Şimdi Ara

Bugatti Veyron mu Lamborghini mi ? Tartışma Konusu . (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
136
Cevap
0
Favori
9.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    2 sini de kullanmis birisi olarak vyronun halida daha iyi gittigini lambonun ise parke ve tas zeminde daha iyi tutus sergiledigini , vyronun sik sik patinaja kalkmasindan dolayi pilini cok cabuk bitirdigini soyleyebilirim. Lambo supurgelik ile carpismalarda daha basarili iken vyron carpistigi sandalye bacaklarini guclu motoru sayesinde basariyla ittirebiliyor. Vyronun kumandasinin direksiyonlu lambonunkisi ise 2 cubuklu olmasindan dolayi vyronu kullanmak daha hisli diyebilirim.



    Bu güzeldi.





  • Konuya dönersek bu ikisi arasından bence de Lamborghini.

    Potansiyelini kullanıcısına Veyron'dan çok daha fazla kullandırabilecek bir araba çünkü.

    Veyron'dan ancak garajda yatacak süslü oyuncak olur. Yok 400 yapıyormuş da bilmem ne, o 400'ü görecek yol olmadıktan sonra, yol bulsak bile gazladıktan sonra geriye çekici sırtında döneceksem (yakıt, lastik) kullanıcı için pek bir anlamı yok. Yukarıda yazdığım gibi, kullanılamayacak bir potansiyel.

    Tip konusuna ise hiç girmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    2 sini de kullanmis birisi olarak vyronun halida daha iyi gittigini lambonun ise parke ve tas zeminde daha iyi tutus sergiledigini , vyronun sik sik patinaja kalkmasindan dolayi pilini cok cabuk bitirdigini soyleyebilirim. Lambo supurgelik ile carpismalarda daha basarili iken vyron carpistigi sandalye bacaklarini guclu motoru sayesinde basariyla ittirebiliyor. Vyronun kumandasinin direksiyonlu lambonunkisi ise 2 cubuklu olmasindan dolayi vyronu kullanmak daha hisli diyebilirim.

    kaç gördünüz acaba?
    birde servis için nereye gidiyorsunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslivarol

    Peki bir sorum var . Bugatti 400 km hizla giderken depo kac dakikada bosalir? Merak ediyorum

    98 litrelik yakit tankini 12 dakikada bosaltiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • su gibi yani
  • Hadi lambocular yorum görelim
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Abi Gallardo alan adam niye arabasını doldursun ki ? Modifiye işini seven insanlar dolduruyor tabii ve sokaklarda zannettiğinizden çok fazla dolu Gallardo var.Ayrıca fiyatlar dediğiniz gibi uçuk değil.Underground Racing 65.000 $'a Stage 2 Gallardo dolduruyor.Ve araç arka tekerde normal yakıt ile 850 HP güç veriyor.

    Hani Gallardo alacak param olduğu zaman gidip araba doldurmayı düşünmem.Yazık etmeye gerek yok arabalara.Bu tür Superspor araçlar gücünün yanında çok daha fazla şeyi verir kullanıcısına.Sizin 40k harcayıp doldurduğunuz Supra pistte atıyorum bir Ferrari F430'un arkasından viraja girmeye çalışırsa direk orada cenaze merasimleri yapılır.İşte tüm olay bu.Amaç düz yolda hız yapmak ise evet araç doldurmak keyifli iş.
  • 300.000 Sterlin değerindeki Lamborghini Aventador'un Londra-İngiltere deki pazar günü olan kazası...BMW ve Mazdaya çarpmış Aventador...

    Video aşağıdaki linkte...

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/lamborghini/10734594/Lamborghini-Aventador-worth-300000-crashes-into-two-cars-in-Chelsea.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mckoy

    300.000 Sterlin değerindeki Lamborghini Aventador'un Londra-İngiltere deki pazar günü olan kazası...BMW ve Mazdaya çarpmış Aventador...

    Video aşağıdaki linkte...

