Şimdi Ara

CHEVROLET GARANTİ VARMI?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 2009 Chevrolet Lacetti CDX 1.6 16V marka aracımızı fabrikasyon BRC Lpg kitle birlikte sıfır olarak bayiden satın aldık. Bugünekadar gayet memnun bir şekilde kullanıyoruz. Yıllık bakımları eksiksiz ve tam olarak hem Chevrolet servislerinde hemde BRC firmasının servislerinde yapılmıştır. Aracımız son 1 ayda birkaç kez motor uyarı ışığı yakmasını yetkili servise kontrole götürerek aracın birşeyi yok denilip, uyarı ışığı kaydı bilgisayardan sildirilip gönderiliyorduk. Ancak bu sefer yine tekrarlayınca (araç rolantide benzinde silkeleme yapıyor ve LPG de hiçbir sorun yoktur) Chevrolet Garantiyi arayıp aracın çektirilmesini istedim, Garanti onay verince aracımızı yetkili servise çektirdik ve motor uyarı ışığının neden kaynaklandığını araştırılmasını ve sorunun tesbit edilerek tarafımıza aracımızın sorununun eksiksiz giderilerek teslim edilmesini istedik. Muhtemelen sorunun benzin sistemi donanımı, sensörler, benzin otomatiği, EGR valfi, Katalizör, gaz kelebeği vs gibi olduğunu düşünüyorum. Yetkili servis aracın bakımları tam ve eksiksiz olmasına rağmen güya BRC bakımlarının yaptırılmadığını uydurup aracımızın garantiden çıktığı iddiasını ortaya attı ve ortalığı birbirine kattım. Bunlar nasıl servis? Son birkaç kez motor uyarı ışığına bakıp birşeyi yok denilerek gönderilen aracımıza bu sefer alakasız şeyler söylüyorlar. Araç sahibine arıza kodu açıklanmıyor, saklanıyor. Yani kafalarından ortaya birşey atıyorlar. Epey masraf çıkacağını iddia ettiklerinde bu duruma bir tarafımla sesli güldüm. Garantide olan aracımıza birşeyi yok deniyor ama bakımlarının yapılmadığı iddiasında bulunduklarında garanti yok denilerek ortaya saçmasapan ve aracın sorunuyla alakası olmayan birşey ortaya atılarak masraf ortaya koyuyorlar. Hani bu aracın birşeyi yoktu????? Gerek BRC Genel Müdürlüğünden gerekse bakımlarını yaptırdığım servislerinden gerekli bilgileri ortaya çıkarttım. Şimdi bakımlarının yaptırıldığını gören Chevrolet servisi yelkenleri suya indirip gerekli bilgileri Chevrolet Türkiye Genel Müdürlüğüne garanti onayı için gönderip beklemeye başladık. Ben bu servislerin bir taraflarından birşeyler uydurup, vatandaşı mağdur etmeye ve yolunacak kaz gibi görmeye çalıştığını daha iyi anladım. Şimdi elimde tüm bakım evrakları mevcut. Chevrolet Türkiye garantiden bakım için onay vermediği takdirde Chevrolet Türkiye ve yetkili servisini hırsızlık ve nitelikli dolandırıcılık suçundan avukatımla hukuksal olarak işlem başlatıp Savcılık makamına suç duyurusunda bulunacağım. Bakınız şimdi ne olacak söylüyorum. Faturaları görünce bakımlı olduğunu anladıklarında bu sefer Garantiden yapıyoruz deyip mutlu etmeye çalışacaklar. Ama garanti yok mok derlerse güya motor şu bu bilmemne oldu deyip bir sürü saçmalık icat edip şişik fatura çıkaracaklar. Bende esaslı bir dava açıp, adamları Savcılığa vericem. Adamlar garantiden değiştirelecek parçadan imtina ediyor ve sorunun giderilmesini sağlamıyorlar. Bu ne biçim marka yönetmek? Chevrolet Amerika'da ve diğer ülkelerde, yok böyleymiş yok şuymuş , yok buymuş deyip bir taraflarından birşey uydurup garantiden çıktı demezler, araç sahiplerine bunu yapamazlar. Ama burası Türkiye. 3.cü dünya ülkesiyiz ya. Kendi ülkemizde kendi vatandaşını kazıklayan bir zihniyet. Chevrolet Türkiye haddini bilsin. Ve buradan açık çağrı yapıyorum. Bu konuda sorun yaşayan tüm sıfır ve garantili bakımları yapılmış Chevrolet sahiplerini ortak çatı altında toplayıp Chevrolet Türkiye'ye hizaya gelmesi için hukuksal işlemler hakkında ortak hareket etmeyi uygun buluyorum. Tüm Chevrolet sahipleri bundan sonra yetkili servislerinde giderilmeyen sorunları için (tamam sorununuz giderildi denilip ikide bir göndermeleri ama aslında hiçbirşey yapmadıkları vs.) avukat kanalıyla hem tüketici hakları bakımından hemde garanti şartlarının uygulanmaması durumunda uygulanacak yaptırımların devreye sokulması gerekmekte ve bu şekilde Üretici firmanın araçlarını ülkemizde haksız şekilde insanlarımızı mağdur edecek şekilde ticaret ahlakına sığmayan hukuksuz uygulamaların önüne geçilmiş olacaktır.

