Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.090
Cevap
117
Favori
553.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    %10 ekstra vergi var bildiğim kadarıyla Meksika menşeli araçlarda. Jetta nın satışları çakılmıştı bu yüzden.

    Avrupa dışında üretilen araçların hepsi için geçerli bu dezavantaj, mesela Japonya' da üretilen Mazda CX-3 ün Türkiye liste fiyatına bu + % 10 da dahildir...Toyota fiyatlandırmayı yaparken CX-3 ü baz almalı diye ümit ediyorum; hem vergi avantajı, hem dizel-benzinli motor farkı hesaba katılınca orta-üst donanımlı CVT + 4x4 versiyonu 75-80 bin aralığında olmalı ki şahsen beğenirsem 85 e kadar çıkmayı peşinen göze aldım zaten. Daha yüksek fiyatla bahsi geçen satış hedeflerine ulaşabilmesine pek ihtimal vermiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    %10 ekstra vergi var bildiğim kadarıyla Meksika menşeli araçlarda. Jetta nın satışları çakılmıştı bu yüzden.

    Avrupa dışında üretilen araçların hepsi için geçerli bu dezavantaj, mesela Japonya' da üretilen Mazda CX-3 ün Türkiye liste fiyatına bu + % 10 da dahildir...Toyota fiyatlandırmayı yaparken CX-3 ü baz almalı diye ümit ediyorum; hem vergi avantajı, hem dizel-benzinli motor farkı hesaba katılınca orta-üst donanımlı CVT + 4x4 versiyonu 75-80 bin aralığında olmalı ki şahsen beğenirsem 85 e kadar çıkmayı peşinen göze aldım zaten. Daha yüksek fiyatla bahsi geçen satış hedeflerine ulaşabilmesine pek ihtimal vermiyorum...

    O zaman İngiltere de üretilen juke ile QQ arası bir fiyat beklemek mantıklı. Peugeot 3008 için ne düşünüyorsunuz. İç ve dış tasarım oldukça iddialı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Yüsek satış hedefi belirlediklerine göre fiyat Juke' a daha yakın olmalı, QQ ye yaklaşan fiyatlarla asla o satış rakamlarına ulaşamazlar...3008 e hiç alıcı gözle bakmadım açıkçası, fiyatlar da oldukça yüksek; QQ-3008 fiyatlarına çıktıktan sonra tercihim Sportage olur sanırım...Olmadı C sınıfı HB lere yönelirim: Golf-Megane-Leon-308 vs, artık hangisi içime sinerse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    %10 ekstra vergi var bildiğim kadarıyla Meksika menşeli araçlarda. Jetta nın satışları çakılmıştı bu yüzden.

    Avrupa dışında üretilen araçların hepsi için geçerli bu dezavantaj, mesela Japonya' da üretilen Mazda CX-3 ün Türkiye liste fiyatına bu + % 10 da dahildir...Toyota fiyatlandırmayı yaparken CX-3 ü baz almalı diye ümit ediyorum; hem vergi avantajı, hem dizel-benzinli motor farkı hesaba katılınca orta-üst donanımlı CVT + 4x4 versiyonu 75-80 bin aralığında olmalı ki şahsen beğenirsem 85 e kadar çıkmayı peşinen göze aldım zaten. Daha yüksek fiyatla bahsi geçen satış hedeflerine ulaşabilmesine pek ihtimal vermiyorum...

    Çok çok iyimser yaklaşmışsınız. Toyota türkiye o aracı uygun fiyattan satışa sunmaz.

    Kazık fiyattan satmaya çalışır, satamazsa kampanya falan yapar.

    Avensisi falan hep kazık fiyattan getirdi, satamayında yıl sonunda 12binlere kadar indirim yaptı.

