Şimdi Ara

can sıkan teknolojiler (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
1.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 6. vites gerekli
  • otomatik moddan çıkıyordur bu durumda..


    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer


    quote:

    Orjinalden alıntı: mdcezir

    çift bölgeli klimayı bazı arkadaşlar kullanmıyor olabilir ama ben keşke olsa diyorum.
    eşim otomatik klimanın 22-23 derecede olmasını isterken ben 17-18'i tercih ediyorum. sırayla birimiz donuyor, ardından diğeri terliyor


    Havayı direkt üzerinize üfletiyorsanız haklısınız fakat direkt üzerinize üfletmiyorsanız içerinin ortalaması bu yöntem ile zaten sizin istediğiniz gibi 17-18 olmayacak. Bunun yerine 20 gibi bir rakamda anlaşsanız daha iyi olmaz mı?

    Kullandığım araçta çift bölgeli klima yok ama olan arkadaşlara birşey sormak istiyorum. Bu konuyu hep merak ettim çünkü. Normalde bir klimayı 20 derece olarak ayarladığımızda içerisi belli bir ısıya geldikten sonra klima hem soğuk şiddetini hem de üfleme şiddetini düşürerek içeriyi sabit tutmaya çalışıyor.

    Çift bölgeli klimalarda bir taraf 18 diğer taraf 22 ayarladıysa ne olacak? İçerisi 20 dereceye gelince bir taraf ısrarla soğuk üflerken diğer taraf ılık mı üflemeye başlacak? Sanki bu tür klimalarda ve kullanımda içeriyi istenilen duruma getiremediği için düşük ayarlı tarafın sürekli yüksek şiddette üfleme yapacağı hissi uyanıyor bende.




  • 6. vıtesısı gereksız bulan arkadaslar o zaman bu arac tam sızlık

    http://www.garantialisveris.com/FrontContent/ProductImages/47708.jpg

    Nasıl ama hıc yorulmassınız ılerı gerı ohhhh.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rochss -- 3 Haziran 2007; 23:33:18 >
  • benim araçtada fanı açtığım zaman klima direk devreye giriyor. o yüzden her fan açışımda kapıorum klimayı
  • yol bilgisayarında "cam yıkayıcısı sıvı durumu" uyarısı kadar gereksiz bir olay yok ya tamamen iş güzarlık yani. ulen zaten bitince görüyorum belli oluyor ne zart zurt çıkarıyorsun benim düzenimi bozuyorsun ( yolda giderken anlık tüketimi takip etmek gibi bir tikim varda )
  • yagmur sensörü gereksiz..çünkü bazen çok aptallanıyo,yağmur az yagarken hızlanıyo falan nerdeyse camı çizcek..en iyisi manuel kendi silecek tempom
  • bu arada keşke bi 6. vitesim olsa
    bulup da bunuyan arkadaşlara
  • Bence bu çift bölgeli otomatik klimalar çok gereksiz sanki arada dağlar kadar far var
  • Direksiyonda bir tuş var. Bastığınızda aracı terkederken aracı en alt konuma alıyor koltuğu geriye çekiyor arkaya yatırıyor arabadan inmek için fakat son derece gereksız üstüne üstlük binince eski haline almıyor . Bu yuzden dugme hep kapalıdır. Amacı ve özelliği nedir anlayabilmiş değilim.


  • Emniyet kemeri çok gerekli bence de

    Siz 10km'de gitseniz serserinin teki size 80km hızla vursa 90km hızla kaza yapmış gibi olursunuz.Ondan sonrasını zaten söylemek istemiyorum.

    Bizim arabada emniyet kemeri uyarısı yok ancak her zaman da kemerimi takarım ve benim anlamadığım emniyet kemerini arkadan dolaştıranlar acaba bir emniyet kemerini takıp çıkarmak kaç saniyenizi alabilir ki

    Bence gereksiz olan şeyler yağmur sensörü ve far sensörü.Madem far sensörü var o zaman niye farımda açık yolum da açık diyoruz
  • çoğu özelliğin faydalı olduğuna inansam da elektrik ayarlı koltuğun araç hareket ettikten bir süre sonra kilitlenmesi canımı sıkıyor.

