Şimdi Ara

HDİ,CDTİ,TDCİ,CRDİ,TDİ,DCİ,MULTİJET,D4D (DİZEL ARAÇ İÇİN HANGİSİ DERSİNİZ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
20.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR DİZEL ARAÇ ALAN KİŞİLERİ BİR NEVİDE OLSA BILGILENDIRMEK AMAÇLI AÇILMISTIR.


    HDİ,CDTİ,TDCİ,CRDİ,TDİ,DCİ,MULTİJET (DİZEL ARAÇ İÇİN HANGİSİ DERSİNİZ NEDEN)


    DAYANIKLILIK VE PERFORMANS OLARAKTA AYIRSANIZ IYI OLUR

    EDİT:BMW VE MERCEDES DİZELLERİ HARİÇTİR....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 21 Kasım 2009; 0:09:58 >



  • tsi benznili

    hdi=tdci sadece motor ise soru multijet (değişken geometrili turbo 1.6 120 hp 300nm tork)
  • CDTI 90 HP ve Multijet 75 HP kullanicisi olarak soylemek isterim ki, 1750 d/d'ye kadar tam anlamiyla surunduruyorlar.

    Bir de, motor tavsiyesini performans icin mi istiyorsun, yoksa dayaniklilik mi? Multijet olan arac $u anda 150.000 km'nin ustunde ve personel araci olarak fazlasiyla hor kullanilmasina ragmen yoluna aynen devam ediyor.

    Guc diyorsan da, Multijet'in 75 HP olani da var, 120 HP de, CDTI'in da 75 HP'ligi de var, 125 HP'ligi de (her ne kadar TR'de satilmasa da 1.7 CDTI mevcut.)
  • Motor olarak burada belirtilen motorların isimleri farklı ama aslında bir çoğu aynı motor bunlardan en iyisi diyebileceğim fıatın geliştirdiği 120 bglik hali

    hazırda bravoda kullanılan 1.6 multi-jet motor sonrasında ford peugeot ve citroen araçlarında kullanılan 109 bglik 1.6 litrelik dizel motor derim ama

    hyundailerinde dizel motorları oldukça başarılı ver performanslı era da kullanılan 110 bglik 1.5 motor ayrıca kia ceratoda kullanılan 115 bglik crdi motorda

    iyi bir seçenek 1.4 ltlik fiesta 206-207 ve c3 de kullanılan 68 bglik dizel motor ise şehir içi için yeterli bir performans sunuyor ama fazlada performans

    beklememek gerekir ama yeni bir araç alacak olsam 120 bglik bravo 109 bglik ford focus tdci veya 115 bglik kia ceratoyu tercih ederdim doğrusu
  • Birkere multijet dedigimizde aklımıza ilk 1.3 olanlar gelıyor , aynı motor opeldede kullanılıyor ve bana sorarsanız performans açısından berbat bir motor,Onun haricinde sorunlu bir motor değil ve astra gibi ağır bir araçta bile kullanılıyor.. Onun haricindeki 1.6 105 bg lik ve 1.6 120 bg lik multijet motorların performansı gayet güzel ancak kullanmadıgım icin bilemicem..

    Volkswagenin Tdi motorları çok övülüyor , Ve birçok firma bu motorları kullanıyor.. Buna audi de dahil..

    Renaultun Dci motorları yine en çok tutulan seçenekler arasında ama benım hiç ısınamadıgım bir motor Dci..Normal dizellere göre çalışma prensibi daha farklı ve Turbo patlaması sorunu cok fazla çıkarıyor..

    Tdci ve Hdi ya gelırsek temelde aynı motor sayılabılır ancak farklı yönleri tabikide var , Hdi daha çok ailesel kullanıma yönelikken Tdci daha uzun süreli ve daha çok kullanım amaçlı bir motor.. Fiestada kullanılan 1.4 tdci gayet başarılı ve pek sorun çıkarmıyor ancak bu iki motor seçeneğindede ses oldukça fazla resmen kafa ağrıtıyor..

    Crdi ya gelirsek; Bu motor gördüğüm kadarıyla en sorunsuz dizel motorlar arasında, çok sessiz çalışıyor ve crdi motoru ticari araçda kullanmıcaksanız aile kullanımı için dayanıklıdır..

    Ve gelelim en güzeline...

    CDİ ; mercedesde kullanıyor ve üstüne tanımıyorum şu yukardakılerın ve nıcelerının hepsıne bin basar..