    Bahsettiğinin orta- üst donanım cvt 4*4 100binden aşağı olmaz. Suzuki vitara bile 92bin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Honda Hrv fiyatları açıklanmış 89 binden başlıyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    C-HR Toyota Ana Konu

    İstanbul Motor Show' da incelemiş ve ancak çok makul bir fiyatlandırmayla ilgi alanıma girebileceğini düşünmüştüm ki öyle bir ihtimalin olmadığından da emindim, zaten Euro bölgesi dışı (Meksika) üretim nedeniyle vergi dezavantajı malum...

    Honda fanatikleri için Civic Sedan-CRV dışında (Onlarda overpriced bana göre) Türkiye pazarına ürün sunmalarına hiç gerek yok diye düşünmekteyim; 'Ucube' Civic HB, etmesi gerekenin en az 15000 TL fazlasına satmaya çalıştıkları Jazz ve şimdi de bu!...

    Ucube biraz yakışıksız olmuş, zevk meselesi diyelim.

    Toyotayı hondadan daha çok severim, şimdiye kadar da toyota dışında hiç aracım olmadı ama söz konusu civic hb olursa rakibi aurise hiç şans vermem.




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Konuştuğum on kişiden sekizi benim gibi 'Ucube' diyorsa -ki aralarında son üç aracını sıfır Honda satın almış fanatikler de var- o araç benim için 'Ucube' dir...Kasayı yenilemesini dört gözle bekleyip hayal kırıklığı yaşamış biri olarak bunu söylemeye hak görüyorum kendimde...Zevk meselesi elbette, isteyen de bayılsın, bana ne?!...

    Benzer hayal kırıklığını Auris' de de yaşamıştım; o yılki İstanbul Motor Show' da en heyecanla başına gittiğim modeldi, hele verdiği kısıtlı görüş açısı hissiyle daha o gün defterden silivermiştim...
  • bence gayet guzel tasarımı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    %10 ekstra vergi var bildiğim kadarıyla Meksika menşeli araçlarda. Jetta nın satışları çakılmıştı bu yüzden.

    Avrupa dışında üretilen araçların hepsi için geçerli bu dezavantaj, mesela Japonya' da üretilen Mazda CX-3 ün Türkiye liste fiyatına bu + % 10 da dahildir...Toyota fiyatlandırmayı yaparken CX-3 ü baz almalı diye ümit ediyorum; hem vergi avantajı, hem dizel-benzinli motor farkı hesaba katılınca orta-üst donanımlı CVT + 4x4 versiyonu 75-80 bin aralığında olmalı ki şahsen beğenirsem 85 e kadar çıkmayı peşinen göze aldım zaten. Daha yüksek fiyatla bahsi geçen satış hedeflerine ulaşabilmesine pek ihtimal vermiyorum...

    Çok çok iyimser yaklaşmışsınız. Toyota türkiye o aracı uygun fiyattan satışa sunmaz.

    Kazık fiyattan satmaya çalışır, satamazsa kampanya falan yapar.

    Avensisi falan hep kazık fiyattan getirdi, satamayında yıl sonunda 12binlere kadar indirim yaptı.

    Bahsettiğinin orta- üst donanım cvt 4*4 100binden aşağı olmaz. Suzuki vitara bile 92bin.

    Bahsettikleri satış rakamlarını öyle kazık fiyatla tutturmaları mümkün değil; 15-17 bin adet diyip de 3 bin satarlarsa komik duruma düşerler...

    Vitara için sarfettiğiniz ''Bile'' ifadesini de ben haksız buldum, bugün koyu gri-siyah tavan bir tanesine trafikte rastladım, bir üst sınıf SUV lar kadar heybetli ve albenili göründü gözüme. Eve gelince ilk işim Suzuki nin sitesine girmek oldu, turbo motor opsiyonundan öylece haberdar oldum, iyi bir seçenek olacağını zannediyorum, ilk fırsatta bizzat inceleyeceğim...

    Tiguan' ı pahalı bulanlar için yakında Seat Ateca' da satışa çıkar. Bu bollukta fahiş fiyatla iddialı satış adetlerinden bahsediyorlarsa fena halde yanılacaklar diye düşünüyorum...




