Şimdi Ara

C4 1,6 Dizel Otomatik mi, Auris 1,4 Dizel Otomatik mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
14.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar Citroen 1,6 HDI MCP ile Toyota 1,4 Dizel Multimod arasında kararsızım. İkisininde düşük kilometre ikinci el veya sıfırını alabilirim. Toyota almayı çok isitiyorum aslında tercihim direk toyota olur ama ikinci el düşük kilometre bi Auris bulmak çok zor ve sıfırına da yetişemiyorumne yazıkki baya şartları sorlamam gerekiyo. Sizin tercihiniz ne olurdu? Bu iki modeli kullanan arkadaşlardan tavsiye ve bilgi alabilirmiyim? Şimdiden teşekkürler.



  • Ben ikisini de tavsiye etmem arkadaşım

    Sana tavsiyem dizel toyota corolla alman olacaktır
  • Düşük kilometre bi Corolla HB denk gelse o da tercihlerim arasına girebilir ama yeni corolla istemiyorum. Çünkü sedan araba tercihim değil.
  • Hyundai i30'u mutlaka test edin

    Eminim bayılırsınız bu araca

    Saygılar
  • Evet İ30 u da listeye ekledim. Ama her geçen gün kara vermek daha da zorlaşıyo. Fırsat bulsam 1-2 test sürüşü yapmak istiyorum. bakalım görüşleri de bekliyorum.
  • dostum walla citroenin servisi çok pahalı araçlar çok rahat ve konforlu ama parçaları akıl almaz fiyatlarda istersen
    git bi bak servislerindeki ortalama bakım masraflarına ona göre karar ve..
    bence i30 değil ama düşük kilometreli bi corolla ve veya focus tdci olabilir..
  • C4 1,6 HDI MCP 6 ileri ve cok performanslı bi araba kullanmadım ama bi tanıdıkta vardı görme şansım oldu ve biraz gezindik, şehir icinde bir depo ile 900 km yol yapmıştı.

    Focus Collection 1.6 110hp olanlara bakabilirsin onlarda güzel araba, tabi karar senin kardeşim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aynı aralabaları bende düşünmüştüm, citroen'den sonra toyota beni olumsuz yönde şaşırtmıştı
    beklentilerine göre değişir fakat C4'ün güçlü motoru ve daha başarılı şanzımanı var,
    ben C4 derim, ayrıca citroen servisleri pahalı değil fakat 2-3 yıl önce parça gelmesi konusunda biraz sıkıntı yaşamıştım ama artık o sorunda aşılmıştır sanırım,

    gerçi ben en sonunda uygun fiyata bulunca astra cdti easytronica aldım ama C4 'e almadığıma üzülmedim değil...
  • Hocam çok karışık ve zor bi iş ya C4 ün servisinin pahalılığından herkesin yakındığı gibi az yakmasından ve konforundan da herkes inanılmaz memnun. Citroenden sonra toyota ne gibi bi olumsuz etki bıraktıki sende? Sanırım C4 kadar konforlu değilmiş hiç binemedim henüz ama :(
  • Arkadaşım 3 ay once bende aynı ıkılemde kaldım , malesef dizelde c segmentınde cok fazla secenek yok. Her iki arabanında test surusunu yaptım , ilk olarak auris deki sanzıman otomatik deil multi-mod olarak geciyor , aslında arabada debrıyaj var , fakat vites degısıklıgını senın yerıne yapan bır duzenek bulunuyor , vites gecilerı cok ama cok yavas , araba vıtes degıstırırken besık gibi sallanıyor , ikinci olarak yeni coralla ve auris in frenleri bi garip , son derece hissiz , kavraması cok asagıda ve durmayacak hissi veriyor , ama bunun yanında toyota saglamlıgı var.
    c4 de ise kronik arka amortisor problemı var , gıderıldı densede benim aracım 2008 model 1.6hdi 110hp , malesef sert girilen kasislerde arkadan belli belirsiz bir vuruntu sesi geliyor. 15.000 bakımından dun cıktım 225 ytl tuttu , tum filtreler yag ıvızr zıvır degıstı.
    Kendi sınıfında c4 den daha ıyı yol tutan ve frenaj kabılıyetı olan bir araba oldugunu sanmıyorum , arka amortısor problemı de bıraz burdan gelıyor , yol tutus ve konfor aynı anda olamıyor malesef. fiyat performans donanım olarak hala en ıyı arac c4. benim tavsiyem c4 olacaktır.
    Gorunus olarakda leon dan sonra c4.ü tek gecerim.
    benzinli dusunseydın yeni leon 1.4tsi tavsiye eebilrim sana.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Arkadaşım 3 ay once bende aynı ıkılemde kaldım , malesef dizelde c segmentınde cok fazla secenek yok. Her iki arabanında test surusunu yaptım , ilk olarak auris deki sanzıman otomatik deil multi-mod olarak geciyor , aslında arabada debrıyaj var , fakat vites degısıklıgını senın yerıne yapan bır duzenek bulunuyor , vites gecilerı cok ama cok yavas , araba vıtes degıstırırken besık gibi sallanıyor , ikinci olarak yeni coralla ve auris in frenleri bi garip , son derece hissiz , kavraması cok asagıda ve durmayacak hissi veriyor , ama bunun yanında toyota saglamlıgı var.




