Şimdi Ara

Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
819
Cevap
4
Favori
199.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    arkadaslar sene 2005 de boyle bır bomba attıydılar ya yuzde ondan otuzyedıye cıkacak dıye bır sordum o zamanlar peugeot partner bana 49000 tl fıyat cektıler hanım zor tuttu dusup bayılıyordum 54-55 cıvarı da caddy tahmını fıyatı vardı cok ıyı hatırlıyorum cunku ford connectı tam da o zamanlar aldıydım ama tam bır mazot canavarı oldugu ıcın gecen sene elden cıkardım sımdıkı aracımdan cok ama cok memnunum

    Alıntıları Göster
    1.6 TDI ile eski 1.9 TDI arasında çekiş hızlanma kabin içi ses izolasyon açısından olumlu yada olumsuz ne gibi farklar var?Ayrıca 1.6 TDI başlangıç versiyonu bayi satış fiyatı en uygun ne kadara alan var?Şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketim miktarı 5 bin km üzerindeki araçlarda ne kadar?Motorlu taşıtlar vergisi,trafik sigortası ve kasko(İle göre fiyat veriliyor il kısmınıda yazarsanız sevinirim) hususi kullanımlarda ne kadar?Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    1.6 TDI ile eski 1.9 TDI arasında çekiş hızlanma kabin içi ses izolasyon açısından olumlu yada olumsuz ne gibi farklar var?Ayrıca 1.6 TDI başlangıç versiyonu bayi satış fiyatı en uygun ne kadara alan var?Şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketim miktarı 5 bin km üzerindeki araçlarda ne kadar?Motorlu taşıtlar vergisi,trafik sigortası ve kasko(İle göre fiyat veriliyor il kısmınıda yazarsanız sevinirim) hususi kullanımlarda ne kadar?Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    1-)1.9 tdi'a sadece bir kere bindim ses yönünden karşılaştırma yapacak kadar hatırlamıyorum ama 1.6 common rail TDİ'ın esikisine göre çok sessiz olduğu söyleniyor... Benim eski aracım olan 5 kasa golfe göre gerekten ses problemi yok...
    2-) Çekiş hızlanma konusununa gelince yeni caddy 0-100 hızlanmada 1.9 dan 0.1-0.2 saniye önde...

    a-)VGT turbo olmasından dolayı (turbo daha erken devreye giriyor)

    b-)Common rail teknolojisi eski TDIdan daha üsütün (yakıt ve kalkış konusunda)

    c-)ama şöyle bir ayrıntı da varki 1.9 tdi 'ın şehiri içi resmi sarfiyatı 7,7 lt.. 1.6nınki 6,5 lt..

    bu da demek oluyorki esneklik dediğimiz 60-100 ve 80-120 hızlanmalarında 1.9 tdi daha atak olabilir...
    bunu başlangıçta kabul etmiyordum ama yakıt sarfiyatındaki farkı görünce ve gerçekten de hem eski hemde yeni caddy kullanan arkadaşlarımın ifadelerini dinledikten sonra bu konuda ikna oldum... esneklikte 1.9 tdi daha önde gibi... ama kalkışda turbonun erken devreye girmesinden dolayı ilk kalkışta ve son hızda 1.6 önde..

    3-)iç kabin izolasyonu harika... Konforu mükemmel.. Geçen gün kia cipe bindim caddynin tadını alamadım..
    ama onun otomatik vites geçişleri de çok sarsıntısızdı Ve aynadaki dijital pusulasını kıskandım doğrusu ::))

    4-) maalesef 1 kuruş indirim alamadık ama aracı aralık başında teslim aldık.. Bayinin bize yapmış olduğu en büyük iyilik bu olmuş oldu.. Millet anladığım kadaıyla hala comfort araç arıyor... Biz bu şansa aralık gibi sahip olduk..

    5-)araç 2500 km civarında son gelişimde acil işim dolayısıyla yaklaşık 1 saat boyunca 120 km ile seyrettim...
    %90 şehir dışı kullanıyorum.. uzun yol yakıt sarfiyatı 6,9lt 'de.. 95-100 ile gidince 6,5 lt değer aldım...

