Şimdi Ara

BYD, Ar-Ge gücü açısından dünyanın en büyük otomobil üreticisi oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Çin merkezli otomotiv devi BYD, son dönemdeki yoğun işe alım hamleleriyle dünyanın en büyük Ar-Ge kadrosuna sahip otomobil üreticisi unvanını kazandı. Şirket, 900 binden fazla çalışanıyla elektrikli araç pazarındaki iddiasını sürdürürken, daha uzun menzil sunan ve daha uygun maliyetli elektrikli araç teknolojilerini geliştirme yolunda büyük adımlar atıyor.



    BYD, devleri geride bırakıyor



    2024’ün ikinci çeyreğinde Honda ve Nissan'ı geride bırakarak dünya genelinde yedinci büyük otomobil üreticisi konumuna yükselen BYD, bu dönemde 980.000 araç satarak yıllık bazda yüzde 40’lık bir büyüme elde etti. Şirketin bu başarısının arkasında ise büyük bir işe alım stratejisi yatıyor. BYD'nin Marka ve Halkla İlişkiler Genel Müdürü Li Yunfei, şirketin çalışan sayısının 900.608’e ulaştığını duyurdu. Bu, 2023 yılının sonundaki 700.000 çalışan sayısına göre 2024 yılı içinde yaklaşık 200.000 yeni pozisyon eklendiğini gösteriyor.



    Li Yunfei, BYD’nin aynı zamanda Çin’in en büyük işvereni olduğunu ve dünya genelinde en fazla Ar-Ge personeline sahip otomobil üreticisi konumuna geldiğini belirtti. Şirketin Ar-Ge kadrosu 110.000'in üzerinde çalışana ulaşmış durumda. Son iki yılda 50.000’den fazla üniversite mezunu işe alarak Ar-Ge faaliyetlerine ağırlık veren BYD, özellikle yazılım tanımlı elektrikli araçlarda lider olmayı hedefliyor. Bağlam açısından 2023 sonunda Volkswagen’in toplam 60 bin Ar-Ge personelini bulunuyordu. Tesla’nın ise toplam 140 bin çalışanının olduğu belirtiliyor.



    Ayrıca Bkz.BYD, Manisa ve İstanbul için iş ilanı açtı: İşte aranan pozisyonlar



    BYD’nin rakipleri ise ters bir trend izliyor. Hem Çin’deki hem de Çinli markların küresel yoğun fiyat rekabeti nedeniyle birçok ortak girişim markası işten çıkarmalara gitmiş durumda. Öte yandan BYD, daha düşük maliyetli ve verimli elektrikli araçlarıyla pazarda talep görmeye devam ediyor. BYD, araç tabanını artırırken Ar-Ge faaliyetleri ile akıllı sürüş, bağlanabilirlik ve batarya teknolojilerine de ciddi bir yatırım yaparak yazılım tanımlı elektrik çağında lider olmayı da hedefliyor.




    Kaynak:https://electrek.co/2024/09/13/byd-worlds-largest-automaker-rd-workforce/







  • Şu şehir arabaları için “ruh” konuşanlar gözümde tam geveze oluyor kusura bakmayın. Bir Ferrari’nin ruhu vardır ama bir Volkswagen’in ruhu muhu olmaz kimse de iddia etmesin Almanyada E serilerini taksi yapıyor taksiciler sizde burda 3 tane devletw almaktan kıçı kırık arabaların ruhu var diye gezinin 🤣🤣🤣

  • Nicelik değil, nitelik önemlidir, yine de siz bilirsiniz

  • face1tr kullanıcısına yanıt
    Nereye kadar ?

    Tesla’nın 140 bin toplam çalışanı varken BYD yakında o kadar Ar-Ge çalışanına sahip olacak.

    Keza Çin şu anda dünyada en çok bilimsel makale yayınlayan ülke konumunda yıllık bazda.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bomboş çin güzellemeleri.

  • Adamlar baştan aşağı kendi üretim yapıyor boş güzelleme diyenler bu firmanın büyüklüğünün farkında değil sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • En zengin olabilirsin, en büyük üretim olabilirsin, en fazla ar-ge yapan olabilirsin ama ruhun olmadıktan sonra her şey boş.


    Üst markaları geçtim bir Opel-Renault tadı bile vermedikten sonra, dümdüz sac metal kapalı kutu elektrik motoru koy herkes araba yapıyor zaten.

