Şimdi Ara

Bugün trafikte gaz pedalım takılı kaldı araç kesiciye girene kadar gaz verdi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
7.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • lotus1 L kullanıcısına yanıt
    sen rahat ol :) dayım emniyet müdürü onun adını verince hiçbir polis ceza falan yazamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    quote:

    Orijinalden alıntı: CoderAdam

    utanıcak ne var pardon? Parasını verdim taktırdım aracım da ötüyor bağırtıyorum ne var bunda ?

    Parasını verdin taktırdın.. Yaptığın yanlış

    parasını verdim taktırdım nesi yanlış? parasını vermeyip mi taktırsaydım o zaman doğru mu olucaktı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoderAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    quote:

    Orijinalden alıntı: CoderAdam

    utanıcak ne var pardon? Parasını verdim taktırdım aracım da ötüyor bağırtıyorum ne var bunda ?

    Parasını verdin taktırdın.. Yaptığın yanlış

    parasını verdim taktırdım nesi yanlış? parasını vermeyip mi taktırsaydım o zaman doğru mu olucaktı ?

    Hayır yüksek sesle her nerede olursa olsun insanları rahatsız etmek yanlıştır.

    Ben otoban dahil yüksek sesli egsozlardan teyiplerden rahatsız olurum.

    Bu seni rahatsız etmiyormu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Allah'tan aracınız düz vites. Yoksa...

    Neden ?

    Otomatik araçlarda fren pedalı bulunmuyormu?

    Peki sizce fren gücü motorun tüm gücünü kesmeye yetecek mi? Bir gün aracınızla dipgaz yaparken ayağınızı gazdan çekmeden frene basın. Bakalım araç yavaşlama eğilimine mi girecek yoksa hızlanmaya devam mı edecek?
    Toyota'nın 4 milyon aracını geri çağırmasına neden olan, bir sürü kişinin ölmesine sebep olan bir sorun.
    Suddenly Unintended Acceleration veya Runaway Toyota diye aratabilirsiniz.

    Sonrasını okumadım.

    Ah be azizim, 2 satır daha okusan, araştırman gereken sözcükler vardı. Yani bitmişti yazı. Dur ben yardımcı olayım.


    Belki yüzlerce kişi ölmedi, sizin için 8-9 kişi az olabilir. Ancak saatte 200 km sür'atle seyrederken hiç bir yavaşlama gücünüzün olmadığını bilmek harika bir duygu olsa gerek.
    Ayrıca sadece Toyota'nın değil pek çok aracın başına gelmiş bir olay.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_unintended_acceleration
    http://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80%9311_Toyota_vehicle_recalls


    Sayın Azizim, biz düşman değiliz.

    1-)Öncelikle Toyota'nın(Lexus) araçları bu problemden çağırdığını biliyorum.
    2-)Vermiş olduğunuz 2.videodaki kazadanda haberim var, benim en son haberi okuduğumda, aracın kaza yapmasının kesin sebebinin bu sorun olup, olmadığı araştırılıyordu, son durum şuan nedir bilmiyorum.Bildiğim kadarıylada Toyota(Lexus) suçu kabullendiğini %100 belirten resmi bir açıklama yapmadı.(Yaptı ise beni bilgilendirebilirsiniz)
    3-)Kazada ölenler 4 kişi diye biliyorum.

    Örnek haberlerden bir kesit:
    1 Kasım’da yaptığı açıklamada ‘durumun mekanik bir arızadan kaynaklandığını gösteren bir delil bulunmadığını’ öne süren Toyota, NHTSA’nın aynı görüşte olduğunu ifade etti. NHTSA da bunun üzerine yaptığı açıklamada Toyota’nın açıklamasının doğru olmadığını belirterek “Konu kapanmamıştır. Araçlarda paspas kullanılmaması kararı geçici bir önlemdir” dedi.

