Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.266
Cevap
80
Favori
162.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berbuğ kullanıcısına yanıt

    ekime kadar kesinlikle netleşir çünkü genel müdürü lansmanda 2024 sonuna kadar 10k adet 2025 yılında 100k üstü satış hedefliyoruz diye bir söylemi var.

    kesinlikle satış konusunda agresif bir firma örnek olarak Almanya’da anında distribütörü devre dışı bırakıp sen satamıyorsun bırak biz satacağız olayı oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamboc K kullanıcısına yanıt

    Amortisörlerin mesafesi kısa olabilir. Doğan kabak ın videosunu izlerseniz demek istediğimi anlarsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smectite S kullanıcısına yanıt

    mg4 ile aynı segment aynı klasman ara. neden 300k fazla. vergi ise. kalkınca mg4 luxury ile aynı fiyat olmalı. atto 3 güzel araç ama 3008, tesla, togg ayarında değil. edeceği 1.3m. fazlası olursa işi zor ki mg4 te 300k sıfır faiz var.

  • elcas kullanıcısına yanıt
    Mg4 ile Atto 3 ü nasıl bir tutarsın hocam tekrar bak istersen Atto 3 her anlamda ve her yönden çok daha kaliteli ve iyi bir araba kalite anlamında daha üst sınıf..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamboc -- 11 Eylül 2024; 21:21:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Byd ile görüştüğümde şuanda atto 3 için gsr2 belgesi almayı bekliyorlarmış. Belgelerın ne zaman çıkacağıda belli değilmiş. Süreçleri o kadar yavaş ilerliyor ki anlam veremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamboc K kullanıcısına yanıt
    aşağı yukarı aynı fiyatlara gelir hocam. mg4 luxury nmc batarya mesela ve lfp bataryaya göre çok daha pahalı.

    Ek: şimdi lfp batarya daha uzun ömürcüler gelmeden yazıyım sadece fiyat kıyaslaması yaptım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt

    Ben "uzun ömürcü" değilim, "daha güvenlikli" ciyim.  


    şu meşhur çivi testini hatırlatayım.


    Varsın az gitsin ama güvenilirliği daha iyi olsun... 

  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Konu bu değildi hocam 😁
    Konu bataryanın pahalı olması😁😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hangi batarya türü olursa olsun elektrikli araçlar normal yakıtlılara göre her zaman daha güvenli. Güncel teknolojiyide takip etmek gerekli. Yakında başka tip bataryalar çıkacaktır elbette. Lfp bence şuan daha tercih edilesi duruyor. Tabi burada firma önemidr var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Fikirlere saygım sonsuz olmasına rağmen yanlış (kasitli-kasitsiz) bilgiye gerekli şekilde cevap verilmeli. 1- mg4 hatchback, atto 3 c-suv (bagaj hacmi 363 lt vs 440lt) 2- mg4 ile atto 3 arasında liste fiyatı 140.000 fark var (300000 değil) 3- mg de 300k sıfır faiz atto 3'te de var. Lütfen düzgün bilgi verelim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Tamamda daha iyi daha kaliteli bir araç olduğu için 300k fark var. İkisinede binip baktiysaniz zaten ne demek istediğimi anlarsınız..
    Neyse 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar

    Aracı 3 gündür kullanıyorum (şirket aracı).

    Genel olarak memnunum ancak can sıkıcı donanım ve yazılım sorunları var. 


    Aracın hızlanmasından, rahatlığından, hız sabitleyici ve şerit takip sisteminden çok memnunum. 


    Ancak bu araca bu boyutta bir ekran çok fazla. Tamamen görgüsüzlük olarak yapıldığını düşünüyorum. Ana ekranı küçültüp sürüş ekranını biraz daha büyütebilirlerdi.

    Klima mazgalları berbat. Hava çıkışını tamamen yukarı veremiyorum. 

    Typec ya da usb girişine ulaşmak çok zor. Alt taraf eşya koymak adına işe yarayabilir ama usb takmak cidden eziyet.

    Ben telefonu karşımda isterim daima, telefon tutucu takacak yer yok neredeyse. Sol tarafa taktım bir şekilde ama cam açık şekilde durduğumda birisi elini atıp telefonu alabilir korkusu da var.

    Araç c-suv ama kapı altları yere çok yakın. Biraz yüksek bir kaldırım kenarına park edildiğinde kapı açılmıyor.