    araca binerken bazen ayağım koltuk ayarlarına dokunuyor, değiştiğini farketmiyorum, ancak hareket ettikten sonra kilitlenince değiştiremiyorum. tekrar düzeltebilmek için kontağı kapatıp açmak gerekli.

    uzun yolda da bazen koltuğun eğimini değiştirmek istiyorum, ama olmuyor maalesef.

    adamlar yolda bununla oynamamızı istememişler anlaşılan ama en azından ışıklarda vs araç durunca kontak kapatıp açmaya gerek kalmadan ayarların serbestlenmesi gerekirdi.
  • BİR PROBLEM VAR...
    ELEKTRİKLİ AYAR DÜĞMESİ HER ZAMAN ÇALIŞMALI. HATTA BENİM ARABADA KONTAK KAPALIYKEN BİLE ÇALIŞIYOR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mdcezir

    çoğu özelliğin faydalı olduğuna inansam da elektrik ayarlı koltuğun araç hareket ettikten bir süre sonra kilitlenmesi canımı sıkıyor.

    araca binerken bazen ayağım koltuk ayarlarına dokunuyor, değiştiğini farketmiyorum, ancak hareket ettikten sonra kilitlenince değiştiremiyorum. tekrar düzeltebilmek için kontağı kapatıp açmak gerekli.

    uzun yolda da bazen koltuğun eğimini değiştirmek istiyorum, ama olmuyor maalesef.

    adamlar yolda bununla oynamamızı istememişler anlaşılan ama en azından ışıklarda vs araç durunca kontak kapatıp açmaya gerek kalmadan ayarların serbestlenmesi gerekirdi.
  • kontak kapalı iken ve ilk hareket öncesi çalışıyor zaten.
    bu yüzden arabaya binerken bazen ayağım nasıl oluyorsa takılıyor (bazen sesi duyunca uyanıp, hafızadan düzeltiyorum); ancak araç yaklaşık 30-40 m yürüdükten sonra manuel ayarı kilitliyor.

    edit: koltuk ısıtma açıkken olan kilitleme değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdcezir -- 8 Haziran 2007; 8:49:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mdcezir

    çift bölgeli klimayı bazı arkadaşlar kullanmıyor olabilir ama ben keşke olsa diyorum.
    eşim otomatik klimanın 22-23 derecede olmasını isterken ben 17-18'i tercih ediyorum. sırayla birimiz donuyor, ardından diğeri terliyor





  • Şu cam silme suyu seviye göstergesi Lada Samaralarda da vardı yanlış mı hatırlıyorum?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nitrousoxide

    Bence de yağmur sensörü biraz gereksız bı aparat bıde bazen anlamıo az yağınca dürtmek gerekıyo ayrıca var orda zaten kol tık dıye ındırıyosun calısıyo yanı
    bana gore de bu gereksız



    öyle deme bazen çok gerekli olabiliyor mesela ben faydasını gördüm birinde kamyon solluyorum (soğuk bir kış günü) yol tek gidiş tek geliş tam sollarken ön cama kamyonun lastiğinden çamur geldi o da ne ben sollama yapıyorum cam gözükmüyor daha ben çamuru farkedene kadar silecek çalıştı bile eğer o çamur esnasında karşıdan araba geliyor olsaydı ve ben dikkatimi dağıtıp silecek kolunu ayarlamaya çalışsaydım kaza kaçınılmaz olabilirdi. ayrıca araç hareket halinde değilse sileceği geç çalıştırabiliyor o alet hıza duyarlı....o yüzden sizin anlamama dediğiniz olaydır o





  • Olanlardan kullanmadığım donanım yok gibi, yağmur/far sensörleri, çift bölgeli klima, kararan dikiz aynası... Maşallah hepsini severek ve beğenerek kullanıyorum. O kadar para verdik, kullanmasak ayıp olur

    Ama işime de gayet yarıyorlar. Çift bölgeli klimada, birine serin diğerine ılık püfür püfür esiyor işte, ne güzel. Silecekle, farla uğraşmıyorsun kendileri takılıyorlar. Arkadan far ayarı bozuklar gelince yine yeşillendi fındık dallarını söylemeye başlıyorsun... Hatta az bile, daha fazla donanım daha fazla daha fazla...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.