< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 24 Ağustos 2020; 23:40:37 > |
Children of Morta [PS4 ANA KONU] - TÜRKÇE
-
-
Children of Morta için Setting Sun Inn Güncellemesi Yayınlandı
Yayıncı 11 bit studios ve geliştirici Dead Mage, hikaye odaklı aksiyon rol yapma oyunu Children of Morta için ikinci ücretsiz içerik güncellemesi Setting Sun Inn'i yayınladı.
Güncelleme New Game+ modunu ekliyor. Oyunu bir kez bitirdikten sonra erişebileceğiniz bu modda ilk oynayışınızdan açtığınız karakterler, yetenek ağacı ilerlemesi, kaynaklar ve yükseltmeleri tutmaya devam ediyorsunuz ve artırılmış zorluk seviyesi ile karakter yetenek puanı sınırı ile oynuyorsunuz.
Bununla birlikte hikaye için 20 yeni ara sahne, 30'dan fazla yeni ev etkinliği, yeni aile görevleri ve yan görevler ekleniyor.
Güncelleme ayrıca denge değişiklikleri ve iyileştirmeler içeriyor. Daha fazla detay için Steam sayfasını buradan ziyaret edebilirsiniz.
Children of Morta PlayStation 4, Xbox One, Switch ve PC üzerinde ulaşılabilir durumda. Türkçe arayüz ve altyazı desteği mevcut.
bolumsonucanavari.comChildren of Morta için Setting Sun Inn Güncellemesi Yayınlandıhttps://bolumsonucanavari.com/Haberler-Children_of_Morta_icin_Setting_Sun_Inn_Guncellemesi_Yayinlandi-101368.htm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomstr -- 16 Mayıs 2020; 15:42:27 >
-
Kesinlikle tavsiye ediyorum, arada kaynayan oyunlardan. Ufak bir ekip, az bir bütçeyle yapılan efsane bir oyun. Görseller piksel tarzında, oynanış Diablo 1 ve 2 arası zindan mantığı ama hikaye o kadar bağlıyor ki, o kadar iyi işlenmiş ki, kendinizi aileden biri gibi hissediyorsunuz. İlerledikçe açılan hikayenin yanı sıra, her bölüm geçtiğinizde ya da geçemediğinizde döndüğünüz base(eviniz) öyle mevzularda sahne oluyor ki, base'e dönünce ne olacak acaba diyorsunuz. Karakter sınıfları da oynanabilirliği arttırıyor, hatırladığım: Tank, Nişancı, Büyücü, Sui, Monk sınıfları vardı. Fiyatı da uygun seviyedeydi sın baktığımda, denemenizde fayda var. Bu arada oyun Xbox Gamepass'ta ücretsiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Children of Morta: Paws and Claws DLC'si Yayınlandı
Yayıncı 11 bit studios ve geliştirici Dead Mage, Children of Morta için Paws and Claws indirilebilir içeriğini yayınladı.
PlayStation Store'da 18,00 TL, Xbox Store'da 11,00 TL, Nintendo eShop'ta $3.99 ve Steam'de 10,00 TL.
Gelirlerin tamamı Humane Society International hayır kuruluşuna aktarılacak.
İçeriği:
- Hayvan Barınağı Sistemi- eve tamamen yeni bir bölüm ekliyor!
- Çeşitli hayvanlardan oluşan bir sürü, ailenin evini ziyaret ediyor: Geyik, tilki, kuşlar ve daha fazlası.
- Yeni mekanik- hayvanları beslemek ve onlarla ilgilenmek için mamaları kullan.
- Hayvanlardan gelen yeni ve özel güçlendirmeler (DP Kazanımı, Hareket Hızı ve daha fazlası) Bergsonlar için mevcut olacak.
- Yeni Etkileşimli Ev Etkinlikleri
- Yeni hayvan arkadaşlarının yaşamlarını gösteren 100'den fazla büyük ve küçük yeni animasyon!
Buna ek olarak ücretsiz bir güncelleme de yayınlandı ve oyuna Linux desteği geldi.
Paws and Claws fragmanı:
www.bolumsonucanavari.comChildren of Morta: Paws and Claws DLC'si Yayınlandıhttps://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Children_of_Morta_Paws_and_Claws_DLCsi_Yayinlandi-104052.htm
-
Oyunu satın aldım ve ertesi gün sattım. Oyunun grafikleri ve dövüş sistemi gayet başarılı olmuş. Ancak hikaye anlamında ve oyunun akışı konusunda biraz takıntılı olduğum için maalesef devam edemedim. Birçok şeyi kafamda oturtamadığım için oyundan zevk alamadım.
