Şimdi Ara

Buzdolabı seçimi Samsun Bosch yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar... Bosch KGN57P72NE buzdolabı ile Samsung RL 62ZBPN1 arasında kararsızım.
    Bosch un modeli kullanışlı ve görünüş açısından daha estetik geldi. Ama samsung unda sorunsuz olduğu söyleniyor. Acaba bosch alırsam sorun yaşarmıyım uzun vadede ve samsungtavi verimi alabilirmiyim. Kısaca hangisini almalıyom yardım edermisiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum
    Teşekkürler...



  • Arkadaşım Bosh'un buzdolabu Türk Malı Samsung Kore Malı Bosh 2 sene Samsun 5+5 sene garantili. Benim evimdeki bütün eşyalar Bosh ama buzdolabını Sarp aldım. Ben senin yerinde olsan Samsung alırdım
  • Teşekkür ederim gökay. Ben aslına bakarsan Samsung tan yanayım. Ama nişanlım Görüntüsünden dolayı Bosch u beğendi. Bende kararsız kaldım. Nişanlımın hevesini kırmamak mı yoksa kendi beğendiğim inandığım ürünü almak mı. Samsung a güveniyorum ama Bosch a güvenebilsem ve kararsız kaldığım 2 model arasında fark olmadığını bilsem Bosch u içim rahat alıcam ama işte buzdolaplarında Bosch ta kronik sorun var diyolar o yüzden de kafam karışık...
  • Gecenin bir yarısı kavanoz kırılma sesi beni rahatsız eder dersen Bosh buzdolabı alma.
  • Kavonoz kırılma sesi mi ? Nasıl yani :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKAY

    Arkadaşım Bosh'un buzdolabu Türk Malı Samsung Kore Malı Bosh 2 sene Samsun 5+5 sene garantili. Benim evimdeki bütün eşyalar Bosh ama buzdolabını Sarp aldım. Ben senin yerinde olsan Samsung alırdım


    1. BSP ürünleri 3+4 yıl garantilidir. TR deki Yabancı Sermayeli olan En büyük Servis ve yedek parça ağına sahip markadır.

    2. Her dolabı için kötü kelimesi kullanmak tamamen yanlış bir söylemdir. Bir çuval incirin hepsine çürük demek ne kadar doğru orası sizin bakış açınıza kalmış artık.

    3. Ben Bosch süper harika demiyorum hiç bir zaman, ama hiç bir markanında 4x4 olcağınada inanmıyorm.

    4. Samsung da satıyorum, açıkcası söleyeyim dolapları iyi güzelde, ahh bide servislerinin eline düşerseniz, vahh halinize derim.
    quote:

    TuVNeRa

    Gecenin bir yarısı kavanoz kırılma sesi beni rahatsız eder dersen Bosh buzdolabı alma


    Her model için geçerli bir sorun değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ProXy


    quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKAY

    Arkadaşım Bosh'un buzdolabu Türk Malı Samsung Kore Malı Bosh 2 sene Samsun 5+5 sene garantili. Benim evimdeki bütün eşyalar Bosh ama buzdolabını Sarp aldım. Ben senin yerinde olsan Samsung alırdım


    1. BSP ürünleri 3+4 yıl garantilidir. TR deki Yabancı Sermayeli olan En büyük Servis ve yedek parça ağına sahip markadır.

    2. Her dolabı için kötü kelimesi kullanmak tamamen yanlış bir söylemdir. Bir çuval incirin hepsine çürük demek ne kadar doğru orası sizin bakış açınıza kalmış artık.

    3. Ben Bosch süper harika demiyorum hiç bir zaman, ama hiç bir markanında 4x4 olcağınada inanmıyorm.

    4. Samsung da satıyorum, açıkcası söleyeyim dolapları iyi güzelde, ahh bide servislerinin eline düşerseniz, vahh halinize derim.
    quote:

    TuVNeRa

    Gecenin bir yarısı kavanoz kırılma sesi beni rahatsız eder dersen Bosh buzdolabı alma


    Her model için geçerli bir sorun değildir.



    1. artı garantiyi parayla yapıyorlar.

    2. ben beyaz eşyada bosh tan yanayım ama malesef buzdolapları çamaşır ve bulaşık makinaları gibi kaliteli değil.

    3. daha önce Goldstar marka buzdolabı kullandım 19 sene dolabın fişi prizden çıkmadı. Servisle tanışmadım daha dolabı şimdi kullanmıyoruz ama çalışır vaziyette.Daha önce kore malı bir dolap kullandığımdan size Samsung u tercih ediyorum

    4.Samsung ve Lg nin servisinin Bosch kadar gelişmiş olduğunu tabiki kimse söyleyemez




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1. Samsungda bedavımı?...