    7-)MTV 2011 için 697 tl .... 348 tllik 2 taksit şeklinde...
    8-)trafik sigortası 190 tl ( hususi kaydedilince)
    9-)kasko yaşa göre yapılıyor.. benim 840 tl tuttu.. 37 yaş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayguns


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    o değil de benim arka camdan ses geliyordu.. Sonra kelebeği tam kapatamadığımızı fark ettik . tam kapandıktan sonra ses kesildi.. köşelerden ittirmek lazım kapattıktan sonra...



    Rocapitol,
    arka camdan gelen sesi nasıl hallettin kelebek camdan kastın sağ kayar kapıdaki cam mı. benim araçtaki sesin arka camdan geldiğini tesbit ettim bugün.
    sağ kayar kapıdaki camdan değil, ses resmen arka kapı camdan geliyor.



    evet arabanın içine oturduğumuzda sağdaki kayar kapıdaki cam... Bu cam eğer iyi oturmazsa buradan hava kaçıyor ve diğer pencerelerden de ses geliyor... camı açıp kapattıktan sonra parmağınla köşelerine bastırırsan tam oturabilir.. Ben bunu bir kere yaptım bir daha da ses mes gelmedi halbuki bundan sonra da camı açıp kapatığımız çok oldu... yani hava kaçakları bir başka pencerenin iyi kapanmamasına da bağlı olabiliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayguns


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    o değil de benim arka camdan ses geliyordu.. Sonra kelebeği tam kapatamadığımızı fark ettik . tam kapandıktan sonra ses kesildi.. köşelerden ittirmek lazım kapattıktan sonra...



    Rocapitol,
    arka camdan gelen sesi nasıl hallettin kelebek camdan kastın sağ kayar kapıdaki cam mı. benim araçtaki sesin arka camdan geldiğini tesbit ettim bugün.
    sağ kayar kapıdaki camdan değil, ses resmen arka kapı camdan geliyor.



    evet arabanın içine oturduğumuzda sağdaki kayar kapıdaki cam... Bu cam eğer iyi oturmazsa buradan hava kaçıyor ve diğer pencerelerden de ses geliyor... camı açıp kapattıktan sonra parmağınla köşelerine bastırırsan tam oturabilir.. Ben bunu bir kere yaptım bir daha da ses mes gelmedi halbuki bundan sonra da camı açıp kapatığımız çok oldu... yani hava kaçakları bir başka pencerenin iyi kapanmamasına da bağlı olabiliyor...

    Alıntıları Göster
    ya bu ses olayını karnımı ağrıtıyor yahu.
    bugünde çıt yok, oysa aynı yerlerden geçiyorum ha.
    en iflit olduğum şey bea.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayguns

    ya bu ses olayını karnımı ağrıtıyor yahu.
    bugünde çıt yok, oysa aynı yerlerden geçiyorum ha.
    en iflit olduğum şey bea.


    Alıntıları Göster
    Sayın Rocapitol ilginiz için teşekkür ederim.Cady'nin başlangıç versiyon fiyatı internet sitesindeki fiyat mı yoksa farklı bir fiyat mı?Başlangıç fiyatlı olanlarda tamponlar siyah mı gövde rengi mi?İlk yıl servis bakım fiyatları nedir biliyor musunuz?Ayrıca cady de kullanılan 1.6 TDI motorlar da triger kayışı mı var zincirli sistem mi var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Sayın Rocapitol ilginiz için teşekkür ederim.Cady'nin başlangıç versiyon fiyatı internet sitesindeki fiyat mı yoksa farklı bir fiyat mı?Başlangıç fiyatlı olanlarda tamponlar siyah mı gövde rengi mi?İlk yıl servis bakım fiyatları nedir biliyor musunuz?Ayrıca cady de kullanılan 1.6 TDI motorlar da triger kayışı mı var zincirli sistem mi var?



