Aynen hocam, cok ciddi masraf cikariyor perde motoru. Surekli ac kapa yapmak istemiyorum ama cocuk olunca surekli actiriyor. Bu tip kullanimda kronik bir sorun olmasa bile cok uzun omurlu olacagini dusunmuyorum. 5 bin bakiminda onu da soyleyecegim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ (470. sayfa)
-
-
Biz bin kişi üzerinde anket yapıp bunu da bildirdik zaten merkeze.Bunla ilgili bilgileri var.Ama aksiyon yok daha.Yeni güncelleme var avangrade ler için oda radyo ve ekran donma kilitlenme için deniyor.
Şu an en önemli konu araçların ilk kalkıştaki fırlaması 1700 1800 devirde fırlayarak kalkıyor araçların çoğu.Özlellikle pro serisi.
Bunla ilgili şanzımanı komple değişen arkadaş var şanzıman yağ basın sensörü değişen var.Defalrca debriyaj ve vites kutusu kalibrasyonu yaptıran var ama hala bir çözüm üretmediler.
O yüzden böyle perde falan milletin gözü görmüyor şu an.Arabayı eşi kullanamıyor adamın fırladığı için.
-
Arabanın fırladığını düşünenler daha önce turbo beslemeli yüksek güç üreten motorlu araba kullanmış mı ona bakmak lazım. Bu kadar satan bir arabanın fırladığı düşünülüyorsa araçtan önce kullanan sorgulanmalı.
-
Tofaş sürer gibi gaza basarlarsa fırlıyor hocam tecrübeyle sabit :)
-
Esimin kullanamayacagi sekilde asiri bir firlama yasamadim. Evet atik bir kalkisi var ama sanziman degisimi yada asiri aciliyetli bir sorun yok bende. Geri geri gelirken biraz ayarlamak gerekiyor, bir sure bekliyor arac gaza bastiktan sonra. O sirada gaza cok basilirsa biraz sorun olabilir belki tecrubesiz kullanici icin.
dediginiz gibi sorunlar varsa tabiki cozulmeli ama perde gibi onemsiz dursa da ciddi masraf cikarabilecek parcalar da cok onemli ve cok basit yazilimla duzelebilecek bir durum. Parca degisimjne vs gerek yok yani. Benim yazdigim sorundan daha cok aracin konforunu artiracak bir durum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şişli’de kağıthane’de dik bir ara sokakta paralel park edin anlarsınız ne demek istendiğini. Belli bir trafik araba tecrübesi olan adam zaten 100-200km de alışır zaten gaz tepkisine. Ama olay arabanın gücü falan değil.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İşyerinde 4 arkadaş tiggo 7 pro kullanıyoruz.Hiçbirimizde bahsi geçen ani fırlamaya dair bir sorun yok.Gaza hafif dokunup ayağinızı gazdan çekerek aracin kendi ivmesinde gitmesi denenebilir.Sorunu olan bir aracı sürmek isterdim merak ettim doğrusu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında tamamen tersi.Siz daha önce tofaş kullanmışınızki bu aracın gücü yüzünden böyle olduğunu düşünüyorsunuz.Biz daha önce bundan daha güçlüsünüde kullandığımız için bunun normal olmadığını görebiliyoruz.
Sizin tezinize göre 300 500 hp kullananlar ne yapıyor acaba.
-
Bu araçların kalkışında özellikle 7 ve 8 lerin pro versiyonlarında net sorun var.Bazı arkadaşların sorunu 5 binden bazılarınınki 7 10 binden sonra görülmeye başladı.
Servis komple şanzıman değiştirdi.Ama çözemedi sorunu.Çinden mühendişler gelip inceledi aracı.Aynı durumda olan çok insan var bizim grupta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanbagiscan -- 15 Ocak 2025; 13:36:11 > -
Omoda 5 ile 15.000 km ye yakın oldu. Ani kalkma sorunu yaşamadım. Bizim Omoda'lar için de aynı sorun oluşuyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: okanbagiscanAslında tamamen tersi.Siz daha önce tofaş kullanmışınızki bu aracın gücü yüzünden böyle olduğunu düşünüyorsunuz.Biz daha önce bundan daha güçlüsünüde kullandığımız için bunun normal olmadığını görebiliyoruz.
Sizin tezinize göre 300 500 hp kullananlar ne yapıyor acaba.
