Şimdi Ara

cadyy tdi motoru hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sorum şu euro dizel alın dediler ama kitapcık da normal düz teknoloşi dizellere normal mazot konması gerekiyor gibi kafamda bir bilgi kaldı ...tdi yazısının sonundaki (i)kırmızı olanlar euro kullansınlar ama düz dizelere normal diyorlar sizce benim 2004 caddy hangi mazot kullanıyım sonu kırmızı değil.şimdiden yazımlar için teşekkürler



  • dostum aracının motorunun uzun sure sana hızmet vermesını ısıtyosan mecburen euro dıesel kullancaksın

    "i" kırmızı olmus grı olmus fark etmez turbolu araclarda euro dıesel sart

    opet,total tavsıyemdır
  • CADDY de kırmızı "I" versiyon yok ama bu motor zaten TRANSPORTER daki 105 HP lik motor yani "I" sı kırmızı motor ama CADDY de kırmızı değil.
    Şimdi şöyle birşey var;
    Bu konuyu defalarca tartıştık ama, TDI çok eski (heralde 10yıldan fazla oldu) bir teknoloji. Bu motor ilk çıktığında eurodiesel yoktu herkes normal diesel kullanıyodu bu motorlara ve sorun da olmuyordu. Eurodiesel kükürt oranı düşük olduğu için motorda kurumlanmayı önlüyor, bu yüzden motor için faydalı olabilir. Ama emisyon oranı yani çevre için kullanımı bu kadar tavsiye ediliyor bence.
  • Caddy lerde euro yada normal mazot kullanmanın bir farkı var , çekiş değişiyor. Bendeki caddy bir , fabrikadaki caddy iki , yakın bir arkadaştaki caddy üç , bu üç araçta sıfır alındı ve eurodiesel kullanıldı , 15-30 bin km aralıklarla düzenli ve kesinlikle aksatmadan carbonclean yaptırıldı ( onno ustanın tavsiyesi ) sonuç bu üç araçta her biri farklı zamanlarda 70-80 bin km ler arasında serviste tam 10 ar gün motor içi kurum temizleme bahanesi ile yatırıldı ve dediklerine göre yarı motor indirmek gibiymiş , motorun tamamının kurumunu alıyorlarmış .


    1- Müşteri şikayeti olmadan ve ufacık bir şeye bile koca koca fatura kesen servis bir para talep etmeden niye böyle bir uygulama yapıyor.?

    2- en fazla her 30 bin km de karbon temizliği yapılan ve yakıtı şehir içinden yakıt şirketlerinin kendine ait pompalardan alınan, gırtlağından euro diesel hariç bir yakıt geçmeyen bu üç araç nedir şimdi yani ?

    Sonuç : Bence hiç ehemmiyeti yok istediğiniz yakıtı yakın . nasıl olursa olsun zaten bahsettiğim km lerde bu her caddy için geçerli araçlarınızı bir bahane ile serviste 10 gün gibi sürelerde yatıracaklar , sebebi ama kurum ama başka bişey , ne olduğunu ağızlarından alamıyorsunuz , bunları daha öncede yazdım buralarda ,




  • Sayın @ADAC çok çekmişsiniz servislerden
  • dostum anlattıgın olay cok garıp
    10 gun ne demek ya
    sen o arabayla tıcaret yapıyosun
    en azınsan ben 1 gun araban yatsa dunya kadar zararım olur
    ben olsam 10 gunluk zarar ıcın servısı mahkemeye veırırım
  • arkadaşlar çok ayrıntılı yazamıyorum , sıfır 3 caddy aldık, ülkemize gelen yeni kasa 10 caddy den 3 ünü yani , daha sonraları millet 1ay bekledi . neler neler yaşadık , sıfır arabaya ilk bir yıl içinde birine 25 milyar bakım içinde harcamışız , diğerinede o paraya yakın . şimdikilerde sorun varmı yokmu bilmem , ancak bizim aldığımız dönemde araçların çok aceleye geldiği belliydi , birinde içeride tutunma kolu yoktu , ama sürgülü cam vardı , diğerinde küllük altında ki çene çok uzundu diğerinde vites topuzu farklıydı felan felan . uzatmayayım . çünkü ne hikmetse bu formda elimde fatura ve servis kayıtları olmasına rağmen haksız çamur atıyormuşum muamelesi yapıp yazılarımı engelliyorlar. evet Doğuş - Erel dahil çektim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.