Şimdi Ara

BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.126
Cevap
68
Favori
114.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satıştaTeknoloji Notlarıyoutube
    ARALIK 2024 BYD BAYİ TURU! HANGİ MODELLER VAR? ENES DOĞANER İLE!
    https://www.youtube.com/watch?v=YqoxAIh__C0
  • Malzeme kalitesi yerlerde 2 yıldır showroomdaki 3008den sonra 1 aylık Byd ne hale gelmiş dedim.


    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta
    BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vampirelf kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Hep böyle çökük süngerli byd olsun istemişimdir. 😁 ben byd mi alınca çöktüğü zaman size resim atarım😉

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vampirelf kullanıcısına yanıt
    3008 torsiyon çubuklu olduğundan bağımsız süspansiyon görmediğimizden yadırgayabilirsiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu aracı togg un şarj noktalarında da şarj etmek mümkün mü? Bir de ev tipi şarjda ve hızlı şarjda şarj süreleri nedir bilgi verebilir misiniz?

  • rampy kullanıcısına yanıt
    Her şarj noktasında şarj edebilirsin, evden(ac) max 11kw, dışarda hızlı şarj istasyonlarından da(dc)max 18kw kapasite ile dolum yapabilirsin, Batarya sonsuz yokuş çıkmadığın sürece yüzde 20nin altına pek düşmüyor düşse de hybrid modla geri topluyor, dolayısıyla 20-100arası şarjı evden yani direk prizden yaklaşık 11saatte doldurursun(1,7kw), evde sayaçtan 3fazlı hat çektirirsen 11kw güç ile 1sa45dk içinde doluyor, dışarda 18kw ile doldurursan da yaklaşık 1saati buluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06Erhan85

    Her şarj noktasında şarj edebilirsin, evden(ac) max 11kw, dışarda hızlı şarj istasyonlarından da(dc)max 18kw kapasite ile dolum yapabilirsin, Batarya sonsuz yokuş çıkmadığın sürece yüzde 20nin altına pek düşmüyor düşse de hybrid modla geri topluyor, dolayısıyla 20-100arası şarjı evden yani direk prizden yaklaşık 11saatte doldurursun(1,7kw), evde sayaçtan 3fazlı hat çektirirsen 11kw güç ile 1sa45dk içinde doluyor, dışarda 18kw ile doldurursan da yaklaşık 1saati buluyor.

    Broşürde AC ile 11 kW 120 dakika DC ile 18 kW 35 dakika diyor.

  • guguk kullanıcısına yanıt
    1aylık byd kullanıcısı olarak evde prizden, evde hat çektirerek ve dışarda hızlı şarjdan şarj sürelerim bunlsr hocam değişmiyor, ama dediğim gibi 0-100değil minimum 20den başlattım hep şarjı, dc den de 20-100arası 48-50dk civarı sürüyor. 35 dkyı hiç görmedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 06Erhan85 0 kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler

  • 06Erhan85 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi marka aldın acaba? Monofaz yeterli olur mu? Trifaz mı alalım illa. Nedir tecrübelerin acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Yerli üretim coswattın 11kw lık cihazını aldım, müşteri desteği anlamında ilgililer, tuya uygulaması üzerinden amper ayarı yapılabiliyor, ama anlık şarj yüzdesini göstermiyor. Monofaz bağlantı zaten cihazın düz prize bağlanması ile oluyor, bu bağlantı şekli çok tavsiye edilmiyor, prize gelen hatta kullanılan kablo önemli,
    prizden cihaza giden kablo da önemli. Elektirikçiye panodan hat çektirmeden önce yaklaşık 1hafta 10m uzunluğunda 2,5x3ttr kablo ile uzatarak kullandım, amperi 8e ayarlayıp( min bu değeri alıyor) 1,7kw kapasite ile 20-100arası şarj değerine yaklaşık 11saatte ulaşıyordu. Amperi 16ya alıp hiç denemedim riskli olur diye. Sayaçtan 5x60 kablo/sigorta vs bağlantılardan sonra amper değerini 16 seçip 10,7kw hız alabiliyorum, yine yavaş şarj istersem amperi 8e düşürüp 5,3kw gibi bir değerle şarj edebiliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 06Erhan85 0 kullanıcısına yanıt
    Anladım tşk ederim. Ben 70metre kablo çekeceğim otopark büyük baya. Benim için 6/7 saatte şarj etsin yeter. Başka hangi markaları önerirsiniz acaba? Go e alan var baya. Abb var vestelin var mutlusanın var. Kafam allak bullak oldu🤦🏻‍♂️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    70m kablo iddialı hocam, bu konuda yeterli bilgiye haiz değilim yanıltmak istemem ama 3x2,5 kablo bu uzunluk için yeterli gelmeyebilir. Bu işi yapan bir ustadan fikir almanızda fayda var.