    Yetkili servisin görevi, sıfır alınmış ve garanti süreci devam eden aracın sahibinin bahsettiği sorunları eksiksiz şekilde giderip araçlarını kusursuz teslim etmektir. Afedersiniz bir taraflarından birşeyler uydurup kendi kendilerine oldu bittiye getirip birşeyler icat etmek değildir. Chevrolet Türkiye haddini bilsin. Garantinin ne olduğunu bunlardan öğrenecek değiliz. Aracımız bakımlıysa ve parasıyla ödeniyorsa, 5 yıl 150.000 KM garanti nedeniyle hizmet vermekle ve gereken parçasını garantiden değiştirmekle yükümlü ve MECBURDUR !!!!! Aksini iddia ediyorsa, kafalarından birşey icat edip araç sahiplerini zor durumda bırakıyorsa bu satıcı firmanın hırsızlık ve nitelikli dolandırıcılığa girer. Bu iş tatlı sonuçlanır yoksa olay çok ama çok farklı yerlere gidecek. Bu işin peşini bırakmam, Savcılık makamı başta olmak üzere, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ve diğer makamlara, Üretici firmanın merkezine gerekli işlemlerimi başlatırım. Açılan emsal davaların sonucu ortada. Satıcı firmalarının terbiyesizliğine karnımız tok, gereğini yaparız. Ne biçim firma bunlar? Soruyorum. Chevrolet Türkiye GARANTİ ne işe yarıyor??????? Eğer bu marka araçların garantiden gerekli parçalarının değişimlerini yapmayıp milleti kazıklıyorlarsa Chevrolet Türkiye yönetiminin başındaki adamdan başlamak üzere sorumlu kim varsa aşağı kadar hepsinin görevlerinden istifa etmeleri gerekmektedir. Bu işi yapacaklarsa namuslu yapsınlar. Terbiyesizliğin lüzumu yok !!!! Bunlar kimi kandırdıklarını sanıyorlar? Garantiden sorun yaşayan Chevrolet sahiplerini ortak çatı altına toplanmaya davet ediyorum.


    NOT: Araç anahtar teslim orjinal fabrikasyon garantili BRC LPG kitlidir. 5 yıl ve 150.000 KM garantili olarak satın alınmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serkan32m -- 29 Aralık 2011; 0:36:04 >







  • sesinizi duyurursunuz umarım mesaj veya mail yolu ile destek verebilirim. Böyle bir sıkıntıda bizi yalnız bırakacak bir firmamısınız yazıp mail atabiliriz de.
  • 2 yıl önce aveo sedan bakmaya gittiğimle lpg ye uyumlumu diye sormuştum bana dediği cevap, biz önermiyoruz sorun çıkartıyor zaten taktırdığınız an garantiden çıkar, teşekkürler iyi günler diyip ayrıldım. İzmir Kavuklar
  • Teşekür ederim Eylülnisaeyvaz ilgi alakanız için. Bu şekilde destek olmanıza gerçekten sevinirim. Mail veya diğer kanallardan şikayetimiz için yardımcı olmanıza hayır demem. Chevrolet Türkiye tam bakımlı aracımız için garanti hakkında gereğini yapmadığı takdirde, yetkili servisiyle birlikte hırsızlık ve nitelikli dolandırıcılık yaptıklarını teyit etmiş oluyor böylece. Sonrasında ben yapacağımı bilirim. Bakalım ne oluyormuş görürler. Chevrolet alıpta sorun yaşayan ve bu sorunları garanti sürecinde çözülmeyen, başından savılan, bir sorunu yok denilip gönderilen, yıllık bakımlarda dönen dolaplar vs. tüm araç sahiplerini buraya davet ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serkan32m -- 25 Aralık 2011; 2:57:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respect_vti

    2 yıl önce aveo sedan bakmaya gittiğimle lpg ye uyumlumu diye sormuştum bana dediği cevap, biz önermiyoruz sorun çıkartıyor zaten taktırdığınız an garantiden çıkar, teşekkürler iyi günler diyip ayrıldım. İzmir Kavuklar




