Şimdi Ara

HDİ,CDTİ,TDCİ,CRDİ,TDİ,DCİ,MULTİJET,D4D (DİZEL ARAÇ İÇİN HANGİSİ DERSİNİZ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
20.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şile yolu rampalarında Tdci fokusla kapıştım
    sanırım torku yetmedi
    1,6 M jette yetişemedi
    şu an için 1,6 dizellerden en yüksek torku m-jet veriyor sanırım
  • evet yetmez senın dedıgın arac 300 nm torklu ve 120 hp lik

    bana adamın ıddıası 1.3 cdti astra ile 240 göruyormus ıcımden hastir dedım yaw
  • Komiksiniz yahu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    evet yetmez senın dedıgın arac 300 nm torklu ve 120 hp lik

    bana adamın ıddıası 1.3 cdti astra ile 240 göruyormus ıcımden hastir dedım yaw


    onun kadranı bozuktur
    ya da kaldırdı aracı takozların üstüne taktı 5 şe bastı gaza
    240 da bu şekılde görmüştür




  • jatta mı bu 240 yapsın ya
  • 240 mı?
    yok daha neler
  • multiair motorlar 2009 yılı için ödül almış punto evoda var.alfa romeonunda bazı modellerinde var
  • Dci
  • her markanın kendine göre bi teknolojisi var kötü motor gösterin tamam diyelim , kötü olan dizel yok gibi bişey ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    her markanın kendine göre bi teknolojisi var kötü motor gösterin tamam diyelim , kötü olan dizel yok gibi bişey ?

    peki
    ya bakımı en uygun fiyata
    ve bakım periyodu en uzun hangisi disel desek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    bir çok motor seçeneği var konu başlığından da anlaşılacağı gibi benim merak ettiğim soru hangi dizel motor tipi mazot konusunda daha dayanıklıdır mazot seçmez yani kamyona aldığımız kırsal motorini koyduğumuzda sorun yapmayacak dizel motor tipi hangisi dir ya da sorun çıkar diyebileceğimiz hangisidir bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.


    TDI motorlar bu konuda çok hassas değil gibi. 1.4 TDI Fabia'da 20.000 km den sonra 170.000 km boyunca kırsal motorin kullanıp sorun yaşamayan bir tanıdığım var.

    Şans da olabilir tabi, zira 1.4 TDI Cordoba aracımı 50.000 km de bir arkadaşıma sattım, İstanbul'dan Kayseri'ye giderken bir yerden çok ucuz diye depoyu doldurmuş ( sanırım kaçak mazot ) Kayseri' de 2000 km kadar kullanmış İstanbul'a dönerken yine aynı yerden doldurmuş 65.000 km de motor bitti, bir de bilinçsiz kullanmış olmasına da bağlıyorum, çok üzülmüştüm ya yine hatırladım şimdi




  • Eğer yanlış bilmiyorsam;

    1.3 Multijet/CDTi 75 HP -> Sabit geometrili

    1.3 Multijet/CDTi 90 HP -> Değişken geometrili

    1.6 Multijet 105 -> Sabit geometrili

    1.6 Multijet 120 -> değişken geometrili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    Kesinlikle aracı gezıp gelınce 1dk çalıştırmaya özen gosterelım turbomuzu koruyalım arakdasa katılmamak ımkansız...

    Şimdi asıl konuya gelelım.

    HDİ diyorum yani ben PSA nın geliştirdiği motordan yanayım tuketım az performans yuksek 1.3 dıesellerle aynı yakıyor. Ayrıca değişken geometrili turbo var 110 luklarda 240 , 260 Nm tork gerçekten hissediliyor.

    2 gece evvel bir deneme yaptım ankara otoyolunda 205 Km sürat gördüm ve kadran hata şansı yok elektronik navigasyonun hız göstergesine dayanarak bu bilgiyi veriyorum, aracın kadranında 5km lik sapma mevcut...

    kaldıki bir de sorum olucak forumdaki dizelci arkadaslara , bir aradasımda 1.3 CDTİ 90 HP astra var 240 KM gördüğünü iddia ediyor bu doğrumu yoksa bir hata varmı ?




    240km/s bana biraz abartı geldi, bende Adana dan İstanbula dönerken Ankara Çevre yolunda(kullanan bilir) yalnızken 209 'u gördüm. Zorladım ama daha çıkmadı. İşin güzel yanı o hızla cep telefonumla kadranın fotoğrafınıda çekebilmiştim. :)




  • Multijet Bravo çok kullandım, 120 hp 300 NM. Abartmayın bu kadar, devir arttıkça araç kesiliyor sürekli vites atmanız lazım. Yani o 300 NM yi pek kullanamıyor tork bandı düşük diye. Ama gayet seri ve atak bir araç çokta az yakıyor. Forumda 120'lik dizel Bravo'nun TSI 122 HP araçlara nal toplattığı da tamamen bir palavra inanmayın.

    En başta BMW ve MERCEDES'in dizel motorları. Sonra TDI ve 105-120 hp'lik Multijet gelir bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: prorocker

    her markanın kendine göre bi teknolojisi var kötü motor gösterin tamam diyelim , kötü olan dizel yok gibi bişey ?

    peki
    ya bakımı en uygun fiyata
    ve bakım periyodu en uzun hangisi disel desek ?


    En uygun bakım fiyatı CRdi dedir diye tahmin ediyorum.Bakım aralığı 15 bin Km
  • Multijet taksileri gördükce içimden fiat sen bir FRANKEŞTAYN yapmışsın diyorum.....
  • CDI derim NOKTA derim.
  • Dci motorlar performans açısından berbat motorlar:( ayrıca sanıldığı gbi sessiz değiller adamlar nerdyse tüm segmentlerinde 1.5 kullanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12

    Dci motorlar performans açısından berbat motorlar:( ayrıca sanıldığı gbi sessiz değiller adamlar nerdyse tüm segmentlerinde 1.5 kullanıyorlar.

    +1
  • hdı(tdcı ) derim
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.