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/lamborghini/10734594/Lamborghini-Aventador-worth-300000-crashes-into-two-cars-in-Chelsea.html

    Yazık etmis güzelim arabaya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gorod kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Abi Gallardo alan adam niye arabasını doldursun ki ? Modifiye işini seven insanlar dolduruyor tabii ve sokaklarda zannettiğinizden çok fazla dolu Gallardo var.Ayrıca fiyatlar dediğiniz gibi uçuk değil.Underground Racing 65.000 $'a Stage 2 Gallardo dolduruyor.Ve araç arka tekerde normal yakıt ile 850 HP güç veriyor.

    Hani Gallardo alacak param olduğu zaman gidip araba doldurmayı düşünmem.Yazık etmeye gerek yok arabalara.Bu tür Superspor araçlar gücünün yanında çok daha fazla şeyi verir kullanıcısına.Sizin 40k harcayıp doldurduğunuz Supra pistte atıyorum bir Ferrari F430'un arkasından viraja girmeye çalışırsa direk orada cenaze merasimleri yapılır.İşte tüm olay bu.Amaç düz yolda hız yapmak ise evet araç doldurmak keyifli iş.

    kanatlı makinalara aşina olmadığınızı düşünüyorum.
    gallardo alan adam eğer arabasını doldurmazsa caddede herhangi bir supra evo impreza vs. tarafından delinmesi kaçınılmazdır...
    delinmemek istiyorsa gallarrdoyu modlamalıdır....
    sadece gallardonun modifiye parasına alınan ve modlanan bir aracın bu denli muazzam bir performans sergilemesi aracı üretirken mühendisliğin ne denli önemli öldugunu gösterir.

    gallardonun modifiye parası olan 65,000 dolara türkiyede evo yada impreza alıp + modlayarak 800hp ve üzerine rahatlıkla çıkartılabilir..
    stock gallardonun caddede modlanmış imprezayla yada evoyla yarışamayacağı bir gerçek..

    bu durumda gallardonun pek esprisi kalmıyor...

    ilk virajda yoldan çıkar dediğiniz supra için wikipediada bir nurburgring tur zamanı buldum.
    600hp supra 7,49'da bitirmiş..
    gallardo lp640 7,40'da bitirmiş...gallardo lp560 7,52'de bitirmiş...
    feerari f430 f1 7,55'de bitirmiş (!)neyse
    arada dağlar farkedecek bir rakam değil...

    illegal yarışlarda örnekleyecek olursak:gtx40 modlu supra ile gallardo lp640 rolling ivmelenmesi farkı aşağıdaki videodaki gibidir..


    http://www.streetfire.net/video/greenbeast-supra-vs-2008-lp640_145565.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 1 Nisan 2014; 14:28:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Abi Gallardo alan adam niye arabasını doldursun ki ? Modifiye işini seven insanlar dolduruyor tabii ve sokaklarda zannettiğinizden çok fazla dolu Gallardo var.Ayrıca fiyatlar dediğiniz gibi uçuk değil.Underground Racing 65.000 $'a Stage 2 Gallardo dolduruyor.Ve araç arka tekerde normal yakıt ile 850 HP güç veriyor.

    Hani Gallardo alacak param olduğu zaman gidip araba doldurmayı düşünmem.Yazık etmeye gerek yok arabalara.Bu tür Superspor araçlar gücünün yanında çok daha fazla şeyi verir kullanıcısına.Sizin 40k harcayıp doldurduğunuz Supra pistte atıyorum bir Ferrari F430'un arkasından viraja girmeye çalışırsa direk orada cenaze merasimleri yapılır.İşte tüm olay bu.Amaç düz yolda hız yapmak ise evet araç doldurmak keyifli iş.

    kanatlı makinalara aşina olmadığınızı düşünüyorum.
    gallardo alan adam eğer arabasını doldurmazsa caddede herhangi bir supra evo impreza vs. tarafından delinmesi kaçınılmazdır...
    delinmemek istiyorsa gallarrdoyu modlamalıdır....
    sadece gallardonun modifiye parasına alınan ve modlanan bir aracın bu denli muazzam bir performans sergilemesi aracı üretirken mühendisliğin ne denli önemli öldugunu gösterir.