  • Gecen sene makyaj gelmesine ragmen 5-6 bin auris sattiklarini dusunursek ( sirada beklenilen golf 25 bin civari satti) 17 bin turkiye satisi icin agresif fiyat politikasi ile girmeleri gerekir. Rustunu ispat etmemis bir arac olacak her ne kadar toyota sever olsak ta urun gaminda urban cruiser gibi basarisiz bir b-suv olmasindan dolayi araca on yargili bakmiyor da degilim. Sekil guzel gorunuyor eyvallah 1.2t motor sanziman uyumu sorunsuzluk geri donusu vs. bunlar zamanla edinilecek bilgiler gozum kapali 80 bin verebilecegim bir arac degil aracin tipi beni cezbetmis olsada. 70-75 civari 1.2t-Cvt kombinasyonu orta donanim ust mantik sinirim olur kendi adima.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben o satış rakamına çok rahat ulaşacaklarını düşünüyorum. 100 bin ₺ den aşağı olmayacaktır fiyatı. Birbirinin aynısı olan modellerin arasında C-HR çok farklı duruyor . Benzer modelleri yan yana koyduğumda C-HR çok daha extrem ve cool duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizde ''Dizel-otomatik olsun da ne olursa olsun!'' anlayışı bu denli abartılı yer edinmişken, benzinli-CVT C-HR nin dizel-otomatik Mazda CX-3 den pahalı sunulacağını zannedenler konuyu bir daha düşünsünler...Ki Mazda butik bir firmadır, hiçbir zaman çok yüksek satış hedefi gütmemiştir. Toyota' nın C-HR için belirlediği satış hedefi ise bütün segmentler dahil oldukça iddialı bir rakam...Fiyatı Juke-Captur dan yüksek olacaktır ama CX-3 den de anlamlı miktarda (En az 10 bin) düşük olmalı ki piyasada yer edinip ciddi satış rakamlarına ulaşabilsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemocancem

    Gecen sene makyaj gelmesine ragmen 5-6 bin auris sattiklarini dusunursek ( sirada beklenilen golf 25 bin civari satti) 17 bin turkiye satisi icin agresif fiyat politikasi ile girmeleri gerekir. Rustunu ispat etmemis bir arac olacak her ne kadar toyota sever olsak ta urun gaminda urban cruiser gibi basarisiz bir b-suv olmasindan dolayi araca on yargili bakmiyor da degilim. Sekil guzel gorunuyor eyvallah 1.2t motor sanziman uyumu sorunsuzluk geri donusu vs. bunlar zamanla edinilecek bilgiler gozum kapali 80 bin verebilecegim bir arac degil aracin tipi beni cezbetmis olsada. 70-75 civari 1.2t-Cvt kombinasyonu orta donanim ust mantik sinirim olur kendi adima.

    auris ulkemizde uretilirken 12 bin rahat satiyordu ama o zaman ciddi fiyat avantajı vardı. yeni yaris ve auris cok tutmadi nedense
    zaten bu yuzden ikisini de kısa surede makyajladılar. toyota voleyi corolladan vuruyor.




  • tayconot kullanıcısına yanıt
    Otomobil piyasasını 20 yıldır takip ederim, ''Çok daha extreme ve cool duruyor'' diye, muadillerinden çok yüksek fiyata rağmen, çok satan bir araç görmedim bugüne dek. ille de farklı olmak kaygısı güden az sayıda kişi bu tür araçlara sahip olur ve arzu ettiği ''Farklı olma'' duygusunu yaşar, tabi hevesi geçince pişmanlık garanti!...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayconot

    Ben o satış rakamına çok rahat ulaşacaklarını düşünüyorum. 100 bin ₺ den aşağı olmayacaktır fiyatı. Birbirinin aynısı olan modellerin arasında C-HR çok farklı duruyor . Benzer modelleri yan yana koyduğumda C-HR çok daha extrem ve cool duruyor.