    Viteste geri ve ileri vites arası geçişte bazen sıkıntı yaşıyorum. Zaten geri vites ileride, ileri vitesin geride olması saçma bir de geri vitese takamadan gaza basma sıkıntısı olabiliyor. Bunun da sebebi vitesin sabit durması, attığın yerde durmaması bence. Bir grupta bir arkadaşın eşi geri vitese taktı sanıp gaza basarak kaza yapmıştı. Bunun olma ihtimali cidden çok fazla.


    Araba her kapandığında tableti tamamen kapatıyor. Sürüş verisini de sıfırlıyor. Ayrıca böyle bir araçta nasıl sürüş verisi ekranı olmaz ve bunları nasıl kaydetmez şaşırdım. Burada bir zaman belirlenmeli, bu zaman kullanıcıya da sorulabilir, örneğin 2 saat sonra tamamen kapat gibi. 

    Arabayı her açtığımda wifiyi tekrar açmam gerekiyor. Çok mu zor şunu hafızada tutmak!

    Telefon uygulamasında favori yok. 

    Öndeki araca yaklaştığımda otomatik kamera açmasını bekliyorum. Park ediyorum gibi düşünerek. Ama açmıyor çoğu zaman. Belki de dibine girmek gerekiyor ben o kadar dibe girmeden kendim açıyorum kızıp.

    Trafikte hız sabitleyiciyi açınca ve en düşük araç aralığında, trafik neredeyse durma noktasına geldiğinde bile araya bir araç girecek boşluk bırakıyor. Araya araç girdiğinde de hemen anlamayıp gaza basmaya devam edebiliyor.

    Bu yazılım sorunları güncellemeler ile çözülebilir belki ama nasıl olur da ilk versiyonda olmaz aklım almıyor. En basitinden kaç km gitmişim ne kadar süredir araba kullanıyorum hiç bir yerde yok. Bu kadar saçma bir uygulama görmedim.





  • Merhaba,Bu cuma günü yeni yazılım gelicekti sanırım.Aranıpta gidip yükleyen oldumu acaba.

  • AliYazıcı A kullanıcısına yanıt

    birkaç değindiğiniz boktaya değinmek isterim. Bmw aracımızda da geri vites ileride ileri vites geride. Mercedes aracımızda telefonu bende takamıyorum. Bu sebeplerle apple carplay alışkanlık haline geldi. Hatta rifter aracımızda (sattım) carlink kit aldım sim kart takılabilen versiyon. Şimdi telefonu hiç bağlamıyorum. O araca hep bağlı doğrudan onun gibi kullanıyorum. Eğer byd alacak olursam onda da aynı şeyi denerim. Aracın kendi ekranını bu cihazla kullanırım diye düşğnüyorum. Yol verisi evet tutmadı gerekir ama anlam veremedim. Ekran üzerine yerleştirilebilen telefon tutucular mevcut. Onlardan temin etmeniz yararınıza olur. Yoksa bir motorcu alsa gitse telefonu sıkıntı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smectite S kullanıcısına yanıt
    Atto 3 liste fiyatı normal. Ama mg4 liste fiyatından çok düşüyor. Hepsi 23 model. Arada 300k fark var. Faiz fırsatı ile 350k net ucuz olan model mg4. Diğer bilgileriniz doğru tabi. Ama ufak farklar normal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kamboc K kullanıcısına yanıt
    Atto3 daha kaliteli. Doğru. Ama bunların fabrika çıkış fiyatları aynı. Burada tek fark alj. Bakın mg plug in hibriti , bydden önce getirdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Araçlar halen daha satışta değil. Bu nasıl bir saçmalıktır anlamış değilim. Belge bekleyip duruyoruz diyorlar. Yıl olacak 2025 ama bunlar daha 2023 modellerin satışını yapamıyorlar. Hiç beklemeyi sevmem sırf hoşuma gitti diye 1 ay bekledim ama sıktı açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme ile ilgili bir gelişme var mı? App Store da uygulama mevcut ama şuan ki araç versiyonu ile bağlantı kurulmuyor sanırım.

  • Yeni atto3 sipariş eden var mı araçlar hala teslim edilmedi sanırım tse onayında diyorlar 1 aydır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gandalf1 G kullanıcısına yanıt
    Gsr2 gereksimlerini karşılamadığı için onay bekliyor. aynı sıkıntıyı hyundai ioniq 5 advange alanlarda yaşıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.