    2. Sence Samsungun her dolabı kalitelimi?

    3. Neden Boschun dolabınıda 20 sene kullanmayasın?...

    4. Ben söledin demedim sana bilgi verdim kardeşim, kapiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_ProXy

    1. Samsungda bedavımı?...

    2. Sence Samsungun her dolabı kalitelimi?

    3. Neden Boschun dolabınıda 20 sene kullanmayasın?...

    4. Ben söledin demedim sana bilgi verdim kardeşim, kapiş


    1.5sene bedeva +5 sene parayla

    2. Çoğu dolabı Bosh'tan kaliteli

    3. Alman malı dolabını 20 sene kulananlar var

    4. Ben de sana cevap maksatlı yazmadım alacak olan arkadaş bilgilensin diye yazdım.
  • bosch Türk malı mı ben alman malı biliyordum ama..

    hocam 5 senedir bosch buzdolabı kullanıyoruz, hiçbir sıkıntısı yok. ancak yabancı ürün oldugundan Türkiyedeki voltaj düşüp yükselmelerinden biraz etkilenmişti. şuan sorun yok tabiki.
    ha ama ben şuan buzdolabı almak istesem whirpool yada ariston alırdım
  • Kendi ailemin de evinde bosc buz dolabı var gayet memnunlar ama daha 2 senelik. Ben Evleniceğim için ve 2 kişi olucağımızdan performans ve uzun ömürlülük açısından bakıyorum olaya. Arkadaşlarda sağolsunlar yardımlarını eksik etmeyip bilgilendiriyolar. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim. Ben şeklinden ziyade buzdolabının içindeki yiyecek veiçeceklerin muhafazası önemli ne kadar daha uzun süre gider hangi marka daha taze tutar. Ve hangisi bana uzun süre hizmet eder. Samsung ta bosch ta benim sevdiğim markalar ama sonuçta insanların verdiği bilgiler ve fikirler de çok değerli.
    Ayrıca yardımlarınız için teşekkür ederim.
  • alın size işin gereçek yüzü


    SANAYİ ve TİCARET BAKANLIĞI
    TÜKETİCİ HAKEM HAYETİ BAŞKANLIĞI’NA
    BOLU

    08-10-2010

    20-06-2007 TARİHİNDE ATEŞURGUN DAY. TÜK. MAL. İZZET BAYSAL CAD. NO:16/B BOLU MERKEZ’DE FAALİYET GÖSTEREN FİRMADAN SIEMENS MARKA KS49U631 MODEL BUZDOLABIMDA SATIN ALDIM.

    SATIN ALDIĞIMDAN TARİHTEN BU GÜNE CİHAZ İÇİNDE OLAN VE HİÇ BİR ŞEKİLDE GİDERİLEMEYEN VE DOLAP İÇİNDEKİ GIDALARA KADAR SİNEN İÇİNDEKİ GIDALARIN TADLARINI BOZARAK YENİLMEZ DURUMA GETİREN CİHAZIN HEM DERİN DONDURUCU VE HEMDE ALT SOĞUTMA GÜNLÜK KULLANIM BÖLGESİNDE YAŞANAN PLASTİK KOKUSU ŞİKAYETİ İLE İLK ÖNCE YETKİLİ SERVİSTEN VE CİHAZI SATIN ALDIĞIM FİRMADAN SÖZLÜ TELEFONLA BİLGİ ALMAK DOĞRULTUSUNDA KULLANIM KİTAPÇIĞINDA YER ALAN BAKIM VE TEMİZLİK KURALLARINA UYGUN ŞEKİLDE KARBONATLI SU VE SADECE SAF SU İLE İKİ KEZ TEMİZLİK YAPTIM.

    19-10-2007 TARİHİNDE CİHAZIMINDA SESLİ ÇALIŞMA VE KOKU NEDENİYLE SORUN VARDI SERVİS ÇAĞIRDIM TERMOSTAT DEĞİŞTİRDİLER AMA SES GİTTİ KOKU İÇİN İŞLEM YAPMADILAR. SERVİS FORMUNADA YAZMAMIŞLAR. PERSONELDEN ŞİKAYETÇİ OLDUM AMA HERHANGİBİR SONUÇ ALAMADIM.


