Şimdi Ara

HDİ,CDTİ,TDCİ,CRDİ,TDİ,DCİ,MULTİJET,D4D (DİZEL ARAÇ İÇİN HANGİSİ DERSİNİZ) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
20.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.


    Alıntıları Göster
    2007 Model Passat 2.0 TDI 140HP (103kW) PumpeDüse
    2010 Model Passat 2.0 TDI 140HP (103kW) CommonRail Motor
    2008 Model Mercedes C220 CDI 170HP

    Eski 2.0 TDI PumpeDüse Motor Traktör gibi sesli calisiyordu ve Yakit tüketimi coktu. Simdi yeni 2.0 TDI CommonRail Motor cok sessiz ve sakin calisiyor ayni zamanda Yakit tasarrufu var PumpeDüse Motor´a göre. Bu sessizligi Mercedes C220 CDI Motorunda´da hissettim, aracin icinde hic bir Ses yok !! Güc konusunda tabiki Mercedes önde, nedeni ise Büyük hacimli Motoru ve yüksek Beygir sayisi.

    Yakit konusunda PumpeDüse ile ayni kullanim tarzinda bir Depo (70Litre) ile 850-900 km arasi yaparken, simdi 2.0 TDI CommonRail Motor ile arac daha agir olmasina ragmen (Variant) ve DSG Tiptronik sanziman oldugu halde bir Depo (70Litre) ile 90% Sehir ici ve 10% Otoban 1.000 Kilometre yapiyorum birazda DSG sayesinde tabiki, tasarruflu bir sekilde Vites degistiriyor. Mercedes ile kücük Deposu sayesinde (60 Litre) bir depo ile Sehir ici 700 Kilometre Sehir disi ise 900 Kilometre yapiyor, Mercedes 5 Vites Otomatik sayesinde cok yakiyor.

    Her iki aracta Motor´larida Canavar gibi masallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YasinDE

    2007 Model Passat 2.0 TDI 140HP (103kW) PumpeDüse
    2010 Model Passat 2.0 TDI 140HP (103kW) CommonRail Motor
    2008 Model Mercedes C220 CDI 170HP

    Eski 2.0 TDI PumpeDüse Motor Traktör gibi sesli calisiyordu ve Yakit tüketimi coktu. Simdi yeni 2.0 TDI CommonRail Motor cok sessiz ve sakin calisiyor ayni zamanda Yakit tasarrufu var PumpeDüse Motor´a göre. Bu sessizligi Mercedes C220 CDI Motorunda´da hissettim, aracin icinde hic bir Ses yok !! Güc konusunda tabiki Mercedes önde, nedeni ise Büyük hacimli Motoru ve yüksek Beygir sayisi.

    Yakit konusunda PumpeDüse ile ayni kullanim tarzinda bir Depo (70Litre) ile 850-900 km arasi yaparken, simdi 2.0 TDI CommonRail Motor ile arac daha agir olmasina ragmen (Variant) ve DSG Tiptronik sanziman oldugu halde bir Depo (70Litre) ile 90% Sehir ici ve 10% Otoban 1.000 Kilometre yapiyorum birazda DSG sayesinde tabiki, tasarruflu bir sekilde Vites degistiriyor. Mercedes ile kücük Deposu sayesinde (60 Litre) bir depo ile Sehir ici 700 Kilometre Sehir disi ise 900 Kilometre yapiyor, Mercedes 5 Vites Otomatik sayesinde cok yakiyor.

    Her iki aracta Motor´larida Canavar gibi masallah

    Alıntıları Göster
    dizel Deyince TDI 6.0 V12 TDI 1,000 Nm Torque varmı üzerine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaggeredByRuhtan -- 31 Ocak 2010; 16:53:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan

    dizel Deyince TDI 6.0 V12 TDI 1,000 Nm Torque varmı üzerine

    Alıntıları Göster
    Multijet halk arabaları içersinde dizel duayeni olan bir teklonojidir bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    Multijet halk arabaları içersinde dizel duayeni olan bir teklonojidir bence.

    Alıntıları Göster
    1.5 dci yakıt konusunda gayet başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt RC

    1.5 dci yakıt konusunda gayet başarılı.