  • Şu marka fanatikleri olmasa Avrupalı üreticilerin çoktan selâsı okunmuştu da işte 5-6 yıl yine dayanırlar belki fanatikler sayesinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • oktayakgoz kullanıcısına yanıt
    Dede hep çin haberlerine aynı şeyi yazmaktan sıkılmadın mı
    he tamam çinliler en kalitesiz ürünleri üretir hep fasoncudur sen alma çin malı tamam anladık, teknoloji sitesini takip etmeye artık yaşın el vermiyor belli git torun sev sal böyle teknoloji işlerini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdengeçti00 -- 17 Eylül 2024; 2:34:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Serdengeçti00 S kullanıcısına yanıt

    daha torun olmadı oğul olunca severim.



    sizin gibilerin gözü açılsın diye yazıyorum. bir nevi halka hizmet.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Şu şehir arabaları için “ruh” konuşanlar gözümde tam geveze oluyor kusura bakmayın. Bir Ferrari’nin ruhu vardır ama bir Volkswagen’in ruhu muhu olmaz kimse de iddia etmesin Almanyada E serilerini taksi yapıyor taksiciler sizde burda 3 tane devletw almaktan kıçı kırık arabaların ruhu var diye gezinin 🤣🤣🤣


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yüzde 300 değil de az insaf edip yüzde 80-100 falan vergi alsalar belki biz de bir gün sıfır güzel araçlara binebiliriz.

  • Bu son israil saldırısından sonra batarya ile çalışan her türlü şeyden tırsmaya başladım.


    Yanımızda saatli bomba mı taşıyoruz acaba dedim ..

  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Almanya'da taksi yapılmasının bir önemi yok, Premium markaların E segmentlerinin gayet ruhu var. Tesla Y gibi araçlara binince anlıyorsun bunu. Tesla diyorum zirvesi, BYD-MG falan hikaye yani.

  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Adamlar teröristleri yok etmek için kullanmışlar, kısaca senin benim için sorun yok, korkacak bir şey yok.


    Güzel sistem, tüm teröristleri böyle yok etmek lazım.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    E seriside kullandım Model Y de kullandım hatta şuanda Model Y ve Togg T10X elimin altında ve kesinlikle Model Y dual motor sürmesi daha keyifli bir otomobildi dediğim gibi sokakta normal maaşlı insanların alabildiği arabaların benim gözümde ruhu yoktur. Bir M5 deseydiniz bir E63 AMG deseydiniz eyvallah derdim ama 1.6 benzinli yada 2.0 traktörden bozma dizel motorlu bir aracın ruhunu konuşamayız siz istediğiniz kadar var diyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Hocam aracınız nedir? Bindiğiniz aracın Çin aracından farklı ne gibi ruhu var merak ediyorum.


    Pejo 208

    Corolla

    W206 sahibiyim. Hiç birinde ruh muh yok. Seri üretim araçlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt

    Ruhu var yok ayrı konu da bir makina karakteri vardı. mesela Bmw'nin kendi motor yapma yöntemi, Mercedesin kendi yöntemi.. şanzıman, aktarma tipi, motor konumu, motor tipi, ses farklılıkları, drivetrain kalibrasyonu falan filan uzar gider.. görünen o ki bunlar yok oluyor elektrikli otomobille, tabi gelecekte nasıl olur bilemem.


    Herkes elektrikli otomobilleri sevmek durumunda değil bu arada. herkes içten yanmalıları sevmek durumunda da değil, RC otomobil camiasında da vardır bu, içten yanmalının tadı başkadır, elektriklinin pratikliği başka. nickinizden belli siz işin extremist elektrikli tarafındasınız :)


    Bende Model Y dual motor kullandım, hatta yazıldım da araca, tepkimesi hızlanması çok keyifli ona itirazım yok da bütün elektrikli otomobiller böyle zaten. MG4te kullandım oda cidden aynı tadı veriyor. ID4 kullan o da aynı. kısa yol kusurlarına ağırlık ve zaruri yüksek lastik basınçları yüzünden vurmaları, yine ağırlık yüzünden yolda sekmeler, ama merkez-aşağıda pilden dolayı virajlarda çok dengeli olmaları, ses ve titreşim olmadığı için gelen hafif çıtırtı, bızırtı, trimler falan.. herşeyleri aynı gibi geliyor. sonuçta hepsi bir yerde uzaktan kumandalı pilli araçların büyük hali.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Hocam ben elektrikli arabalara bayılan biriyim ama V8, V12de ölsün istemem ama yorum şunu içeriyordu “BYD ve MG de Renaulttaki kadar ruh bile yok yauuuvvv” şimdi bu tarz cümleler bana saçma geliyor piyasa vergi yükünden dolayı piyasa dolmuş 1.0, 1.5 motorlu araçlarla neyin ruhunu konuşuyoruz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 18 Eylül 2024; 18:27:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de ruhu olan araba yok denecek kadar az hangi ruhtan bahsediyorsun 131 mi reno 12 brodvey ni ruh yok otomobil cesetleri

  • BYD Markası Otomobil sektöründe liderliğe soyunmuş görünüyor.


    Bir çok model çıkartıyor ve çok fazlada satmaya başladı dünyada.Kuzey Amerika topraklarına şu an girmesi zor ama oraya kapağı atarsa kimse tutamaz bu markayı.BYD batarya alanında zaten yılardır başarılı işler yapıyor.Otomobil sektöründe de liderliğe oynamak istiyor.


    Bence Mekanın yeni sahibi olmaya aday bir marka BYD.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.