Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayconot

    sekizsilindir.com da Nissan quashqai Hollanda fiyatıyla karşılaştırılmış ve muhtemel Türkiye fiyatı çıkarılmış. Fiyat quashqai ile aynı olacak muhtemelen. 75000 den başlar

    Fiyat konusunda chr nin QQ ile aynı fiyatlarda olacağına katılıyorum. TSS chr türkiye satışı da olmayacak malesef . Bu İngiltere ve Hollanda da gördüğünüz başlangıç donanımlarından daha aşağı donanımlar olacak Türkiye satışında o yüzden başlangıç fiyatı uygun gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    65000₺'ye piyasada araç var mı ? Söylediğin başlangıç rakamı çok gerçek dışı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayconot

    65000₺'ye piyasada araç var mı ? Söylediğin başlangıç rakamı çok gerçek dışı.

    1.2 turbo manuel başlangıç versiyon 67.000 gelebilir . Hollanda ve İngiltere başlangıç larından daha düşük donanım la. Araç Türkiye de 25 eylül de seri üretime girecek Hollanda ve İngiltere Ön sipariş le mi satışa çıktı anlamadım. Japonya da bu aracı üretmeye başladı ama oradan Avrupa'ya geleceğini sanmıyorum. Hollanda sitesinde 1.2 turbo ile 1.8 hybrid fiyatları neredeyse aynı sanırım hybrid e vergi avantajından kaynaklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hollanda başlangıç versiyonu olan comfort 17" jant ve Safety sense standart. Toyota Türkiye 16" jant ve ve Safety sense ve birkaç donanımı kısacağından fiyat olarak daha düşük gelmesi mümkün.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    C-HR Toyota Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayconot

    65000₺'ye piyasada araç var mı ? Söylediğin başlangıç rakamı çok gerçek dışı.

    Suzuki tam otomatik şanzımanlı ve donanımlı vitaraylı 73bine satıyor.

    Daha donanımsız, manuel ve ülkemizde üretilen bir araç için 65bin çok değil.

    Aurisin fiyatı da 55bin. 10bin fark bile bence çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman gelecek bayilere,ne kadar olacak,motor seçenekleri hakkaten sadece 1.2 ve 1.8 mi kafamda deli sorular umsuruk ettilerr iyice
  • Toyota Safety Sense içinde artık ACC de mevcut olduğu görünüyor. Bakalim Toyota böyle donanımları bu millete layık görecek mi, yoksa yine dört teker, bir direksiyon sorunsuz Toyota mı satacaklar Türkiye'de!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 3 Eylül 2016; 14:15:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Toyota Safety Sense içinde artık ACC de mevcut olduğu görünüyor. Bakalim Toyota böyle donanımları bu millete layık görecek mi, yoksa yine dört teker, bir direksiyon sorunsuz Toyota mı satacaklar Türkiye'de!

    En son dün görüştüm yok dediler ama değişebilir dediler var bir umut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qashqai ye denk fiyatla gelirse işim olmaz...

    Hedef satış rakamlarına ulaşamayacaklarına dair isteyenle her türlü bahse de girerim. Ortalama performanslı ve az yakmayan turbo motor + basit CVT şanzımanla hiç şansı olmaz. O fiyatları göze aldıktan sonra yeni 3008 i beklerim; motorsa motor, şanzımansa şanzıman, tasarımsa tasarım!...
  • Toyota C-HR İngiltere satış fiyatı, İngiltere QQ satış fiyatlarından bariz pahalı. Sektörün c segmentinin referans modeli daha ucuz. Daha fazla bagaj ve yaşama alanı vadetmesine rağmen.... Toyota chr de Nissan QQ ya yakın donanımlar 2.000£ Pahalı. Toyota yine tok satıcıyı oynuyor.bakalım Avrupa da beklediği başarıya yaklaşabilecek mi. Hybrid kozuna güveniyor muhtemelen fakat petrol fiyatlarındaki aşağı yön insanları hybrid almaya yöneltmiyor. Tabi Avrupadaki hükümetlerin teşvik programları ile bakıyorum fiyatlar 1.2 turbo cvt ile 1.8 hybrid neredeyse aynı. Toyota bu algı ile haraket ederse emisyon skandalına rağmen vw gurup dünya satışında ilk altı ayda olduğu gibi Toyota yı geçecek ve toyotanın 4 yıllık tahtını (dünya satış birinciliği) elinden bir daha geri vermemek üzere alacak diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insanlarda bir SUV sevdası var, yok değil. Bunu bilen üreticiler, distribütörler yüksek fiyat etiketlerini yapıştırıp geçiyorlar.