    Audi q2 alırız 100.000 TL verdikten sonra. Neden premium almayalım ki o kadar parayı gözden çıkardı isek. En azından çift kavrama bir şanzıman olur... Toyota c-hr nin 4*4 en üst donanım çift renk seçenekli 18" jant lı full +full 100.000 TL olur. Başlangıç 70.000 TL yi geçmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Konuştuğum on kişiden sekizi benim gibi 'Ucube' diyorsa -ki aralarında son üç aracını sıfır Honda satın almış fanatikler de var- o araç benim için 'Ucube' dir...Kasayı yenilemesini dört gözle bekleyip hayal kırıklığı yaşamış biri olarak bunu söylemeye hak görüyorum kendimde...Zevk meselesi elbette, isteyen de bayılsın, bana ne?!...

    Benzer hayal kırıklığını Auris' de de yaşamıştım; o yılki İstanbul Motor Show' da en heyecanla başına gittiğim modeldi, hele verdiği kısıtlı görüş açısı hissiyle daha o gün defterden silivermiştim...


    Civik hb 2015 yılında 150 adet satılmış. Fazla söze ne hacet Tasarımı herkese hitap etmiyor.
    Medyada pek reklamı yapılmadı.
    Otomatik şanzıman seçeneği yok, 1.4 100 hp motor çok güçsüz ve eski bir motor.
    Fiyatı yüksek buna karşın opsiyon listesi yok gibi. Honda Türkiye neyin kafasını yaşıyor anlamadım. Jazz fiyatları ortada rezil. Yeni hrv fiyatları dizel otomatik QQ fiyatında. Civik sedan desen yalıtım yok ( yeni civik den ümitliyim) Gül geç Honda yakında bayileri kapatmaya başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota benim icin her zaman fiyat/performans ve sorunsuzluk demektir. Fiyat konumlandirmasi rakiplerinden bir tik altta olmustur. Alan insan da (cevrem icin konusuyorum genellemeyeyim) mantik evliligi yapar toyota ile. Bir alfa gibi duyularini harekete gecirmez toyota. 100 bin ve toyota ayni satirda yazilmamasi gereken 2 kavram bu araba icin saydigim nedenlerden dolayi alicak insanin mantigina uyacagini sanmiyorum . Ha aşık olup ta 100 bin verecek 17 bin kisi olacagini hic sanmiyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemocancem kullanıcısına yanıt
    Toyota' yı çok güzel tariflemişsiniz, orjinali size aitse tebrik ederim ...Söylediğiniz sebeplerle çok tercih edilen bir marka olmasını birçokları 'Premium' marka olarak algılıyor ki alakası yok; aynısı Honda için de geçerlidir...Bunlar hiçbir zaman Audi-BMW ile bir tutulamaz, Mercedes onlardan da öte...Ki Japonların piyasasını esas geriden gelen ve hızla güçlenen Hyundai grubu daraltıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Ülkemizde ''Dizel-otomatik olsun da ne olursa olsun!'' anlayışı bu denli abartılı yer edinmişken, benzinli-CVT C-HR nin dizel-otomatik Mazda CX-3 den pahalı sunulacağını zannedenler konuyu bir daha düşünsünler...Ki Mazda butik bir firmadır, hiçbir zaman çok yüksek satış hedefi gütmemiştir. Toyota' nın C-HR için belirlediği satış hedefi ise bütün segmentler dahil oldukça iddialı bir rakam...Fiyatı Juke-Captur dan yüksek olacaktır ama CX-3 den de anlamlı miktarda (En az 10 bin) düşük olmalı ki piyasada yer edinip ciddi satış rakamlarına ulaşabilsin...

