Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: uqurxx Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.652
Cevap
88
Favori
195.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • snoppy kullanıcısına yanıt
    Hocam, bu cihazlar 5 mt kablo ile geliyorsa aynı kablo türünden uzatma, ek yapılabiliyor mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lemor L kullanıcısına yanıt

    Araçla gelen şarj kablosunu uzatma için kullanabilirsiniz demişlerdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaankrby kullanıcısına yanıt
    Taşınabilir şarj cihazlarına uzatma olmuyor gibi birşey okudum o yüzden emin olamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu motor için kapak varmış yurt dışında bagaj boşluğu gibi oluyor bir de amortisörlü kulp geliyor

    Daha göremedim ama türkiyede
    Denk gelen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu bu kadar yazılmış çizilmiş , almak isteyenler var yeni modelleri bekleyenler var eyvallah da, yılbaşından sonra Türkiye’de satışları yasaklanmayacak mı bu araçların ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kkvan kullanıcısına yanıt

    Gereklilikleri yerine getirip satışa devam ederler. Belki küçük bir aksama olur ama durmaz. Çin devletinin desteği arkasında bu araçların. Gerekirse büyük sübvanse alırlar yine devam ederler. Risk iştahı çok fazla. Olay bir otomobilden fazlası. Çin, merkez bankasının rezervlerini yıllardır hınca hınç bugünler için dolduruyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vgun -- 16 Aralık 2023; 20:34:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kkvan kullanıcısına yanıt

    Uzatırlar süreyi neden bu kadar dert ettiniz. Cin devletinden bir telefona bakar bu işler 😆


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yağmurlu ve soğuktu. Şarj hızlıca azaldığını fark ettim. Ayrıca yokuş yukarı çıkarken çok yavaş çıktı o da neden anlayamadım. Belki eco modundadır diye ama yine de çok yavaştı. Genel olarak memnunuz araçtan şu ana kadar.

    Bir de şarj 40larda da olsa şarj etsek mi bilemedim. Bu şekilde bataryaya zarar verebilir diye de çekiniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayktklc28 -- 16 Aralık 2023; 22:11:1 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ayktklc28 A kullanıcısına yanıt

    Normalde bu pil teknolojisinde sürekli 20 80 aralığı gibi şeyler yok.


    Sanki bir problem olmaması lazım ben dolduruyorum açıkçası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • 1 Ocak itibariyle BYD markalı araç ithalatı neredeyse durduruluyor.

    Şimdiden geçmiş olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ayktklc28 A kullanıcısına yanıt
    lfp batarya kullanılıyor istediğiniz gibi sarj edebilirisiniz.

    Sadece %20nin altına düşmemeye çalışın. Uzun yola cıkılmıcaksa %80e kadar sarj yapabilirsiniz(lfp bataryada çok elzem bir durum değil)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ayktklc28 A kullanıcısına yanıt
    Eco modu gaz ve çekiş tepkilerini kısıtlar.

    BYD bu tip batarya teknolojisinde şarj kısıtı olmadığını ve *5.000 kez 0-100 döngüsünü özellikle vurguluyor.

    Dilediğiniz seviyede, dilediğiniz miktarda şarj edebilirsiniz.

    Ayda 1 kez batarya kalibrasyonu için %10, hatta imkan var ise %5 altına düşürmekte fayda var.

    Edit: 5.000 döngü ise ortalama 350km den 1.750.000 km demek ki bu müthiş bir rakam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tonny Stark -- 17 Aralık 2023; 14:5:32 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Ne olur byd gider mi dersiniz.

    Servis kuracağımıza satışı bırakıp gidelim çekilelim derler mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebliğin uygulanması imkansız, 1 ocakta 1 yıl ertelenmiştir diye ek bir tebliğ çıkar kafanızı yormayın.


    TOGG için yapıldığı bariz bir düzenleme ama iki gün sonra sen de ihraç etmeye çalıştığında aynısını sana da yapacaklar, onun için uyanık olmaz lazım.

  • kaankrby kullanıcısına yanıt
    BYD’nin Tebliğ koşullarına uyum sağlamadı 6 ay - 1 seneyi bulur.

    Koşulları sağlayana kadar 1 tane bile aracı gümrükten çekemez.

    2. El değerini düşürür.
    Sıfırda da insanlar için büyük soru işareti.

    Bizzat Distribütöre ait 7 bölgede 20 servis kurmak kolay değil.

    Servisi olmayan satış yapamayacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Yahu boş yapma. Sen heralde Egea, Dacia falan böyle stoklamış bir galerisin ya da sana çok sağlam bir kazık atılmış belli.


    Aylardır forumda elektrikli arabalara çamur atıyorsun.


    Bu sosyopata prim vermeyin. Bloklayın geçin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T. Hagen -- 17 Aralık 2023; 16:15:38 >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Aynen 5 sene

    Patladı elimizde.

    Adamların servis kurmak planı zaten yoktu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaankrby kullanıcısına yanıt

    Sevgili dostum, bu markayı ALJ getirmiyor mu? Getiriyor.




    www.bydauto.com.tr
    BYD Bayileri
    https://www.bydauto.com.tr/byd-bayileri


    Bak bu linkte adamlar 20 tane Toyota bayisini servis olarak göstermiş. Bu ne demek? Yeniden bir servis kurma, planlama, personel ile uğraşmayacağız demek. Var olan Toyota servisinde çalışanların bir kısmını BYD sorumlusu yaparlar ve biter gider. Ve bunu yaparken tek masrafları ilgili personelin BYD anlamında teknik eğitimi olur.


    Bu tebliğ BYD'nin işine yaradı. Ama kimse farkında değil. Skywell gibi bir galericinin Türkiye'ye getirdiği bir marka değil. ALJ tarafından, halihazırda kendi sistemi olan bir firma tarafından getirilen bir marka.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: T. Hagen

    Sevgili dostum, bu markayı ALJ getirmiyor mu? Getiriyor.




    www.bydauto.com.tr
    BYD Bayileri
    https://www.bydauto.com.tr/byd-bayileri


    Bak bu linkte adamlar 20 tane Toyota bayisini servis olarak göstermiş. Bu ne demek? Yeniden bir servis kurma, planlama, personel ile uğraşmayacağız demek. Var olan Toyota servisinde çalışanların bir kısmını BYD sorumlusu yaparlar ve biter gider. Ve bunu yaparken tek masrafları ilgili personelin BYD anlamında teknik eğitimi olur.


    Bu tebliğ BYD'nin işine yaradı. Ama kimse farkında değil. Skywell gibi bir galericinin Türkiye'ye getirdiği bir marka değil. ALJ tarafından, halihazırda kendi sistemi olan bir firma tarafından getirilen bir marka.

    7 bölgede 20 yetkili servis tamamlandı. TSE belgelendirmesi kaldı ki bunların başvurularının da yapıldığına eminim.


    bebeleri pistten alalım 





  • T. Hagen kullanıcısına yanıt

    Bana demediniz değil mi :) ben ironi yaptım yazılana.

    Ben aldım aracı zaten en çok da ALJ getirdiği için aldım. Dünyanın en büyük üreticisi ve Türkiyedeki en güçlü gruplardan biri var organizasyonda.


    Aksaklıklar olur ama üstesinden her türlü gelmeye çalışırlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.