Şimdi Ara

C segmentinin kralı ve f/p kralı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangisi olduğunu düşünüyorsunuz premiumlar haricinde tabi. (vw denen gereksizi premium sayanlar hiç yazmasın)
    Fiyat limiti yok ama full + full opsiyonlu hallerini kıyaslarsak sevinirim. Benzinli dizel veya manuel otomatik diye ayırmıyorum çünkü bazen donanımlar motora şanzumana göre değişiyor. Tabi siz yazarken motorunu ve şanzumanınıda yazarsanız sevinirim.

    Ben 1.5tdcı focus tit x diyorum krala. F/p kralı hakkında fikrim yok ama büyük ihtimal megane felandır yine fransız kafasından dolayı (bol donanım düşük fiyat)



  • Bruce lee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence golf sonlarda olucagı kesin muhtemelen leon bence
    megane f/p olarak kotu cunku acayip dandik bir araç o dandıklige o parak çok olucaktır
  • Kanımca octaviaya olabilir full donanım manuel 75.400
  • fabrikasyon LPG li 1.6 civic otomatik vites 65 bin TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Bence golf sonlarda olucagı kesin muhtemelen leon bence
    megane f/p olarak kotu cunku acayip dandik bir araç o dandıklige o parak çok olucaktır

    Golfun son olup leonun 1 olmasi focus olsa f/p de 1i zorlar. Vw i kim premium saniyo bu forumda onu anlamamam arkadas b segmenti aracin 40-50 bin oldugu bu devirde 55 bine golf alabiliyosun boyle premium mu olur. Neyse eger fiyat limitin yoksa golf belki mazda 3. Golfu duymaktan irrite olanlardansan yeni allure 308 veya leon fr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Bence golf sonlarda olucagı kesin muhtemelen leon bence
    megane f/p olarak kotu cunku acayip dandik bir araç o dandıklige o parak çok olucaktır

    Bende fiyatlarını uygun görünce geçen gidip bayiiye inceledim ama çok dandik geldi. Pug ve citroene renoya göre çok daha kaliteli bir his veriyor.


    Soruya gelince bu sorunun cevabı net olamaz. Birçok etmen var.

    Bir aracın bir versiyonu f/p iken diğeri pahalı olabiliyor.

    Yine oyak, koç, ilksan çalışanı ya da tanıdık vs derken bir markada uygun fiyat alınabiliyor.

    Bir araç kağıt üstünde f/p görünse de bunu kalite olarak yansıtamayabiliyor(leon, megane vs)

    Bazı markalar bazı modellerde güzel kampanya yapabiliyor. Honda civic elegance için 62bin, citroen c4 comfort plus mcp için 64bin fiyat aldığım olmuştu.

    Yani bu sorunun net bir cevabı olamaz bence. Her an, bayiiden bayiiye bile değişkenlik gösterebilir. Kotasını doldurmaya çalışan bayii elindeki aracı uyguna satabilir.

    F/p olarak hyundai, kia güzel seçenekler sunuyor. Yeni 308 de f/p olarak mantıklı geliyor bana. Sedan olarak da octavia fena değil ama onda da donanım versiyon eksikliği olabiliyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    fabrikasyon LPG li 1.6 civic otomatik vites 65 bin TL

    fabrikasyon dediğin civic brc bayisinde takılan lpgdir atmayalım civic ne zamandan beri ingiltereden orjinal lpg li geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    fabrikasyon LPG li 1.6 civic otomatik vites 65 bin TL

    fabrikasyon dediğin civic brc bayisinde takılan lpgdir atmayalım civic ne zamandan beri ingiltereden orjinal lpg li geliyor

    LPG takılı 6 yıl garanti veriyor nerede takıldığı önemli değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    fabrikasyon LPG li 1.6 civic otomatik vites 65 bin TL

    fabrikasyon dediğin civic brc bayisinde takılan lpgdir atmayalım civic ne zamandan beri ingiltereden orjinal lpg li geliyor

    LPG takılı 6 yıl garanti veriyor nerede takıldığı önemli değil

    garanti tartışmıyoruz burda senin hatalı verdiğin bilgiyi düzeltiyoruz fabrikasyon lpgli civic diye bişey yoktur lpg nin 2 katı parasını alıp yan dükkanda brc takılan civic vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    fabrikasyon LPG li 1.6 civic otomatik vites 65 bin TL

    fabrikasyon dediğin civic brc bayisinde takılan lpgdir atmayalım civic ne zamandan beri ingiltereden orjinal lpg li geliyor

    LPG takılı 6 yıl garanti veriyor nerede takıldığı önemli değil

    garanti tartışmıyoruz burda senin hatalı verdiğin bilgiyi düzeltiyoruz fabrikasyon lpgli civic diye bişey yoktur lpg nin 2 katı parasını alıp yan dükkanda brc takılan civic vardır.

