Şimdi Ara

c sınıfı araca arka dısk fren gereklımı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bıldıgımız gıbı c sınıfı aracların hemen hemen hepsı onden cekıslı ve agırlıgının buyuk bolumu onde arkada hıcbır agırlık yok bunun uzerıne bıde frene basıp butun agırlık on tarafa yıgılıyor ve arkada yuk kalmıyor ve arka tekerlekler uzerınde yuk olmadıgı ıcın en ufak bır frende kayacagı ıcın abs bu tekerleklere fren yaptırmıyo
    yanılıyomuyum???



  • mesela astra benzinlilerde arkalar kampanayken, diesel de disk, oysa diselin performansı da son hızı da benzinliye göre düşük, bana da biraz gö boyamak gibi geliyor.

    Belki espsi olan veya esp opsiyonel olan üretimlerde disk kullanılması gerektiğinden, bu yola başvuruluyor olabilir.
  • astra benzinli düz modellerde arka fren disk değil fakat benzinli olup otomatik, esp ya da ıds plusdan biri varsa yine arka disk, yani burdan çıkarılacak sonuçlardan biri de para, ekstra para verince disk oluyor.

    Dizel ise zaten 3.5 milyar daha pahalı ve bu yüzden arka fren de disk...

    Zaten arka fren disk olması ile son hız arasında pek bir bağlantı bence yok. Sonuçta arka disk, fren

    stabilitesini sağlar ve sadece son hızda giderken frenlemeye yardımcı olur diye bir şey de yok. Çünkü senin yorumundan bu çıkıyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    mesela astra benzinlilerde arkalar kampanayken, diesel de disk, oysa diselin performansı da son hızı da benzinliye göre düşük, bana da biraz gö boyamak gibi geliyor.

    Belki espsi olan veya esp opsiyonel olan üretimlerde disk kullanılması gerektiğinden, bu yola başvuruluyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 22 Ocak 2007; 12:20:56 >




  • ne uyduruk bişey. sen git tonla para ver kampana fren. stilo'nun en düşük modeli bişe ön-arka disk.
    kampana frende daha yüksek işçilik alırlar. hatta eskiden periyodik bakımlarda disk frenlere hiç işçilik almazlardı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    mesela astra benzinlilerde arkalar kampanayken, diesel de disk, oysa diselin performansı da son hızı da benzinliye göre düşük, bana da biraz gö boyamak gibi geliyor.

    Belki espsi olan veya esp opsiyonel olan üretimlerde disk kullanılması gerektiğinden, bu yola başvuruluyor olabilir.
  • bizim megane da 4diskfren
  • 4 freninde disk olması daha kolay duracağınız anlamına gelmez ama arabayı rally car gibi kullanıyorsanız yarışlara giriyorsanız disk olması faydalıdır çünkü daha kolay soğur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    ne uyduruk bişey. sen git tonla para ver kampana fren. stilo'nun en düşük modeli bişe ön-arka disk.
    kampana frende daha yüksek işçilik alırlar. hatta eskiden periyodik bakımlarda disk frenlere hiç işçilik almazlardı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    mesela astra benzinlilerde arkalar kampanayken, diesel de disk, oysa diselin performansı da son hızı da benzinliye göre düşük, bana da biraz gö boyamak gibi geliyor.

    Belki espsi olan veya esp opsiyonel olan üretimlerde disk kullanılması gerektiğinden, bu yola başvuruluyor olabilir.




    tek astra da değil ki bu.tonla para verdiğin focusta da var kampana
    vermişken biraz daha fazla verip disk almak daha mantıklı olur




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neden daha fazla para verıyosunuz ıse yaramayan bır alete mesala eskı golf astra ve ford un 100km durus mesafesı

    golf:41

    astra:40

    focus:39 metre ıdı ve bunların sadece golfte arkalar dısktı
    quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    ne uyduruk bişey. sen git tonla para ver kampana fren. stilo'nun en düşük modeli bişe ön-arka disk.
    kampana frende daha yüksek işçilik alırlar. hatta eskiden periyodik bakımlarda disk frenlere hiç işçilik almazlardı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    mesela astra benzinlilerde arkalar kampanayken, diesel de disk, oysa diselin performansı da son hızı da benzinliye göre düşük, bana da biraz gö boyamak gibi geliyor.

    Belki espsi olan veya esp opsiyonel olan üretimlerde disk kullanılması gerektiğinden, bu yola başvuruluyor olabilir.




    tek astra da değil ki bu.tonla para verdiğin focusta da var kampana
    vermişken biraz daha fazla verip disk almak daha mantıklı olur




  • haaaa bu arada 15 yil once falan murat 124 vardi babamda onun da on arka disk ti
    simdi ise polo var arkalar kampana
    bende bilemiyorum neden kampana kullanilir

    ama degistirme imkani varmi veya degistigi zaman frenaj da problem olurmu yani merkezinde degismesi gerekirmi aksi halde diskin ve kampananin basinclari farkilidir saniyorum

    bilen birileri baksin da bizde bir seyler ogrenelim ve uygun bir seyse degistiririz
    nedense banada kampanalar iyi tutmaz gibi bir imaj var birde goruntu disk te daha guzel oluyor
    haaa birde bizim pololar da
    birde kampananin cayir cuyur otme gibi hastaligi
    sirf o ses icin degistirebilirim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.