Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.090
Cevap
118
Favori
553.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • QQ ingiltere'de üretiliyor bildiğim kadarıyla. O yüzden C-HR'den ucuz olabilir. Aynı fiyat avantajı umarım ülkemizde C-HR adına olur.
  • Ne zaman gelecekmis arkadaslar ne bir teknik ozellik var ne baska sey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Ne zaman gelecekmis arkadaslar ne bir teknik ozellik var ne baska sey

    Araç seri üretime girecek 25 eylülde.detaylar aşağı yukarı belli oldu. Merak ettiğiniz bir soru varsa cevaplayabilirim.1.2 tur bu motor 116 beygir ve 185 tork üretiyor. Ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 5.7 litre. Arka bağımsız süspansiyona sahip.Toyota Hollanda sitesine girerseniz orada araca ait broşür bulunmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Ne zaman gelecekmis arkadaslar ne bir teknik ozellik var ne baska sey

    Araç seri üretime girecek 25 eylülde.detaylar aşağı yukarı belli oldu. Merak ettiğiniz bir soru varsa cevaplayabilirim.1.2 tur bu motor 116 beygir ve 185 tork üretiyor. Ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 5.7 litre. Arka bağımsız süspansiyona sahip.Toyota Hollanda sitesine girerseniz orada araca ait broşür bulunmakta.

    Hocam ben hollanda sitesinden anlamamda 1.8 in tuketimi,bagaj hacmi birde yaziyorsa donus capini merai ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 hibritin bagaj hacmi ve dönüş çapı 1.2 ile aynıdır fakat fiyatı farklıdır. Prius'a bakarsanız 200.000TL fiyat etiketiyle 2016 ilk 8 ayında hiç satılmamıştır. Tahminen C-HR hibritin fiyatı Türkiye'de satışa sunulursa 180.000TL ile yine satılmayacaktır.

    1.2 C-HR için 80.000TL civarı öngörülüyor diyelim, arada neredeyse 100.000TL fark oluşur. Ki bu fark zaten size yılda 9-10 bin liraya malolur. Hiç bir zaman amorti edemezsiniz. Gerçek bu şu koşullarda maalesef.

    Not olarak Rav 4 Hybrid'in satış fiyatı 230.000TL'dir. Deli rakamlar bunlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    1.8 hibritin bagaj hacmi ve dönüş çapı 1.2 ile aynıdır fakat fiyatı farklıdır. Prius'a bakarsanız 200.000TL fiyat etiketiyle 2016 ilk 8 ayında hiç satılmamıştır. Tahminen C-HR hibritin fiyatı Türkiye'de satışa sunulursa 180.000TL ile yine satılmayacaktır.

    1.2 C-HR için 80.000TL civarı öngörülüyor diyelim, arada neredeyse 100.000TL fark oluşur. Ki bu fark zaten size yılda 9-10 bin liraya malolur. Hiç bir zaman amorti edemezsiniz. Gerçek bu şu koşullarda maalesef.

    Not olarak Rav 4 Hybrid'in satış fiyatı 230.000TL'dir. Deli rakamlar bunlar :)

    Hocam bu forumda ayri ayri detaylica yazmadigima hep pisman oluyorum
    1.8 in tuketimi,aracin bagaj hacmini ve aracin donus capini merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 5 Eylül 2016; 16:16:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vergi düzenlemesi yapılırsa hybrid kaç liradan satışa çıkar. ??? Yani 1,6 motor gibi muamele görürse yine 100.000 TL yi zorlayacaktır. Chr karma Yakıt tüketimi 1.8 hybrid in fabrika verileri 3.7 litre dir. ( şehir içi daha az yakan araç uzun mesafe sürüşlerinde 5 litre ortalama tüketim yakacaktır )İstanbul trafiği için mükemmel araç fakat vergi sistemimizin zulmü altında eziliyor maalesef. Avrupa satış fiyatlarına bakıyorum 1.2 turbo ile 1.8 hybrid arasında neredeyse fiyat farkı yok hybrid araca vergi desteği var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj hacimleri;

