Şimdi Ara

Bugatti Veyron mu Lamborghini mi ? Tartışma Konusu . (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
136
Cevap
0
Favori
9.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sırf tasarım için lambo derim.
  • Öncelik fiyat/performans ise 50bin-100bin arası alınacak zx10r, gsxr1300 ve s1000rr hp4 stock haliyle bahsettiğiniz araçlardan çok daha performanslıdır. 0-300 süresini kısaltmak ve 350kmh+ hızlara ulaşmak için uygun basınçta turbo ve doğru ayarlanmış şanzuman oranları yeterlidir. Herhangi bir 4 silindir 1000cc motor 15bin dolar civarı yatırım ile söz konusu araçlardan çok daha iyi sonuçlar elde edebilir.







    Performans için 100binlerce dolar harcamak şart değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    Öncelik fiyat/performans ise 50bin-100bin arası alınacak zx10r, gsxr1300 ve s1000rr hp4 stock haliyle bahsettiğiniz araçlardan çok daha performanslıdır. 0-300 süresini kısaltmak ve 350kmh+ hızlara ulaşmak için uygun basınçta turbo ve doğru ayarlanmış şanzuman oranları yeterlidir. Herhangi bir 4 silindir 1000cc motor 15bin dolar civarı yatırım ile söz konusu araçlardan çok daha iyi sonuçlar elde edebilir.

    Performans için 100binlerce dolar harcamak şart değil.

    Hocam bu da çok tehlikeli iş ya ne bileyim az bir sendelesen 300 le giderken öldün
  • Yalnız, arabaya binip ortalığı tozu dumana katan, kendini hızlı sanan, masum insanların hayatını riske sokan bebeleri bu makinalardan birine bindiriken bir tanede bebek bezi bağlamak lazım, malum makinayı ve yolu moka bulamasınlar
  • Koenigsegg One:1 max hiz:440km/h

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • veyron dünyada parasını en çok haketmeyen arabadır herhalde, araba dediğiniz sadece güçten oluşmuyor, arabada gram tip yok, lamborghini isterse yarı gücünde olsun hatta çok daha eski lamborghini diablo bile veyron dan daha gösterişli ve tercih edilesi bir arabadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    arkadaşım çok kızmışsın..camı aç serinle biraz...sen önce sakin ol evham yapma

    vtec makinaları az cok bilirim..bahsettiğin crx boşta 900kg civarı..ivmelenmesi güzel ama yol tutuş ve fren kötü..crx modlayacağım diyorsun crx 500hp gücü kaldıracak karoser yapısına sahip değil..modlatıktan 3ay sonra tüm yürüyen aksamı eline alabilirsin...

    evo olsun impreza olsun gtr olsun aracın yürür mekanik aksamı elden geçmeden virajlı yolda değil,düz yolda bile gazlanmaz...
    stock araç bineceksek hiçbir aksam ellenmiyor ama gazlanacaksa aracın yol tutuşunu ve frenlemesini arttırıyoruz....sadece aracın motoruna yüklemiyoruz.lastiklerden,kule gergisinden,amotrisörlere,kaliperlerden,baskı balatalara kadar birçok mekanik aksam değişiyor..
    japon makinalara yüklemek kolay ve ucuz..bu nedenle dünyada ağırlıklı olarak tercih ediliyor..örneğin stock olarak 280hp veren bir evoyu,güzel modlayarak 1000hp kadar sorunsuz kullanılıyor..amerikan ams motor ve japon jun auto bu konuda önde gelen markalardan...

    lamborghini ve ferrari ar-ge'ye milyonlarca dolar harcıyor da,subaru, toyota ve mitsubishi argeyi tarladan mı topluyor?onların harcadığı para değil mi?
    bu araçlar zaten rallide motor karoser olarak kendini defalarca ispatmış araçlar...hatta bu markalar super gt,24saat yarışı,rally gibi birkaç dalda yarışıyorlar.
    onlarda elde ettikleri tecrübeleri araçlarına aktarıyor...

    senin 4x4 bir aracın viraj,ivmelenme,ve yol tutuşuyla ,önden çeker crx'in yol tutuşunu kıyaslaman garip?
    halbuki bu işi bildiğini söylüyorsun...

    m3 delmek için stock bir imprezanın sadece yazılımıyla oynaman yeterli...350 hp verebiliyor zaten..motor değiştirmeye gerek yok..

    gallardonu modlamıyorum fiyatını bilmemem normal..çok merak edersem açarım interneti bakarım...ileride birgün gallardo modlarsam onunda fiyatını öğrenirim..
    gallardo ve ferrariyi bilmem ama japon makinalar konusunda soracağın herşeyi az-cok cavaplayabilirim..


    bak yine söylüyorum "güzel modlanmış bir evo/impreza,stock bir ferrariyi/lamborghiniyi/corvetteyi/ dragda/rollingde deler"
    pisttte bilemem(denemedik) ama dragda ve rollingde deliyorda...
    aç youtubeyi bak nasıl deliyorlar...1-2 video yok..yüzlerce video var...
    istanbul parkta organizasyon olursa söz senide davet ederim..kendin canlı görmüş olursun..belki önyargıların yıkılır..








