Şimdi Ara

HDİ,CDTİ,TDCİ,CRDİ,TDİ,DCİ,MULTİJET,D4D (DİZEL ARAÇ İÇİN HANGİSİ DERSİNİZ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
20.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tony. Montana.

    Dizel motorlarda en dayanıklısı %90 gibi büyük bir oran vererek ford diyorum, yani = TDCI.Adamlar ticari araçların babasını üretiyorlar.Yılların tecrübesi var bence Ford her zaman dizelde başarılıdır aynı zamanda performanslı. (Ör. Yeni Focus)

    Eğer ekonomi istiyorsan Opelin CDTI dizelleri bu konuda çok başarılıdır. (Fiat Mujtijet de aynı şekilde...) CO2 salınımları düşüktür ve çevreci motorlardır.Dayanıklıdır.

    Toyotanın dizel motorları d4d sessiz çalışır ve gayet sorunsuzdur .Volvo,Mercedes (CDI),BMW nin dizelleri de bu şekilde fazla sorun çıkarmaz.Hatta güncel Volvo S40 da kullanılan dizel epey övülüyor.

    TDI motoru zaten Transporterlardan ve Caddy lerden biliyorsunuzdur.VW kalitesinde başarılı bir motor.

    Hyundainin CRDI dizel motorları şu anda iyi gözüküyor ancak uzun vadede ne olur onu zaman gösterecek

    Alıntıları Göster
    e-oto dergi de okumuştum. Hyundai-Kia grubu yeni iki tane dizel motor üretecekmiş. 2.0 lt ve 2.2 lt. Biri 184 BG biri 197 BG. Ve bu motorlar gece gündüz hiç durmadan 2 hafta boyunca tam gaz kırmızı hatta çalışabiliyormuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neowho

    e-oto dergi de okumuştum. Hyundai-Kia grubu yeni iki tane dizel motor üretecekmiş. 2.0 lt ve 2.2 lt. Biri 184 BG biri 197 BG. Ve bu motorlar gece gündüz hiç durmadan 2 hafta boyunca tam gaz kırmızı hatta çalışabiliyormuş.

    Alıntıları Göster
    bir çok motor seçeneği var konu başlığından da anlaşılacağı gibi benim merak ettiğim soru hangi dizel motor tipi mazot konusunda daha dayanıklıdır mazot seçmez yani kamyona aldığımız kırsal motorini koyduğumuzda sorun yapmayacak dizel motor tipi hangisi dir ya da sorun çıkar diyebileceğimiz hangisidir bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    bir çok motor seçeneği var konu başlığından da anlaşılacağı gibi benim merak ettiğim soru hangi dizel motor tipi mazot konusunda daha dayanıklıdır mazot seçmez yani kamyona aldığımız kırsal motorini koyduğumuzda sorun yapmayacak dizel motor tipi hangisi dir ya da sorun çıkar diyebileceğimiz hangisidir bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.

    turbo bagışımı olmuyan motorlar çünkü kırsal mazot kalın oldugu için kabul etmıyo turbo motorlar. örnegin: tddi eski berlıngo dizeller eski 1,9 doblo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    Dizel motorlarda en dayanıklısı %90 gibi büyük bir oran vererek ford diyorum, yani = TDCI.Adamlar ticari araçların babasını üretiyorlar.Yılların tecrübesi var bence Ford her zaman dizelde başarılıdır aynı zamanda performanslı. (Ör. Yeni Focus)

    Eğer ekonomi istiyorsan Opelin CDTI dizelleri bu konuda çok başarılıdır. (Fiat Mujtijet de aynı şekilde...) CO2 salınımları düşüktür ve çevreci motorlardır.Dayanıklıdır.

    Toyotanın dizel motorları d4d sessiz çalışır ve gayet sorunsuzdur .Volvo,Mercedes (CDI),BMW nin dizelleri de bu şekilde fazla sorun çıkarmaz.Hatta güncel Volvo S40 da kullanılan dizel epey övülüyor.

    TDI motoru zaten Transporterlardan ve Caddy lerden biliyorsunuzdur.VW kalitesinde başarılı bir motor.

    Hyundainin CRDI dizel motorları şu anda iyi gözüküyor ancak uzun vadede ne olur onu zaman gösterecek




    zaten ford daki tdci ile volvo daki dizel aynı motor.bunlar pug da ve citroen grubu motrları. yani yalnız tdci ler dayanıklı dersek biraz eksik olur .

    cdti ve multijet bilindiği gibi ekonomik değil. bunlar 1.3 olmasına rağmen 1.6 dizellerden fazla tüketirler.

    crdi lerde çok da yeni sayılmaz bir sorun olsaydı çoktan haberini alırdık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şahinler

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    Dizel motorlarda en dayanıklısı %90 gibi büyük bir oran vererek ford diyorum, yani = TDCI.Adamlar ticari araçların babasını üretiyorlar.Yılların tecrübesi var bence Ford her zaman dizelde başarılıdır aynı zamanda performanslı. (Ör. Yeni Focus)

    Eğer ekonomi istiyorsan Opelin CDTI dizelleri bu konuda çok başarılıdır. (Fiat Mujtijet de aynı şekilde...) CO2 salınımları düşüktür ve çevreci motorlardır.Dayanıklıdır.

    Toyotanın dizel motorları d4d sessiz çalışır ve gayet sorunsuzdur .Volvo,Mercedes (CDI),BMW nin dizelleri de bu şekilde fazla sorun çıkarmaz.Hatta güncel Volvo S40 da kullanılan dizel epey övülüyor.