    Rica ederim... şu adreste donanımla ilgili ayrıntı var.. http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx
    Sanırım comfortlar gövde rengi tamponlu.. servis bakım fiyatlarını bilmiyorum ama servis kmsi 10.000 kmden 15.000' e çıkmış... bu iyi...
    kayışmı zincirmi var bu konuda da bir fikrim yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Sayın Rocapitol ilginiz için teşekkür ederim.Cady'nin başlangıç versiyon fiyatı internet sitesindeki fiyat mı yoksa farklı bir fiyat mı?Başlangıç fiyatlı olanlarda tamponlar siyah mı gövde rengi mi?İlk yıl servis bakım fiyatları nedir biliyor musunuz?Ayrıca cady de kullanılan 1.6 TDI motorlar da triger kayışı mı var zincirli sistem mi var?



    Rica ederim... şu adreste donanımla ilgili ayrıntı var.. http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx
    Sanırım comfortlar gövde rengi tamponlu.. servis bakım fiyatlarını bilmiyorum ama servis kmsi 10.000 kmden 15.000' e çıkmış... bu iyi...
    kayışmı zincirmi var bu konuda da bir fikrim yok..

    Alıntıları Göster
    http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx

    listelerken ısıtmalı elektrikli aynaları koymamışlar donanımlar arasına.. Aynı zamanda coming home(arabadan eve gidiş ) ve leaving home (evden arabaya geliş gibi özellikleri de var ama burada geçmemiş...

    Bu arada ufak bir not.. ..Evden arabaya gelişte karanlıkta ışıkların yanması için kilit açma tuşuna basmak yeterli.. Nevarki coming homeun yani eve gidişin çalışması farklı....

    Bunun için anahtar kontaktayken bir kere sellektör yapmak gerekiyor.. Sonrasında son kapanan kapı ya da bagaj kapağından sonra araç ayarlanan süre kadar farları yakıyor(bende 10sn) ardından kendi kendine sönerek yolu görmenizi sağlıyor... Eğer herhangibir kapı yada bagaj kapağı tam kapanmazsa sönme işlemi gerçekleşmiyor.. akünün bitmemesi için bu noktaya dikkat etmek lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.a.a.N

    ohh ya şu konunun açılması iyi olmuş. bi kaç haftaya biz de test alacağız. şu hız sınırları çok sinirimi bozuyo. anadol bile bizden daha hızlı gidebiliyor çok salakça birşey.


    teşekkürler. Bilgi paylaşımında bulunmayı seviyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    roca kardes belkı fransız aracları hosuna gıtmeyebılır ama ben yenı kasa c3 aldım cok ama cok memnunum su anda gecen zamanda uzersede uzsun cunku ortalama 14 kurus yakıyor arac bunun donanımına yakın bır arac vw 1,2 tdı baktım araca utanmasalar cam dıreksıyon koymayacaklar bır teyp koymuslar akıllara zarar ve de c3 un donanımlısından daha pahalı


    aman kardeş utandırıyosun beni.. Sanırım diğer taraftaki tartışmayı okudun fransız arabaları kötü demiyorum ama vwninkiler kadar iyi değil diyorum... 2006da citroen c4'e niyetlenmişdim... Bu forumdan araçla ilgili çok kötü referanslar okuduğum ve aracın fiyatı rakipleri arasında en ucuz olduğu için huylanmış ve almamışdım... onun yerine gidip yaris almış ve hayatımın hatasını yapmıştım... Eminim senin c3 konfor ve donanımda yarisi 2 yle toplayıp 5 le çarpar...