    Alıntıları Göster
    TDI VE DCİ ikiside bayet başarılı ve ekonomik motorlar caddt 1.9tdı kullandım 1 yıl acayip makineydi şuanda master 2.5 dci kullanıyorum hem ekonomik hem güçlü tabi basınca ekonomiklik kalkıyor her arabada olduğu gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    TDI VE DCİ ikiside bayet başarılı ve ekonomik motorlar caddt 1.9tdı kullandım 1 yıl acayip makineydi şuanda master 2.5 dci kullanıyorum hem ekonomik hem güçlü tabi basınca ekonomiklik kalkıyor her arabada olduğu gibi

    Alıntıları Göster
    ben d4d derim focuscu tdci, vw ci tdi, fiatcı multijet der bu kadar basit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.


    Alıntıları Göster
    bukadar .ok seçenek hangisini neden seçerdiniz dizel araçlardan bende hiç anlamıyorum multijet dizel nasıl oluyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danydarco1983

    bukadar .ok seçenek hangisini neden seçerdiniz dizel araçlardan bende hiç anlamıyorum multijet dizel nasıl oluyor acaba?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Eski 2.0 TDI PumpeDüse Motor Traktör gibi sesli calisiyordu ve Yakit tüketimi coktu.

    Bu dediğin motorsa sahip Passat'lar peynir ekmek gibi sattı bu memlekette .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.


    Alıntıları Göster
    dizel dediğin zaman akla CDI gelir her ne kadar TDI'yı övselerde CDI blue effencyler bin basar onlara ama bence multijet bu seçeneklerin arasında en iyisi gibi performans var vergisi az yakıtıda fena değil bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    dizel dediğin zaman akla CDI gelir her ne kadar TDI'yı övselerde CDI blue effencyler bin basar onlara ama bence multijet bu seçeneklerin arasında en iyisi gibi performans var vergisi az yakıtıda fena değil bence...

    Alıntıları Göster
    Şu anda Türkiye piyasasında ki en iyi iki dizel motor bana göre 1.5 CRDi 110 bg ve 1.6 multijet 120 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.


    Alıntıları Göster
    2004 punto multijet 1.3 dizel 70 bg-- şehir içi fulledim sonra gezdim-dolaştım antalya sokaklarında sıkışık trafikte 664 km gittikten tekrar fulleyim bakayım şehir içi ne kadar yakıuyorum deyim dedim 664 km de 32,2 litre eurodizel yani 98 TL yakmışım, şehirler arası izmirden anatlyaya gelirken de 100 km'de 3,6 litre eurodizel yakmıştım bu da yol bilgisayarının verisi, deponun da 49 litre olduğundan yola çıkarak şehirler arası bir depo ile yaklaşık 1350 km şehir içi bir depo ile yaklaşık 1040 km aracın satıcı olmadığım için verilerime tamamen güvenebilirsinizi,, babam fiatın sahibi falan da değil, ha buarada şehir içinde çok sakin kullanırım gaza fazla yüklenmem, şehirler arası da 90'ı geçmem,, ölçümlerimi böyle değerlendirin...

    şuna da değinmeden geçemiycem, kafamda corolla d-4d var kesinlikle param olunca yöneleceğim ilk araç, ya o nasıl bişey öyle yaa benzinliden sessiz çalışacak utanmasa,, bmw mercedes in son modellerinden daha sessiz çalışıyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Multijet te (1.6 105 hp ve 120 hp den bahsediyorum, 1.3 ü bilmiyorum fakat sanırım o da aynı şekildedir.) Turbo Sabit Geometrili ve Ford-PSA grubunun dizeli (1.6 109hp) ise Turbo değişken geometrili .

    Sabit ve değişken geometrili Turbonun ne gibi farkları var? (Yakıt-Performans ve birçok konuda değerlendirir misiniz?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musti_515 -- 11 Mart 2010; 14:24:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk





    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı






    Mondeo 2.0 TDCI'nın,Passat 2.0 TDI'ın,Jetta 1.6 TDI'ın vs. fiyatları pek de garibanlara göre değil.

    sen peki cdi220 yada e250 (s serisini söylemıyorum bile) dizel mercedesin
    520d , 535d 7,40d
    ile bu dedigin markalarını kıyaslıyınca baya ucuz gelıyor.


