< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (39. sayfa)
-
-
Komşunuza bu durumdan bahsettiyseniz be ilgilenmediyse şikayet edin. Bizi rahatsız etmek için çalışır vaziyette bırakıyor diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar
Yukarıda okudum da Çok sıcak havalarda veya çok soğuk Havalarda Atto 3 Kendiliğinden bataryayı ısıtma veya bataryayı soğutma işlemi mi yapıyor acaba. Kullanan arkadaşlar cevap verirse sevinirim. Acaba saat ayarı yapıp soğutma mı aktif halde. yukarıda söylendiği gibi bir ses çıkartma durumu var mıdır bu arabanın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim bildiğim arabayı park ettiğin anda kısa süreli bir batarya soğutma araç içindeki havayı temizlemek için havalandırma sistemi kısa süreli olarak çalışıyor ve bu kısa süren işlem gürültülü değil.. Arkadaşın bahsettiği oldukça gürültü çalışma işi sadece kullanıcı tarafından anahtar ile uzaktan iklimlendirmenin açılması sonucu olabilir başka türlü olmaz yada ben bilmiyorum..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Uzaktan iklimlendirmeyi açınca gürültülü bir çalışma oluyor, ama başka bir gürültü var mı bilemiyorum denk gelmedim.
Gerçi bu aralar antalyadayım, dışarısı cehennem gibi ama aracın çalıştığını hiç görmedim.
-
Herkes merhaba,
İki hafta önce aracı yerli ve yabancı bir çok incelemeyi izleyerek ve katalogları karıştırarak aldım. 2000 km yol yaptım. Merak ettiğiniz sorular varsa çekinmeyin lütfen.
-
R ya da D vitesindeyken vitesteki anahtara basılı tutup R ya da D'ye doğru hafif itip iki saniye beklerseniz N (boş) vitese geçer.
-
Evet, o ritüellere gerek yok.
-
O işaret TCR'nin okuyabildigi zamanlarda uyarı olarak koyduğu sollama yapılmaz uyarısı olduğunu düşünüyorum. Ben TCR'yi kapatıyorum çünkü normal hız limitinin düştüğü tabelalar var (bol miktarda 50km) ancak hız limitinin kalktığı yerde tabela yok. Bu nedenle araç düzenli olarak normal hız limiti den daha düşük işareti algılayıp ona göre karar veriyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracı sıfır olarak mı aldınız yoksa ikinci el mi? Bu 2000 km lik yol esnasında batarya doldurma aşamalarında bir sorun yaşadınız mı? Ortslama ne kadar sürede ne kadar dolum yaptınıx ve toplam ne kadar menzil elde ettiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar BYD bakımlarında randeu, fiyat, bekleme, yedek parça bulma konularında sıkıntı yaşayan oldu mu?
-
Atto 3 Birleşik Krallik'ta 37.749 pound= 1.690.000 TL, Almanya'da 39.900euro=1.505.000tl fiyatına satılıyor. Şahsen gümrük muafiyet belgesi alınıp vergi düşse bile fiyatların 1.200.000 civarına düşmesini olası görmüyorum. Kaldı ki aynı şey seal-u dmi için de geçerli. Herkes kampanya fiyatından ÖTV indirimini düşerek 1.400.000 civarı bir rakam çıkarıyor ama hesaplama öyle değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ankara'da olmamıza rağmen aracı sıfır olarak Bursa Çavdarlı Toyota'dan aldık ve ilgiden inanılmaz memnun kaldık. Bir kez Bursa-Ankara ve bir kez Ankara-Ayvalik git-gel yaptık. Voltla uygulamasını kullanıyoruz ve istasyon yerleri, doluluk durumları vs baya isabetli. Ankara'dan %100 dolulukla çıkıp Bozüyük'te (255km sonra) %22 şarjı %82'ye 37 dakikada doldurduk. Bozüyük'e kadar hızı 120'ye sabitleyip çok nadir hız düşürdük. Sonra Susurluk'ta (220 km sonra) %16'dan %86'ya 45 dakikada doldurduk. Buraya kadar da hız 135'e sabit olarak gittik. Bir yerde deneme maksatlı hızı arttirdim. Hatta katalog maksimum hız verisi 160 ancak 169'a kadar çıktık, sonra hızı ben kestim. Belki daha da artabilirdi. Ayvalik'a vardığımizda %41 şarj vardi. Toplamda 630km yolu 189kw harcayarak gittik.
Özetle, 110-120 km hız sonrasında tüketim oldukça artıyor. Mola süresi 1 saat 22 dakika. Ben normal araçla gitsem yine bu sürelerde mola veriyordum. O yüzden ben sorun yaşamadım.