    Evet vw bir acayipleşti... 1.sınıfla orta sınıf arasına sıkışıp kaldı.. ne üste çıkmayı kabul ediyor ne de orta sınıfta kalmayı... böyle olunca da saçma sapan şeyler yapıyor donanımlarla oynuyor.. mesela benim eski golf(2005 model) midline yani 2. sınıf donanımdı ve esp gibi hayati bir özellik vardı.. Bu donanım 2011 yeni kasa gelene kadar orta sınıftan alınıp en üst sınıfa konmuştu.. halbuki tam tersi olmalı her donanım sınıfında olmalıydı.. bu sene tekrar orta sınıf donanıma koymuşlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    roca kardes belkı fransız aracları hosuna gıtmeyebılır ama ben yenı kasa c3 aldım cok ama cok memnunum su anda gecen zamanda uzersede uzsun cunku ortalama 14 kurus yakıyor arac bunun donanımına yakın bır arac vw 1,2 tdı baktım araca utanmasalar cam dıreksıyon koymayacaklar bır teyp koymuslar akıllara zarar ve de c3 un donanımlısından daha pahalı


    aman kardeş utandırıyosun beni.. Sanırım diğer taraftaki tartışmayı okudun fransız arabaları kötü demiyorum ama vwninkiler kadar iyi değil diyorum... 2006da citroen c4'e niyetlenmişdim... Bu forumdan araçla ilgili çok kötü referanslar okuduğum ve aracın fiyatı rakipleri arasında en ucuz olduğu için huylanmış ve almamışdım... onun yerine gidip yaris almış ve hayatımın hatasını yapmıştım... Eminim senin c3 konfor ve donanımda yarisi 2 yle toplayıp 5 le çarpar...

    Evet vw bir acayipleşti... 1.sınıfla orta sınıf arasına sıkışıp kaldı.. ne üste çıkmayı kabul ediyor ne de orta sınıfta kalmayı... böyle olunca da saçma sapan şeyler yapıyor donanımlarla oynuyor.. mesela benim eski golf(2005 model) midline yani 2. sınıf donanımdı ve esp gibi hayati bir özellik vardı.. Bu donanım 2011 yeni kasa gelene kadar orta sınıftan alınıp en üst sınıfa konmuştu.. halbuki tam tersi olmalı her donanım sınıfında olmalıydı.. bu sene tekrar orta sınıf donanıma koymuşlar..

    Alıntıları Göster
    yahu arkadaşlar nerdeyse 15 günü aşkın bir süre oldu burdaki vw bayisine hiçbir araba gelmedi ya??? Nasıl bir durum anlamadım sen koskoca bayiisin hani araba gelse en azından bir iki caddy de gelir belki şansımızdan ama yok sanki kurudu ben bu işi bir türlü anlamlandıramadım.Kimileri diyor ki türkiyenin kotası doldu o yüzden giriş olmuyor kimileri diyor ki zam gelmesini bekliyorlar kimileri diyor ki fabrika üretmiyor ya arkadaşlar bakar mısınız şu dedikoduların sonu yok???? işin ilginç tarafı kimse de bu yetkili bayide içinde sağlıklı bir bilgiye de sahip değil??? ya bi araba alacaz nelerle uğraşıyoruz rabbim hayırlısın versin ne diyelim:):)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talham46

    yahu arkadaşlar nerdeyse 15 günü aşkın bir süre oldu burdaki vw bayisine hiçbir araba gelmedi ya??? Nasıl bir durum anlamadım sen koskoca bayiisin hani araba gelse en azından bir iki caddy de gelir belki şansımızdan ama yok sanki kurudu ben bu işi bir türlü anlamlandıramadım.Kimileri diyor ki türkiyenin kotası doldu o yüzden giriş olmuyor kimileri diyor ki zam gelmesini bekliyorlar kimileri diyor ki fabrika üretmiyor ya arkadaşlar bakar mısınız şu dedikoduların sonu yok???? işin ilginç tarafı kimse de bu yetkili bayide içinde sağlıklı bir bilgiye de sahip değil??? ya bi araba alacaz nelerle uğraşıyoruz rabbim hayırlısın versin ne diyelim:):)

    arkadasım biz 85 gun bekledik comfort teslimi içi artık gerisini sen dusun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_aktass357