    Kaynak:http://www.radikal.com.tr/ekonomi/toyota_gaz_pedalini_hafife_aldi_aklini_basina_naklen_kaza_yayini_getirdi-978067

    Diğer bir haberde Toyota 16,4 milyon dolar ceza ödemeyi kabul ediyor, fakat hatayı saklamaya çalışmadığını ısrarla belirtiyor. Ancak şirket, konuyu ele alış biçiminda yanlışları olduğunu kabul etti.

    http://www.bbc.co.uk/turkce/ekonomi/2010/04/100420_toyota_fine.shtml?MOB?print=1

    Yine başka bir haberde kabul ediyor gibi ama etmiyor vs. Tam bir muamma. Yani %100 olarak kabul ettiğini içerir bir haber yok, yada ben rastlamadım

    Siz ilk yorumunuzda, "Allah'tan aracınız düz vites. Yoksa..." dediniz. Yani yapıcak hiçbir şey yok kesinlikle sonunuz ölüm... gibi bir ifade bu.

    Sonuçta;

    1-)Araç otomatik vites ise hareket halindeyken "N" konumuna alınabilir.
    2-)İnanılmaz bir sürat ve yol şartları inanılmaz derecede kötü değilse fren pedalını kullanabilir.(Sizin için cümleyi bu kadar düzeltebildim :) )
    3-)El freni otomatik değilse eğer bulunduğu sürate göre kademeli olarak kullanabilir.

    vs. vs.

    Çokda uzatmak istemiyorum.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Allah'tan aracınız düz vites. Yoksa...

    Neden ?

    Otomatik araçlarda fren pedalı bulunmuyormu?

    Peki sizce fren gücü motorun tüm gücünü kesmeye yetecek mi? Bir gün aracınızla dipgaz yaparken ayağınızı gazdan çekmeden frene basın. Bakalım araç yavaşlama eğilimine mi girecek yoksa hızlanmaya devam mı edecek?
    Toyota'nın 4 milyon aracını geri çağırmasına neden olan, bir sürü kişinin ölmesine sebep olan bir sorun.
    Suddenly Unintended Acceleration veya Runaway Toyota diye aratabilirsiniz.

    Sonrasını okumadım.

    Ah be azizim, 2 satır daha okusan, araştırman gereken sözcükler vardı. Yani bitmişti yazı. Dur ben yardımcı olayım.


    Belki yüzlerce kişi ölmedi, sizin için 8-9 kişi az olabilir. Ancak saatte 200 km sür'atle seyrederken hiç bir yavaşlama gücünüzün olmadığını bilmek harika bir duygu olsa gerek.
    Ayrıca sadece Toyota'nın değil pek çok aracın başına gelmiş bir olay.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_unintended_acceleration
    http://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80%9311_Toyota_vehicle_recalls


    Sayın Azizim, biz düşman değiliz.

    1-)Öncelikle Toyota'nın(Lexus) araçları bu problemden çağırdığını biliyorum.
    2-)Vermiş olduğunuz 2.videodaki kazadanda haberim var, benim en son haberi okuduğumda, aracın kaza yapmasının kesin sebebinin bu sorun olup, olmadığı araştırılıyordu, son durum şuan nedir bilmiyorum.Bildiğim kadarıylada Toyota(Lexus) suçu kabullendiğini %100 belirten resmi bir açıklama yapmadı.(Yaptı ise beni bilgilendirebilirsiniz)
    3-)Kazada ölenler 4 kişi diye biliyorum.

    Örnek haberlerden bir kesit:
    1 Kasım’da yaptığı açıklamada ‘durumun mekanik bir arızadan kaynaklandığını gösteren bir delil bulunmadığını’ öne süren Toyota, NHTSA’nın aynı görüşte olduğunu ifade etti. NHTSA da bunun üzerine yaptığı açıklamada Toyota’nın açıklamasının doğru olmadığını belirterek “Konu kapanmamıştır. Araçlarda paspas kullanılmaması kararı geçici bir önlemdir” dedi.

    Kaynak:http://www.radikal.com.tr/ekonomi/toyota_gaz_pedalini_hafife_aldi_aklini_basina_naklen_kaza_yayini_getirdi-978067

    Diğer bir haberde Toyota 16,4 milyon dolar ceza ödemeyi kabul ediyor, fakat hatayı saklamaya çalışmadığını ısrarla belirtiyor. Ancak şirket, konuyu ele alış biçiminda yanlışları olduğunu kabul etti.

    http://www.bbc.co.uk/turkce/ekonomi/2010/04/100420_toyota_fine.shtml?MOB?print=1

    Yine başka bir haberde kabul ediyor gibi ama etmiyor vs. Tam bir muamma. Yani %100 olarak kabul ettiğini içerir bir haber yok, yada ben rastlamadım

    Siz ilk yorumunuzda, "Allah'tan aracınız düz vites. Yoksa..." dediniz. Yani yapıcak hiçbir şey yok kesinlikle sonunuz ölüm... gibi bir ifade bu.