Ama ben yolda vakit gecirmem, basar giderim, mola vermeyi sevmem diyenler için uygun diyemem. Tersi durumda, yılda iki üç kez şehir dışı yol yapanlar için şiddetle öneririm. Hele ki evde şarj istasyonu imkanı olanlar bence bir gün bile kaybetmemeli.
Kafasında soru işareti kalanlar bir Toyota Plazaya gidip önce Atto 3 ile aynı fiyatlı Toyota araçlara binsin, ardından Atto 3'e binsin, zaten kararını vermiş olacaktır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
avrupadada çinliler için extra gümrük vergisi olduğunu atlamışsınız hocam. %10 ötv + %36 gümrük vergisi + %20 kdv yerine %10ötv + %20 kdv ye düşerse neden olmasın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 1 Eylül 2024; 21:57:41 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle, Avrupa Birliği'nde ek vergi koyuldu. Söylemek istediğim şu. Bu araçlar şu an zaten (araçlarda oldukça fazla vergi olan bir ülke olmamıza rağmen) diğer ülkelerle benzer fiyatta. Bu aradaki fark şu an BYD tarafından fiyatlara yansıtılmiyor. Kampanyalı-indirimli olarak satılıyor. Gümrük vergisi kalkınca BYD kendi kompanse ettiği kısmı aynı şekilde devam ettirmeyecektir. Bunun örneği zaten seal-u dmi de görülüyor. O aracın fiyatı da (kampanyalı fiyat üzerinden) ÖTV %80 yerine %30 hesaplandığında 1.450.000 olması gerekirken 1.900.000'den aşağı olmasını bayiler de beklemiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Atto 3 MTV'si 3660*2=7320tl. Yani faturada yazan o.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyi de Atto 3'te gümrük vergisi ve ilave vergi dışında yüksek vergi filan yok ki...
Onlar da sıfırlanınca %10 ÖTV ve %20 KDV kalacak, o kadar.
Haa, diyorsanız ki firma (ya da distribütör) o vergi indirimini cebine indirir, araçları da bize aynı fiyattan kakalamaya devam eder... O zaman biz de alternatiflerine bakarız elbette.
Sonuçta bu aracın Çin'deki fiyatı belli, vergiler belli, kur belli... Hiç bir güç Çin'de 20 bin dolara satılan bir arabayı bana 40-50 bin dolara aldıramaz!...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Atto 3 fiyatı uzun bir süredir aynı, hatta sanırım çıktığından daha düşük fiyatla satılıyor. Şu an liste fiyatı 1.790.000tl. Bayilere göre hem Atto 3, hem de Seal u dm-i de öyle uçuk ucuz fiyatlar olmayacak. Hollanda'da 47000 Euro, Avustralya'da 47000 dolar olan bir araç Türkiye'de 20.000 dolara satılabilir mi sizce? Çin'de olan fiyatın burada da olmasını beklemek bana çok olası gelmiyor.
Lütfen yanlış anlamayın, meraktan soruyorum. Türkiye satış fiyatı belki de diğer ülkelere bu kadar yakın bir araç hakkında böyle düşünüyorsaniz siz hangi aracı kullanıyorsunuz? Zira aradaki fiyat makasinin bu kadar kapalı olduğu başka bir araç var mı bilmiyorum?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çin'de olan fiyattan satılmasını beklemiyorum elbette, hiç böyle birşey söylemedim.
Çin'de 20 bin USD ise ülkemizde 30 bin USD olmasının makul olduğunu düşünüyorum.
Şu anda da 2018 yılında 19 bin Euro kaşılığı TL ile sıfır olarak aldığım 1.6 otomatik Qashqai'yi kullanıyorum. Öncesinde de 2016'da Tucson almıştım yaklaşık 22 bin Euro ödemiştim ona da.
Eskiden o kadar vergiye rağmen üllemizde araba fiyatları Avrupa ile aynı ya da daha düşük olurdu. Pandemide araç kıtlığı olunca iyice cozuttular...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yazdığınızın farkında olan kaç kişi var acaba ? 2018 de otomatik orta paket sportage almıştım. Yanılmıyorsam %45 ötv ye rağmen 23bin dolara gelmiş. Ötv yi düşünce dünyanın hangi ülkesinde 18bin dolara satılıyordu ? Bu tamamen türkiye indirimiydi. 2019'dan sonra da bir daha göremedik özel fiyatları, zaten globalde de fiyatlar yükseldi gitti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X