    Nissan Juke 354 litre
    Toyota C-HR 370 litre
    Nissan QQ. 430 litre

    Dönüş çapını bulursam paylaşırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Bagaj hacimleri;

    Nissan Juke 354 litre
    Toyota C-HR 370 litre
    Nissan QQ. 430 litre

    Dönüş çapını bulursam paylaşırım

    Bagaj hollanda büroşüründe 377 litre yazıyor. bende dönüş çapını bulamadım. 0/100 hızlanmayı da göremedim 1.2 turbo 17" jant ile 5.7 litre 18" jant ile 5.8 litre karma tüketim yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Bagaj hacimleri;

    Nissan Juke 354 litre
    Toyota C-HR 370 litre
    Nissan QQ. 430 litre

    Dönüş çapını bulursam paylaşırım

    Tesekkur ederim bagaj hacmi benim icin gayet yeterli hatta daha kucuktur diye dusunuyodum.Donus capininda 11 metreden asagi olacagini sanmiyorum ama bekleyip gorelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj durumu Avrupa'ya gönderilecek olan chr ler için onarım kiti ile satıldığı için 377 litre. Eğer Türkiye satışında yedek lastik ile verirlerse bagaj daha küçük olabilir. Jant lar Hollanda ve İngiltere de 17" den başlıyor. Yanlız Türkiye satışında 16" kapaklı jant seçeneği ile başlanacak satışa vs. Donanımı Kısa kısa 69.000 TL den başlatırlar başlangıç fiyatını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.8 Toyota Chr bizim için hayal gibi. Ekte ülkelerin hybrid araçlara uyguladığı vergi dilimleri yer alıyor. İngiltere de Toyota hybrid in neden 1.2 turboyla nerdeyse aynı fiyat olduğunu ekte görmek mümkün. Toyota nın neden Türkiye piyasasını sallamadığı açıkça tabloda görünüyor. Türkiye de sattıkları araçları karlı satmak imkansız gibi. Neden Safety sense donanımını koysun ki ?!!
    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polonya Toyota , linkte ki videoda da görüldüğü gibi tanıtım broşürlerine bile sahip.Chr Sakarya'da üretiliyor ama Toyota Türkiye Sakarya'ya Polonya'dan daha uzak olduğu için Chr ile ilgili herhangi bir bilgiye sahip değil

    https://youtu.be/jzcYnfoCUXE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayconot -- 5 Eylül 2016; 23:08:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Toyota Türkiye'nin bu vurdum duymaz halleri beni bu araçtan soğuttu açıkcası. İlk gördüğümde ki heyecan yerini hayal kırıklığına bırakıyor. Bir şey satın alırken marka değerini de düşünmek gerekiyor.
    Evet Toyota C-HR ile yeni birşey yapmaya çalışıyor ama keşke Türkiye'de ki imajı Toyotanın bu kadar kötü olmasa. Bu kötü imajı değiştirmek için Toyota Global'in de bir çabası yok. Benim babam Toyota gibi Adam reklamlarından sonra geldikleri yer tam bir fiyasko.
    Yine Chr 'ın galeriye gelmesini bekleyeceğim ama tercihim yeni ve farklı bir araç olduğu için Peugeot 3008 veya marka değeri ve performansı çok iyi olduğu için Jeep Renegade olacak.
    Otomobil asla sadece bir otomobil değildir. Aslında bir yaşam şeklini satın alıyorsunuz. Toyota Türkiye şu anda bana huzur evi sessizliğini çağrıştırıyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @ zamaneking cam tavan ne zaman gelecek hocam ?

    cam tavanlı alma niyetim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mario gomeeeeeez

    @ zamaneking cam tavan ne zaman gelecek hocam ?

    cam tavanlı alma niyetim var.