    1.5 atmosferik motorlu 2 çeker yeni hrv nin full versiyonunun fiyatını biliyor musunuz? Dizel otomatik 4 çeker full donanım mazda cx3 ten daha fazla tam tamına 107 bin tl...ben toyotanın da pek aşağıda kalacağını düşünmüyorum maalesef.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Konuştuğum on kişiden sekizi benim gibi 'Ucube' diyorsa -ki aralarında son üç aracını sıfır Honda satın almış fanatikler de var- o araç benim için 'Ucube' dir...Kasayı yenilemesini dört gözle bekleyip hayal kırıklığı yaşamış biri olarak bunu söylemeye hak görüyorum kendimde...Zevk meselesi elbette, isteyen de bayılsın, bana ne?!...

    Benzer hayal kırıklığını Auris' de de yaşamıştım; o yılki İstanbul Motor Show' da en heyecanla başına gittiğim modeldi, hele verdiği kısıtlı görüş açısı hissiyle daha o gün defterden silivermiştim...


    Civik hb 2015 yılında 150 adet satılmış. Fazla söze ne hacet Tasarımı herkese hitap etmiyor.
    Medyada pek reklamı yapılmadı.
    Otomatik şanzıman seçeneği yok, 1.4 100 hp motor çok güçsüz ve eski bir motor.
    Fiyatı yüksek buna karşın opsiyon listesi yok gibi. Honda Türkiye neyin kafasını yaşıyor anlamadım. Jazz fiyatları ortada rezil. Yeni hrv fiyatları dizel otomatik QQ fiyatında. Civik sedan desen yalıtım yok ( yeni civik den ümitliyim) Gül geç Honda yakında bayileri kapatmaya başlar.

    Sedandan esirgediği dizel seçeneğini HB de sunduğu halde bu rakamlar çıkmış ortaya...Delice talep edilmesine rağmen Civic Sedanda dizel yerine hala ısrarla LPG kakalamaya çalışmaları anlaşılır şey değil. Japonlarda bir tuhaflık var da Honda yetkilileri başlıbaşına bir tez konusu olmayı hak ediyor kanımca!...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    Ülkemizde ''Dizel-otomatik olsun da ne olursa olsun!'' anlayışı bu denli abartılı yer edinmişken, benzinli-CVT C-HR nin dizel-otomatik Mazda CX-3 den pahalı sunulacağını zannedenler konuyu bir daha düşünsünler...Ki Mazda butik bir firmadır, hiçbir zaman çok yüksek satış hedefi gütmemiştir. Toyota' nın C-HR için belirlediği satış hedefi ise bütün segmentler dahil oldukça iddialı bir rakam...Fiyatı Juke-Captur dan yüksek olacaktır ama CX-3 den de anlamlı miktarda (En az 10 bin) düşük olmalı ki piyasada yer edinip ciddi satış rakamlarına ulaşabilsin...

    1.5 atmosferik motorlu 2 çeker yeni hrv nin full versiyonunun fiyatını biliyor musunuz? Dizel otomatik 4 çeker full donanım mazda cx3 ten daha fazla tam tamına 107 bin tl...ben toyotanın da pek aşağıda kalacağını düşünmüyorum maalesef.

    Biliyoruz maalesef ve yukardaki mesajlarda yeterince eleştirdik zaten, Honda yetkilileri ayrı bir Dünyada yaşıyor olmalılar!...Yalnız HRV nin Euro bölgesi dışında üretiliyor olması nedeniyle %10 vergi dezavantajı var ve yıllık satacağı 300-500 ü geçmeyebilir; Toyota ise 17 bin adetten bahsediyor, dile kolay; B-C sınıfı araçlardan bile çok azı o rakamları yakalayabiliyorken öyle bir fiyatlandırma olmaz...

    Juke' un biraz üstünde fiyat konumlandırması yapmamaları için bir sebep göremiyorum bu durumda; motor-şanzıman olarak hemen her firmada muadilleri mevcut zaten, ne satıyorlar bana?!...




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.