    Audi nin TDI motorları ile bi kıyasla bakalm ucuz mu geliyor gene



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cdmpf -- 11 Mart 2010; 19:35:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk





    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı






    Mondeo 2.0 TDCI'nın,Passat 2.0 TDI'ın,Jetta 1.6 TDI'ın vs. fiyatları pek de garibanlara göre değil.

    sen peki cdi220 yada e250 (s serisini söylemıyorum bile) dizel mercedesin
    520d , 535d 7,40d
    ile bu dedigin markalarını kıyaslıyınca baya ucuz gelıyor.


    Audi nin TDI motorları ile bi kıyasla bakalm ucuz mu geliyor gene

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyler_014 -- 13 Mart 2010; 14:23:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyler_014


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk





    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı






    Mondeo 2.0 TDCI'nın,Passat 2.0 TDI'ın,Jetta 1.6 TDI'ın vs. fiyatları pek de garibanlara göre değil.

    sen peki cdi220 yada e250 (s serisini söylemıyorum bile) dizel mercedesin
    520d , 535d 7,40d
    ile bu dedigin markalarını kıyaslıyınca baya ucuz gelıyor.


    Audi nin TDI motorları ile bi kıyasla bakalm ucuz mu geliyor gene

    tdi volkswagenin


    Audi neyin peki?VW nin

    tdi ın üreticisinin VW olduğunu biliyorum.Fakat sadece VW de kullanılmıyor.Audi de aynı motoru kullanıyor.Arkadaş VW nin 1-2 aracı ile mercedes ve bmw yi kıyaslayıp fiyatda hafif kaldıklarını söyledi.Onun üzerine bnde bu markaları Audi ile kıyaslaması gerektiğini belirttim.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cdmpf -- 11 Mart 2010; 23:15:22 >




  • Multijet 105 HP sabit geometrili ve 120 HP olan ise değişken geometrili imiş.

    Variable and Fix Geometri Turbo


    quote:

    Orijinalden alıntı: musti_515

    Arkadaşlar Multijet te (1.6 105 hp ve 120 hp den bahsediyorum, 1.3 ü bilmiyorum fakat sanırım o da aynı şekildedir.) Turbo Sabit Geometrili ve Ford-PSA grubunun dizeli (1.6 109hp) ise Turbo değişken geometrili .

    Sabit ve değişken geometrili Turbonun ne gibi farkları var? (Yakıt-Performans ve birçok konuda değerlendirir misiniz?)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: tyler_014


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk





    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı






    Mondeo 2.0 TDCI'nın,Passat 2.0 TDI'ın,Jetta 1.6 TDI'ın vs. fiyatları pek de garibanlara göre değil.

    sen peki cdi220 yada e250 (s serisini söylemıyorum bile) dizel mercedesin
    520d , 535d 7,40d
    ile bu dedigin markalarını kıyaslıyınca baya ucuz gelıyor.


    Audi nin TDI motorları ile bi kıyasla bakalm ucuz mu geliyor gene

    tdi volkswagenin


    Audi neyin peki?VW nin

    tdi ın üreticisinin VW olduğunu biliyorum.Fakat sadece VW de kullanılmıyor.Audi de aynı motoru kullanıyor.Arkadaş VW nin 1-2 aracı ile mercedes ve bmw yi kıyaslayıp fiyatda hafif kaldıklarını söyledi.Onun üzerine bnde bu markaları Audi ile kıyaslaması gerektiğini belirttim.





    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyler_014 -- 13 Mart 2010; 14:22:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyler_014


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: tyler_014


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk





    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    kardeş bmw ve mercedese rakıp yok. ama biz burda onlara göre garıban işi olan dızellerı tartışıyoruz kardeş zaten otür arabalar alan kişiler buraya bakmazkı deger degmezine bakmaz gidip alır demı






    Mondeo 2.0 TDCI'nın,Passat 2.0 TDI'ın,Jetta 1.6 TDI'ın vs. fiyatları pek de garibanlara göre değil.

    sen peki cdi220 yada e250 (s serisini söylemıyorum bile) dizel mercedesin
    520d , 535d 7,40d
    ile bu dedigin markalarını kıyaslıyınca baya ucuz gelıyor.