  • 3 seneden beri Cerato 1.5 Crdi 102 hp kullanıyorum. Diğerlerine göre bariz şekilde sessiz bir dizel motor. Ayrıca Yeni Cerato da 126.0 hp lik motoru da ve Ceed deki 1.6 90 hp lik tasarruflu motoru da tavsiye ederim.
  • arkadaşlar zaten küçük hacimli dizellerin turbo devreye girene kadar düşük devirlerde güç üreteni dünyada yok;
    o nedenle bunu bir dezavantaj olarak görmemek gerek.

    bende M.jet diyorum,

    çünkü trigerde zinci kullanması, doğru kullanıldığında gerçekten uzun ömürlü olması,

    performans olarak aynı hacimdeki bir çok atmosferik benzinli ile karşılaştırılabilecek olması,

    son olarak ülkemizde çok yaygın kullanılması (parça ve bakım masraflarında etkili bence) bu motoru emsallerine göre öne çıkarıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar
    19 yıl önce açıldı
    MONDEO TDCİ YAKIT
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben bi degide okumuştum.Dizel motorları karşılaştırıyordu.En sessiz ve en homojen güç dağılımı=crdi motor olarak belirtiyodu.
    Yani en iyisi crdi diyodu.Bana kalırsada öyle.
  • MULTIJET
  • TSI kendini dizel sanan benzinli ama şehiriçinde bunu unutuyor, ara sıra hatırlatmak gerekiyor.
  • şuanki duruma göre crdi ile multijet motor baya önde.

    bana göre tigeri zincir oldugu için multijet dayanıklıdır.

    dci,hdi ve crdi de sessiz ve performansllı dır bu benım şahsı görüşüm.
    bi arkadaş demışkı hdi motor çok seslı bence yanlış bende hadi motor kullanıcısıyım zira bende ses söz konusu degıl .benımkının kılometresi az diyemı öyle acaba.


    yorumların devamını beklıyoruz degerlı arkadaşlar ...
  • CRDI 1.6 115 hp ne arasanız var. Ekonomi, Performans, Sessizlik, Dayanlıklılık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    şuanki duruma göre crdi ile multijet motor baya önde.

    bana göre tigeri zincir oldugu için multijet dayanıklıdır.

    dci,hdi ve crdi de sessiz ve performansllı dır bu benım şahsı görüşüm.
    bi arkadaş demışkı hdi motor çok seslı bence yanlış bende hadi motor kullanıcısıyım zira bende ses söz konusu degıl .benımkının kılometresi az diyemı öyle acaba.


    yorumların devamını beklıyoruz degerlı arkadaşlar ...


    CRDI motorlarda zincirlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    şuanki duruma göre crdi ile multijet motor baya önde.

    bana göre tigeri zincir oldugu için multijet dayanıklıdır.

    dci,hdi ve crdi de sessiz ve performansllı dır bu benım şahsı görüşüm.
    bi arkadaş demışkı hdi motor çok seslı bence yanlış bende hadi motor kullanıcısıyım zira bende ses söz konusu degıl .benımkının kılometresi az diyemı öyle acaba.


    yorumların devamını beklıyoruz degerlı arkadaşlar ...



    crdide de triger zincir




  • arkadaşlar ben crdi zincirsizdir demedimki. ama dayanıklılık olarak multijet sessizlik olarak crdi dedim

    multijet kadar dayanıklı degildir multijetten sonra ilk sıra crdinindir ama dayanıklılıkta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 20 Kasım 2009; 17:29:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    3 seneden beri Cerato 1.5 Crdi 102 hp kullanıyorum. Diğerlerine göre bariz şekilde sessiz bir dizel motor. Ayrıca Yeni Cerato da 126.0 hp lik motoru da ve Ceed deki 1.6 90 hp lik tasarruflu motoru da tavsiye ederim.

    toyota d4d dizelin elinesessizlik konusunda kimse su dökemez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    3 seneden beri Cerato 1.5 Crdi 102 hp kullanıyorum. Diğerlerine göre bariz şekilde sessiz bir dizel motor. Ayrıca Yeni Cerato da 126.0 hp lik motoru da ve Ceed deki 1.6 90 hp lik tasarruflu motoru da tavsiye ederim.

    toyota d4d dizelin elinesessizlik konusunda kimse su dökemez...

    evet çok başarılı toyotoda sessizlik ve dayanıklılıkta benım bı hacı abımde vardı tanıdık 230bin kmdeydı 2005 corolla dizel tık yoktu şimdi onu sattı 2008 48binde corolla aldı oda aynı şekil sessiz sana katılıyorum arkadaşım ama crdide çok sessiz bi hassa eralar




  • En sıkı dizel motorlar BMW'de bence.

    320d, 520d : 2.0 litre 177hp güç, 350Nm tork ve oldukça düşük tüketim.
    335d, 535d : 3.0 litre çift turbolu 286hp güç, 580 Nm tork (bu motorun üstüne dizel var mı bilmiyorum)
  • multijet-crdi-d4d
    bu 3ü bana göre sessiz.
    tdci çok sesli.ama dayanıklı gibi hissediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    En sıkı dizel motorlar BMW'de bence.

    320d, 520d : 2.0 litre 177hp güç, 350Nm tork ve oldukça düşük tüketim.
    335d, 535d : 3.0 litre çift turbolu 286hp güç, 580 Nm tork (bu motorun üstüne dizel var mı bilmiyorum)

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.