumz süreyi ordan göremiyomuyusn dedim. Hayır dedi .. EE dedim nasıl oluyoda açtığımızı söyleyip böle bi ücret talep edip dk. düşürebiliyosunz filan tartışdık... Şimdi ben hakkımızı aramak istiyorum ama hangi yolalra başvuracağımı bilmıyorum gözgöre göre paramızı alamay kazıklamaya çalışıyolar hemde ortada bieşy yokken ... Yardım ederseniz çok sevinirim arkdaşlar..Mesajlarınızı bekliyorum
fatura elinize ulaştığında şayet belirttikleri gibiyse derhal faturanız ile birlikte bir dilekçeyle tüketici hakem heyetine başvurunuz...
Normalde ayın 10 nunda fatura ödeme tarihi ama bu ay fatura gelmedi.Bizde bugun ödemeye gittik 69 tl ödedik . Peki ben nasıl kanıtlıyacam 5 saat görüştüğümü. Telefondaki arama kaydı gerekçe oalrak gösterebilirmiyiz?
Çok teşekkür ederim yardımlarınız için..
fatura dedayıyla işi çözersin ayrıcawww.sikayetvar.com a yazarsan onlar sana geri döner ve 150tl ödemekten kurtulursun.