    Audi nin TDI motorları ile bi kıyasla bakalm ucuz mu geliyor gene

    tdi volkswagenin


    Audi neyin peki?VW nin

    tdi ın üreticisinin VW olduğunu biliyorum.Fakat sadece VW de kullanılmıyor.Audi de aynı motoru kullanıyor.Arkadaş VW nin 1-2 aracı ile mercedes ve bmw yi kıyaslayıp fiyatda hafif kaldıklarını söyledi.Onun üzerine bnde bu markaları Audi ile kıyaslaması gerektiğini belirttim.





    audi vw nin dersen zaten sana başka cvp yazmam ben , o zaman aynı motoru kullandığı için ford ve peugeot da birbirinin olsun, tdi vw üretir audiye de satar,, aynı peugeot citroenin hdi üretip forda volvoya stması ve fiatın da multijeti opele satması gibi, fiatla opel de aynı olsun bari aynı motoru kullanıyolar nasılsa, hadi skoda vw nin desen anlıcam direksiyon amblemini değiştirip aynı araçları üretiyolar birbirinin servisinden parça alıyosun birbirine uyuyo ama git audi ve vw yi biraz daha dikkatli incele bence, iyi günler...




    Audi yi VW satın almştır.Audi markası VW nindir.Aksini iddaa edeni muhattap almam.Önce biraz araştırma yap oku öğren ondan sonra akıl ver.
    "Audi, Alman bir otomobil şirketidir; Volkswagen grubunun bir markasıdır."




  • Arkadaşa katılıyorum ayrıca HDI dediğiniz motoru FORD (TDCI) ve PSA nın ortak üretimi diye biliyorum. Kimsenin kimseden satın aldığı yok.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    Audi yi VW satın almştır.Audi markası VW nindir.Aksini iddaa edeni muhattap almam.Önce biraz araştırma yap oku öğren ondan sonra akıl ver.
    "Audi, Alman bir otomobil şirketidir; Volkswagen grubunun bir markasıdır."


  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti_515

    Arkadaşa katılıyorum ayrıca HDI dediğiniz motoru FORD (TDCI) ve PSA nın ortak üretimi diye biliyorum. Kimsenin kimseden satın aldığı yok.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    Audi yi VW satın almştır.Audi markası VW nindir.Aksini iddaa edeni muhattap almam.Önce biraz araştırma yap oku öğren ondan sonra akıl ver.
    "Audi, Alman bir otomobil şirketidir; Volkswagen grubunun bir markasıdır."




    Alıntıları Göster
    Corporate structure, brands and companies

    The Volkswagen Group comprises nine active automotive companies, and their corresponding marques:

    Germany AUDI AG, the Audi Group, and the Audi marque
    99.55% ownership; the Audi marque is the sole active marque of the former Auto Union, bought from Daimler-Benz on 30 December 1964.

    Audi AG wholly own the private high performance subsidiary company, quattro GmbH.

    Italy Automobili Lamborghini S.p.A.,[3] and the Lamborghini marque
    100% ownership by Audi AG; company was bought in June 1998.

    United Kingdom Bentley Motors Limited,[3] and the Bentley marque
    100% ownership by Volkswagen AG; the company (at the time known as Rolls-Royce & Bentley Motors Ltd.) was bought on 28 July 1998 from Vickers, but did not include the 'Rolls-Royce' brand name. The Rolls-Royce marque was subsequently restarted by BMW who had licensed the brand from Rolls-Royce plc.

    France Bugatti Automobiles S.A.S., and the Bugatti marque
    100% ownership via the Volkswagen France subsidiary, Bugatti Automobiles S.A.S. was created after Volkswagen Group purchased the right to the Bugatti marque.[32]

    Spain SEAT, S.A.,[3] and the SEAT marque
    initially in 1982 a co-operation agreement with Audi AG; 51% (1986). 100% ownership by the Volkswagen Group since 1990, and was the first non-German subsidiary of the Group.

    Czech Republic Škoda automobilová a.s.,[3] Škoda Auto, and the Škoda marque
    100% ownership since 1999.

    Germany Volkswagen Passenger Cars, and the Volkswagen marque
    the founding marque of the company, 100% ownership.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.