    Marka konusunda çok araştırma yapmadım açıkçası, uygun fiyatından, alışveriş sitelerindeki yorumlarından ve uygulama desteğinden ötürü bu cihazı seçtim. Yaklaşık 2haftadır kullanıyorum hem monofaz hem trifaz olarak ve memnunum, işini yapıyor. Tatile filan giderken cihazı panodan kolayca söküp yanınızda da götürebilirsiniz, priz aparatıyla şarj için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Peki arkadaşlar otoparkım ve sigorta kutusu yanyana. Sigorta kutusundan bir hat çekmek için illa apartmanın 5 de 4 onayını mı almam gerekiyor.

  • rampy kullanıcısına yanıt
    Gerek yok hocam. Size ait bir yer varsa yapabilirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • rampy kullanıcısına yanıt

    sitelerde-kisisel-sarj-unitesi-kurmak-artik-serbest ilgili bakanlığın yayınladığı yazı site yönetimi izin vermezse aşağıdaki pdf i çıktı alıp gözlerine sokun.



    Sitelerde Kişisel Şarj Ünitesi Kurmak Artık Serbest - Teslam.Net

  • 2000km oldu. kendi izlenimlerimi kisaca yaziyorum.

    kotulerden baslayayim.

    - otopilot ve adaptif cruise control tesla kadar iyi degil. gerci galiba kimae tesla kadar iyi degil bu konuda. araci seritte tutma ve adaptif cruise kontrol tesla kadar kararli calismiyor
    - arayuzu ingilizce kullaniyorum, turkceden yine iyi ama o bile tarzanca cevrilmis gibi. menuler ve kullanici kilavuzu ingilizce bile yeterince aciklayici degil. hele turkce iyice felaket.
    - son hizi 180kmh. burada limitor devreye giriyor. 160-180km arasi seyahat ettiginizde otobanda, biraz performansli kullanimda hizlanma yeterince lineer ve puruzsuz degil. hybrid sistemin devreye girip cikmasini ve batarya sarj etme onceligini yuksek suratlerde hizlanmada hissediyorsunuz. bu belki benim gaz acma seklimden de olabilir. denemek lazim.
    -bu subjektif bir gorus; otobanda baska bir arabayi arkadan gordum. arkadan baya cirkin, lastikler ince kalmis gibi, tasarimla birlikte cin arabasiyim diye bagiriyor. -ki cin arabasi, baska neyim diye bagirabilir😅..
    -yol bilgisayari bana biraz kisitli geldi. son 50km degil de yaptigim yolculugun verilerini gorebilmeyi isterdim. belki vardir menude bir yerlerde ben bulamadim.
    -sim kart ve uygulama henuz aktif degil. uzaktan kontrol edemiyorum. ocakta gelecekmis bakalim.
    -motor sesi otoban suratlerinde kafa karistirici. icten yanmali araclardan aliskin oldugumuz gaz pedalina basma/motor sesi korelasyonu olmadigi icin ayaginizi gazdan cektiginizde bagiran, yokus asagi gaza bastiginda sessizlesebilen bir motorla karsi karsiya kalabiliyorsunuz. ama yani bu bir sorundan ziyade aracin teknik ozelliklerinden kaynaklanan araca ozel bir durum.
    -yine subjektif ve herkesi kapsamayan bir gorus olarak belirtmek isterim; herhalde nisbeten ucuz olmasindan kaynakli inanilmaz dusuk profilli bir kullanici tabanina sahip bu arac. ve pek gorulmeyen bir durum olarak, bu araca karsi goruste mesafeli duran kullanici kitlesi de inanilmaz dusuk kalitede.

    benim gorebildigim kotu yonleri bu kadar. henuz tek seferde 200km’den daha uzun yola cikmadigim icin liste eksik, eklenecekler var eminim. simdilik aramizdaki mezarci arkadaslarin okuyacagi yer buraya kadar. bir ara iyi yonlerini de yazarim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 21 Aralık 2024; 13:6:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    Aracın ekran menulerinde nedir sıkıntı olan? Yani burda beğenmediğiniz çeviriyi yazın da anlayalım neden bahsettiğinizi?