    gallardonun modifiye parası olan 65,000 dolara türkiyede evo yada impreza alıp + modlayarak 800hp ve üzerine rahatlıkla çıkartılabilir..
    stock gallardonun caddede modlanmış imprezayla yada evoyla yarışamayacağı bir gerçek..

    bu durumda gallardonun pek esprisi kalmıyor...

    ilk virajda yoldan çıkar dediğiniz supra için wikipediada bir nurburgring tur zamanı buldum.
    600hp supra 7,49'da bitirmiş..
    gallardo lp640 7,40'da bitirmiş...gallardo lp560 7,52'de bitirmiş...
    feerari f430 f1 7,55'de bitirmiş (!)neyse
    arada dağlar farkedecek bir rakam değil...

    illegal yarışlarda örnekleyecek olursak:gtx40 modlu supra ile gallardo lp640 rolling ivmelenmesi farkı aşağıdaki videodaki gibidir..


    http://www.streetfire.net/video/greenbeast-supra-vs-2008-lp640_145565.htm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sebep soran olursa somut bir sebep sunamam belki ama kesinlikle Lamborghini..Fanatik Ferrari fanıyım ama bu eşleşmede sabaha kadar Lamborghini..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Abi Gallardo alan adam niye arabasını doldursun ki ? Modifiye işini seven insanlar dolduruyor tabii ve sokaklarda zannettiğinizden çok fazla dolu Gallardo var.Ayrıca fiyatlar dediğiniz gibi uçuk değil.Underground Racing 65.000 $'a Stage 2 Gallardo dolduruyor.Ve araç arka tekerde normal yakıt ile 850 HP güç veriyor.

    Hani Gallardo alacak param olduğu zaman gidip araba doldurmayı düşünmem.Yazık etmeye gerek yok arabalara.Bu tür Superspor araçlar gücünün yanında çok daha fazla şeyi verir kullanıcısına.Sizin 40k harcayıp doldurduğunuz Supra pistte atıyorum bir Ferrari F430'un arkasından viraja girmeye çalışırsa direk orada cenaze merasimleri yapılır.İşte tüm olay bu.Amaç düz yolda hız yapmak ise evet araç doldurmak keyifli iş.

    kanatlı makinalara aşina olmadığınızı düşünüyorum.
    gallardo alan adam eğer arabasını doldurmazsa caddede herhangi bir supra evo impreza vs. tarafından delinmesi kaçınılmazdır...
    delinmemek istiyorsa gallarrdoyu modlamalıdır....
    sadece gallardonun modifiye parasına alınan ve modlanan bir aracın bu denli muazzam bir performans sergilemesi aracı üretirken mühendisliğin ne denli önemli öldugunu gösterir.

    gallardonun modifiye parası olan 65,000 dolara türkiyede evo yada impreza alıp + modlayarak 800hp ve üzerine rahatlıkla çıkartılabilir..
    stock gallardonun caddede modlanmış imprezayla yada evoyla yarışamayacağı bir gerçek..

    bu durumda gallardonun pek esprisi kalmıyor...

    ilk virajda yoldan çıkar dediğiniz supra için wikipediada bir nurburgring tur zamanı buldum.
    600hp supra 7,49'da bitirmiş..
    gallardo lp640 7,40'da bitirmiş...gallardo lp560 7,52'de bitirmiş...
    feerari f430 f1 7,55'de bitirmiş (!)neyse
    arada dağlar farkedecek bir rakam değil...

    illegal yarışlarda örnekleyecek olursak:gtx40 modlu supra ile gallardo lp640 rolling ivmelenmesi farkı aşağıdaki videodaki gibidir..


    http://www.streetfire.net/video/greenbeast-supra-vs-2008-lp640_145565.htm


    Tek tek cevap vereyim.

    gallardo alan adam eğer arabasını doldurmazsa caddede herhangi bir supra evo impreza vs. tarafından delinmesi kaçınılmazdır...
    delinmemek istiyorsa gallarrdoyu modlamalıdır....
    sadece gallardonun modifiye parasına alınan ve modlanan bir aracın bu denli muazzam bir performans sergilemesi aracı üretirken mühendisliğin ne denli önemli öldugunu gösterir.