    TDI motoru zaten Transporterlardan ve Caddy lerden biliyorsunuzdur.VW kalitesinde başarılı bir motor.

    Hyundainin CRDI dizel motorları şu anda iyi gözüküyor ancak uzun vadede ne olur onu zaman gösterecek




    zaten ford daki tdci ile volvo daki dizel aynı motor.bunlar pug da ve citroen grubu motrları. yani yalnız tdci ler dayanıklı dersek biraz eksik olur .

    cdti ve multijet bilindiği gibi ekonomik değil. bunlar 1.3 olmasına rağmen 1.6 dizellerden fazla tüketirler.

    crdi lerde çok da yeni sayılmaz bir sorun olsaydı çoktan haberini alırdık...

    Alıntıları Göster
    Fiat Multijet 120 HP 300 NM Tork




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Fiat Multijet 120 HP 300 NM Tork

    Alıntıları Göster
    dizel motorları pek sevmem onun üçun yorum yapmayacağım.

    Aklımda kalan bi dizel motor vardı o da: A5'te kullanınlan 3.0 TDI (240 ya da 260 hp tam hatırlamıorum) 500 NM beni çok etkilemişti.. gerçi quattro da işin içinde olduğu üçun yorum yapmak mantıksız olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    En sıkı dizel motorlar BMW'de bence.

    320d, 520d : 2.0 litre 177hp güç, 350Nm tork ve oldukça düşük tüketim.
    335d, 535d : 3.0 litre çift turbolu 286hp güç, 580 Nm tork (bu motorun üstüne dizel var mı bilmiyorum)


    Lancia Delta 1.9 Multijet 190hp, 400nm tork



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 21 Kasım 2009; 16:38:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    En sıkı dizel motorlar BMW'de bence.

    320d, 520d : 2.0 litre 177hp güç, 350Nm tork ve oldukça düşük tüketim.
    335d, 535d : 3.0 litre çift turbolu 286hp güç, 580 Nm tork (bu motorun üstüne dizel var mı bilmiyorum)


    Lancia Delta 1.9 Multijet 190hp, 400nm tork

    Alıntıları Göster
    Boxer Diesel varken diğerleri önce önlerini iliklesinler...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Boxer Diesel varken diğerleri önce önlerini iliklesinler...



    Alıntıları Göster
    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    En sıkı dizel motorlar BMW'de bence.

    320d, 520d : 2.0 litre 177hp güç, 350Nm tork ve oldukça düşük tüketim.
    335d, 535d : 3.0 litre çift turbolu 286hp güç, 580 Nm tork (bu motorun üstüne dizel var mı bilmiyorum)


    Lancia Delta 1.9 Multijet 190hp, 400nm tork



    123d

    1995 cc 204 hp 400 tork




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa-T

    tsi benznili

    hdi=tdci sadece motor ise soru multijet (değişken geometrili turbo 1.6 120 hp 300nm tork)

    burda tsi yazmıyor ki kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır

    Alıntıları Göster
    TDİ motor bana en dayanıklı olanı gibi geliyor..Birde TDCİ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır

    3 senedir dizel+otomatik araç kullanıyorum sıkıntı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obt

    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır

    3 senedir dizel+otomatik araç kullanıyorum sıkıntı yok

    Alıntıları Göster
    multijet diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obt

    TDİ motor bana en dayanıklı olanı gibi geliyor..Birde TDCİ..

    Alıntıları Göster
    küçük hacimli en iyi dizeller D4D TDİ
    diğerleride kötü deyildir en kötü dizel
    350bin km tık demeden yoluna devam edebilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır

    3 senedir dizel+otomatik araç kullanıyorum sıkıntı yok

    hangi aracı kullanıyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: shamanmuratcan

    dizel otomatik olur mu kullananlarınız var mı

    sorun çıkartır mı araç içine ses alır mı ani sorunları var mıdır

    3 senedir dizel+otomatik araç kullanıyorum sıkıntı yok

    hangi aracı kullanıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    türkiyenin en çok satan otomobil dergilerinden birinde, uzmanlar şunları söylüyordu
    küçük hacimli dizellerle türkiye doldu, 5yıl sonra türkiye dizel çoplüğüne dönecektir.
    seat cordaba 3silindirli tdi 70hp dizel araç 530bin kmde ve hala sorunsuzca yoluna
    devam ediyor. araç ticari takside bakımları oto sanayide yapiliyor. uzmanlar sizce
    sallamışmı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    türkiyenin en çok satan otomobil dergilerinden birinde, uzmanlar şunları söylüyordu
    küçük hacimli dizellerle türkiye doldu, 5yıl sonra türkiye dizel çoplüğüne dönecektir.
    seat cordaba 3silindirli tdi 70hp dizel araç 530bin kmde ve hala sorunsuzca yoluna
    devam ediyor. araç ticari takside bakımları oto sanayide yapiliyor. uzmanlar sizce
    sallamışmı???

    Alıntıları Göster
    bence d4d çünkü şu anki d4dler benzinli gibi ne ses var nede performans farkı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: labienus

    bence d4d çünkü şu anki d4dler benzinli gibi ne ses var nede performans farkı

    Alıntıları Göster
    kullandıgım dizeller Reno DCİ ve Merso CDİ.
    Dci'nin hiçbir sıkıntısını görmedim görmem de inş. bundan sonra.Cdi zaten işin piri bir motor.Diğerleri hakkında yorum yapamıyacam kullanmadıgım için.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.