    Bunun bir benzeri ülkemizde dizel+otomatik araç fiyatlarında yaşanıyor. Aynı donanımlı benzinli ile dizel otomatik arasındaki fiyat farkı bazen 20.000 liraları buluyor. Sevda bu ya, yılda 10bin km yapan insan 20.000TL farkla dizel otomatik alabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 full+fullunun fiyati 70bini gecmemesi gerek yoksa kimse almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    1.2 full+fullunun fiyati 70bini gecmemesi gerek yoksa kimse almaz.

    Toyota yaris in full olanı 70.000 i geçerken chr nin 1.2 full olanı 110.000 e ancak alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    1.2 full+fullunun fiyati 70bini gecmemesi gerek yoksa kimse almaz.

    Toyota yaris in full olanı 70.000 i geçerken chr nin 1.2 full olanı 110.000 e ancak alırsınız.

    Alternatiflere bakip soyluyorum sahsen bu araca niyetliyim ama benzinli Bsuva 75den fazla vermem.Alternatiflerinin fiyatlari ortada 500x,cactus,juke,captur vs 80bine cikildiginda dizel full aliniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu furyayı Honda HRV'de başlattı zaten.. Benim aracım güzel, markam beğeniliyor ve güven veriyor mantığı ile 90.000 TL'den baz HRV sürdü piyasaya.. Şimdi aynı durum CHR içinde geçerli, tek fark ithal edilmeyecek olması. Onun için ithalat vergilerini ve masraflarını düşün o kadar. Ben baz donanımı 75.000 TL'den biraz yüksek bekliyorum, herhalde 80.000 TL'yi geçmeyecektir. Ama şu var baz donanımdan ziyade orta donanım daha referans noktası oluyor otomobiller için ve 90.000 TL'yi görür bence orta donanım. Japonlar bu jenerasyonlarında hiç burunlarından kıl aldırmıyorlar maalesef. Araç çok güzel ama öyle BSUV deyip geçmeyin, onlarında gözünde gayet compact crossover bu araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    1.2 full+fullunun fiyati 70bini gecmemesi gerek yoksa kimse almaz.

    Toyota yaris in full olanı 70.000 i geçerken chr nin 1.2 full olanı 110.000 e ancak alırsınız.

    Alternatiflere bakip soyluyorum sahsen bu araca niyetliyim ama benzinli Bsuva 75den fazla vermem.Alternatiflerinin fiyatlari ortada 500x,cactus,juke,captur vs 80bine cikildiginda dizel full aliniyor.

    Toyota bu aracı b suv olarak sınıflandırmıyor. 500x dışında diğer saydığınız cactüs, juke ve captur dan çok daha geniş iç hacimli ve boyut olarak farklı. Tasarımıyla da fark yaratıyor. 500x ise Fiat logosundan zaten direk elediğim bir model. Chr nin boyutlarına bakarsanız QQ ya çok yakın ama arka tarafta oturan için eziyet olabilecek bir tasarıma sahip. Güzel olanın nazı diyelim. Ben tasarım olarak çok beğendiğim için benzinli 1.2 resmi sitelerde yayınlanan donanımlarla Hollanda için dinamic, İngiltere için de icon donanımı bana 80.000 TL ye verseler (1.2 turbo cvt için) bu parayı vermeye hazırım. Keşke hybrid modele vergi avantajı sağlansa da 85.000 de hybrid modele verirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç yurt dışından gelmiyor
    yerli üretim,
    Avrupa dışı ek vergi yokk,
    navlun yokk ...

    Bu şartlarda fiyatları JUKE ile aynı olsa dahi kar marjı yüksek,
    netice itibarıyla mantıklı olan bu,
    hiiç uçupp/kaçmasınlar verilen hedefler yalan olurr ...
    +
    1,8 Hibrit için de bi vergi güzelliği yapılırsa o zaman işin rengi fena halde değişirr ...