    bu arada 1,9 1,6 tartısması yapıldı 1,6 gitmez cekmez ole bole derken aldık 1,6 ama ole rampada iyi cekiyo 2 vites dik rampada gazı dip yaptıgımda 80 km hıza ulastımki soldan kaptırıp cıktığım cok oluyo bide 3 viteste otoyolda 4 ,000 devirde 130 km hız yapıyoki bence bu tip araclar için cok iyi bi diğer 5 te zorlamadan 160 yaptım daha basmadım arac yeni diye arac daha 750 km de cok memnunuz aractan suan için yeni oldugundan sanırım cok yakıyo yol bilgisayarında 10,2 11,3 gibi rakamlar goruyorum kısın daha cok yakıyo bide istanbul malum dur kalk yapa yapa debriyaj balatısını sıyırcaz sonunda

    Alıntıları Göster
    hehehehe

    ilahi rapcep hocam, çok yaşayın akşem akşem güldürdünüz allah sizi de güldürsün emi....

    Yeni araç almıssınız, 3 ncü viteste 130 basmıssınız, 5 nci viteste 160 falan.

    Sonra yol bilgisayarı 10, 11 litre sarfiyat gösteriyomuş, az bile göstermiş hocam. Yahu bu araçlar bir kere sürat amacıyla değil, ticari amaçla üretilmiş, arkadaş normal süspansiyon yerine makas konulmuş, Böyle kullanmaya devam ederseniz yakında önce baskı balatası olmak üzere motoru kucağınıza alırsınız.:)))

    vw ülkem için hiçbir yatırım yapmadığından sevmem bu markayı ancak hangi aracı böyle kullansanız kısa sürede deforme olması normaldir.

    İyi sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan144

    hehehehe

    ilahi rapcep hocam, çok yaşayın akşem akşem güldürdünüz allah sizi de güldürsün emi....

    Yeni araç almıssınız, 3 ncü viteste 130 basmıssınız, 5 nci viteste 160 falan.

    Sonra yol bilgisayarı 10, 11 litre sarfiyat gösteriyomuş, az bile göstermiş hocam. Yahu bu araçlar bir kere sürat amacıyla değil, ticari amaçla üretilmiş, arkadaş normal süspansiyon yerine makas konulmuş, Böyle kullanmaya devam ederseniz yakında önce baskı balatası olmak üzere motoru kucağınıza alırsınız.:)))

    vw ülkem için hiçbir yatırım yapmadığından sevmem bu markayı ancak hangi aracı böyle kullansanız kısa sürede deforme olması normaldir.

    İyi sürüşler...

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_20448246/mpage_47/f_/key_//tm.htm#45976450

    Aşşağıdaki mesajı Reno kangoo forumuna yazdım.. Renocular heryerde ve herzaman vw'yi karalayıp bizleri enayi yerine koyuyor.. Biz de aynısını yapalım bakalım hoşlarına gidecekmi?

    Biri servotronik direksyon(araba seyir halinde değilken bile tek parmakla çevrilir) diğeri hidrolik direksyon

    biri esp asr gibi hayati özellikleri standart donanımda veriyor diğeri abs yi en ileri teknoloji diye yutturuyor..http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=222

    Biri yokuş kalkış desteği sunuyor.. diğeri paspası donanım diye yuttuyor...

    Ve tüm bu donanımları barındıran ve %100 Alman yapımı caddy 36,845 TL kangoo 37.350 tl...

    Bravo doğrusu.. İşte isim satmak bu olsa gerek . Gerçekten Renault Türkiye harika işler çıkartıyor... ve sonra ne oluyor biliyormusunuz reno fanatikleri gelip VW forumlarında vw'yi kötülüyor... işte sizin gibi fanatikler yüzünden reno hiçbir donanım sunmuyor size... Uyanın artık...



    Not: Reno fanatikleri naber hoşunuza gittimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Sayın Rocapitol ilginiz için teşekkür ederim.Cady'nin başlangıç versiyon fiyatı internet sitesindeki fiyat mı yoksa farklı bir fiyat mı?Başlangıç fiyatlı olanlarda tamponlar siyah mı gövde rengi mi?İlk yıl servis bakım fiyatları nedir biliyor musunuz?Ayrıca cady de kullanılan 1.6 TDI motorlar da triger kayışı mı var zincirli sistem mi var?