    dostum çok teşekkür ederim

    objektif bir şekilde o kadar güzel yazmışsın ki

    ben auris için bunları yazdığımda auris kullananların saldırı oklarına maruz kalmıştım

    şimdi herkes görsün haklılığımı

    Saygılar





  • Elimizden geldiği kadar insanları doğru yonlendırmeye calısıyoruz , neticee burası bir paylaşım forumu...
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: hunter26

    Arkadaşım 3 ay once bende aynı ıkılemde kaldım , malesef dizelde c segmentınde cok fazla secenek yok. Her iki arabanında test surusunu yaptım , ilk olarak auris deki sanzıman otomatik deil multi-mod olarak geciyor , aslında arabada debrıyaj var , fakat vites degısıklıgını senın yerıne yapan bır duzenek bulunuyor , vites gecilerı cok ama cok yavas , araba vıtes degıstırırken besık gibi sallanıyor , ikinci olarak yeni coralla ve auris in frenleri bi garip , son derece hissiz , kavraması cok asagıda ve durmayacak hissi veriyor , ama bunun yanında toyota saglamlıgı var.




    dostum çok teşekkür ederim

    objektif bir şekilde o kadar güzel yazmışsın ki

    ben auris için bunları yazdığımda auris kullananların saldırı oklarına maruz kalmıştım

    şimdi herkes görsün haklılığımı

    Saygılar







  • quote:

    Arkadaşım 3 ay once bende aynı ıkılemde kaldım , malesef dizelde c segmentınde cok fazla secenek yok. Her iki arabanında test surusunu yaptım , ilk olarak auris deki sanzıman otomatik deil multi-mod olarak geciyor , aslında arabada debrıyaj var , fakat vites degısıklıgını senın yerıne yapan bır duzenek bulunuyor , vites gecilerı cok ama cok yavas , araba vıtes degıstırırken besık gibi sallanıyor , ikinci olarak yeni coralla ve auris in frenleri bi garip , son derece hissiz , kavraması cok asagıda ve durmayacak hissi veriyor , ama bunun yanında toyota saglamlıgı var.
    c4 de ise kronik arka amortisor problemı var , gıderıldı densede benim aracım 2008 model 1.6hdi 110hp , malesef sert girilen kasislerde arkadan belli belirsiz bir vuruntu sesi geliyor. 15.000 bakımından dun cıktım 225 ytl tuttu , tum filtreler yag ıvızr zıvır degıstı.
    Kendi sınıfında c4 den daha ıyı yol tutan ve frenaj kabılıyetı olan bir araba oldugunu sanmıyorum , arka amortısor problemı de bıraz burdan gelıyor , yol tutus ve konfor aynı anda olamıyor malesef. fiyat performans donanım olarak hala en ıyı arac c4. benim tavsiyem c4 olacaktır.
    Gorunus olarakda leon dan sonra c4.ü tek gecerim.
    benzinli dusunseydın yeni leon 1.4tsi tavsiye eebilrim sana.


    Çok teşekkür ederim hocam. Çok açıklayıcı bilgiler vermişsiniz. Acaba sizin arabanız da otomatikMİ? oNu belirtmemişsiniz de. Eğer otomatikse yukarıda bahsettiğim sıkıntılar sizde mevcut mu? Bu konular hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilirmiyim?




  • İzlenimlerimi buradan okuyabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21219490/tm.htm
  • bu segmentde en iyi dizel araba c4
  • bu segmentte en iyi dizel araba C4 felan değildir.C4 u kulladım 90 hp lik versiyonunu 90 hp lik corolla ve astra ya göre gerçekten daha atak ama bu araçda bariz kalite problemleri var.mesela araç 15000km deydi ve anahtarlık sustalıya benzer bişeydi ve anahtarlık gevşemişti.ayrıca yol bilgisayarı ekranı nın yanları su almış gibi renk değiştirmeye başlamıştı.otomobil testlerinde de cam cıtalarının yerine tam oturmadığı yazıyordu.ayrıca aracın arkası dar kafanız için yeteri mesafe yok.süspansiyon problemlerini yazmıcam çünkü okadar kullanmadım aracı.kısaca donanım olarak esp yi koymaları çok güzel ama bu arac bu sınıfta en iyi araç felan değil hatta bana göre golf astra ford auris hyundai i30 308 C4 den iyi yani sonuncu bana göre
  • C4 bence başarılı bir araba. Ama ben olsam Türkiye'de seçimimi C4'ten yana kullanmazdım. Aynı motoru kullanan Focus daha mantıklı bir seçim olur, çünkü servis ve ikinci el açısından daha başarılı. Zaten 1.6 litrenin altındaki dizellerde çok fazla seçenek yok, Astra ve Auris'te kullanılan motorlar Focus'a göre yavaş. Performans önemli ise C4 yerine daha mantıklı bir seçim olan Focus derim.
  • i-30 u test etmenizi şiddetle tavsiye ederim...

    Saygılarımla...
  • quote:

    -30 u test etmenizi şiddetle tavsiye ederim...

    Saygılarımla...


    Ben de alttaki konuyu okumanızı öneririm

    http://forum.donanimhaber.com/m_21219490/tm.htm
  • Ben Auris dizeli tercih ederdim ancak manuel viteslisini.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.