    Öncelikle emin olun yeryüzünde Lamborghini ya da Ferrari alan insanların %0,1'inin bile yolda dolu bir Supra,Evo,Impreza vs tarafından delinmesi umurlarında olmaz.Ayrıca iyi bir sürücü hafif yoğun bir trafikte karşısında istediği kadar dolu Supra,Evo vs olsun deler bırakır.Adamların delinmek gibi bir kaygısı olsa gider araba alır doldururlar.Yani öncelikle Ferrari,Lamborghini ne bileyim Pagani gibi araçların altında yatan mühendisliği bir araştırın,insanların bu araçları alırken ki beklentilerini ve sürüş dinamiği konusunda bu araçların insanlara verdiklerini araştırın.Bu işler öyle sizin dediğiniz kadar "Doldurur deler." muhabbetinde çok basit bir şey olsaydı herkes bunu yapardı.

    gallardonun modifiye parası olan 65,000 dolara türkiyede evo yada impreza alıp + modlayarak 800hp ve üzerine rahatlıkla çıkartılabilir..
    stock gallardonun caddede modlanmış imprezayla yada evoyla yarışamayacağı bir gerçek..


    Hala cadde diyorsunuz evet boş bir cadde de yarışamaz ama buyrun virajlı ve yoğun bir trafiğe sokalım bakalım neler olacak.Öte yandan Evo'nun yarısı para harcanarak ortaya çıkarılacak bir Honda CRX değil standart bir Evo delmeyi.600-700 HP Evoların bile canına okur.Bu olay mühendislikten falan değil.Honda CRX tüy gibi bir araç.Var edilen bir şeyin üstüne eklenti yaparak güç almak önemli değil.Asıl önemli olan o ilk olanı ortaya çıkarmak.Eğer merak edersen 510 HP CRX yaz nasıl yürüdüğüne şahit ol kırmızı bir araç ve bugün biraz emek ile 30-40.000 liraya öyle bir araç yapmak mümkün.

    ilk virajda yoldan çıkar dediğiniz supra için wikipediada bir nurburgring tur zamanı buldum.
    600hp supra 7,49'da bitirmiş..
    gallardo lp640 7,40'da bitirmiş...gallardo lp560 7,52'de bitirmiş...
    feerari f430 f1 7,55'de bitirmiş (!)neyse
    arada dağlar farkedecek bir rakam değil...


    Yine olayları birbirine karıştırmışsınız.Bahsettiğiniz araç süspansiyonlarından,fren sistemlerine kadar büyük çaba ile pistte dönmesi için üretilmiş bir araçtır.Ve Street Legal bir araç değil trafiğe çıkış izni yok.Sen eğer 3 tane apaçinin bir araya gelerek oluşturduğu Supra ile büyük emek harcanarak pistte dönmesi için üretilmiş,trafiğe çıkamayan bu Supra'yı bir tutuyorsan bir şey diyemem.Tekrar diyorum senin araba modifiye etmek mantığıyla söylediğin Türkiye'de doldurulan Evo tarzı araçlar bir Ferrari ya da Lamborghini'nin peşine girdikleri ilk virajda selaları okunur.Öte yandan o örnek verdiğin Supra kıvamında Street Legal olmayan pist için üretilmiş Ferrari,Lamborghini,Pagani gibi araçların sürelerini vereyim.
    6:47 Pagani Zonda.
    6:58 Ferrari 599XX
    7:18 Lamborghini Sesto Elemento

    http://mkiv.supras.org.nz/articles/mpower1.htm

    Burada araçta ki modifikasyon ile öyle üstten genel bir şeyler var okuyabilirsin.