    Sonuçta;

    1-)Araç otomatik vites ise hareket halindeyken "N" konumuna alınabilir.
    2-)İnanılmaz bir sürat ve yol şartları inanılmaz derecede kötü değilse fren pedalını kullanabilir.(Sizin için cümleyi bu kadar düzeltebildim :) )
    3-)El freni otomatik değilse eğer bulunduğu sürate göre kademeli olarak kullanabilir.

    vs. vs.

    Çokda uzatmak istemiyorum.

    Saygılar.

    Sayın hocam, ben sırf Toyota'nın kazasını ele almadım. Genel anlamda bir çok markada ortaya çıkmış bir sorun. GC'de de çıkmış zamanında Hyundai'de de çıkmış, teknik bir arıza. Sadece Toyota'nın kazasında 4 kişi ölmüş, ama bir sürü böyle kaza olmuş. Bir sürü kişinin ölümüne sebep olmuş veya olabilecek bir sorunu anlattım. Bakın burada da arkadaşın Toyota olmayan aracında çıkmış ve eğer otomatik vitesli olsaymış muhtemelen arkadaşta bu kazayı yapanlardan birisi olacakmış.


    Bakın nolmuş? Bunu ifade etmek istedim sadece. Yoksa asla ters yapmak istemedim.

    Edit: Hocam N konumuna geçmeyebiliyor sanırım. Bilmiyorum, hiç otomatik vitesli aracım olmadı.
    Frenler aracı tutamıyor hocam. İsterseniz deneyin, bir yandan fren bir yandan gaza sonuna kadar basın, frenler çoğu zaman durdurmaya yetmeyecektir.
    El freni hele, en son tercih olmalı. Ya arkayı bırakır ya balatayı yakarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 24 Mart 2014; 23:15:50 >




  • Önemli olan arkadaşa bir şey olmaması hocam, gerisi teferruat.

    Teknoloji geliştikçe birçok sorunu çözerken maalesef yeni sorunlarıda beraberinde getiriyor.

    Ama dikkat ederseniz şöylede bir durum var;

    Gerçekten aracınızı sakin kullanıp, trafik kurallarına uyarsanız, bu olayların hiçbirinin yaşanmayacağını düşünüyorum.

    Tekrar Saygılar.


    Edit: (Haberdar Etmeyi-Unutmuşum Dostum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Z-DGİ -- 24 Mart 2014; 23:41:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    Önemli olan arkadaşa bir şey olmaması hocam, gerisi teferruat.

    Teknoloji geliştikçe birçok sorunu çözerken maalesef yeni sorunlarıda beraberinde getiriyor.

    Ama dikkat ederseniz şöylede bir durum var;

    Gerçekten aracınızı sakin kullanıp, trafik kurallarına uyarsanız, bu olayların hiçbirinin yaşanmayacağını düşünüyorum.

    Tekrar Saygılar.


    Edit: (Haberdar Etmeyi-Unutmuşum Dostum)

    Aynen hocam arkadaşa bir şey olmaması önemli olan.

    Tartışmamız birazcık tatsız oldu, özür dilerim. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Otomatik olsa öndeki araca daha hızlanıp vurabilirdi.

    Neden hızlansın ? Fark ettiği anda fren pedalına basabilir rahatlıkla...

    otomatikte durdurmak zor is.bu yüzden manuel iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim hocam, ben özür dilerim.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z-DGİ
    Neden ?

    Otomatik araçlarda fren pedalı bulunmuyormu?

    İş sadece fren pedalında bitseydi iyiydi,tabi balatalar iyiyse.Kırmızı ışıkta beklerken vitesi N konumuna alana kadar ki yüksek devirde alınabilirse veya frene basana kadar öndeki araca dokundurmuş olursun.Kazalar saniyeler içinde oluyor,düşünmeye ve soğukkanlı eyleme vakit kalmıyor.Manuel viteste şehir içi sol ayağın sürekli debriyaj üzerinde,tehlikeyle karşılaştığında ister istemez anında refleks olarak köküne kadar basıyorsun.Büyük hacimli,güçlü bir motorsa frenlerin tutacağı aşikar.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.