    Hem ingilizcede beğenmediğinizi hem Türkçe de yazarsanız daha iyi anlaşılır mevzu.


    Aracı uzun yolda kullandım, şehir içinde de kullandım.


    Genel anlamda memnunum. İnanılmaz başarılı bir hibrit kullanımı olduğunu da söyleyebilirim. Trim sesi yok, Amortisörler orta sert, virajlarda keyifli, çukurlarda rahat, hızlanması gayet güzel. Şarjı çok hızlı şekilde yerine koyuyor. Uzun yolda sıkıntım olmadı.


    Benzinli bir araca neden dizel gibi düşük devirlerde yüksek tork veremiyor diye olumsuz yorum yazmamak gerekliyse.

    Plug in hibrit SUV bir aile aracına da yorum yaparken aracın bu durumuna aykırı beklentiler kaynaklı yorum yazmamak lazım.


    Birde madem tipini de beğenmediniz, kullananları da beğenmediniz neyini beğenip aldınız bu kadar olumsuzluk içinde çok merak ettim?

  • TurkCA T kullanıcısına yanıt

    SOC degeri icin mesela


    istediginiz degeri korumak icin turkce secenek “kayit”


    ingilizce menude “save”


    halbuki benim yapmak istedigim, bana kastedilen mana burada “maintain this value” yani bu degeri koru…


    anladiniz mi?


    charge settings-discharge settings var.


    menude bunlara sarj ayarlari, ikinciye de bosaltim ayarlari yazmislar.. eyvallah.. google translate terk..


    daha ararsam bulurum. burada keselim.


    tasarima gelince. bu son derece subjektif bir konu.


    arkadan begenemiyorum. tekerlekler ince geliyor, tasarim tam cinli gibi geliyor ki zaten cinli daha neye benzesin. yandan ve onden yine bana gore hos gorundugunu belirttim.



    evet kullanici profilini begendigimi soyleyemem. agresif sekilde dil uzatanlarin da onlardan yukari kalir yani yok. bu, aracin kendisinden mustesna bir yorumdur. alacagim araci teknik ozellikleri ve isime yarayacak fonksiyonlariyla degerlendirmeyi tercih ederim. kullanici profiliyle degerlendirip alip almamaya karar verecek degilim, onu bir tespit olarak yazdim. tipsiz bulmama ragmen teknik olarak begendigim icin arac aldigim cok olmustur.


    neden aldigima gelince; tesvik sonrasi bursada tam olarak ilk, butun turkiye capinda da ilk arac teslim alanlardan biriyim. bu sonradan ortaya cikan bir durum oldu. onceden farketseydim de bisey degistirmezdi.


    porsche cayenne’in kullanici profili cok mu duzgun. 320d’ler butun urfali muteahhit cocuklarinda yok muydu bundan on sene once. simdi bu da boyle bir arac iste. uc kurus parayi bir araya getiren aliyor, getirmeyen de yanina bile yaklasmadan yarim yamalak bilgilerle camur atiyor. herif yukariya konfor odakli arac icin birebir cok noktadan baglantili tam bagimsiz suspansiyon fotografi atip ince kollu diye camur atiyor baksaniza. hayatinda arka suspansiyonda torsiyon cubuk denen kalin demirden baska bisey gormemis ki ne anlasin….


    henuz iyileri yazmadigim icin kotulere odaklandim gibi geldi size heralde. onlari yazmaya vaktim olursa tekrar gorusuruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 21 Aralık 2024; 17:4:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt

    Esasında bu araç değil de byd seal u ev size göreymiş gibi geldi bana

  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.