    Rica ederim... şu adreste donanımla ilgili ayrıntı var.. http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx
    Sanırım comfortlar gövde rengi tamponlu.. servis bakım fiyatlarını bilmiyorum ama servis kmsi 10.000 kmden 15.000' e çıkmış... bu iyi...
    kayışmı zincirmi var bu konuda da bir fikrim yok..

    yeni caddy kayışlıdır zincir degil...

    edit:ek bilgi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx

    listelerken ısıtmalı elektrikli aynaları koymamışlar donanımlar arasına.. Aynı zamanda coming home(arabadan eve gidiş ) ve leaving home (evden arabaya geliş gibi özellikleri de var ama burada geçmemiş...

    Bu arada ufak bir not.. ..Evden arabaya gelişte karanlıkta ışıkların yanması için kilit açma tuşuna basmak yeterli.. Nevarki coming homeun yani eve gidişin çalışması farklı....

    Bunun için anahtar kontaktayken bir kere sellektör yapmak gerekiyor.. Sonrasında son kapanan kapı ya da bagaj kapağından sonra araç ayarlanan süre kadar farları yakıyor(bende 10sn) ardından kendi kendine sönerek yolu görmenizi sağlıyor... Eğer herhangibir kapı yada bagaj kapağı tam kapanmazsa sönme işlemi gerçekleşmiyor.. akünün bitmemesi için bu noktaya dikkat etmek lazım..

    dostum anahtar kontak üzerinde olma şartı yok, zaten sellektör(tüm araçlarda öyledir sellektör bağımsız yapılabilir) için şart olmadığı gibi doğal olarak coming home için de şart değil.ben bugün merkezi kiliti test ettim tesadüfen, lunapark otoparkında park etmiştim aracı, iki sıra arkada idi biraz sık olan demir parmaklıklar vardı(ban yakındı) mesafe 150m civarında idi, sorunsuz bir şekilde aldı açma kapama sinyallerini.

    bu arada ses sorunu hallettim servise gittim, 40dk lık bir beklyişten sonra ses sorunu %100 giderilmiş olarak geldi aracım ve basit kontroller yaptılar ilgi çok iyiydi, sevdim servis elemanlarını, alaka tam not.(o da randevulu gitmediğim için 15-20dk ekstra beklemişim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayguns -- 16 Ocak 2011; 23:58:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayguns

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx

    listelerken ısıtmalı elektrikli aynaları koymamışlar donanımlar arasına.. Aynı zamanda coming home(arabadan eve gidiş ) ve leaving home (evden arabaya geliş gibi özellikleri de var ama burada geçmemiş...

    Bu arada ufak bir not.. ..Evden arabaya gelişte karanlıkta ışıkların yanması için kilit açma tuşuna basmak yeterli.. Nevarki coming homeun yani eve gidişin çalışması farklı....

    Bunun için anahtar kontaktayken bir kere sellektör yapmak gerekiyor.. Sonrasında son kapanan kapı ya da bagaj kapağından sonra araç ayarlanan süre kadar farları yakıyor(bende 10sn) ardından kendi kendine sönerek yolu görmenizi sağlıyor... Eğer herhangibir kapı yada bagaj kapağı tam kapanmazsa sönme işlemi gerçekleşmiyor.. akünün bitmemesi için bu noktaya dikkat etmek lazım..

    dostum anahtar kontak üzerinde olma şartı yok, zaten sellektör(tüm araçlarda öyledir sellektör bağımsız yapılabilir) için şart olmadığı gibi doğal olarak coming home için de şart değil.ben bugün merkezi kiliti test ettim tesadüfen, lunapark otoparkında park etmiştim aracı, iki sıra arkada idi biraz sık olan demir parmaklıklar vardı(ban yakındı) mesafe 150m civarında idi, sorunsuz bir şekilde aldı açma kapama sinyallerini.

