Şimdi Ara

bu tuşlar ne işe yarıyor???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
27.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • astra sedanların donanımına göre orta havalandırma ızgaları üzerinde tuşlar var.
    bunlar neler?
    hangi donanımda hangisi geliyor?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Bu Tuşlar Ne İşe Yarar?

    Arabalarda yer alan direksiyon tuşları, sürücülerin sürüş sırasında belirli işlemleri gerçekleştirmesine olanak tanıyan önemli bir özelliktir. Opel Astra ve Corsa modellerindeki DDS (Direksiyon Destek Sistemi) tuşları da bu işlemlerden birkaçı için kullanılır.

    DDS Nedir?

    DDS, direksiyona monte edilmiş bir sistemdir ve sürücülerin araçlarını sürüş sırasında daha rahat bir şekilde kontrol etmelerine yardımcı olur. Bu sistem, genellikle hız sabitleme, ses kontrolü ve telefon gibi özelliklere kısayol tuşları sağlar.

    DDS Tuşlarının İşlevleri

    Opel Astra ve Corsa modellerindeki DDS tuşlarının işlevleri şunlardır:

    • Hız Sabitleme: DDS tuşları, hız sabitleme özelliğini etkinleştirmenize ve devre dışı bırakmanıza olanak tanır.
    • Ses Kontrolü: Ses kontrolü tuşları, müzik sistemini kontrol etmenizi sağlar. Ses seviyesini ayarlayabilir, parçaları atlayabilir ve kaynaklar arasında geçiş yapabilirsiniz.
    • Telefon: Telefon tuşları, Bluetooth ile eşleştirilmiş telefonunuzu kontrol etmenizi sağlar. Gelen aramaları cevaplayabilir, numaraları çevirebilir ve sesli komutları kullanabilirsiniz.

    DDS Tuşlarının Kullanımı

    DDS tuşları genellikle direksiyonun sol ve sağ tarafında bulunur. Tuşlara basmak, ilgili işlevi etkinleştirir veya devre dışı bırakır. Tuşların üzerinde genellikle işlevlerini gösteren simgeler bulunur.

    Örnek Cümleler

    • Opel Astra DDS tuşları, hız sabitleme, ses kontrolü ve telefon gibi özelliklere kolay erişim sağlar.
    • DDS nedir araba? Direksiyon Destek Sistemi'dir ve sürücülere çeşitli işlemleri rahatça kontrol etme imkanı tanır.
    • Opel Corsa DDS tuşu, ses seviyesini ayarlamanıza ve müzik parçaları arasında geçiş yapmanıza olanak tanır.
    • DDS tuşları, sürücülerin gözlerini yoldan ayırmadan işlemleri gerçekleştirmelerine yardımcı olur.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kapı kilitleme; bagaj kapısı açma;

    araç easytronik vites ise DDS (lastik basınç sensörü) ve Sport tuşuda dahil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonjovi0433 -- 22 Eylül 2011; 8:44:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    kapı kilitleme; bagaj kapısı açma;

    araç easytronik vites ise DDS (lastik basınç sensörü) ve Sport tuşuda dahil.

    birkaç soru daha:)))
    sport mod ne işe yarar?
    DDS yi tek tek tekerlerde görürmüyüz,?
  • Sport tuşu aracın vites geçişlerini hizlandirdigi gibi gaz tepkilerimizide daha hissedilebilir hale getiriyor. Dogru orantılı olarak yakıt tuketimide artıyor.

    Dds ise tmsp gibi değil. Sadece tekerlerin dönme hızına göre hesaplama yapıyor. O yüzden lastikleri tek to görmek mümkün değil.
  • dds hakkında bıraz daha ayrıntılı bılgı verebılırmmısınız.
    o tusa basınca ne oluyor.
  • şimdi bişey soracağım.
    bu DDS denen olay easytronic lerde varmı? varsa nasıl çalışır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    şimdi bişey soracağım.
    bu DDS denen olay easytronic lerde varmı? varsa nasıl çalışır?

    mrb bende yeni astra sedan enjoy plus easytronik aldım, sanırım bunlarda yok yada bende daha herhangi bi ibaresini göremedim varmı yokmu diye
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İŞE YARIYOR MU???
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tum lastik basinclarinini kontrol ettikten sonra ister seyir halindeyken isterseniz arac park konumundayken (motor calisir konumda) DDS tusuna 4 saniye surekli basik tutarsaniz devir gostergesindeki DDS isigi (sari) 3 sefer yanip soner ve lastikler hafizaya alinir.

    lastiklerden birisi indigi zaman capi kuculur; diger lastiklerden daha cok donmeye baslar. o zaman devir gostergesindeki DDS isigi kirmizi olarak yanar.

    lastik havalarini kontrol ettikten sonra tekrar DDS tusuna 4 saniye basik tutmak gerekir.

