Şimdi Ara

Buğu ile başım dertte yardım lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her sabah bugu sorunu yasiyorum.Aracin icinde islaklik yok polen filtresini de söktüm simdilik yine sorun devam ediyor.Klimayi acip ic sirkulasyonu kapatiyorum ise yariyor ama arka yan camlar hemen acilmiyor.Kör nokta olayindan dolayi sag arka cami cok kullaniyorum bunun icin tras kopugu kullananlari gordum yapsam problem olur mu veya daha iyi bi cozumu olan var mi ?



  • Gyeon antifog tek geçerim. Fiyatını kesinlikle hak ediyor 8 cama uyguladim toplam 1.5 , 2 ay etkili ,tabi bu uygulamaya bağlı biraz. O kadar uygulamaya rağmen Daha ürün hiç kullanılmamış gibi çok bereketli. 2 saat kontak kapalı klima vs kapalı araçta 4 kişi bekledik yeni yeni bugu olusuyordu.
  • Tras kopugunun bugu onleyicilerden daha performansli olduguna sahit oldum.
  • Selam,

    Camlar içten temiz mi hocam ?
  • Fiyat olarak cok cazip, nerdeyse birtanesi hediye gibi oluyor.



    https://vasitam.com/sinirli-stok-bugu-onleyici-ve-yagmur-kaydirici,864.html
  • Sana bir tavsiye veriyorum fisfisli bir siseye az prille su koy calkala ve bugu olan cama sık sonra bezle yay bak daha bugu oluyormu

    22 yıllık minibüsçü babamdan öğrendiğim bilgi.
  • İçten camlarda temiz olmalı. Birde dikkatimi çekmiştir hep. Mesela 2009 jettam vardı önceden. Mahallede çoğu araç camlar hep buzlanmış olurdu sabahları ancak benimkinde hiç olmazdı.



    Bu neden kaynaklıdır? İhtimalleri de göz önüne aldım. Hani güneş vuran yere koyduğum için mi vs. O da değil. Değişik yerlere de park ettim hep..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 28 Ocak 2017; 3:1:46 >
  • Hocam bu taktiği herkes bilmez



    Kedi kumunu alıyosun petshoptan bildiğimiz çorabın içine koyup ağzını bağla ve şoför koltuğunun altında hep kalsın inan bana arabanın içinde gram buğu oluşmaz çok maliyetli birşeyde deil 1 kg kedi kumu ve çorap.
  • Bimde 3-4 TL

    Buğu ile başım dertte yardım lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekiRoRo -- 28 Ocak 2017; 6:11:11 >
  • Kör nokta takibi arka camdan yapılmaz. İki dikiz aynanızı da kendi aracınızı göremeyecek kadar açığa ayarlayın. O zaman iç dikiz ve yan dikizlerle tam bir görüntü elde edersiniz. Araç kör noktadayken de dikiz aynasında görünür. Kör noktadan daha ilerde ise de ön yan camınızda görünmeye başlar. Yolda giderken dikiz aynasında kendi aracınızı görmenin hiç bir anlamı yok, bir tek park manevralarında zorlanabilirsiniz ona da zamanla alışırsınız. Bu şekilde kullanmaya başlayın bir hafta sebat edin, çok rahat edeceksinzi.
  • evolvo kullanıcısına yanıt
    Hocam kaç yıldır aktif olarak araç kullanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    Hocam kaç yıldır aktif olarak araç kullanıyorsunuz?

    21 yıldır ehliyetim ve kendi aracım var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 28 Ocak 2017; 10:29:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    Hocam kaç yıldır aktif olarak araç kullanıyorsunuz?

    21 yıldır ehliyetim ve kendi aracım var.

    Ben de 21 yıldır araba sürüyorum demek şimdiye dek hep aynayı yanlış ayarlamışım az da olsa arabanın arka kısmını görüyordu.
  • Orjinal mi camlar ?
  • İç sirkülasyonu neden kullanıyorsunuz, onu anlamadım. Kullandıgınız sürece buğu geçmiycektir. Akşamdan iç sirkülasyon modunda kullanınca da olabilir.
  • ÇÖZÜM:izopropil alkol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zapi

    İç sirkülasyonu neden kullanıyorsunuz, onu anlamadım. Kullandıgınız sürece buğu geçmiycektir. Akşamdan iç sirkülasyon modunda kullanınca da olabilir.

    Hocam şehrin pis egzost kokusundan kurtulmak için olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    Hocam kaç yıldır aktif olarak araç kullanıyorsunuz?

    21 yıldır ehliyetim ve kendi aracım var.

    Ben de 21 yıldır araba sürüyorum demek şimdiye dek hep aynayı yanlış ayarlamışım az da olsa arabanın arka kısmını görüyordu.

    Valla ben de bu yöntemi 3-4 yıl önce yabancı bir sürüş dersi videosundan öğrendim. Evim şehir dışında yolun yarısı otoban yarısı şehir içi, özellikle uzun yolda yüksek hızlara çıkıldığı için şerit değiştiriken kör nokta kontrolü için ya kafayı çevirmek yada öne doğru eğilip aynaya bakmak gerekiyor. Tabi bu hareketler esnasında saniye de geçse öne bakılmıyor ve aslında kontrolsüz şekilde bayağı bir yol katediliyor. Bu yöntemle sadece dikiz aynasına saniyelik bakmak yeterli. Ayna ayarı için de önerim şu şekilde. Sağ ayna için kendi aracınızı Kafanızı aracın orta hizasına getirdiğinizde görmeniz. Sol ayna için de kafanızı cama yaklaştırınca görmeniz. Düz pozisyond hiçbir şekilde aracınızın hiçbir yerini görmeyeceksiniz. Bu arkadaki resmin tamamını görmenizi sağlıyor. Dediğim gibi tek sorun geri geri parkt yaşanıyor onu da ya aynaları yaklaştırarark yada kafanızı aynadan aracınızı görecek şekilde uzatarak çözebilirsiniz. Bu yöntem ilk başta çok garip gelecek ama trafikte normalde aslında kör nokta kontrolü yapmayacağınız anlarda yan aynanızda o kadar çok kör noktada araç yakalayacaksınız ki iyiki yapmışım diyeceksiniz. Özellikle motorsikletlileri fark etmekte çok başarılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 28 Ocak 2017; 13:22:50 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.