Şimdi Ara

C4 Cactus vs Honda Civic Sport HB?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, şu anda mitsubishi asx 2014 kullanıyorum. Yıl sonu ve ötv indirimleriyle C4 cactus dizel otomatik 110bin civarlarına, Civic Hatchback sport ise 130bin civarlarına bulunabiliyor. İkisi de sıfır. Senede 20-25 bin km yapıyorum. Az yakması ve daha ucuz olması c4 için avantaj ancak hb sport civic tasarım anlamında çok güzel ve motor olarak güçlü. İkisi de dolu araçlar, multimedya benim için önemli. Önerilere açığım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertkaran017 -- 10 Kasım 2018; 18:19:30 >



  • yeni bir civic dizel kullanıcısı olarak ve civici almadan önce cactus'ü de araştırmış biri olarak, şahsen ikisine de çok sıcak bakmazdım, kendi beklentilerim doğrultusunda ne azından.

    Civic benzinde sıkıntılı bir araç sıkıntılı derken yakıt tüketimi şehiriçi 10 litreler civarında lpg taktığınızda bir dizel tasarrufu sağlayamıyosunuz o yüzden. Ayrıca yine cvt'nin lpg ile birlikte soğutan yokuş performansı vesaire de eklenince...
    Cactus ise cvt'den beter bir şanzımana sahip, Yanlış anlaşılmasın cvt sorunsuzdur konforludur vesaire ama handikapları can sıkıcı en azından benim için. Egt6 mı neydi cactusteki robotize otomatik şanzıman, bildiğiniz manuel şanzıman sadece vitesi siz değil sizden biraz daha hızlı bir mekanizma değiştiriyor, ve haliyle sarsıntılı. Ayrıca iç tasarım deseniz dusterdan hallice, o ekranların vasatlığı hatta vasatın da aşağısında kalitesi ve ergonomisi araçtan soğutur insanı. Cactus'un tek avantajı yakıt tüketimi ve dikkat çekici dış gövde tasarımı zira civic ve cactusun ortak noktası "Ya sev ya nefret et" tasarıma sahip olmaları.
    Edit: Dikkat etmemişim sport demişsiniz. benim yorumlarım atmosferik civic içindi, sport'un yakıt tüketimi konusuna vakıf değilim bir araştırın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzWall -- 10 Kasım 2018; 20:32:45 >




  • Senelik 25 bin km dediğin anda civicin üstünü çizdim zaten .

    Ana şu var prinsin özel kiti var .7 bin civarı. Civic alıp onu düşünursen olabilir
  • Leon TDI FR daha iyi bir seçim olur sizin için.
  • Cactus’u Civic HB karşısında tercih etmeyi düşünmek bana göre büyük hata olur, yakıt ekonomisi hariç hiçbir avantajı olamaz.



    Dizel otomatik civic hb o fiyata şuanda segmentine en alınası otomobil, aynı özellikte golf almak isteseniz 200 bin tl vermeniz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuisance

    Leon TDI FR daha iyi bir seçim olur sizin için.
    Tdı fr diye bir şey yok hocam.
  • mertkaran017 kullanıcısına yanıt
    Opel Astra 1.6 cdti 136hp 320nm at6 dinamik versiyonunu düşünmezmisiniz?
  • İkisi çok farklı araçlar, Cactus’ün avantajı yakıt ekonomisi olur. Benzinli Civic de biraz üzer...



    İşin oluru; 1.6 atmosferik+lpg
  • Civic hb için şunları söyleyebilirim; Araca binen tüm arkadaşlarım performanstan aşırı etkileniyor. 1.5 turbo motorun az yakacağına pek ihtimal vermiyordum ama şehir disinda 5 litre şehir icinde de 8 litreler görmek çok kolay oldu benim için. Tabi bulunduğunuz şehir de bir parametre. Onun disinda sport donanım seviyesi gayet yeterli , tek tük eksikler var otomatik kapanan uzun yok , anahtarsız çalıştırma, adaptif güvenlik cruise vb. Onun disinda konfor olarak ve güç olarak bu fiyat skalasında alternetif yok. Hem hb olanlar ingiliz üretimi ve kalite iyi sayılır. C4 için pek bi yorum yapamam .
  • Ustatamponcu kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Aslında o fiyatlara çıktıktan sonra sanırım sadece honda civic sport hb düşünebilirim. Güzel karşılaştırmalar yapılmış herkese teşekkürler. Araştırmaya devam, önerilere açığım.
  • kaktüs her ne kadar c4 cactus diye geçse de c3 platformunda ve arka camları açılmayan dar bir araç. civic hb hiç tutulmayan, 2. eli çok zayıf bir araç. civic sedan tavsiye ederim illa seçenekler bu ikisinden birisi olacaksa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzWall

    yeni bir civic dizel kullanıcısı olarak ve civici almadan önce cactus'ü de araştırmış biri olarak, şahsen ikisine de çok sıcak bakmazdım, kendi beklentilerim doğrultusunda ne azından.

    Civic benzinde sıkıntılı bir araç sıkıntılı derken yakıt tüketimi şehiriçi 10 litreler civarında lpg taktığınızda bir dizel tasarrufu sağlayamıyosunuz o yüzden. Ayrıca yine cvt'nin lpg ile birlikte soğutan yokuş performansı vesaire de eklenince...
    Cactus ise cvt'den beter bir şanzımana sahip, Yanlış anlaşılmasın cvt sorunsuzdur konforludur vesaire ama handikapları can sıkıcı en azından benim için. Egt6 mı neydi cactusteki robotize otomatik şanzıman, bildiğiniz manuel şanzıman sadece vitesi siz değil sizden biraz daha hızlı bir mekanizma değiştiriyor, ve haliyle sarsıntılı. Ayrıca iç tasarım deseniz dusterdan hallice, o ekranların vasatlığı hatta vasatın da aşağısında kalitesi ve ergonomisi araçtan soğutur insanı. Cactus'un tek avantajı yakıt tüketimi ve dikkat çekici dış gövde tasarımı zira civic ve cactusun ortak noktası "Ya sev ya nefret et" tasarıma sahip olmaları.
    Edit: Dikkat etmemişim sport demişsiniz. benim yorumlarım atmosferik civic içindi, sport'un yakıt tüketimi konusuna vakıf değilim bir araştırın :)
    Dizel otomatik civic yakıt/performans olarak üzermi?Bilginiz var mı.Tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pprodigyy

    Dizel otomatik civic yakıt/performans olarak üzermi?Bilginiz var mı.Tşk.

    Alıntıları Göster
    Şu an kullandığım araç dizel otomatik civic.
    Araç hala rodajda 500 km bile olmadı, sakin kullanıyorum ama çok dik yokuşlu bir yerde ve kısa mesafe çok kullandım aracı, ara ara trafiğe de girdim, çevre yolundan sakin sakin de gittiğim oldu, şu an ortalaması tam tamına 6lt/100 km, ortalama hız da 27km/sa gözüküyor. Araç tasarruf yapmaya kesinlikle meyilli, aracı yokuşlara vurmadan önce şehir içi 100 km bir deneme yaptım sakin kullanarak 4.9 lt/ 100km değerini yakalamıştım, aracın hala rodajda olduğunu unutmayalım :).
    Performansından kesinlikle memnunum ki ZF 9 ileri şanzıman, hem performansı hem yakıt tüketimini aşırı derecede olumlu etkiliyor. Aracı sürekli econ modunda kullanıyorum, ilk kalkışta gaza nispeten biraz basmanız gerekiyor hızlı kalkış için onun dışında, ayağınızın altında yumurta varmışcasına basıyorsunuz, çünkü gaz tepkileri çok iyi aracın herhangi bir lag gecikme yok, bastığınızda uzuyor direk araç. Tabi yine rodajda olduğu için çok yüklenmedim o ayrı, hatta zorunlu kalmadıkça hiç yüklenmedim.
    Şimdi yazdıklarımı okuyorum fanboy gibi konuşmuşum ama gerçekten henüz 500 km olmasına rağmen son derece memnunum, rodaj bitince daha gerçekçi veriler elde edicem o zaman da paylaşırım.




  • OzWall kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgilendirme için.

    Kazasız belasız kullanmanız dileğimle.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.