Şimdi Ara

can sıkan teknolojiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
1.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araba alırken ya bunun ne gereği var dediğiniz teknolojik gelişmeler varmı acaba

    bence 6. vites gereksiz .. arabamı kullanacağız habire vitesmi değiştireceğiz..

    mesela vw lerdeki dikiz aynasındaki sinyaller gereksiz özellikle yagmurlu havada görmeyi çok bozuyor

    sizin dikkatinizi çeken ve gereksizliğine inandıgınız teknolojik gelişmeler varmı acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlanticrecord -- 30 Mayıs 2007; 17:17:14 >



  • Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)
    otomatikte amenna ama manuel gereksiz kalıor gibi sanki

    başka arabanızda olupta hiç kullanmadığınız teknolojiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlanticrecord

    otomatikte amenna ama manuel gereksiz kalıor gibi sanki

    başka arabanızda olupta hiç kullanmadığınız teknolojiler

    Alıntıları Göster
    sportage larda far yüksekli ayarı pek bi gereksiz.dolaylı olarak tucson lar içinde aynı düşünceyi paylaşmış oluyorum(kasaları hariç aynılar)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dikmenibo

    sportage larda far yüksekli ayarı pek bi gereksiz.dolaylı olarak tucson lar içinde aynı düşünceyi paylaşmış oluyorum(kasaları hariç aynılar)

    Alıntıları Göster
    Şu eski kasa Samara'lar da vardı sanırım şu anki mevcut Lancer'da da var, göstergelerin ışığının şiddetini ayarlayan bir düğme var. Düğmeyi çevirdikçe ışığın şiddeti azalıyor ya da artıyor. Bende gereksiz bir uygulama olmuş. Orta derecede bir ışık yeterli olacaktır sabit olarak. Optitron göstergelerde farları açınca ışığın azalması ayrı bir şey onu kast etmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .C.O.

    Şu eski kasa Samara'lar da vardı sanırım şu anki mevcut Lancer'da da var, göstergelerin ışığının şiddetini ayarlayan bir düğme var. Düğmeyi çevirdikçe ışığın şiddeti azalıyor ya da artıyor. Bende gereksiz bir uygulama olmuş. Orta derecede bir ışık yeterli olacaktır sabit olarak. Optitron göstergelerde farları açınca ışığın azalması ayrı bir şey onu kast etmiyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Şu eski kasa Samara'lar da vardı sanırım şu anki mevcut Lancer'da da var, göstergelerin ışığının şiddetini ayarlayan bir düğme var. Düğmeyi çevirdikçe ışığın şiddeti azalıyor ya da artıyor. Bende gereksiz bir uygulama olmuş. Orta derecede bir ışık yeterli olacaktır sabit olarak. Optitron göstergelerde farları açınca ışığın azalması ayrı bir şey onu kast etmiyorum.



    O bende de var baya gereksiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Şu eski kasa Samara'lar da vardı sanırım şu anki mevcut Lancer'da da var, göstergelerin ışığının şiddetini ayarlayan bir düğme var. Düğmeyi çevirdikçe ışığın şiddeti azalıyor ya da artıyor. Bende gereksiz bir uygulama olmuş. Orta derecede bir ışık yeterli olacaktır sabit olarak. Optitron göstergelerde farları açınca ışığın azalması ayrı bir şey onu kast etmiyorum.



    O bende de var baya gereksiz

    Alıntıları Göster
    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    dh yöneticisi doğru sölüyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Autocars_

    dh yöneticisi doğru sölüyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Gereksiz demeyeyim ama geçenlerde komik (en azından bence komik) bir durum ile karşılaştım.

    Fiat Albea'nın hem Active hem de Dynamic paketinde 20 km hıza çıkınca otomatik kilitlenen kapılar standart olarak mevcut. Ama Kapıların otomatik kilitlenme özelliğinin açılıp kapatılabilmesi sadece daha üst seviye olan Dynamic paketinde var. Yani fazladan parayı bir donanıma sahip olmak için değil, o donanımdan kurtulabilmek için veriyorsunuz.


    Alıntıları Göster
    Gösterge ışığı ayarlayıcısı aslında gerekli birşey. Geceleyin uzun yolda araç kullanın bakalım gözlerinizi nasıl alıyor parlak ışıklar. Ama oradan en alt seviyeye getirirseniz soluk bir renk hakim oluyor ve ışık cümbüşündense huzurlu bir ortam alıyor. Saab'larda da uçakçı geleneklerinden kalma night mode var mesela. Ona bastığınız zaman soluk halde devir saati ve birkaç önemli düğme haricinde tüm ışıklar sönüyor.

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseaz

    Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)




    sehır ıcınde kullanıyosan 6. vıtes cok gereksız

    benım 6 vıtes ıllhah dedırttı bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smuggler88

    Gösterge ışığı ayarlayıcısı aslında gerekli birşey. Geceleyin uzun yolda araç kullanın bakalım gözlerinizi nasıl alıyor parlak ışıklar. Ama oradan en alt seviyeye getirirseniz soluk bir renk hakim oluyor ve ışık cümbüşündense huzurlu bir ortam alıyor. Saab'larda da uçakçı geleneklerinden kalma night mode var mesela. Ona bastığınız zaman soluk halde devir saati ve birkaç önemli düğme haricinde tüm ışıklar sönüyor.

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88

    Gösterge ışığı ayarlayıcısı aslında gerekli birşey. Geceleyin uzun yolda araç kullanın bakalım gözlerinizi nasıl alıyor parlak ışıklar. Ama oradan en alt seviyeye getirirseniz soluk bir renk hakim oluyor ve ışık cümbüşündense huzurlu bir ortam alıyor. Saab'larda da uçakçı geleneklerinden kalma night mode var mesela. Ona bastığınız zaman soluk halde devir saati ve birkaç önemli düğme haricinde tüm ışıklar sönüyor.