    Respect_vti arkadaşım bahsettiğiniz Aveo muhtemelen 1.4 ECOTEC motorludur. Bu motorlar Lpg'ye uyumlu değildir. Bizim araç sıfır olarak anahtar teslim fabrikasyon orjinal Lpg kitli olarak satın alınmıştır. Yani Lacetti'lerin E-TECH III motorları Lpg'ye uyumlu olarak yıllarca Chevrolet Türkiye tarafından ülkemizde 5 yıl 150.000 Km garanti ile satılmıştır. Yani senin bahsettiğin Aveo ile Lacetti'yi karıştırmayalım. Konumuz garantili araç, yıllık bakımları tam ve eksiksiz yapılmış ve yetkili servise birkaç kez motor uyarı ışığı için gelinmesine rağmenher seferinde sorun yok deyip aracı gönderiyor, baştan savılıyor. Sonrada kardeşim adam gibi bak ve yap şunu dediğimizde, sanki daha önce başka bir araç gelmiş gibi ortaya abuk subuk şeyler atılıp (bakımı yapılmamış bilmem ne vs ıvır zıvır) garantisi yok bunun deniyor. Kardeşim sen bu aracı kaç sefer baktın. Bakarken garantiliydi, beceremeyince ne uydurma birşey atıyorsun ortaya? Herşey ortada yıllık bakımları, faturaları vs. eksik birşey yok. Bu servisler, satış bayileri ya adam olacak yada kapatılacak arkadaş. Ben bunu bilirim. Burası Türkiye denmeyecek. Birşeyler düzelecek bu ülkede. İşte o kadar diyorum. Adam olacaklar.




  • Geçmiş olsun. İnşallah chevrolet merkez en kısa sürede gerekeni yapar. Malesefbu tür çakallar yüzünden insanlar yetkili servislerden kaçar oldu. Tuttuklarını öpmeye çalışıyorlar. Halbuki kaliteli ve temiz hizmet sunsalar, kazık fiyatlardan vazgeçseler ben ömür boyu yetkili servisten çıkmam. Chevrolet normalde bu konularda çok iyi. Bana geçen sene amerikadan mail gelmişti ingilizce. Yanlışlıkla benim maile gelmiş sanırım. İsim benzerliğinden. Aracınızı falan tarihte falan servise götürmüşsünüz. Bize servis ve araç hakkındaki düşüncelerinizi iletir misiniz diye. Aracı alınca da bi süre sonra chevrolet Türkiye aradı. Aracı şu bayiden almışsınız. İlgileri nasıldı, test sürüşü yaptılar mı, garanti ve yol yardımı hakkında bilgi verdiler mi, memnun kalmadığınız bişey oldumu filan. Bu tür çakal servisleri temizlemeleri gerek.
  • müsteriyi sindirme yöntemleri.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Marka Garantili Kasko Nedir?
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun, umarım kısa sürede tatlıya bağlanır işiniz.

    Bizde 2008 Lacetti 1.6 sedan 109bg modelinden var. Motor arıza lambası düzenli olarak yanar söner başka zaman yine yanar ama bu motor lambasının yanması adi lpg-gaz karışımıyla alakalı. Aracı sanırım en son 30bin km'de yetkili servise sokmuştuk. Baktık ki servisin tek görevi müşteriyi soymak, bir daha da bu araç için servise uğramadık. Şu an 90bin'i devirdi, maşallahı var.

    Chevrolet servisini, anlayış yapısını, yönetimini ben de hiç sevmiyorum. Bence opelden bağımsız sadece chevrolet olarak ülkemize gelmeli ve tamamen farklı showroomlarda satışa çıkarılmalı. Adamlar astra'nın insignia'nın satışını etkiler diye yıllarca dizel cruze getirmediler. Sonunda gelen dizel cruze da 2.0 olunca haliyle fiyatlar yüksek oldu (Keza muadili bir çok 1.6 dizel fiyatına bunların 2.0 dizeli). Diyeceğim o'dur ki opel servislerinde chevy'lere üvey evlat muamelesi yapılmaktadır..