    Yoksa
    Volvo V40 CC ile aynı akıbettelerr ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İrfan 3448 -- 4 Eylül 2016; 16:23:23 >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    donanım baya zengin o donanımla o paket bence bize gelmez gelse bile 80 bin bence fazla.
  • Şahsen tasarımını beğensem de aslında daha keskin hatlı otomobillerdir tecihim, yeni 3008 ve hatta Vitara mesela. O yüzden bizzat görmeden net bir şey söyleyemiyorum hala, çok beğenebileceğim gibi ilk görüşte hızla uzaklaşablirim de...

    Diesel araçlar ülkemizde haddinden fazla overrated bir hal aldığı ve turbo benzinliler yakıt sarfiyatında diesellerle makası daralttığı için benzinli araçlara yönelmiş durumdayım. C sınıfından yola çıkmış iken, aracıma eğilerek değil de yatay binme ve trafikte biraz daha yüksek konumda bulunma isteğimle birlikte SUV araçlara yöneldim. C-SUV lar ihtiyaç duymayacağım kadar hacimli ve tabi o nispette pahalı, mevcut B-SUV lar ise hem tasarım olarak zevkime hitap etmiyor, hem orantısal olarak güven telkin etmekten uzaktı. Tam da bu noktada C-HR duyuruldu; C-SUV RAV4 varken herhalde B-SUV segmentine konumlandırılacaktı, Uzunluk-aks mesafesi C- SUV lara yakın, orantısız yüksek diğer SUV lara göre yüksekliği daha azdı, tam tercih ettiğim şekilde. Üstüne önce 17 bin, sonra 12-15 bin gibi Türkiye satış hedeflerinden bahsedilince, makul fiyatla sunulacağı beklentisine girdim, Juke dan biraz yüksek gibi mesela...

    Ancak bu düşüncelerimde yanıldığımı görüyorum, belli ki Juke yerine C-SUV araçları veya HRV yi baz almışlar. Ülkemizde satılan bütün modellerin fiyatları İngiltere' deki fiyatlarla paralellik gösterir; ülkemizde üretilenler de dahil...Toyota' nın başarısız bir PR araştırması yaptığı kanaatindeyim; tahmin yürüttüğümüz fiyatlarla değil 15 bin, 5 bin satabilirlerse sevinsinler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    1.2 full+fullunun fiyati 70bini gecmemesi gerek yoksa kimse almaz.

    Toyota yaris in full olanı 70.000 i geçerken chr nin 1.2 full olanı 110.000 e ancak alırsınız.

    Alternatiflere bakip soyluyorum sahsen bu araca niyetliyim ama benzinli Bsuva 75den fazla vermem.Alternatiflerinin fiyatlari ortada 500x,cactus,juke,captur vs 80bine cikildiginda dizel full aliniyor.

    Toyota bu aracı b suv olarak sınıflandırmıyor. 500x dışında diğer saydığınız cactüs, juke ve captur dan çok daha geniş iç hacimli ve boyut olarak farklı. Tasarımıyla da fark yaratıyor. 500x ise Fiat logosundan zaten direk elediğim bir model. Chr nin boyutlarına bakarsanız QQ ya çok yakın ama arka tarafta oturan için eziyet olabilecek bir tasarıma sahip. Güzel olanın nazı diyelim. Ben tasarım olarak çok beğendiğim için benzinli 1.2 resmi sitelerde yayınlanan donanımlarla Hollanda için dinamic, İngiltere için de icon donanımı bana 80.000 TL ye verseler (1.2 turbo cvt için) bu parayı vermeye hazırım. Keşke hybrid modele vergi avantajı sağlansa da 85.000 de hybrid modele verirdim.

    Zaten juke captur cactus 2008 falan cok iddiali araclar degil ama siz istediginiz kadar begenmeyin fiatin amerika pazarinda yer alabilmek adina cok ozenerek urettigi 500x kadar kaliteli olursa chr gayet iyi bir arac olur.Ben 500x den bir tik altta bir arac bekliyorum.
    500xin amerikada 2015 yilinin en guvenli araci secildigini ve gerek ic mekan gerek konfor gerek yol tutus konularinda diger B suvlardan fersah fersah onde oldugunu bilmediginizi tahmin ediyorum gidip bi didik didik inceleyip uzun bi test surusu yapin sasirirsiniz demekki.
    Bsuvun en iyisi 500Xdir fiat logosunu begensenizde begenmesenizde.Yanilmiyorsam 80bin tlye 1.6 dizel 120hp 320nm tork full paket serit takip,koltuk isitmaya kadar donanim barindiran 500x veriyorlar.
    Onun icin 1.2 benzinin 70i gecmemesi lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.