Bu turbonun çalışma mantığı ile ilgili, turbo kendini şarj ediyor. Turbo gecikmesi sebebiyle neden hala aracın gaz almadığını anlayamayan kişiler gaza daha da fazla yüklenip şarj olan turbonun beslemesinin de devreye girmesiyle aracı aniden çok öne attırıyor. Tamamen bilgisizlik kaynaklı bir durum.
Ben daha önce atmosferik motorlu araçlar kullandım evet, onlarda tepki hızlı olduğu için böyle bir durum yaşama ihtimaliniz yok.
Atmosferik motor veya güçsüz turbo beslemeli motorlular dışında araba kullanmamış olan herhangi birini herhangi bir bu tarz turbo beslemeli araca oturtursanız bu bahsettiğiniz sorunu yaşayacaktır. Bir de buna çift kavramalı şanzımanın da gecikmesini ekleyebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miex -- 15 Ocak 2025; 14:59:12 >
-
Omada kullanan arkadaşlardan şikayet eden yok.Dediğim gibi daha çok 7 8 Pro larda var.Benim 8max tada yok ama 5 bin sonra çıkarmı ortaya onada emin değilim tabi.
-
Turbo lagın ne olduğunu biliyoruz tabiki.Yaşamadığınız için yada yaşadığınız halde bunun normal olduğunu düşünmeniz yanlış.
-
Tiggo 7 pro 13 bin km ilk kalkışta herhangi bir sorun yok.En çok kullanan arkadaşımın aracı 57 bin km.herhangi bir sorun göremedik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracı yeni alan arkadaşlar rodaj sürecine mutlaka uyun.Ayrıca aracı ilk çalıştırdığınızda en azından devir 0.8 lere düsene kadar hareket etmeyin ve gaza ufak dokunup aracın kendi ivmelenmesini bekleyin.Birde frene kasislerde basılmaz kasise girmeden yavaşlayın kasiste ayağı frenden çekin alt takımlar için dikkqt edilmeyen önemli bir detay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eco modda kalkışlarda geç tepki verir aslında geç değil eco modun çalışma prensibi gereği araç yavaş kalkar, dolayısıyla farkına varmadan gaza fazla yüklenmiş olabilirsiniz bu yüzden ileri doğru ani hareket olabilie. Normal ve sport modlarda bu kadar hızlı tepki veren şanzımana hiç denk gelmedim, çok iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murashka -- 15 Ocak 2025; 15:30:6 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
11 aydır Omoda 5 Luxury kullanıyorum. O anketi bende doldurdum. İnsanların yaşadığı ile benim hissettiğim aynı şey mi bilmiyorum ama bende şu var. Auto HOLD açıkken kalkışta gaz verip arabayı devirlendirmeme rağmen hemen bırakmıyor sonra devir fazla artıyor aniden bırakıyor ok gibi fırlıyor patinaja düşüyor. Anlatması da zor.
-Rolanti de bekliyoruz devir 0.9 diyelim kalkış yapıcaz çok hafif gaza dokundum 1.1'e çıkardık devri autohold aracı hemen bırakmıyor misal 5 saniye bekliyor öyle bırakıyor yavaşca... fırlamıyor yani araba ama bu defada geç kalkış yapmış oluyor.
-Aynı durumda geç olmasın araba 1 sn kalksın millet arkada bekliyor dedin mi devri 1.4 1.6 yap ok gibi fırlayarak kalkıyor. Autohold da bir sıkıntı var gibi bizde.
Ben alıştım yavaşca gaz verip fırlamadan kalkıyorum ama trafikte bazen yan yoldan ana yola girmek için falan hızlı kalkmak gerekiyor orda iyi olmuyor. Bu durumda da auto HOLD kapatıp kullanmak çözüm oluyor.
Autohold ve şanzıman da bir kalibrasyon yazılım sıkıntısı var gibi geliyor bana çünkü şanzıman bazen vites seçiminde de kararsız kalabiliyor özellikle 2-4 arasında , değişim yaparken hissettiriyor... Tabi sizin anlattığınız sıkıntılar benim yaşadığımdan farklı da olabilir bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi br251 -- 15 Ocak 2025; 17:0:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaslar aracin kendi navigasyonu var mi ? Uygulamalar kismindan Map-ISA kismina girdigimde yazilim versiyonu, harita versiyonu gibi bilgiler karsima geliyor ama herhangi bir yere tiklayip haritayi acamiyorum. Benim kacirdigim bir sey mi var ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok diye biliyorum broşürde de bu yazmıyo ztn android auto üzerinden açabilirsiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X