Şimdi Ara

Chery'nin Türkiye'de fabrika hazırlıkları tamam!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy şu anda #29
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Türkiye, otomotiv sektöründe yeni bir döneme giriyor! Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Samsun’da Chery tarafından kurulacak fabrikanın hazırlıklarının tamamlandığını duyurmasıyla birlikte bu yatırım, Türkiye’nin küresel otomotiv pazarındaki konumunu güçlendirecek bir adım olarak öne çıkıyor. Chery’nin dev yatırımı, ülke için önemli bir ekonomik ve teknolojik aşama anlamına gelebilir.



    Bu yeni fabrika, elektrikli ve hibrit araçların üretim merkezi olacak ve binlerce kişiye istihdam sağlayacak. Üstelik, Türkiye’de üretim yapılmasıyla birlikte Chery otomobillerine uygulanan gümrük vergileri kalkacak ve bu durum hem iç pazarda rekabeti artıracak hem de tüketicilere uygun fiyatlı araç seçenekleri sunacak.



    Chery’nin Avrupa’da yaşadığı yüksek gümrük vergileri nedeniyle Türkiye’ye yönelmesi, ülkemizin stratejik konumunun ve yatırım olanaklarının önemini bir kez daha ortaya koyuyor. Bu fabrika, Chery’nin Avrupa pazarına ihracat planlarında önemli bir üs olacak. Aynı zamanda, teknoloji transferiyle Türkiye’deki otomotiv sektörü için önemli bir gelişme sağlanacak.



    Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın da belirttiği gibi, bu yatırım yalnızca bir üretim hamlesi değil, aynı zamanda Türkiye’den dünyaya ihracatın kapılarını aralayan bir fırsat. Ancak bu gelişme, Togg gibi yerli üreticiler için yeni bir rekabet ortamı oluşturabilir.



    Türkiye’nin otomotiv sektörü için bir dönüm noktası niteliği taşıyan bu yatırım, yerel üretim ve küresel pazar hedeflerini birleştirerek Türkiye’yi otomotiv teknolojileri merkezi haline getirebilir. Chery’nin bu dev yatırımı ve Samsun’daki yeni fabrika hakkında daha fazla bilgi edinmek için videomuzu izleyin. Geleceğin otomotiv dünyasına birlikte göz atalım!









  • Bu gidişle Avrupa menşeli firmalar 10 yıla kalmaz kepenk kapatır yada Çin'e satılır.

  • Byd gibi fahiş fiyatla gelmez umarım. 1.5m e 8 pro max ne güzel olur.

  • nihai tuketiciyi ilgilendiren kısım cebe bu işlerin nezaman yansıyacagı ?? tesvik belghesini ne zaman alırlar???diğer konulardan esasında banane....

  • Samsun bi canlanır artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanunimurat K kullanıcısına yanıt
    avrupa menseili firmalarin zaten cinde fabrikalari var,onlara birsey olmaz merak etme,türkiyeye cherryde kurulsa,sana satacaklari fiyat hyundai gibi olur,tek sorun ötv vergisi

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt
    sorun byd degil sorun ötv,halen cogunuzun kafasi basmiyor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ersin345 E kullanıcısına yanıt
    o hepsinde var. kafamız senden iyi basıyor merak etme. yazdığım yazıda byd nin olayını araştıracak kadar kafa varsa bi bakıver. sonra cvp yazarsın.

  • Onu bunu bilmemde dış ülkelerde kuzu olan firmalar Türkiye de kurt kesiliyor.

    Firmalar bu halkın öpülme sevdasını çok iyi bilerek geliyorlar. Öpmezsen bu ülkede başarılı olamayacaklarının farkındalar.

    Gülü dikeni bu halkı öpeni herzaman kazanır.  

  • Rusya'da cherry nin normal bir kazada Tofaş gibi ikiye bölündüğünü alacak kişiler bilmeli

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Ama burası Türkiye. Rusya forumları için forum.ru ya gidebilirsiniz sayın isimsiz misafir.