Örneğin, zindanlar sürekli olarak değişiyor. Tamam oyun rogue-like ama bu işleyiş hikayeli bir oyunda yedirilememis. Zindanların neden değiştiği anlatılmıyor. Oyun rogue-like denip gelcilmesini kabule edemiyorum. Birçok oyunda kabul edilebilir bir şey ama her seferinde zindanın neden değiştiği ile alakalı oyun bir açıklama getirmiyor. Ayrıca oyunun ilk başlarında (bu spoiler değil), kızımızla beraber yolculuk ediyoruz hatta kızımızla beraber zindanda canavarlar bile öldürüyoruz. Sonrasında zindanda bir anda tek başımıza kalıyoruz ve "millet nerde" diyorsunuz? Mesela neden her seferinde zindanlara tek başımıza gitmek zorunda kalıyoruz? Zindandan eşya araştırırken çocuklarımızı görebiliyoruz veya bazen onlarla beraber yan yana da savaşıyoruz. Hatta bir tane de nenemiz var, bazı yerlerde onla karşılaşıyoruz ve bir bakıyoruz portal açıyor, istediği yere kendisini ışınlıyor. Yani bu mantıkla o zaman bizi oyunun sonuna ışınlayabilir yada ilerdeki farklı mağralara gönderebilir . Ayrıca karakterlerin ellerinde ışınlanma taşları var, İsterse zindana o taşla girip çıkabiliyor. Bu taştan bir tane olsa tamam, tek hakkımız var demek ki ama herkes zindanlarda geziyor. Neden iki kişi veya daha fazla kişi zindana gitmediğimizi anlayamadım. Bütün aileye o zindanlara hep beraber gitsek ve bütün yaratıkların hepsini ailecek beraber alt etsek olmaz mıydı? Bu kadar güçlü yetenekli bir aileyiz, bunu düşünemiyor muyuz? Bunun önüne çıkan ne engel vardı da enayi gibi tek tek gidiyoruz, anlayamadım.
Oyun coop da oynanabiliyor demek ki kesin zindana iki kişi gidebiliyoruz. Oyunda en basiti bize CPU bir partner vermesi lazımdı. Oyun senaryosunu kafamda oturtamadım açıkçası. Ego'ları tavana vurmuş aile bireylerini oynadığımız bir oyun bana keyif vermedi. Oynayanlara iyi keyifler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 2 Mayıs 2023; 3:39:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Children of Morta - Family Trials Çıkış Fragmanı | PS4
-
Children of Morta - Ancient Spirits DLC Çıkış Fragmanı | PS4
PlayStationyoutubehttps://store.playstation.com/en-us/product/UP4361-CUSA10862_00-CHILDRENOFMORTA0 Ancient Spirits – Children of Morta’s new DLC – is now live on PS4! The new DLC introduces a number of things: a new playable fighter character with two unique forms called Yajouj’Majouj; new skins for each character and an in-game package featuring new relics, charms and graces.https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DdjZdq4GBY9Y&q=EgQuLZpEGN6TgIsGIhA-Lae4vy6QJrQB1QqUK8_zMgFy -
İlk defa bir rogue-like oyunu bitirdim. Hatta bitirir bitirmez yeni oyun+ ile tekrar başladım ki bu da ilk defa yaptığım bir şey. Sebebi ise sunduğu oynanış çeşitliliği. Oyunda bir ailenin tüm fertlerini kontrol ediyoruz ve hepsinin de kendine ait mekanikleri, skill'leri ve yetenek ağaçları var. Her biri farklı hissettiriyor. Ayrıca farklı karakterlerle oynamanız için oyunun sunduğu sebepler var. Örneğin her biri belli seviyelere geldiğinde ailenin diğer üyelerine pasif etkiler veriyor. Dolayısıyla şunu 8 level yapayım, şunu 14 yapayım da hız buff'ı alayım gibi motivasyonlar oluşuyor. Bir de aksiyonu keyifli olunca tadından yenmeyen bir oyun çıkmış karşımıza. Grafik takıntımı ve indie önyargımı kırdığım ve bu oyunla tanıştığım için çok mutluyum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X