Merhaba arkadaşlar, sizinle bir şey paylaşacağım. Geçen hafta Vatan'dan Casper marka 21.5 inç LED monitör aldım. Eve geldim ve açtım ki ekranda bir adet ölü piksel buldum. Hemen aldığım yere götürdüm ve yenisini değiştirdim, değişen monitörde de başka yerde ölü piksel buldum. Yine aldığım yere götürdüm ve değiştirdiler, sonunda bu monitörde ölü piksel çıkmadı. Bu nasıl iştir ki böyle. Her aldığım monitörde ölü piksel çıkıyor. Casper ürünleri niye test etmeden piyasaya sürüyor? Normalde 3 piksel olursa değişim yapacaklarını söylediler, ama Vatan sırf müşteri memnuniyeti bakımından direk ürünlerimi değiştirdiler ve sıkıntı çıkarmadılar. Eğer başka firmadan alsaydım kesin tüketici haklarına giderdim. Buradan Vatan Bilgisayar çalışnlarına teşekkür ediyorum ve kesinlikle Casper marka monitör almayın diyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Strazburg
Merhaba arkadaşlar, sizinle bir şey paylaşacağım. Geçen hafta Vatan'dan Casper marka 21.5 inç LED monitör aldım. Eve geldim ve açtım ki ekranda bir adet ölü piksel buldum. Hemen aldığım yere götürdüm ve yenisini değiştirdim, değişen monitörde de başka yerde ölü piksel buldum. Yine aldığım yere götürdüm ve değiştirdiler, sonunda bu monitörde ölü piksel çıkmadı. Bu nasıl iştir ki böyle. Her aldığım monitörde ölü piksel çıkıyor. Casper ürünleri niye test etmeden piyasaya sürüyor? Normalde 3 piksel olursa değişim yapacaklarını söylediler, ama Vatan sırf müşteri memnuniyeti bakımından direk ürünlerimi değiştirdiler ve sıkıntı çıkarmadılar. Eğer başka firmadan alsaydım kesin tüketici haklarına giderdim. Buradan Vatan Bilgisayar çalışnlarına teşekkür ediyorum ve kesinlikle Casper marka monitör almayın diyorum.
Ben de dün monitör aldım. Ümraniye vatan şubesinden mx279h 23 inc olan modelı alacaktım ölü piksel çıktı.Zaten ellerinde 1 tane kalmış almadan çıktım. Dudullu Vatan bilgisayara gittim onların da ellerinde 1 tane kalmış. Deneyip öyle almak istiyorum dedim .Önce satışını gerçekleştiririz sonra bakarız eğer ölü piksel varsa servise yönlendiririz (5 dakika önce aldığım üründe sorun çıkacak ve ben servise vereceğim komedi resmen) kabul etmedım çıktım. Evde biraz araştırdım mx259h modelinin paneli 2015 yılında çıkmış yani 4 yıl daha yeni panel almaya karar verdim .Yine Ümraniye şubesine gittim ellerinde 3 adet vardı . Deneyip öyle almak istiyorum dedim kabul etti.Denedim ölü piksel çıkmadı.Satın aldım sonra . Sorun bence elemanlardan kaynaklanıyor . Bu yazıyı okuyorsa satış temsilcisine teşekkür ediyorum yardımseverliği yüzünden :)
flowerhorn
kullanıcısına yanıt
Hocam, mağaza çalışanlarının hiçbir suçu yok. Üretici firmalar test etmeden satıcı firmalara direk ölü pikselli monitör göndermeleridir. Bende de ürün aldıktan sonra denememi istediler ama eğer ölü piksel çıkarsa zaten hemen değiştiriyorlar. Fakat üretici firmalar bunu yapmıyorlar ve en az 3 tane bulursan değişim olurmuş.