beyler bimeksten 20 mayısta toshiba a200 1bp laptop aldım aldıktan bi kaç hafta sonra ekran da ufak çizgi biçimde bi olay var ve ekranın biraz altında ondan çok daha ufak bi çizgi gibi bişey var pislik değil defalarca sildim ama sorun ekranda gibi.ölü pixel böyle olmaz bu ne dir ? laptopun yenisini verirlermi? yardımcı olursanız sevinirim şimden tşk
servise gönderirler büyük ihtimallede ekran değişir yenisini vermezler....
bence bi şansını dene ama epey bi zaman olmuş . ama aldığında vardıysa böyle bişey anlayış gösterebilirler. ama keşke daha erken davransaydın
bence ölü pikseldir. ve değişim kararı verirler.
GERİ İADE diye bir kavram yoktur,İADE zaten bir şeyi geri vermektir.
quote:
Orjinalden alıntı: 57.ALAY
GERİ İADE diye bir kavram yoktur,İADE zaten bir şeyi geri vermektir.
ya birader kusura bakma sinirliyim anlatım bozukluğu olmuş umarım geri alırlar
bencede ölü piksel olabilir.fazla zaman geçmediyse yeni farkına vardım vs. de dene bi şansını normalde değiştiriyor olmaları lazım dı
GERİ İADE diye bir kavram yoktur,İADE zaten bir şeyi geri vermektir.
ya birader kusura bakma sinirliyim anlatım bozukluğu olmuş umarım geri alırlar
Estağfurullah ya ne kusuru.
Kendin de düzeltebilirsin.
alırlar bnim arkadaşım bimeksten hp leptop almıştı aradan 1,5 yıl geçti ve leptop u iade etti
tabi mektup yazıpta(orası uzun hikaye)
Arkadaşlar 1 ay içerisinde üründen kaynaklanan arızalarda yenisini talep etme hakkı var, bu süreden sonra bozulan ürünler servise gönderilerek tamir edilir, tamir edilemiyorsa değiştirilir, değişmezse iadesi istenir.
@nayki kardeş ürünü teknik servisine bırakırsan işini hallederler ama hemen değişimini bekleme bence
Büyük ihtimalle almayacaklardır....Aldığınızda yokmuydu diyecekeler...Varsa neden o zaman getirmedinizde 1 aydan fazla geçtide getiriyorsunuz diyecekler.Kullanıcı hatası olduğu için bimeks herhangi bir sorumluluk almayacak ve size Toshiba nın distrübütör firmasına gitmenizi söyleyecekler...Distrübütörde %80 ihtimalle yardımcı olmayacak...
quote:
Orjinalden alıntı: Kensei ®
Büyük ihtimalle almayacaklardır....Aldığınızda yokmuydu diyecekeler...Varsa neden o zaman getirmedinizde 1 aydan fazla geçtide getiriyorsunuz diyecekler.Kullanıcı hatası olduğu için bimeks herhangi bir sorumluluk almayacak ve size Toshiba nın distrübütör firmasına gitmenizi söyleyecekler...Distrübütörde %80 ihtimalle yardımcı olmayacak...
Yanlış cevap.
Fiziksel olarak hasar vermedi ise kullanıcı muhakkak bakılacaktır.
pahalı bi laptop yani quosmio g35 falan olsa dağıtırdım bimeksi ama 2 sene sora askere gitçem laptopuda kırcam dağıtcam yani bilgileri imha etcem yinede bi bimekse uğramakta fayda var
quote:
Orjinalden alıntı: pajero
quote:
Orjinalden alıntı: Kensei ®
Büyük ihtimalle almayacaklardır....Aldığınızda yokmuydu diyecekeler...Varsa neden o zaman getirmedinizde 1 aydan fazla geçtide getiriyorsunuz diyecekler.Kullanıcı hatası olduğu için bimeks herhangi bir sorumluluk almayacak ve size Toshiba nın distrübütör firmasına gitmenizi söyleyecekler...Distrübütörde %80 ihtimalle yardımcı olmayacak...
Yanlış cevap.
Fiziksel olarak hasar vermedi ise kullanıcı muhakkak bakılacaktır.
Burda sorun aradan geçen zaman...Ben tecrübelerime dayanaraktan söyledim...Arkadaş bence genede zaman geçirmeden bimex in yolunu tutmalı.
HP laptopun LCD ekranı içerden çatlamıştı hemde çok aşırı bir şekilde. Dışardan ise herhangi bir darp izi yoktu, HP teknik servisi laptopun LCD panelini yenisi ile değiştirdi. Ben teknik servis elemanıyım bir firmada, bu konuda tecrübemiz var biraz.
Peki
quote:
Orjinalden alıntı: pajero
HP laptopun LCD ekranı içerden çatlamıştı hemde çok aşırı bir şekilde. Dışardan ise herhangi bir darp izi yoktu, HP teknik servisi laptopun LCD panelini yenisi ile değiştirdi. Ben teknik servis elemanıyım bir firmada, bu konuda tecrübemiz var biraz.
ürün ne zaman alınmıştı? yani aradan ne kadar zaman geçmişti servise gelene kadar..
quote:
Orjinalden alıntı: Kensei ®
Peki
quote:
Orjinalden alıntı: pajero
HP laptopun LCD ekranı içerden çatlamıştı hemde çok aşırı bir şekilde. Dışardan ise herhangi bir darp izi yoktu, HP teknik servisi laptopun LCD panelini yenisi ile değiştirdi. Ben teknik servis elemanıyım bir firmada, bu konuda tecrübemiz var biraz.
ürün ne zaman alınmıştı? yani aradan ne kadar zaman geçmişti servise gelene kadar..
Birkaç ay kullanılmış bir üründü tam tarih olarak hatırlamıyorum. Şu an HP nin teknik servisi ile rekabet edebilecek servis yok Türkiye'de laptop ve printer yönünden.
servisi iyi ama laptopları dandik millet hp den soğudu
HP nin en dandik ürünleri foto makinaları. Benim r507 bozuldu verdim, eski halini mumla rar olmuştum...
Yine sinirlendim yaa, salak herifler..
AYNI SORUN BENDEDE ÇIKMIŞTI HP DV6062 ALMIŞTIM 2006 EKİMDE 1 AY SONRA EKRANDA 2 ÖLÜ PİXEL ÇIKTI SİYAH HEMDE BAŞKA SORUNLARDA VARDIwww.sikayetvar.com'a ŞİKAYET YAZDIM1 HAFTA SONRA ARADILAR LAPTOP'U DEĞİŞTİRİP YENİSİNİ VERELİM DEDİLER BEN PARA İADESİNİ TALEP ETTİM FATURAYI FAXLADIM PARA HESABIBA YATTI MASAÜSTÜ ALDIM LAPTOPLARLA UĞRAŞAMAM