    Umarım açıklayıcı olmuştur.Siz paranız olduğu zaman gidip Evo doldurun.Biz o kadar paramız olunca F430 ya da Gallardo alırız ve merak etmeyin doldurduğunuz Evo ile yanımdan geçince hiç dert etmem kendime. :D




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    her yazdığınıza bir cevap verebilirm ama gereksiz bir polemiğe girmemek adına ve konunun kapanması adına susuyorum..
    bahsettiğiniz araçların fiyatlarına bakın ,birde rakip olarak görülen araçların fiyatlarına bakın....
    bizim amacımız astronomik fiyatlı spor arabaların ivmelernirken verdiği hazzı spor arabaların 10/1 fiyatına satılan arabalardan almak...
    bunu başarıyoruz da..hatta drag ve rollingde o spor arabaların içinde de geçiyoruz ...

    aramızdaki fark ne biliyormusunuz? biz modlamayı pratikte yapıyoruz..siz internetten teoride okuyorsunuz...
    bi cumartesi akşam müsait olursanız sizi cadde yarışlarına beklerim...bahsettiğiniz araçlardan orada görebilirsiniz...hatta gallardo ımpreza kapışmasına şahit olabillirsiniz...

    iyi günler dilerim..

    not:attığım videodaki lamborghini sahibinin surat ifadesine dikkat ederseniz supranın onu geçmesinin gayet umrunda oldugunu görürdünüz...
    hatta bir ara lamborrghiniyi yakmayı bile düşünmüş olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 2 Nisan 2014; 13:05:10 >




  • Aylık akbil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huqqa

    Aylık akbil

    Temiz iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aventador
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de CRX alanında tek olacak bir proje üzerinde çalışıyorum.Honda CRX üzerine F22B motor koyup H22 kapak ve bir kaç uygulama ile 200-220 HP civarı güç elde etmeyi düşünüyoruz.Bu kadar güç bir CRX üzerinde M3 demek,ve emin ol maliyeti 15.000 bile değil ama M3 ile yürür yani 15.000 liraya mal ediyosun M3 deliyosun peki hiç düşünmüyo musun o CRX frenleme ve viraj başarımı konusunda M3'in 10 da 1'i olur mu ? İşte senin hala anlayamadığın nokta burası.Öte yandan kendinizi dev aynasında görmeyin.Yeryüzünde bu işleri yapan bir tek siz değilsiniz.Hala boş konuşuyorsunuz.Ferrari F1'de boşuna yarışıp sürüş dinamiklerini yol makinelerine boşuna aktarıyor.Gelsin sizin gibi engin bilgili bir iki tane arkadaşın yanına Drag'da Roll'de doldurulmuş Evo'lara geçilmeyecek bir araba yapsın değil mi ? Hala ivmelenmede bahsediyor.Buyrun o Impreza ve Gallardo sahibi arkadaşınıza söyleyin Drag ve Roll'den sonra birde İstanbul Park'ta yarışsınlar.Böyle bir şey var mı ya.Milyon dolar Ar-Ge yapılarak ortaya çıkarılan Ferrari,Lamborghini gibi araçları anormal olmayan bir şekilde Drag ve Roll'de geçince "Ehehehe bunlar boş para biz 3 arkadaş bir araya gelip Ferrari deliyoruz eheheh." gibi 3 yaşında çocuk olayına indirgemeniz cidden boş ötesi.Çok büyük marifet değil Drag ya da Roll için bir setup ortaya koymak.Sanki Ferrari ya da Lamborghini onlarca senelik sürüş dinamikleri birikimi üzerine değilde.Roll ve Drag için araba üretiyor.Bir Ferrari'nin amacı bu olabilir mi ? Sahibi alsın Drag yapsın.