    yahu adam anahtar teslimde LPG seçeneğini vermişmi ?? Vermiş Eeee neyi tartışıyosun anlamadım ki

    Adamlar 65 bin e sorunsuz otomatik şanzımanlı LPG li sıfır civic veriyor. Varsa otomatik vites daha iyi daha az yakacak bi F/P kralın yaz ona göre tartışalım




  • Benzinli baz Donanım focus. 52.500 e aldık birçok hayati Donanım var. Rakiplerinden hesaplı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    ahahahah




  • Fabrika çıkışlı lpg seçeneği istiyorsaniz Insignia'yi inceleyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana sorarsaniz i30 tam bir f/p urunu o paraya o donanimda baska yok bixenon la şu led stoplarida getirse tamamdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    Civic Eco fabrikadan " lpgli "değil " lpg hazırlıklı" olarak çıkıyor. Normal civiclerden farklı olarak Ecoda manifold lpg montajı için delinmiş , motorun üst kapağı ve diğer parçaları yüksek ısıya dayanıklı hale getirilmiş ve çelik sübap kullanılmış. Ayrıca Ecolarda lpg dolum yeri de benzin deposuyla aynı yerde. Brc bayisinde de brc my11 kit , lpg tankı ve regülatörün montajı yapılıyor ve araç bayiden lpgli ve 6 yıl garantili olarak satın alınmış oluyor.
  • c segmentinin kralı bmw 1 veziri golf 1.4 tsi 150act high ve f/p kralı golf 1.2 tsi comfortline man sürüş konfor+ışık görüş paket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana gore f/p krali 1.6 dizel Premium Cee'd veya yine 1.6 dizel Elite i30'dur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercih edilebilecek çok güzel araçlar var bu sınıfta. Korelilerin seçenekleri de oldukça başarılı (Dizel motorlu i30 ve Cee'd). Ailemizde 2013 model i30 1.6 Crdi Elite bulunuyor. Gerçekten güzel, tercih edilebilir bir araç. Tek bariz eksik bulduğum yanı ses sistemi; biraz zayıf. Belki de bana Focus Titanium'da bulunan Sony Sound System'den dolayı öyle geliyor, bilemiyorum. F/P oranı olarak çok başarılı.

    Opel'in benzinli motorlarına uygun kit ve bu motorlara nerden montaj yapılacağını bilen iyi bir ustayla LPG montajı güzel bir biçimde yapılsa da bu motorun LPG ile çalışmasında çıkabilecek sıkıntılar insanların aklında soru işareti oluyor. 1.3 CDTI başarılı bir motor olsa da bu kasaya bir noktadan sonra yetersiz kalıyordu. Opel'in yeni 1.6 dizel ünitesi bu eksikliğini giderecektir.

    Civic ise biliyorsunuz sadece benzinli motor seçeneğiyle sunuluyor. Motoru da otomatiği de kendini kanıtlamış bir şanzıman. Kombinasyonlar başarılı. Bence Civic'in dizel seçeneğe ihtiyacı yok. 1 hafta önce çok merak ettiğim Civic'i test ettim. Elegance paket. Honda'nın motorlarının LPG uyumunu çok takdir ediyorum. LPG'de zayıflık gösterebilecek tüm parçalar ona göre malzemeyle geliyor. Manifold uygun noktalardan delinmiş şekilde geliyor. LPG takılırken hata yapılmasına imkan yok, bu araç en uyumlu araç belki de C sınıfındaki. Motor çalışırken oldukça sessiz ve konforlu. Fabrikasyon LPG'nin daha pahalı olmasını eleştirenleri anlıyorum ancak firma tabii bu montajı garanti kapsamında kendi yaptıracaksa fiyat farkını koyacaktır. VW sıfır sattığı araca böyle bir durum da olmamasına rağmen alınırken ek ücret karşılığında ek garanti veriyor, eğer eleştirilecekse bu daha eleştirilecek bir durum bence.

    Tekrar Civic izlenimlerime dönersek; araç güzel ancak hızlanması, yol tutuşu beni tatmin etmedi. Tork konvertörlü otomatik şanzımanından dolayı olduğunu düşünüyorum. Bir diğer konu ise; malzeme kalitesi çok kötü. Hyundai i30'dan da çok kötü. Bir önceki kasası çok daha iyiydi bu konuda. Yakışmadı. 2008 model Focus'um beni her konuda daha çok tatmin etti, tok durdu.

    Ben sanırım Focus 1 ve Focus 2.5'ten sonra yine Focus 3'ün makyajlı kasasını (F3.5) alırdım. Paket seçenekleri güzel, tercihen Titanium veya Titanium X paket, dizel motorlardaki 10 bin TL'ye varan fiyat farkından ve benzinli motorun konforundan dolayı benzinli Ti-VCT 125ps motor +LPG tercih ederdim.




  • Şuan icin leon fr benim fikrim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.