< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (16. sayfa)


-
-
Narin itince geçiyor
Hafif itmek lazım. Ben alana kadar 3 4 kere denedim
Bugün sonunda Tunçmatik wall box takıldı. Altyapıyı hazırlatırken sigorta kutusundan çıkacak olan (sigorta -> wallbox) kabloyu da bıraktırmayı unutmayın.
Wifi özelliği var ama aktifleştirmedim tunçmatik uygulaması çıkacakmış bu ay sonuna kadar.
%80 doluydu taktım ve %100 için 1 saat süre verdi. 10 kw da gördüm ekranda.
Bu arada genelde geceleri şarj edeceğim ve günlük ortalama ev tüketimi 7 kwh gibi.
gece tarifisine geçmek mantıklı görünüyor yorumu olan var mı?
-
Biraz araştırınca
Güzel bir karşılaştırma benzer araçlar olduğu için yıllık tüketim hesabı olabilir. Fiyatlama gece tarfiesinden yapılmış gibi. O durumda gündü tüketimi de önemli.
www.gedizperakende.com.tr
Fatura Hesaplama ve Tarife Karşılaştırma Aracıhttps://www.gedizperakende.com.tr/fatura-hesaplama-ve-tarife-karsilastirma-araciBuradan da son faturanıza göre karşılaştırma yapılabilir. gece tarifesine geçmek %10 daha ucuza getiriyor
Rakamlar tam güncel mi bilmiyorum ama mertebe olarak fikir verebilir
-
stokta araç var mıdır? Bir de sizce 2021 model 42bin km de tucson 1.6 crdi den geçilir mi?
-
Kaç kW alacağınızı siz mi ayarlıyorsunuz ? Bizim site 7 kw kadar alabilirsiniz demişti. Bir de fiyatlar nedir aşağı yukarı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bölgenizin kurulu gücüne baklılıyor. Elektrik faturanızdan bu işten anlayanlar söyleyebiliyor kaç kw olacağını
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lemor -- 13 Aralık 2023; 20:48:28 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende gördüm bu tabloyu. Bence benzinli için çok iyimse bir değer, şehir içi 3,5- 4 TL olmalı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben N almayı denedim beceremedim. Araç çekilmesi duurmunda ihtiyaç olur sanıırm. Kavramalı şanzımanlar daki gibi önce boşa al, el freni çek gibi şanzımandan yükü alma ritüeline bizde ihtiyaç yoktur diye düşünüyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lemor -- 13 Aralık 2023; 20:52:45 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Byd bu işi iyi yapıyor. Ben Dolphin'i bekleyeceğim. Atto 3 bir tık büyük bize. Ama güzel araba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bir ayar yapmadım araç zaten 11kw destekliyor. sayaçtan sonra direk hat aldım. Max gördü diye düşünüyorum. Hava sıcaklığı falan da önemli
Ben 22kw destekli alslm ileride lazım olur belki diye 22 bine aldım
Hb sitesinde
Mycharger 22kw modeli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaankrby -- 13 Aralık 2023; 23:4:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç çekilmesi sırasında araba kesinlikle hareket etmemeli diye biliyorum. Yoksa motor yanıyor sanırım. Çekme işlemi gerçekten bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben güncelleme işine çok sevindim
Keşke hemen çoksa app da
Güvenlik modı falan da gelse keşke
Byd otonom konusunda sanırım geride acaba öyle bir let de olur mu ileride
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu tip bir aletle tam şarj 20 saat sürer sanırım.
Normal kablo 35 saat sürüyor galiba.
Arada dışarıda yaparım şarjı derseniz iş görebilir ama çok konforlu olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mesajınızı yeni gördüm.
var olan düz prize hangi şarj aletini bağlarsanız bağlayın bir şey değişmez sanıyorum. şu aşağıya attığım gibi 32 amper verebilen bir priz için sigortadan veya sayaçtan hat çektirip(kablo kalınlığı da uygun olacak)ona bağlanabilecek uca sahip bir şarj sistemi kurarsanız o zaman 6-7 kw alırsınız
www.elektrikmalzemesi.com
METE ENERJİ 3X32A. IP44 DUVAR PRİZİ -EĞİK GÖVDELİ-(VİDALI BAĞL 406611V - Çağrı Elektrikhttps://www.elektrikmalzemesi.com/urun/mete-enerji-406611v-3x32a-ip44-duvar-prizi-egik-govdeli-vidali-bagl -
Atto 3 ile şarj bitmesinden dolayı yolda kaldım. Bir çekici bulup getirttim, araç ''D'' ve ''N'' vitese geçiyordu. Şarj istasyonuna geldiğimizde indim ve araç %0 olmasına rağmen park edecek enerjisi vardı. DC istasyonu ise %3 gördü aracın şarjını.
Belki de %0 olmasına rağmen bu tip durumlar için gözükmeyen %5'lik bir enerji kalıyor araçta.
Her ihtimale karşı ahtapot çekiciye yüklemek lazım.
Ayrıca aracın öndeki çeki yuvasını açamadık. Bilen varsa aydınlatırsa çok sevinirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T. Hagen -- 14 Aralık 2023; 9:58:35 > -
Geçmiş olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben 1 Aralık ta 6500 TL ye yaptırdım. Türkiye sigorta çıktı en uygun
-
Ben el frenini kullanmıyormuşum bugün onu anladım. Küçük ekranda kırmızı P görüyordum. Şimdi daha büyük bi beyaz P yazısı sanırım el freni bu, vitese geçtikten sonra ekranda 2 saniye kalıyor sonra OK yazdıktan sonra araç haraket ediyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Lastik basınçlarını kontrol ettiren oldu mu? Bende 38psi gözüküyor, 35e indirsem mi diye düşünüyorum
-
Lastik ebatıns göre 38 bence iyi, internette baktım biraz 38- araç yükşü ise 40 diyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X