    bu arada ses sorunu hallettim servise gittim, 40dk lık bir beklyişten sonra ses sorunu %100 giderilmiş olarak geldi aracım ve basit kontroller yaptılar ilgi çok iyiydi, sevdim servis elemanlarını, alaka tam not.(o da randevulu gitmediğim için 15-20dk ekstra beklemişim)

    Alıntıları Göster
    quote:

    dostum anahtar kontak üzerinde olma şartı yok, zaten sellektör(tüm araçlarda öyledir sellektör bağımsız yapılabilir) için şart olmadığı gibi doğal olarak coming home için de şart değil.ben bugün merkezi kiliti test ettim tesadüfen, lunapark otoparkında park etmiştim aracı, iki sıra arkada idi biraz sık olan demir parmaklıklar vardı(ban yakındı) mesafe 150m civarında idi, sorunsuz bir şekilde aldı açma kapama sinyallerini.

    bu arada ses sorunu hallettim servise gittim, 40dk lık bir beklyişten sonra ses sorunu %100 giderilmiş olarak geldi aracım ve basit kontroller yaptılar ilgi çok iyiydi, sevdim servis elemanlarını, alaka tam not.(o da randevulu gitmediğim için 15-20dk ekstra beklemişim)


    Dostum evet dediğin gibi de oluyor... ama kontağı hiç açmadan bunu denersen olmuyor:(diyelimki sadece kapıları açtın işte ozaman sellektör yapmıyor..) illaki bir müddet aracı kullanmış olmalısın...

    sesin gittiğine sevindim sorunsuz kullanımlar dilerim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayguns

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    http://ticariarac.vw.com.tr/fiyat_listesi/Default.aspx

    listelerken ısıtmalı elektrikli aynaları koymamışlar donanımlar arasına.. Aynı zamanda coming home(arabadan eve gidiş ) ve leaving home (evden arabaya geliş gibi özellikleri de var ama burada geçmemiş...

    Bu arada ufak bir not.. ..Evden arabaya gelişte karanlıkta ışıkların yanması için kilit açma tuşuna basmak yeterli.. Nevarki coming homeun yani eve gidişin çalışması farklı....

    Bunun için anahtar kontaktayken bir kere sellektör yapmak gerekiyor.. Sonrasında son kapanan kapı ya da bagaj kapağından sonra araç ayarlanan süre kadar farları yakıyor(bende 10sn) ardından kendi kendine sönerek yolu görmenizi sağlıyor... Eğer herhangibir kapı yada bagaj kapağı tam kapanmazsa sönme işlemi gerçekleşmiyor.. akünün bitmemesi için bu noktaya dikkat etmek lazım..

    dostum anahtar kontak üzerinde olma şartı yok, zaten sellektör(tüm araçlarda öyledir sellektör bağımsız yapılabilir) için şart olmadığı gibi doğal olarak coming home için de şart değil.ben bugün merkezi kiliti test ettim tesadüfen, lunapark otoparkında park etmiştim aracı, iki sıra arkada idi biraz sık olan demir parmaklıklar vardı(ban yakındı) mesafe 150m civarında idi, sorunsuz bir şekilde aldı açma kapama sinyallerini.

    bu arada ses sorunu hallettim servise gittim, 40dk lık bir beklyişten sonra ses sorunu %100 giderilmiş olarak geldi aracım ve basit kontroller yaptılar ilgi çok iyiydi, sevdim servis elemanlarını, alaka tam not.(o da randevulu gitmediğim için 15-20dk ekstra beklemişim)


    arkadasım ses sorununu servis nasıl halletti yani sorun sudur diye bahsetmistir cunku bizim aractata arka bagaj kapagının ordan ses geliyo bozuk yollarda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan144

    hehehehe

    ilahi rapcep hocam, çok yaşayın akşem akşem güldürdünüz allah sizi de güldürsün emi....

    Yeni araç almıssınız, 3 ncü viteste 130 basmıssınız, 5 nci viteste 160 falan.