    Canım kardeşim benim.Sana anlatmak istediğim bu işte.Nasıl CRX bir M3'e göre viraj ve frenleme konusunda geride kalıyorsa.Seninde doldurduğun o Evo,Impreza vs sürüş dinamikleri konusunda Ferrari ve Lamborghini'nin yanında geçemez.Sadece ivmelenme üzerine kurulur.Yürüyen de tabii ki değişim yapacaksın ama bu yaptığın değişim viraj ya da başka bir şey için setup değil.Sadece aracın o güce göre limitlerini yukarıya taşımak için.Ayrıca CRX sandığımızın çok daha üst limitlerinde bir araç.Pistte M3'ün arkasından gittiği videolar var.

    Mesela altta ki CRX muazzam bir virajı var.




    Benim yapacağım CRX 200 en fazla 250 HP olacak.

    Japon makinelerin yanında Amerikan makineleride yüklenme konusunda başarılılar.Çünkü büyük hacimli motorlara ve daha güzel altyapıya sahipler.Ki Amerikanların işi tamamen güç gösterisine dönüşüyor belli bir yerden sonra.

    Subaru,Toyota,Mitsubishi gibi firmalarda tabii ki Ar-Ge yapıyor ama söz konusu araba olduğu zaman bu firmaların asıl işi binek araç üretmek.En nihayetinde sizin doldurduğunuz araçlarda binek performans araçları.Ar-Ge konuları bu yönde.Ama Ferrari,Lamborghini gibi firmalar sadece performans için araç üretiyor.En basitinden Toyota LFA'yı üretti başarılı olamadı.Hem performans hem fiyatlandırma konusunda istenileni veremedi.

    Ben video yok demiyorum zaten sabahtan beri diyorum Roll,Drag delersin ama marifet değil.Bu araçların amaçları bu değil.Sen ivmelenme üzerine araç yapıyorsun.Senin gibi düşünen bir Gallardo sahibi 65.000 veriyor 1000 HP Gallardo'su oluyor.Aracın Aero,yürüyen gibi şeylerinin sizin doldurduğunuz araçlardan da fersah fersah ilerde olduğu gerçeği var.Hani şunu demen yanlış millet 500.000'e Ferrari alıyor ben totalde 100.000 maliyet ile yaptığım araçla onları düz yolda geçiyorum.E iyide kardeşim 500.000'i Ferrari ya da Lamborghini'ye verirken sadece Roll ya da Drag için vermiyorsun.En basitinden bi Ferrari 458 üzerinde bulunan sürüş dinamikleri üzerine elektronik-mekanik sistemleri araştırsan nelerle karşılaşırsın.Hani arabaların hak ettikleri para sadece düz yol ivmelenmeleri ile ilgili değil yani.En basitinden Nord pistinin kaza videolarını aç Ferrari,Lamborghini,Porsche gibi araçlar çatır çatır dönerken M serisi Scirocco gibi doldurulmuş araçlar sürekli bariyerlere yazılıyor.Belki de yan yana koysan o araçları delecekler.

    Anla lütfen artık eğer senin dediğin gibi basit olsaydı bu işler.Ferrari,Lamborghini,Porsche gibi firmaların çoktan yok olması gerekirdi.Senin dediğin gibi düz mantık olsa kimse bu araçlara binmeyip Subaru doldururdu.Yine en basitinden Toyota,Honda F1'de yarıştı.Ne başarıları var adam akıllı ?




  • Bugattide lpg takılmış havası var.
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Pist konusunu geçelim lütfen. .
    pistte Ferrari geçer Lamborghini uzar..ama iş caddelere gelince devran tersine döner..
    Lamborghini Ferrari alsan yılda kaç kere piste çıkarsın?


    Netice olarak Senin bildiğin sana benim bildiğim bana der konuyu kapatirim.
    Iyi aksamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 6 Nisan 2014; 2:40:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • papatya gibi

     Bugatti Veyron mu Lamborghini mi ? Tartışma Konusu .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    papatya gibi

     Bugatti Veyron mu Lamborghini mi ? Tartışma Konusu .


    Haha iyimis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncen video eklendi . yorumlara devam :)
  • Yeni video eklendi . iyi seyirler ...
  • 50.000 dolar hazırlayın lokal boya yaptırıcaz

     Bugatti Veyron mu Lamborghini mi ? Tartışma Konusu .
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    haha iyiydi bu
  • Aston Martin V8 Vantage
  • Konuyu ısıtın arkadaşlar :)
  • Ölen konuyu tekrar canlandıralım
  • lambo iyidir güzeldir
  • zibidi gonzales kullanıcısına yanıt
    alamıyoruz işte ne faydaa
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.