Şimdi Ara

CERATO 1,5 TURBOSU HAKKINDA SORU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öğrenmek istediğim konu şu; cerato 1,5 dizel motorda kullanılan turbo VGT turbomudur? yoksa normal mi? Araştırdığım kadarıyla hyundai serisi dizel araçların 2006 ve sonrasında üretilen 1.5 dizel motorlarıyla ceratonun motoru aynı fakat hyundai motorları 110 bg cerato motorları 102 bg sebep olarakta hyundai VGT turbo kullandığı içinmiş. Esas konu şu: hyundainin VGT turbosunu ceratoya takabilirmiyiz + yazılım atarak ,110 bg güç elede edebilirmiyiz? bilgisi tecrübesi olanların cevaplarını bekliyorum. motorla ilgili bilgileri hyundai motor sitesinde D4FA modeliyle ararsanız teknik verilerde 110 bg olduğunu görürsünüz.



  • 102 hp cerato'yu 140 hp yapan dahi gördüm.Turbo değiştirmeden chip sayesinde,güvenliği tartışılır tabi.Eğer vgt turbo taktırmak isterseniz astarı yüzünden pahalıya gelecektir+orjinalliği bozulacaktır.Bence 1.6 115 hp 2. el cerato'ya geçiş yapın yada biraz daha sabredip 128 hp motoru bekleyin
  • bende black edition'a katılıyorum.yeni kasa Dizel 128 bygrlik dizel ceratoyu beklemek çok daha mantıklı.bende bekleyenlerdenim çünkü :)

    internette 140 bygrlik ceratoların videoları bile var ancak motorun ömrü 10 seneden 2-3 seneyemi iner artık onu bilemem.ayrıca garanti dışı kalmasıda cabası işin.kolay gelsin...
  • 128 ps dizel yeni ceratonun gelmesiyel ilgili duyum mu aldınız arkadaşlar. Ben çelik motoru aradım satıştan biriyle görüştüm. Görüştüğüm şahıs ufak bir ihtimal bile ifade etmedi geleceğine dair.. Bekleyen çok bunu biliyorum. Çelik motorun bir hesabı olmalı. Getirmemekte bu kadar direndiğine göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    128 ps dizel yeni ceratonun gelmesiyel ilgili duyum mu aldınız arkadaşlar. Ben çelik motoru aradım satıştan biriyle görüştüm. Görüştüğüm şahıs ufak bir ihtimal bile ifade etmedi geleceğine dair.. Bekleyen çok bunu biliyorum. Çelik motorun bir hesabı olmalı. Getirmemekte bu kadar direndiğine göre.



    Cee'd ilk geleceği zaman ısrarla servisime sordum,dizel gelecek mi?Yok ne alakası var dediler.Pro cee'd gelecek mi?Ne alaka dediler.Şimdide cerato için diyorlar,açıkçası ben inanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknimen

    Arkadaşlar öğrenmek istediğim konu şu; cerato 1,5 dizel motorda kullanılan turbo VGT turbomudur? yoksa normal mi? Araştırdığım kadarıyla hyundai serisi dizel araçların 2006 ve sonrasında üretilen 1.5 dizel motorlarıyla ceratonun motoru aynı fakat hyundai motorları 110 bg cerato motorları 102 bg sebep olarakta hyundai VGT turbo kullandığı içinmiş. Esas konu şu: hyundainin VGT turbosunu ceratoya takabilirmiyiz + yazılım atarak ,110 bg güç elede edebilirmiyiz? bilgisi tecrübesi olanların cevaplarını bekliyorum. motorla ilgili bilgileri hyundai motor sitesinde D4FA modeliyle ararsanız teknik verilerde 110 bg olduğunu görürsünüz.


    8 beygir güç için turboyu söktürüp yerine VGT taktımanın bir mantığı yok. 8 beygir güç chiple de çok kolay elde edilebilir ama bence çok gereksiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknimen

    Arkadaşlar öğrenmek istediğim konu şu; cerato 1,5 dizel motorda kullanılan turbo VGT turbomudur? yoksa normal mi? Araştırdığım kadarıyla hyundai serisi dizel araçların 2006 ve sonrasında üretilen 1.5 dizel motorlarıyla ceratonun motoru aynı fakat hyundai motorları 110 bg cerato motorları 102 bg sebep olarakta hyundai VGT turbo kullandığı içinmiş. Esas konu şu: hyundainin VGT turbosunu ceratoya takabilirmiyiz + yazılım atarak ,110 bg güç elede edebilirmiyiz? bilgisi tecrübesi olanların cevaplarını bekliyorum. motorla ilgili bilgileri hyundai motor sitesinde D4FA modeliyle ararsanız teknik verilerde 110 bg olduğunu görürsünüz.


    8 beygir güç için turboyu söktürüp yerine VGT taktımanın bir mantığı yok. 8 beygir güç chiple de çok kolay elde edilebilir ama bence çok gereksiz.

    Arkadaşım aracımın turbosu ötüyor, ya yaptırıcam, yada sıfır alıcam, değişmişken vgt olur mu acaba diye merak ettim onedenle soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknimen


    quote:

    Orijinalden alıntı: desci


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknimen

    Arkadaşlar öğrenmek istediğim konu şu; cerato 1,5 dizel motorda kullanılan turbo VGT turbomudur? yoksa normal mi? Araştırdığım kadarıyla hyundai serisi dizel araçların 2006 ve sonrasında üretilen 1.5 dizel motorlarıyla ceratonun motoru aynı fakat hyundai motorları 110 bg cerato motorları 102 bg sebep olarakta hyundai VGT turbo kullandığı içinmiş. Esas konu şu: hyundainin VGT turbosunu ceratoya takabilirmiyiz + yazılım atarak ,110 bg güç elede edebilirmiyiz? bilgisi tecrübesi olanların cevaplarını bekliyorum. motorla ilgili bilgileri hyundai motor sitesinde D4FA modeliyle ararsanız teknik verilerde 110 bg olduğunu görürsünüz.


    8 beygir güç için turboyu söktürüp yerine VGT taktımanın bir mantığı yok. 8 beygir güç chiple de çok kolay elde edilebilir ama bence çok gereksiz.

    Arkadaşım aracımın turbosu ötüyor, ya yaptırıcam, yada sıfır alıcam, değişmişken vgt olur mu acaba diye merak ettim onedenle soruyorum.



    Eğer ıslık şeklindeyse bence değiştirmeyin.Yakınımın 2006 model 102 hp cerato'suda ötüyor ve çok hoşuma gidiyor.Açıkçası keşke bizimkide ötsün derken 40 bini devirince bizim 2.0 vgt crdi carens'te ötmeye başladı.Servise göre durum normal,sıkıntı teşkil etmiyor.Ayrıca sadece kia'da olan birşeyde değil bu.Yine bir yakınımdaki 2002 model 1.9 tdi toledo'da ötüyor

    Eğer metal sürtünmesi gibi bir ses ise,forumda bir arkadaş bahsetmişti sanırım.Servis sorun yok demişti onada.Sizdeki ses nasıl acaba?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.