    Sonra yol bilgisayarı 10, 11 litre sarfiyat gösteriyomuş, az bile göstermiş hocam. Yahu bu araçlar bir kere sürat amacıyla değil, ticari amaçla üretilmiş, arkadaş normal süspansiyon yerine makas konulmuş, Böyle kullanmaya devam ederseniz yakında önce baskı balatası olmak üzere motoru kucağınıza alırsınız.:)))

    vw ülkem için hiçbir yatırım yapmadığından sevmem bu markayı ancak hangi aracı böyle kullansanız kısa sürede deforme olması normaldir.

    İyi sürüşler...

    arkadasım tamamda ben surekli 3 uncu viteste 130 yada 5 te 160 ı zorlamıyorumki bu denemelerimden farklı olarak sehir içi normal karma kullanımda 320 tl lik yakıt ile 1020 km yol yaptı arac buda bana az geldi 1,5 depo ya tekabul ediyo...aracların ticari maksatla uretildiğini zaten herkes biliyo makas olması bu aracın 160 170 km hızlarda aracın baskı balatasını yemez motoruda indirmez dur kalk debriyaj uzerinde ayagı bekletmek baskıyı yer yuksek devirlerde surekli motoru zorlamak motor bloklarına turboya zarar verir bu bilgileri bildiğini varsayıyorum ki cogu otomobiliden daha guclu motoru var aracın her ne kadar ticari olsada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol

    http://forum.donanimhaber.com/m_20448246/mpage_47/f_/key_//tm.htm#45976450

    Aşşağıdaki mesajı Reno kangoo forumuna yazdım.. Renocular heryerde ve herzaman vw'yi karalayıp bizleri enayi yerine koyuyor.. Biz de aynısını yapalım bakalım hoşlarına gidecekmi?

    Biri servotronik direksyon(araba seyir halinde değilken bile tek parmakla çevrilir) diğeri hidrolik direksyon

    biri esp asr gibi hayati özellikleri standart donanımda veriyor diğeri abs yi en ileri teknoloji diye yutturuyor..http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=222

    Biri yokuş kalkış desteği sunuyor.. diğeri paspası donanım diye yuttuyor...

    Ve tüm bu donanımları barındıran ve %100 Alman yapımı caddy 36,845 TL kangoo 37.350 tl...

    Bravo doğrusu.. İşte isim satmak bu olsa gerek . Gerçekten Renault Türkiye harika işler çıkartıyor... ve sonra ne oluyor biliyormusunuz reno fanatikleri gelip VW forumlarında vw'yi kötülüyor... işte sizin gibi fanatikler yüzünden reno hiçbir donanım sunmuyor size... Uyanın artık...



    Not: Reno fanatikleri naber hoşunuza gittimi?


    bu karşılaştırmayı yapan cahil insan mı acaba ?
    Arabadan anlıyormuymuş ki hiç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapcep
    arkadasım ses sorununu servis nasıl halletti yani sorun sudur diye bahsetmistir cunku bizim aractata arka bagaj kapagının ordan ses geliyo bozuk yollarda


    arkadaşım direk servis müdürü ilgilendi benim araçla aracı aldı o götürdü, sonra araç gelmiş(ben bekleme salonundayım tabi bu sıralar) gelince de benim yanıma servis müdürü kendisi geldi beyfendi aracınız tamam arkadaşlar sorunu çözmüşler dedi, buyrun birde beraber test edebiliriz. direk test olayına girince de bende hengamede somadım ses gitmişmi gitmemişmi derken konsantre olunca aracın içinde. üzgünüm, ama bence servise bi gidin mutlaka.ben servisten çok memnun kaldım şahsen bu arada benim gittiğim servis antalya, başaran tabi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol
    sesin gittiğine sevindim sorunsuz kullanımlar dilerim....


    teşekkürler dostum, yahu sorma arabanın keyfi şimdi daha da bir hoş oldu sanki, cumartesi akşamı arkadaşlara hafif bir şov yaptım.(özellikle ESP şovumdan baya etkilendiler,daha doğrusu bizim caddy nin ESP sinden)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.