  • ersin345 E kullanıcısına yanıt
    Cehaletin bu kadarı, BYD'nin hibritinde ÖTV %30, 1.9 milyondan ucuz olan elektriklilerinde ÖTV %10, fakat Suudi distribütör sizin gibi her şeyden bihaber olanların maalesef çoğunlukta olduğu ülkemizi soymaya karar verdiği için araçlarına 200-300 Bin TL arası ek kâr koydu. Türk halkını kazıklayarak sadece 3 ayda 3.000.000.000 TL'dan (evet 3 milyar liradan) fazla parayı Suudi Arabistan sermayesine taşıdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 26 Şubat 2025; 12:52:25 >
  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt
    1.5 milyon olmaz, çünkü şu anda %50 gümrük vergisinin bir kısmını egale etmek için Çin Türkiye'ye gönderdiği Chery araçlara sübvansiyon uyguluyor. Yine de hesaplayalım; aracın Çin fiyatı 750.000 TL gümrük sıfırlansa %80 ÖTV üstüne %20 KDV ile 1.620.000 TL ediyor. Navlun, bayi kârı vs derken 1.750.000 TL eder. 2.200.000 TL'dan 1.750.000 TL'ya inerse peynir ekmek gibi satılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 26 Şubat 2025; 13:08:10 >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    diger itnhatlcilar izinmi verir saniyorsun,cherry türkiyede üretim ucuz oldugu icin isine geldi,üretimi türkiye tasimak icin,birde gümrük birligi anlasmasi var,yani chery nin isine geliyor,arabalarini avrupaya pazarlamak icin..

    Yoksa senin kara kasina,kara gözüne asik degil adamlar,sirf gümrük birligi anlasmasindan faydanlanmak,araclarini acrupaya pazarlamak icin,yarin shery turkiyede üretime baslasin,turkiyedekiler gibi ayni fiyattan verecekler..

    Cinde ucuz olma sebebi 1.5 milyar nufuslari var,üretim durursa zarar edersin,kendi ülkelerinde ucuz olmasi normal ama baska ülkelerde farkli olur..

  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    orda yaniliyorsun,türkiyede libera ekonomi var ama aralarinda rekabet yok,bunu kontrol edecek mekanizma yok,isterse hindistandaki tada gelse üretim yapsa,verecegi fiyat digerlerinden farksiz..

    Milletin birde paniklemesi var,almazsam yarin dahada pahalasir,o panik yüzünden al satcida,galericide,bayide ithalatcida bunu bildigi icin cekiyorlar fiyatlari yukari,halk motor alir simdilik ona biner,acilse 20 yasinda arabayi al bir müddet onu kullan bak bakalim sifir araba satanlar fiyati cekebilirmi yukari..

  • ugacomtr U kullanıcısına yanıt

    byd hakkinda daha önce donanimhaberde heycan yapan cogu insan vardi,byd ucuzlar kafasini yasiyordu ne oldu byd dahami ucuza satildi :)))

  • artik marketlerde kaliteli almanyada üretilmis cikolatalar satiliyor,100 gram 40 TL,diger türkiyede üretilen cikolatalar ise 80 gram kalitesiz süt ve kakoyu basmislar..

    ülke artik öyle bir hale gelmisk,artik hersey yurtdisindan geliyor,bunun sebebide,sicak para döneminde dogru dürüst yatirimlarin yapilmamasi,tüketim ekonomisinin bugünkü verdigi zarar..Turkiye artik üretim ülkesi yerine tüketim ülkes olmus,betona yatirirsan olacagida bu olur..

    Mazot niye pahali 3 tarafin petrol ülkesi ilke dolu dibindeler..genede pahali mazot neden????nedeni asiri tüketim,asiri tüketim demek eflasyon demek,oy ugruna ülkenin halkina kredi musluklari agzina kadar acildi,sicak parada gelmediginden tüketimi devam ettirmek zorlasti,herseye hergün zam,bundan böyle millet beton yer nede olsa ülkenin her yeri beton yigini,hepinize simdiden afiyet olsun,betonu yerken tuzunu eksik etmeyin :)))...





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.