    Tekrar koyuyorum dikkatli izle.30.000 en fazla 40.000 harcayıp şu aracın aynısı yapılıp ne piyasada ne Evo ne Impreza ne Ferrari ne Lamborghini bırakılır.510 HP gücü ile Roll'de alayına konar.Ee ne olacak şimdi ? Söyle Evo,Impreza sahibi arkadaşlarına arabalarını yaksınlar.Çeyrek parası maliyete gelen araba geçiyor onları.Böyle bir mantık yok arkadaş yaşınızın gerektirdiği mantıkta konuşusun.Ferrari ya da Lamborghini gibi firmaların gidin iyice sürüş dinamikleri üzerine son kullanıcısına vermek istediğini,son kullanıcının ise bu araçları alırken ki beklentileri ve bunları bu araçlardan karşılayışları konusunu araştırın.Herkes gerizekalı siz bir kaç tane Evo,Impreza dolduran arkadaşlar akıllı.Öte yandan yazdığım hiçbir şeye cevap veremezsiniz.Çünkü bilmediğiniz konular hakkında konuşuyorsunuz,Gallardo'nun 120 K'ya doldurulduğunu sanıyordunuz 65K'ya babalar gibi doldurulduğunu öğrendiniz.Koyduğunuz Supra'nın süspansiyon sistemlerinden fren sistemlerine kadar en ince ayrıntısına kadar pist için üretildiğini bilmiyordunuz öğrendiniz.Konunun uzamamasını isteseniz hala 3 paragraflık yazı yazmazsınız.Konunun kapanması adına susup altına 50 tane cümle daha yazıp saçmalamazsınız,verecek cevabım yok derseniz anlardık.





  • Gorod kullanıcısına yanıt
    arkadaşım çok kızmışsın..camı aç serinle biraz...sen önce sakin ol evham yapma

    vtec makinaları az cok bilirim..bahsettiğin crx boşta 900kg civarı..ivmelenmesi güzel ama yol tutuş ve fren kötü..crx modlayacağım diyorsun crx 500hp gücü kaldıracak karoser yapısına sahip değil..modlatıktan 3ay sonra tüm yürüyen aksamı eline alabilirsin...

    evo olsun impreza olsun gtr olsun aracın yürür mekanik aksamı elden geçmeden virajlı yolda değil,düz yolda bile gazlanmaz...
    stock araç bineceksek hiçbir aksam ellenmiyor ama gazlanacaksa aracın yol tutuşunu ve frenlemesini arttırıyoruz....sadece aracın motoruna yüklemiyoruz.lastiklerden,kule gergisinden,amotrisörlere,kaliperlerden,baskı balatalara kadar birçok mekanik aksam değişiyor..
    japon makinalara yüklemek kolay ve ucuz..bu nedenle dünyada ağırlıklı olarak tercih ediliyor..örneğin stock olarak 280hp veren bir evoyu,güzel modlayarak 1000hp kadar sorunsuz kullanılıyor..amerikan ams motor ve japon jun auto bu konuda önde gelen markalardan...

    lamborghini ve ferrari ar-ge'ye milyonlarca dolar harcıyor da,subaru, toyota ve mitsubishi argeyi tarladan mı topluyor?onların harcadığı para değil mi?
    bu araçlar zaten rallide motor karoser olarak kendini defalarca ispatmış araçlar...hatta bu markalar super gt,24saat yarışı,rally gibi birkaç dalda yarışıyorlar.
    onlarda elde ettikleri tecrübeleri araçlarına aktarıyor...

    senin 4x4 bir aracın viraj,ivmelenme,ve yol tutuşuyla ,önden çeker crx'in yol tutuşunu kıyaslaman garip?
    halbuki bu işi bildiğini söylüyorsun...

    m3 delmek için stock bir imprezanın sadece yazılımıyla oynaman yeterli...350 hp verebiliyor zaten..motor değiştirmeye gerek yok..

    gallardonu modlamıyorum fiyatını bilmemem normal..çok merak edersem açarım interneti bakarım...ileride birgün gallardo modlarsam onunda fiyatını öğrenirim..
    gallardo ve ferrariyi bilmem ama japon makinalar konusunda soracağın herşeyi az-cok cavaplayabilirim..


    bak yine söylüyorum "güzel modlanmış bir evo/impreza,stock bir ferrariyi/lamborghiniyi/corvetteyi/ dragda/rollingde deler"
    pisttte bilemem(denemedik) ama dragda ve rollingde deliyorda...
    aç youtubeyi bak nasıl deliyorlar...1-2 video yok..yüzlerce video var...
    istanbul parkta organizasyon olursa söz senide davet ederim..kendin canlı görmüş olursun..belki önyargıların yıkılır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 2 Nisan 2014; 17:09:48 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.