  • Krandei arkadaş, kalitesiz yakıt'ta olamaz. Ben aldığım tüm benzin ve LPG gazını bayi ve servisin önerisi ile sadece Opet'ten belli noktalardan alıyorum. Her yerden yakıt almıyorum. Elimde sıfır aldığımızdan beri satın aldığımız tüm yakıtların faturaları mevcut. Bu faturalarımı km'ye bölünce aracım ortalama 0.18 kuruş civarı yakmış. KM'sini söylersem gülersiniz. Daha hiç kullanılmamış bir araç ve aracımdan çok memnunum. Ve servis kalitesiz yakıt iddiasında bulunursa bende bu faturaları yüzlerine çarparım. Yani bu aracın o bahsettikleri şeyle alakalı birşeyi yok. Araç sadece benzin donanımında bir sıkıntısı var. İlk çalıştırmada çiğ benzin kokusu hissediliyor. Silkeleme yapıyor. (Bu sorun sıcak havada yok. Kışın yüzünü gösterdiği şu günlerde başladı. Sanki jikle ile ilgili sorunu varmış gibi. Aracı satın aldığımdan beri ikinci kışını geçiriyor şu an) Benzinde yüklenince motor uyarı ışığı yanıyor. Daha önce bu sıkıntısı yoktu kusursuzdu. Lpg'de hiçbir sorunu yok. Uçak gibi gidiyor. Olayı BRC'nin üstüne atmaya çalışıyorlar ama aracın Lpg sisteminde çalışması mükemmel. Yani lpg kitim olmasa bu aracı kullanamam bile bu durumda. Sorun benzinde diyorum. Servis ortaya alakasız birşey atıp terbiyesizlik yapıyor. Aracımız daha 2 yaşında. Servis herkesi aptalmı sanıyor? İsmini buraya yazmıyorum. Yoksa çok iyi reklam etmesini bilirim ben. Servisin bu aracın dilinden anladığını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serkan32m -- 25 Aralık 2011; 12:49:35 >




  • Hocam hakkını sonuna kadar ara. Tüketici hakem heyedite bas şikayeti onlar düşünsün. Söke söke yapacaklar.

    Benzer sorun bende de oldu. LPG yok aracımda. EEG valfinden, boğaz kelebeğinden yapıyor silkelemeyi. Temizletip adaptasyon yaptırınca maşallahı var, tık demedi.
  • Geçmiş olsun. Umarım sonuç alırsınız. Şu an hangi aşamada, sorununuz tam olarak çözüldü mü?
  • inşallah sorununuz çözülür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    Geçmiş olsun. Umarım sonuç alırsınız. Şu an hangi aşamada, sorununuz tam olarak çözüldü mü?

    Evet arkadaşlar mesajlarınıza ancak cevap verebiliyorum. Bir süredir nete girememiştim. Kusura bakmayınız. Evet, Chevrolet aracımın sorununu garantiden giderdi. Maşallah araçta tık yok. Hakkınız olan birşeyi gasp etmeye kalkarlarsa adamın burnunu sürtmemiz gerekiyormuş böyle. Avukat'ımda talimat bekliyordu zaten. Yetkili servis garantiden gereğini yaptı. Hangi marka olursa olsun, hakkınız olanı firmalar vermek zorundadır. Yok şuymuş yok buymuş abudik gubidik birşeyler uydurdularmı hemen tepelerine bineceksiniz. Yoksa onlar tepenize biniyor.
  • Nasıl hallettiler sorununuzu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    Nasıl hallettiler sorununuzu?

    GM araçlarının genel sorunu olan sübaplarda kurumlanma oluşmuş. Sensörler vs. uyarı veriyordu bu durumda. Bu temizlik yapıldı. Dolayısıyla sübaplardaki kurumlanma giderildi. Şimdi araç ok gibi. Sorun yok. Genel olarak GM araçlarının motorlarında kurumlanma devirli kullanılmadığından oluyor dendi. İki farklı servis bu şekilde izah etti. Sakin kullanıyoruz genelde aracı. Genel sorun bu bütün GM araçlarında anladığım kadarıyla. Ben EGR'den şüpheleniyordum. Dolayısıyla sakin kullanım tarzını bırakıp daha seri bir sürüşe geçeceğiz. Bu sayede motor daha hızlı çevrim yaptığından yakıttan kaynaklı kurumun egzost vs. yoluyla atıldığı. Anladığım o. Birazda şans işi. Biz sadece garanti süreci içerisinden bakımı tam olan aracın sorunlarını yetkili servis çözmek zorunda olduğunu ve bunun araç sahibinin en doğal hakkı olduğunu ısrarla vurguluyoruz. Kaçamak işler çevirip çakallık yaparlarsa karşılarında ağır Hukuk yaptırımlarını bulurlar. Kısaca arkadaşlar garanti süreci boyunca aracınızdaki herhangi bir şikayetini mutlaka yetkili servise çözdürmelisiniz. En ufak bir civata olsa bile bu sorunu gidermek zorundalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serkan32m -- 14 Mart 2012; 0:27:49 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.