418İ m araçtan 520i araca geçiş yaptım. Bir nevi performans ve konforu tercih ettim. Ancak 418 m aracın spor koltuklarındaki baldır desteğiyle bulduğum eşsiz konfor ve oturma pozisyonunu, 520 nin 3. kalite krem rengi (sırtı ter içinde bırakan ) suni derisinde bulamadım. yüksekte konumlandırılmış sürücü koltuğu çok yorucu. Neredeyse her hafta sonu Yunanistan / İstanbul arası uzun yol yapıyorum. 4.18 in 136 lık motorundan performans olarak şikayetçiyken, 5.20 inin yan rüzgarlardan etkilenmesi şu an için en büyük şikayetim olmuş durumda. Araç katıksız olarak 220 - 225 km hıza çıkıyor... Ancak ben 4.18 le 218 km hıza dayandığımda yan koltuktakiyle güle oynaya güven içinde muhabbet ederken, 520 ide direksiyon üzerinden elini, yoldan gözünü ayıramıyorsun. Ani çıkabilen rüzgarlara karşı şeridinden çıkacakmışcasına dirençsiz. 4.18 m kesinlikle yere daha iyi basan ve çok daha yüksek viraj kabiliyeti olan bir araç. 5.20 i konfor odaklı salınımlı bir araç olduğundan viraj performansı düşük. Bu işte runflatlarında payı olduğunu düşünüyorum. Direksiyon yüksek hızlarda ve viraj dönüşlerinde hissiyatı zayıf ve kontrolü zor durumlar ile karşı karşıya bırakıyor. Araç konforlu ancak güvensiz bir sürüş vadediyor. Bu günlük kullanımda çok anlaşılmayabilir. Beklentilere göre yorumlar değişebilir. Ancak ciddi performanslı kullananlar ne demek istediğimi anlayacaktır...