Şimdi Ara

Bu vergiyle herkes elektrikli oto alır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çevreci olması nedeniyle teşvik edilecek olan elektrikli otodan yüzde 38 yerine sadece yüzde 3 ÖTV alınacak.


    http://www.arabaport.com/haber/bu-vergiyle-herkes-elektrikli-oto-alir-h3251.html







  • Arabaların değilde akü ve yedek parçalardaki ötv düşmüş galiba.
  • menzil cok buyuk problem ve istasyon yaygin degil ciksa napiyim araba 200 km gidicek tam sarjda ki bu belli sure sonra dusucek 170 160 civarina . kullanisli degil .istanbulda sanirim 2 tane istasyon var ve 20 dk sarj olmasini beklemek gerek.evde sarj etmek istesen 1 saatten daha fazla gelecegi yok bence fantazi olarak kalicak.
  • akü vergisi diye birşey var.
  • Hybrid araçlarada böyle bi destek varmı acaba ? Ona göre bi cr-z çekeriz belki.
  • mazottan şaşmam şahsen. şarjıydı-aküsüydü-kirasıydı falan derken koyarım mazot pavırı basarım gaza mutlu mutlu yaşarım
  • Fark eden birşey yokki ötv olmasa ne olacakki akü kirası vs. zaten yük biniyor devletimiz sırtını sağlama almadan birşey yaparmı.
  • herşey zamanla arkadaşlar 1995-2000 yılları arasında turbo dizel diye birşey yoktu dizel araçların yakıt sarfiyatları çokta makul olmamakla birlikte çok daha gürültülü çalışıyordu araçlar. o zaman hepiniz "ben kamyon sesli araba sürmem" diyordunuz ancak şu anda herkes dizel araç fanı gördüğünüz üzere. 2020 lere doğru 15-20 dakikada şarj olan 500 km civarı menzili olan akü kirası vs. gibi durumlar sorun olmaktan çıkmış araçlarınız olacak hepinizin. o zaman hortlatırım konuyu demedi demeyin
  • Ötv; akü, ruhsat, mtv, kdv ve yeni oluşturulacak harf kombinasyonları ile adlandırılmış vergilerle fitil fitil çıkartılır nasıl olsa. Diğer olasılıkta devlet batar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 27 Nisan 2012; 19:48:54 >
  • önce hibridleri desteklesinler. daha gelişim aşamasındaki araçları daha sonra desteklerler.
  • zaten elektrikli araçlarta 85kw ya kadar vergi %3 değilmiydi yeni mi oldu.
  • bu teknoloji şuan bir kaç beden büyük gelir bize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    menzil cok buyuk problem ve istasyon yaygin degil ciksa napiyim araba 200 km gidicek tam sarjda ki bu belli sure sonra dusucek 170 160 civarina . kullanisli degil .istanbulda sanirim 2 tane istasyon var ve 20 dk sarj olmasini beklemek gerek.evde sarj etmek istesen 1 saatten daha fazla gelecegi yok bence fantazi olarak kalicak.

    Günde 500-600 km'den fazla yapıyorsun galiba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    zaten elektrikli araçlarta 85kw ya kadar vergi %3 değilmiydi yeni mi oldu.

    Yeni olmadi. İsmarlama haber gibi geldi bana.

    Gecen sene belli olmustu otv oranlari.
  • Full elektrikliden önce hibridler desteklenmeli. Menzil önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    menzil cok buyuk problem ve istasyon yaygin degil ciksa napiyim araba 200 km gidicek tam sarjda ki bu belli sure sonra dusucek 170 160 civarina . kullanisli degil .istanbulda sanirim 2 tane istasyon var ve 20 dk sarj olmasini beklemek gerek.evde sarj etmek istesen 1 saatten daha fazla gelecegi yok bence fantazi olarak kalicak.

    Günde 500-600 km'den fazla yapıyorsun galiba?

    sehirler arasi gittigimiz oluyor ve b.duzunde oturuyoruz git gel gittigin yerde dolan felan 100 km yaklasiyor. ama bide bunun sehirler arasi var . sen 1.20 dk mola verip yolculuk yaparmisin her 200 km memleket mesela rize bizim 1200 km istanbul . bisiklet tarzi elektirikli araba alanlar ayri tabiki ama binek arac formunda olanlar icin dusununce buyuk sacmalik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    akü vergisi diye birşey var.

    Akü vergisi değil akü kira bedeli var. Bunu da şirketler alıyor zaten.
  • Bence iyi bir haber. Zaten ilerde illaki menzil problemi çözülecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    menzil cok buyuk problem ve istasyon yaygin degil ciksa napiyim araba 200 km gidicek tam sarjda ki bu belli sure sonra dusucek 170 160 civarina . kullanisli degil .istanbulda sanirim 2 tane istasyon var ve 20 dk sarj olmasini beklemek gerek.evde sarj etmek istesen 1 saatten daha fazla gelecegi yok bence fantazi olarak kalicak.

    Günde 500-600 km'den fazla yapıyorsun galiba?

    sehirler arasi gittigimiz oluyor ve b.duzunde oturuyoruz git gel gittigin yerde dolan felan 100 km yaklasiyor. ama bide bunun sehirler arasi var . sen 1.20 dk mola verip yolculuk yaparmisin her 200 km memleket mesela rize bizim 1200 km istanbul . bisiklet tarzi elektirikli araba alanlar ayri tabiki ama binek arac formunda olanlar icin dusununce buyuk sacmalik.

    Bu araçlar uzun yol için uygun değil ki zaten, şehir içine yönelik günlük kullanım için. Uzun yola gideceksen normal aracınla gideceksin. Kaç kişi uzun yol, seyahat harici günlük 170-180kmden fazla yapıyor? Her gün bu kadar yol yapan birinin aylık akaryakıt giderini hesaplasana. Sence her gün 50 liralık mazot almak mı daha iyi yoksa yalnızca 1 saat beklemek mi? Tabi şu şartlarda batarya kirası vs. hiçbir albenisi kalmasa da olaya biraz mantıklı bakın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sırf çevreci olduğu için ötv düşecek öyle mi . o zaman lpg'nin vergisinide yarı yarıya düşürsünler lpg'li araçları teşvik etmek için avrupada ki gibi. veya cng'yi teşvik etsinler. şuanda kimse çevreciliği filan düşünmüyor isterse benzinden dizelden 1 milyon kat daha zararlı yakıt olsun devlet onunda kullanılmasına izin verir sonuçta oradan para kazanacak gelecegi düşünen yok. elektirikli arabadan da aküden vurur verigiyi. geçen fluence'in akü kiralama fiyatları vardı o fiyatlar vergisiz fiyatlarıydı onlara birde %30 ile % 40 arası vergi binecek
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.