    cam tavanlı Toyota C-HR için şu anda herhangi bir bilgi yok diyorlar. ilk parti üretimlerde cam tavan yok malesef. 2017 nin 2. yarısından sonra müşteri talepleri ile birlikte yapılabilir diyorlar. Açıkçası bu araç hybrid vergi avantajı ile birlikte avrupa piyasası için üretildiği aşikar. bizim 180.000 tl ye alabileceğimiz hybrid 1.8 aracı 23.000 paund yada 28.0000 euro ya alabiliyorlar (90.000 tl ye tekabül ediyor) avrupada hybrid araç satın almak çok avantajlı, motorlu taşıtlar vergilerinden bile muaf olabiliyorlar ya da daha az ödüyorlar.
  • tayconot kullanıcısına yanıt
    "....Benim babam Toyota gibi Adam reklamlarından sonra geldikleri yer tam bir fiyasko...."

    Katılıyorum.

    Yazınızdan alıntıladığım kısım icin şunu söyleyebilirim; Toyota Türkiye Facebook sayfasına başka bir ünlü slogan ile güvenlik vurgusu da yapılarak bir paylaşım yapılmıştı. Bu paylaşımın altına; "Cool babalar kendi ailesinin ve başkalarının canını, malını korur; Cool babalar Toyota Safety Sense ister" yorumunu yapmıştım ve ardından silindi.

    Toyota Facebook sayfasının bir editörü vardır herhalde, bunun da başında veya en tepesinde biri vardır. Demek ki patron rahatsız oluyor ve diyor ki, "sil o yorumu". Iste bu da tam bir fiyaskodur.

    Toyota Global'e de yazmadık mı, yazdık. Yanıt: "yerel distribütörünüze konuyu bildiriyoruz". Üretim süreci ve sonrasındaki garanti süreçleri açısından Toyota'nın da işine geliyor demek ki hiç bir ilerleme olmuyor donanım seçenekleri ile ilgili.

    C-HR'yi Life (4 teker 1 direksiyon) donanım seviyesi olarak 70-80 bin liraya sunarlar, en üst donanım seviyesi de ücretli güncellenen navigasyon ile sunulur. Cam tavan mı, diğer kullanışlı donanımlar mı... Maalesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 6 Eylül 2016; 21:38:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    bence de ingilteredeki baz donanımı burada en ust donanım olarak sunarlar.
  • Allahtan araçta elektrikli el freni ile otomatik klima standart. Benim için 16 inç kapaklı Jant çok önemli değil ben jantları değiştiririm. Toyota'nın dokunmatik ekranlı kullanışlı bulmuyorum o yüzden olmasa da olur. Ben toyota ya çokta kızmıyorum. Bu vergi sistemi ile uygun fiyatlara satmak çok zor. Arka Allah'tan bağımsız süspansiyon. uygun fiyata gelsin varsın donanımlar düşük olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Mesele vergi sistemi değil (asgari ücretli ve düşük maaşlı emekliler için elbette bu vergiler yüksek), asıl konu diğer otomobil üreticilerinin standart veya seçenek olarak donanım sunabilmeleridir. VW, Seat, Skoda bunlar iyi birer örnektir. Leon Style baz donanım üzerine seçenekler sunulmuş; ACC destekli Ön bölge asistanından tutun, MirrorLink'ine, Sesli Komut sistemine, diz hava yastığına, LED farlarına, sunroofuna, ücretsiz rengine, ısıtmalı koltuklarına kadar her türlü tek tek seçenek sunulmuş.

    Şöyle bakıyorum Toyota ile ilgili yabancı forum sitelerine, evet onlar da şikayetçiler. Mesela Toyota Touch multimedia sistemi Avrupa'da da ne Apple CarPlay'i ve Google AutoPlay'i ne de MirrorLink'i desteklemiyor. Resmen çağdışı.

    Örneğin, Türkiye'de üretilen Corolla'da sunroof seçeneği yok, Amerika'da üretilen Corolla'da var.

    Toyota Safety Sense, Amerika, Canada, tüm Avrupa'da var; belki Brunya'da veya Kongo Cumhuriyeti'nde de var bilemiyorum ama Türkiye'de yok.

    Bütün bunlar vergi sistemiyle açıklanamaz bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 7 Eylül 2016; 11:18:53 >




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.