    KOKU ŞİKAYETİMİ KENDİM ÇABALARIMLA GİDERMEK İÇİN BİR SÜRE DAHA ÇABA GÖSTERDİM. PROBLEM DEVAM ETTİĞİ İÇİN 04-04-2007 TARİHİNDE YETKİLİ SERVİSE TEKRAR BAŞVURU YAPTIM. BANA CİHAZI KARBONATLI SUYLA TEKRAR TEMZİLEMEK GEREKTİĞİNİ SÖYLEMESİ ÜZERİNE SERVİS GELMESİNİ VE BU İŞLEMİ KENDİLERİNİN YAPMASINI İSTEDİM. İSTEDİM SERVİS YAPMAK İSTEMEDİĞİ İÇİN BENDE ŞİKAYETİMİ SİMENS MÜŞTERİ HİZMETLERİNE TAŞIDIM.

    BURAYI ARADIKTAN SONRA SERVİS BİR ÖZEL TEMİZLİK MADDESİYLE CİHAZIMI İÇİNİ SÖKEREK BU MADDE İLE TEKNİSYEN İSMAİL SÖNMEZ TEMZİK İŞLEMİ YAPTI VE CİHAZI 2 GÜN HAVALANMASI GEREKTİĞİ SÖYLEDİ. TEMİZİLK İÇİN BANA BU TEMZİLEYİCİ MADDEDEN VERDİ.

    BU SÜREYİ BEKLEDİM VE CİHAZI TEKRAR ÇALIŞTIRDIM ANCAK SORUN CİHAZ ÇALIŞTIKTAN BİR HAFTA İÇİNDE GIDALARIN TADINI YİNE DEĞİŞTRİDİĞİ TESPİT ETTİM.

    04-04-2007 TARİHİNDEN 21-09-2010 TARİHİNE KADAR BEN BU ŞEKİLDE CİHAZI HER AY TEMİZLEMEK ZORUNDA KALDIĞIMDAN DOLAYI SORUNU BİLGİ ALMAK İÇİN BAŞKA MARKALARIN SERVİSİLERİNE İLETİM. DURUMUN NORMAL OLMADIĞINI CİHAZ İÇİNDE BULUNAN PLASTİK AKSAMDA VE YALITICI KÖPÜK MATERYALLERDE VEYA YAPIŞKANLARDA SORUN OLABİLECEĞİNİ KENDİ CİHAZLARINDA BÖYLE BİR SORUN OLSA DEĞİŞİM YAPILDIĞI HAKKINDA BİLGİ ALDIKTAN SONRA 21-09-2010 TARİHİNDE SERVİS ÇAĞIRDIM.CİHHAZ İÇİNE TEST CİHAZI KOYDULAR VE ÖLÇÜMLEME YAPILDI.

    BU SÜREDE CİHAZ İÇİNDEN ÇIKAN GIDAYI İLK ÖNCE BÜLENT ATEŞURGUN’A TEST ETTİRDİM SONRASINDA SERVİS YETKİLİSİ İSMAİL DÖNMEZ GELDİĞİNDE CİHAZDAKİ KOKUYU TESPİT EDEREK GÖZLEMLEDİ. VE BUNU SİEMENS ELEKTRONİK ORTAMINDAKİ FSB NO:59795 NOLU İLE KAYIT ALTINA ALDI.

    20-10-2010 TARİHİNDE SİEMES GENEL MERKEZİ BENİ TELEFON İLE ARAYARAK CİHAZA İŞLEM YAPAMIYACAKLARINI. BUNDAN SONRA BU ŞİKAYET NEDENİYLE SERVİS ALAMIYACAĞIMI BELİRTİLER. BİLİRKİŞİ TESPİTİ YAPILMASINI BİLİRKİŞİ SONUCU DOĞRULTUSUNDAN DEĞİŞTRİLMESİNİ,

    MADURİYETİMİN GİDERİLMESİ BUZDOLABI MODELİNDE KUSUR OLDUĞUNU DÜŞÜMDÜĞÜNDEN DOLAYI BUZDOLABI CİHAZIMIN SIFIR BİR ÜST MODEL CİHAZ İLE DEĞİŞTRİLMESİNİ TALEP EDER GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDERİM.



    ENDER GÜVENAL




  • Arkadaşım biz yaklaşık olarak 7 aydır Samsung RT62KAMT modelini kullanıyoruz ilk olarak Sharp marka almayı düşünüyorduk ama yer sıkıntısı ile vaz gectik ve sonunda Samsung yetkili servis ve Satış müdürü ile görüşmelerimiz sonunda bu model ve markaya inanarak almaya karar verdik ve iyi ki almışız ve marka konusunda secimimiz yerinde bir karar diyoruz merak etmeyin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.