    DDS sadece 30 km ustundeki hizlarda; lastikteki basinc kaybi 9-10 psi den fazla oldugunda ve en az 8-10 km yol yapinca uyari verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    tum lastik basinclarinini kontrol ettikten sonra ister seyir halindeyken isterseniz arac park konumundayken (motor calisir konumda) DDS tusuna 4 saniye surekli basik tutarsaniz devir gostergesindeki DDS isigi (sari) 3 sefer yanip soner ve lastikler hafizaya alinir.

    lastiklerden birisi indigi zaman capi kuculur; diger lastiklerden daha cok donmeye baslar. o zaman devir gostergesindeki DDS isigi kirmizi olarak yanar.

    lastik havalarini kontrol ettikten sonra tekrar DDS tusuna 4 saniye basik tutmak gerekir.

    DDS sadece 30 km ustundeki hizlarda; lastikteki basinc kaybi 9-10 psi den fazla oldugunda ve en az 8-10 km yol yapinca uyari verir.

    Merhaba,

    Bizde astra h sedan 1.6 enjoy 2008 var. Dediğiniz o tuş bizde yok... Araçta bu durumda lastink basınç sensörü yok mudur? Yani tekerlerden biri epey bir inse devir göstergesinde bunu uyaracak herhangi bir ikaz lambası yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    tum lastik basinclarinini kontrol ettikten sonra ister seyir halindeyken isterseniz arac park konumundayken (motor calisir konumda) DDS tusuna 4 saniye surekli basik tutarsaniz devir gostergesindeki DDS isigi (sari) 3 sefer yanip soner ve lastikler hafizaya alinir.

    lastiklerden birisi indigi zaman capi kuculur; diger lastiklerden daha cok donmeye baslar. o zaman devir gostergesindeki DDS isigi kirmizi olarak yanar.

    lastik havalarini kontrol ettikten sonra tekrar DDS tusuna 4 saniye basik tutmak gerekir.

    DDS sadece 30 km ustundeki hizlarda; lastikteki basinc kaybi 9-10 psi den fazla oldugunda ve en az 8-10 km yol yapinca uyari verir.

    Merhaba,

    Bizde astra h sedan 1.6 enjoy 2008 var. Dediğiniz o tuş bizde yok... Araçta bu durumda lastink basınç sensörü yok mudur? Yani tekerlerden biri epey bir inse devir göstergesinde bunu uyaracak herhangi bir ikaz lambası yok mu?

    malesef bu sistemin çalışması için araçta ESP sisteminin olması gerekir. DDS/TPMS tek başına çalışabilen bir sistem değildir.

    TPMS gerçekten çok iyi bir sistem. Fakat DDS çokta kullanışlı değil bana göre. Araca 34psi hava bastırıp hafızaya almama rağmen 26psi'ye düşen lastiğin uyarısını malesef vermedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hi_cazz

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    tum lastik basinclarinini kontrol ettikten sonra ister seyir halindeyken isterseniz arac park konumundayken (motor calisir konumda) DDS tusuna 4 saniye surekli basik tutarsaniz devir gostergesindeki DDS isigi (sari) 3 sefer yanip soner ve lastikler hafizaya alinir.

    lastiklerden birisi indigi zaman capi kuculur; diger lastiklerden daha cok donmeye baslar. o zaman devir gostergesindeki DDS isigi kirmizi olarak yanar.

    lastik havalarini kontrol ettikten sonra tekrar DDS tusuna 4 saniye basik tutmak gerekir.

    DDS sadece 30 km ustundeki hizlarda; lastikteki basinc kaybi 9-10 psi den fazla oldugunda ve en az 8-10 km yol yapinca uyari verir.

    Merhaba,

    Bizde astra h sedan 1.6 enjoy 2008 var. Dediğiniz o tuş bizde yok... Araçta bu durumda lastink basınç sensörü yok mudur? Yani tekerlerden biri epey bir inse devir göstergesinde bunu uyaracak herhangi bir ikaz lambası yok mu?

    malesef bu sistemin çalışması için araçta ESP sisteminin olması gerekir. DDS/TPMS tek başına çalışabilen bir sistem değildir.

    TPMS gerçekten çok iyi bir sistem. Fakat DDS çokta kullanışlı değil bana göre. Araca 34psi hava bastırıp hafızaya almama rağmen 26psi'ye düşen lastiğin uyarısını malesef vermedi.

    BENDE ASTRA SEDAN EASYTRONİC VAR, BUNLARDA ESP PLUS DENEN ÖZELLİK VAR. PEKİ BU DDS DENEN ÖZELLİK NEREDEN HANGİ MENÜDEN AKTİF OLUYOR??




  • hocam esp plus var ve DDS tuşunuz yok ise, bence bu sistemin yazılımsal bir müdahale ile çalışması gerekir. Nedenine gelince, DDS sistemi TPMS gibi lastik içlerinde sensörler içermez. Sadece ABS ve ESP'nin lastiğin dönme hızına göre önceden hafızaya alınmış çapa göre lastiğin indiğini tespit eder. Fakat dediğim gibi bence çok sağlıklı değil. TPMS çok güzel bir sistem ama DDS gereksiz. O yüzden bu özellik için servisle muhattap olduğunuza değmez.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.