Şimdi Ara

BYD, Türkiye ve Macaristan fabrikaları için İtalyan tedarikçilerle görüşecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy şu anda #29
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BYD, Türkiye ve Macaristan fabrikaları için İtalyan tedarikçilerle görüşecek
    Reuters'ın haberine göre, Çinli BYD, Türkiye'de ve Macaristan'da kuracağı fabrikalara tedarikçi bulmak için İtalyan parça üreticilerinin kapısını çalmaya hazırlanıyor. Şirketin önümüzdeki hafta potansiyel tedarikçilerle görüşeceği ifade ediliyor.



    BYD'nin Macaristan fabrikası bu yılın ekim ayında, Türkiye fabrikası ise 2026'nın ilk çeyreğinde faaliyete geçecek. Denizaşırı pazarlarda bu kadar kısa sürede iki ayrı fabrika açmak, Çinli üreticiyi tedarik noktasında zora soktu. Şirket bu nedenle Avrupa'daki yerel parça tedarikçileriyle görüşecek.



    Ayrıca Bkz.Yeni Volvo XC90 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    İtalyan tedarik firmaları alanında yüksek tecrübe ve beceriye sahip şirketler olarak görülüyor. Ayrıca, ellerinde Alman üreticiler gibi premium markalarla yapılan tedarik sözleşmeleri var. BYD'yi İtalya'ya yönlendiren bir başka sebep ise ülkedeki en büyük üretici olan Stellantis'in üretiminin azalması nedeniyle tedarikçilerin teslimat sürelerinin çok daha kısa olması.



    BYD'nin bu konuda ne karar vereceği, farklı Avrupa ülkelerindeki tedarikçilerle benzer görüşmeler yapıp yapmayacağı henüz belli değil.



    Çinli firmanın Macaristan ve Türkiye'de yılda toplam 500 bin araç üretmesi bekleniyor. 




    Kaynak:https://www.reuters.com/business/autos-transportation/chinas-byd-taps-italian-parts-makers-supply-plants-hungary-turkey-2025-02-10/







  • Çoğu kişi bilmese de özellikle alt takım parça tedariği konusunda çok iyiyiz, Tesla ve Mercedes dahil Avrupa'da üretilen araçların birçoğunda Türk malı parçalar yer almakta. BYD zaten Türkiye'de fabrika açan bir firma olarak bu durumu değerlendirmeli.

  • Şuan dünyadaki çoğu aracın porsch ferrari dahil motor bloklarını şanzıman bloklarını türkiye üretiyor

  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Evet o kadar iyiyiz ki, araca orjinal parça takıyorsun on sene gidiyor, yerli takıyorsun on ay gidiyor. Bu ülkenin kafasına güvenmem

  • Yerli yan sanayi parçalardan bahsetmiyor. araç üreticilerinin siparişi üzerine araba yapılırken kullanılan parçalardan bahsediyor.
  • Yerli yan sanayi parçalardan bahsetmiyor. araç üreticilerinin siparişi üzerine araba yapılırken kullanılan parçalardan bahsediyor.

  • basartenk kullanıcısına yanıt
    Aracın OEM üreticisi Türkiye'de ise ve sen de bu üreticisini bulursan ondan alacağın parçanın orijinalinden tek farkı üzerinde araç üreticisinin logosu olmaması olur. Ama orijinali Alman olan parçanın Türk malı olanını bir de dandik bir firmadan takarsan 10 ay iyi bile dayanmış sayılır.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Türkiye adına utanç verici bir haberdir. Türkiye'de fabrika kurup, Türk üreticilerin kullanılmaması bir hezimettir. Şu haberi okuyan sanayi bakanlığı yetkililerinin bir an önce BYD'nin ve diğerlerinin yerli üreticileri kullanmasını sağlamak üzere tedbir alması gerekmektedir.

    https://forum.donanimhaber.com/cinlilerin-teknolojik-ve-ekonomik-alanda-ilerlemelerinin-sebebi-okuyun-bilgilenin--159571385

    https://forum.donanimhaber.com/cin-in-cifte-dolasim-ekonomik-buyume-stratejisi--160359550

    Ekonomimizi dış şoklara karşı daha dirençli yapmak ve ekonomik istikrarımızı korumak için yerel üreticilerimizin kullanılması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.