Şimdi Ara

BYD'nin yükselişi sürüyor: Çin'de en çok satan otomobil üreticisi oldu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
1.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Nevfel kullanıcısına yanıt

    Tamam sen yeme bunları.


    Osmanlı hayallerinle bok içinde yaşamaya devam et.

  • @Moueson ve @gun Kaliteyi neye dayanarak var olduğuna inanıyorsunuz. Açıkçası ben kesin var yada yok diyemiyorum. Çin markalarının ürettiği makinaları görüyorum ve açıkçası bu daha da şüphe ile yaklaşmama sebep oluyor. Bilindik markalar, batılı ve yerli üreticilere göre daha ucuz, daha yetenekli ve kritik parçalar dahil neredeyse tamamen Çin yerlisi makine üretiyorlar. Fiyatlar batılıların 1/5'i yerlilerin 1/3'ü konumunda. Piyasadaki Çinli dışındaki tüm markalar neredeyse oyun dışı kalmak üzere. Piyasayı kendi ürünleri ile doldurup, piyasayı doyurup dengeleri allak bullak ediyor. Ayrıca sorunları ve özellikle kalite problemleri çok. Ancak çok hızlı ilerliyorlar.

    Araçları da aynı mı bunu zaman gösterecek. Ancak ben temkinliyim? Alır mıyım? Elbet olabilir ancak uzun vadede ne ile karşılaşabileceğin sürpriz şuan. Batılı araçların dayanım kalitesini beklemiyorum.





  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Suanda iflasin esigindeler 🙃


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • interwap kullanıcısına yanıt
    Kaliteyi dayanım olarak kastetmedim daha çok malzeme kalitesi, sürüş hissi, teknolojisi ve dış görünüm olarak söyledim.

    Dayanım olarak elektrikli zaten servis ihtiyacı duymadığından bataryalarda belli çok dayanıyor bence batının içten yanmasından daha çok dayanır ama yürüyen takım için bir şey diyemem o kadar usta değilim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.