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.


    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)




    sehır ıcınde kullanıyosan 6. vıtes cok gereksız

    benım 6 vıtes ıllhah dedırttı bana

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: *AXI*


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Bence 6.vites gerekli , ekonomi vitesi uzun yolda , ozellikle otomatikler icin.

    asr yi gereksiz buluyorum düşük hacimli motorlarda :)




    sehır ıcınde kullanıyosan 6. vıtes cok gereksız

    benım 6 vıtes ıllhah dedırttı bana



    Evet, düz viteste ve dur kalk trafite gerçekten çok kötü. İleri geri, ileri geri, ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .C.O.

    quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88

    Gösterge ışığı ayarlayıcısı aslında gerekli birşey. Geceleyin uzun yolda araç kullanın bakalım gözlerinizi nasıl alıyor parlak ışıklar. Ama oradan en alt seviyeye getirirseniz soluk bir renk hakim oluyor ve ışık cümbüşündense huzurlu bir ortam alıyor. Saab'larda da uçakçı geleneklerinden kalma night mode var mesela. Ona bastığınız zaman soluk halde devir saati ve birkaç önemli düğme haricinde tüm ışıklar sönüyor.

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.


    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.



    Evet haklısınız ama her araç böyle değil işte. Mesela VW araçların mavi aydınlatması meşhurdur. Gece kulübü gibi olur arabanın içi. Böyle araçlarda bu kayar düğme çok işe yarıyor işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smuggler88

    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.



    Evet haklısınız ama her araç böyle değil işte. Mesela VW araçların mavi aydınlatması meşhurdur. Gece kulübü gibi olur arabanın içi. Böyle araçlarda bu kayar düğme çok işe yarıyor işte

    Alıntıları Göster
    Ewet Vw görtergeleri harika
    quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88


    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.



    Evet haklısınız ama her araç böyle değil işte. Mesela VW araçların mavi aydınlatması meşhurdur. Gece kulübü gibi olur arabanın içi. Böyle araçlarda bu kayar düğme çok işe yarıyor işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Ewet Vw görtergeleri harika
    quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88


    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.

    Far yükseklik ayarına bir şey demem dediğinizde haklısınız burnu havaya kalktı mı kısalar uzunların işlevini üstleniyor neredeyse. Fakat çoğu kez gece araç kullandım içinde de 8 saat üstü sürüşler de mevcuttu ve şu ana kadar hiç birinde de gösterge ayar düğmesi yoktu hiç de rahatsız olmadım. Dediğiniz şekilde düşünülmüş olabilir ama ben de diyorum ki orta seviyede zifiri karanlık gecede bile gözlerinizi almayacak bir ışık seviyesinde sabit tutulabilir, sonuçta gösterge ışıkları sadece gece lazım olan bir şey ve geceleyin çok az miktarda ışık bile iş görür.



    Evet haklısınız ama her araç böyle değil işte. Mesela VW araçların mavi aydınlatması meşhurdur. Gece kulübü gibi olur arabanın içi. Böyle araçlarda bu kayar düğme çok işe yarıyor işte


    Alıntıları Göster
    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUNERBOY

    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor



    aynen öyle .. 2-3 km boyunca kafa ütülemekten başka birşey değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlanticrecord

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor



    aynen öyle .. 2-3 km boyunca kafa ütülemekten başka birşey değil

    Alıntıları Göster
    gösterge ışık ayarı benim samarada da var babamın mazda 323 de de var. çok can sıkacak bi özellik değil.

    samara da kontak takılı olmadan bile farlar yanıyor, bu can sıkıcı. geçenlerde unuttum, neyse ki 10 dakka sonra arabanın arkasından geçerken yandığını farkettim de söndürdüm. tabi çoğu arabada uyarı sesi var ama benimkinde yok :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUNERBOY

    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    ben gereksiz değil de yeri geldiğinde sinir bozucu olmaya başlayan bir donanım söylemeyi tercih ediyorum. emniyet kemerinin takılı olmadığını bildiren sinyal !!!1 aslında bu ekstra donanım felan die sunulmuyor ama dediğim gibi yeri geldiğinde çok sinir bozucu olmaya başlıyor konsola felan saldırasnıız geliyor

    sorma ya bende bıktım o sinyalden geçene kadar şarkıyı son ses yapıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smuggler88

    Gösterge ışığı ayarlayıcısı aslında gerekli birşey. Geceleyin uzun yolda araç kullanın bakalım gözlerinizi nasıl alıyor parlak ışıklar. Ama oradan en alt seviyeye getirirseniz soluk bir renk hakim oluyor ve ışık cümbüşündense huzurlu bir ortam alıyor. Saab'larda da uçakçı geleneklerinden kalma night mode var mesela. Ona bastığınız zaman soluk halde devir saati ve birkaç önemli düğme haricinde tüm ışıklar sönüyor.

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88

    Far yükseklik ayarı da yine uzun yollar için düşünülmüştür. Bagajı yüklediğiniz zaman aracın burnu havaya kalkacaktır. Eğer farları aşağıya indirirseniz farlarınız karşıdan gelen yüksek araç sürücülerinin gözünü almaz.


    o yönden düşünmemiştim. ama zaten farlar hep en aşağı seviye, gayet iyi aydınlatıyor, peki üst seviyeye çıkarmanın mantığı ne onu anlamadım bizim araç sizin dediğiniz mantıktan pek bişi kapmamış yani ama dediğiniz şeyi yeni öğrendim




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.