Şimdi Ara

Buongiorno servisi İPTAL ETME

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
29.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vodafone taşınabilir mobil wifi kulanıyorum ve içinde sim kart takılı.2013 Ocak ayından beri kullanıyorum fakat son 3 aydır neredeyse toplmada 50 tl ye yakın fazladan para geliyor.Hesap ayrıntılarına baktığımda Buongiorno diye bir şey gözüküyor.5 tl 5tl geçirmişler kısaca.Kesinlikle böyle bir abonelik ben yapmadım.Araştırdım fakat bulamadım yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Buongiorno Servisi İptali

    Buongiorno servisi, sabahın erken saatlerinde gazete ve dergilerin kapınıza kadar teslim edilmesi hizmetini sunmaktadır. Aboneliğinizi iptal etmek isterseniz, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    • Buongiorno servisinin resmi web sitesini ziyaret edin veya müşteri hizmetleri numarasını arayın.
    • Müşteri hizmetleri temsilcisine, aboneliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirin.
    • Hesap bilgilerinizi ve iptal tarihini onaylayın.

    İptal işlemi genellikle birkaç iş günü içinde işleme alınır. Aboneliğinizin başarıyla iptal edildiğine dair bir onay e-postası veya metin mesajı alacaksınız.

    "Buongiorno" Ne Demek?

    Buongiorno, İtalyanca'da "günaydın" anlamına gelen bir selamlamadır. Sabahın erken saatlerinde, öğleden sonra saat 12:00'ye kadar kullanılır.

    Önemli Not:

    Abonelik iptal politikaları, sağlayıcıya göre değişiklik gösterebilir. İptal işlemini başlatmadan önce şirketin şartlarını ve koşullarını dikkatlice incelemeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • talhagulsen T kullanıcısına yanıt
    https://tuketici.btk.gov.tr
  • IPTAL yazıp 3699 gönderir misiniz ?

    http://www.fatihcelen.com/blinko-dolandiriciligi-buongiorno-logo/

    Ek olarak adamların avukatları bile var. Gerçekleri yazınca avukat ile uyarı yollamışlar :
    http://www.haber7.com/guncel/haber/341831-herkese-100-kontor-vurgununa-dur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0537 -- 3 Ekim 2014; 1:12:41 >




  • Arkadaşlar çok sağolun yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
  • Sonuç ne oldu hocam sonucu yazarsanız Google'dan bu konuya gelenlere bilgi olur.
  • IPTAL yazıp 3699' gönderdim.İptal edilmiştir diye sms geldi.Daha henüz herhangi bir ücret yansıtılmadı faturaya bu haftasonu tekrar bakıcam ücret yazılmamışsa iptal edilmiş demektir.Ona göre tekrar bilgi vereceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhagulsen -- 6 Ekim 2014; 15:48:28 >
  • Online işlemlerden anlık fatura takibi yapabilirsiniz.
  • Biliyorum fakat bu ücret her hafta yansıtılıyor ve henüs yansıtılmadı henüz bir ücret gözükmüyor :)
  • Artık herhangi bir ücret yansıtılmamaktadır. Servis iptal edilmiştir. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
  • peki bizim yapmıs olduğumuz herhangi bir işlemden sonra mı bu abonolik olmus yoksa onlar kendiğindenmi yapmışlar ona göre bilelim bidaha aynı hataya düşmiyelim bide bizden habersiz yapmışlarsa para iadesi mümkünmüdür
  • Tarafımdan herhangi bir abonelik yapılmadığı halde kesilmiştir ve para iade işlemleriyle hiç uğraşmadım. (İyice sinir edicekler çünkü)
    Ayrıca eğer telefonu küçük çocuklar kullanıyorsa internette süslü yazılarla ücretsiz oyun vb. yazılar yazarak çocukların üye olmalarını sağlamaktadırlar.
    Daha öncede başıma geldi.
  • Şirket hatlarımızdan birinde de böyle bir ücret yansıdığını gördüm, vodafone ile görüştüm ve iptal edildi. Ayrıca ilgililerin telefon numarasını aldım vodafon dan 0216 578 58 58 kendilerini aradım sözde bir tarih ve saatte sözde bir uygulama indirdiğimi (Gamifive) onay istenildiğini ve onay verdiğimi hatta bana da hoşgeldiniz kavlinden mesajlar gönderildiğini iddia ettiler. Kendilerine bunun kesin surette mümkün olmadığını, telefonumda çocuk modu bulunduğundan çocuğun da kesinlikle erişim izninin olmadığını ve geçmiş tahsilatların iadesinin yapılmasını aksi halde şirket avukatım aracılığıyla dava açacağımı bildirdim. 3 gün içinde geri dönüş yapacağız diyorlar, bakalım neler olacak...
  • ben size yazarken bana 3699 dan mesaj gelmiş, ha neden anlık oldu diye merak edeniniz vardır: ben bu ücreti farkedince nedir ne değildir diye internette araştırırken forumdaki paylaşımlarınızı okudum, telefon görüşmelerinin ardından TEŞEKKÜR kavlinden gelişmeyi bilgi/istifadenize sunayım dedim...

    3699'dan gelen mesaj:
    Talebin uzerine Gamifive aboneligin sona ermistir. Ilgin icin tesekkur ederiz, sorularin icin Gamifive musteri hizmetlerini 08503333699 den arayabilirsin.

    (Türkçe karakter de kullanmamış terbiyesizler)
  • İptal ediliyor bir şekilde fakat ücret kesintisi uygulanıyor. Gelişmeleri aktarabilirseniz sevinirim. Diğer mağdurlarda bilgilenmiş olur en azından.
  • ocak ayı faturam yüksek geldi yaptığım araştırma neticesinde bu servisin haftlaık 5 tl aldığı ortaya çıktı. vodafone u aradım. müşteri temsilcisi siz üyelik sağlamışsınız biz bişey yapamayız dedi. dedim üyeliği ne zaman yapmışım onu söyle söyleyemedi...

    üyelik devam ettiği için hemen iptal ettim. ama kaç haftadır çekilen paranın peşine düşecem... buraya da başına gelen arkadaşlar için bilgilendirme yapacam...
  • Tüm operatörler çakal olmuş
  • Bende Vodafone yeni abone oldum.2.faturamda böyle bir servise abone oldum diye 10 tl ücret ilave etmişler.Böyle bir yere abone olmadım.Hizmet almadım talebim olmadı tamamen Vodafone hırsızlığı.Vodafone şikayet var sitelerine yazdım.bu vurguna sesimizi yükseltmeliyiz.
  • Arkadaşlar nasıl iptal edicez bu paketi ??
  • IPTAL yazıp 3699 a gönder kardeşim.
  • İptal yazıp 3699 a gönderdim.Üyeliğin iptal edildi diye mesaj geldi ancak daha sonra tekrar para kesildi.Yine iptal yazıp gönderdim bu defa da üyeliğiniz yok mesajı geldi.Hem üyelik yok hem para kesiliyor yani.
    Adamlar bizim bu yazdıklarımıza bakıp bakıp kıs kıs gülüyorlardır herhalde.En iyisi ilgili kamu kurumlarına şikeyette bulunmak sanırım.Zira bunlar insanların 3-5 lira deyip önemsememesinden yararlanıyor gibi geliyor bana.Zor değil internetten tüketici@btk.gov.tr
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.